Hé, lekker eten, muziek draaien, FOK!en......verder niks bijzonders eigenlijk. Normale dagen voor mij. En jij ?quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hee tong, nog plannen met de kerst?
ik maak van de gelegenheid gebruik om langs te gaan bij de oma's en mijn oudersquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé, lekker eten, muziek draaien, FOK!en......verder niks bijzonders eigenlijk. Normale dagen voor mij. En jij ?
Zo is dat maat. Gewoon diehard fokkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé, lekker eten, muziek draaien, FOK!en......verder niks bijzonders eigenlijk. Normale dagen voor mij. En jij ?
niks mis meequote:Op zaterdag 24 december 2022 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat maat. Gewoon diehard fokken
Wat doodtopicgenot? Gewoon posten toch.
Harrie, ben jij het?quote:
Heb je dan ook dat het pijn doet en het een beetje bloedt bij het vegen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend zitten poepen. Wel een schrale arie aan overgehouden.
Dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat het pijn doet en het een beetje bloedt bij het vegen?
Goed om te lezen dat je je vrije dag nuttig besteedt.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend zitten poepen. Wel een schrale arie aan overgehouden.
Na het beoordelen van deze review heb ik besloten deze film NIET te gaan kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:37 schreef GGMM het volgende:
Glass Onion: A Knives Out Mystery(2022)8comedy, crime, drama, mystery, thriller140PG-1312Rian JohnsonRian JohnsonDaniel Craig, Edward Norton, Janelle MonáeFamed Southern detective Benoit Blanc travels to Greece for his latest case@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer @:maxi-mus check review7.4
Misschien spring ik nog even in de simquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen vanavond?
Gewoon fokken toch.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |