Nee bedanktquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het All You Need Is Love topic!
Ik zag zojuist een stukje Meiland viert kerst of zo en begin te twijfelen of Martien wel hetero isquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het All You Need Is Love topic!
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een stukje Meiland viert kerst of zo en begin te twijfelen of Martien wel hetero is
Nu al?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een stukje Meiland viert kerst of zo en begin te twijfelen of Martien wel hetero is
quote:Paus tijdens kerstspeech: 'Jezus was arm, wees niet machtshongerig'
Heeft toch een vrouw en kinderen?quote:
Het leven van een priester lijkt mij niet heel rooskleurig en het zijn van een paus is totale ellende.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Zegt het hoofd van de katholieke kerk
Dat is hij ook niet, maar dat wist je vast al.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets op het spoor bent!quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een vrouw en kinderen heeft en jij nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
29quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi Tjacka
Hoeveel jaartjes staan er op de teller
Ik heb uit betrouwbare bron dat jij users ook hebt doen twijfelen over hun geaardheidquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik verder ook niks aan doen. Ik zou mensen liever wild willen krijgen met een culinair topic zoals jij kan.quote:Op zondag 25 december 2022 10:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat jij users ook hebt doen twijfelen over hun geaardheid![]()
ken jij marvel snap al?quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik verder ook niks aan doen. Ik zou mensen liever wild willen krijgen met een culinair topic zoals jij kan.
Lekker man.quote:Op zondag 25 december 2022 12:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een punthoofd. @:caland witte kerst genot.
Els rechts heeft een vagina met heel veel haar. Dat weet ik toevallig uit eerste hand.quote:Op zondag 25 december 2022 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , heeft Els hier gelijk?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |