Niet hun beste album, vind ik.quote:
Misschien als ik een kwartiertje buiten naar de lucht zou kijken, er is veel bewolking.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:03 schreef Recce het volgende:
Scrut, kun jij dit ding zien vliegen?
[ afbeelding ]
Het is een Nederlands tankvliegtuig op 8,5 km hoogte. Misschien zijn er ook straaljagers aan het tanken.
Ik ben 'm nu voor het eerst aan het luisteren. Volgens mij kan ik er pas na een paar keer luisteren echt iets over zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet hun beste album, vind ik.
Ik geef toe dat ik 'm nog maar één keer heb beluisterd (tijdens het koken)
Denk het ook. Het was teveel voor bij het koken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu voor het eerst aan het luisteren. Volgens mij kan ik er pas na een paar keer luisteren echt iets over zeggen.
Ah, dat is wel interessant. Op die 'radars' zie ik een hoop vliegtuigen die voor de ellende in Oekraïne niet te zien waren in Europa, maar waarschijnlijk is dat lang niet alles.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien als ik een kwartiertje buiten naar de lucht zou kijken, er is veel bewolking.
We hebben 'm wel eens zien vliegen terwijl er een best groot vliegtuig 'aanhing'.
Toen wij hem zagen vliegen was het nog geen oorlog daar. We wisten eerst niet wat we precies zagen, later op de dag las ik dat ze ermee aan het oefenen waren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel interessant. Op die 'radars' zie ik een hoop vliegtuigen die voor de ellende in Oekraïne niet te zien waren in Europa, maar waarschijnlijk is dat lang niet alles.
Het is inderdaad vrij intens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het ook. Het was teveel voor bij het koken.
Ah, misschien waren ze een hercules aan het bijtanken dan? De Amerikanen vinden vandaag het oosten van de Zwarte Zee interessant.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen wij hem zagen vliegen was het nog geen oorlog daar. We wisten eerst niet wat we precies zagen, later op de dag las ik dat ze ermee aan het oefenen waren.
Het was ongeveer even groot als het tanktoestel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, misschien waren ze een hercules aan het bijtanken dan?
Gezellig, ik zet alvast koffiequote:De Amerikanen vinden vandaag het oosten van de Zwarte Zee interessant.
[ afbeelding ]
En jij krijgt zo bezoek:
[ afbeelding ]
Oh, dan waren ze misschien een ander tanktoestel aan het bijtanken. Of een inlichtingenvliegtuig van de Amerikanen/Britten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was ongeveer even groot als het tanktoestel.
Ze zijn de Noordzee opgegaan bij Terschelling.quote:Gezellig, ik zet alvast koffie
Ik denk het eerste, het leken twee identieke toestellen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan waren ze misschien een ander tanktoestel aan het bijtanken. Of een inlichtingenvliegtuig van de Amerikanen/Britten.
Lamzakkenquote:[..]
Ze zijn de Noordzee opgegaan bij Terschelling.
Ze nemen zelf maar een thermoskannetje mee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgen geen koffie meer in de toekomst?
Tis vrij saai nog 😬 Ja hallo kijk zelf doe een beetje moeite voor je LI pekiesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]Geniet je al intens van LI? Zit er nu wel iemand voor mij bij?
Dat vorige seizoen is ook nooit leuk geworden toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tis vrij saai nog 😬 Ja hallo kijk zelf doe een beetje moeite voor je LI pekies
WELquote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vorige seizoen is ook nooit leuk geworden toch?
Hey Tilly wat leuk jou weer eens te zien. Dat is lang geleden ( dat ik eje tegenkwam hier op FOK!)quote:
Hey dotto hoe gaat het?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tilly wat leuk jou weer eens te zien. Dat is lang geleden ( dat ik eje tegenkwam hier op FOK!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |