Neukenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen vanavond?
Ik ben op vakantie weinig bezig met de FOK! Detectives, amice.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:56 schreef onlogisch het volgende:
@:3rr0r @:Wereldgozer graag duiding.
Lief dat je mij een avondje vrijaf gunt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier?
@:Wereldgozer check deze
Topic is gesloten, was gisteren al gemeld.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:56 schreef onlogisch het volgende:
@:3rr0r @:Wereldgozer graag duiding.
Uiteten met al mijn 25 vriendjes en vriendinnetjes. Dat gaat beregezellig worden!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien spring ik nog even in de simEn jij?
Ik zie je vanavond!quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Uiteten met al mijn 25 vriendjes en vriendinnetjes. Dat gaat beregezellig worden!
Zoveel sociale contacten moeten onderhouden lijkt mij een ware hel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Uiteten met al mijn 25 vriendjes en vriendinnetjes. Dat gaat beregezellig worden!
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar maarquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lief dat je mij een avondje vrijaf gunt.
Nadia van Nie neukte met haar dikke reet Brian Roy. Had een tv-programma met een andere dikke reet. Patty Somer, van de Dolly Dots. Wier dikke reet ik ooit heb beklommen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:56 schreef onlogisch het volgende:
Hoe hebben de FOK! detectives gereageerd op het wel & wee van -naam van vermiste vrouw, inmiddels terecht-?
Ze zal wel snel teruggaan naar @Wereldgozer als ze er achter komt dat ik een kleine piemel heb (maar wel één die moddertjevet is)quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:41 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat @:Anneloos en @:Wereldgozer hun relatieproblemen snel kunnen oplossen
Gefeliciteerd @Tjacka !quote:
Is die weer gevonden?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:56 schreef onlogisch het volgende:
Hoe hebben de FOK! detectives gereageerd op het wel & wee van -naam van vermiste vrouw, inmiddels terecht-?
Naar het schijnt makker.quote:
Misschien heeft dat haar voorkeur wel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zal wel snel teruggaan naar @:Wereldgozer als ze er achter komt dat ik een kleine piemel heb (maar wel één die moddertjevet is)
Het zou zomaar kunnen makker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien heeft dat haar voorkeur wel.
Familie, hapje, drankje. Niet heel uitbundig. En jij?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen makker.
Ga jij nog wat leuks doen met kerst?
dankjewel Onlo, jij en onlo jr ook een zalig kerstfeest toegewenst.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar het schijnt makker.
Vast een zalig kerstfeest gewenst. Dat God al je dromen maar uit mag laten komen.
@:kingroland
Helemaal niks. Beetje editten en wat muziek luisteren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Familie, hapje, drankje. Niet heel uitbundig. En jij?
Ga je nog naar de mis?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dankjewel Onlo, jij en onlo jr ook een zalig kerstfeest toegewenst.
Wat heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks. Beetje editten en wat muziek luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |