Freudiaans.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan dit editten en typen 'ik hoop dat niemand dit zag'. Maar het is kerstavond. Ik laat het lekker staan
Ja, daar is hij wel aan toe denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat @:Kindroland een mis leidt.
Sorry, maar ik ga hier niet op klikken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga deze short zó verschrikkelijk veel meer waarderen als ik terugkijk op 2022.
Gelijk heb je makker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga hier niet op klikken.
Ik was aan het wachten op een climax maar er kwam niks?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga deze short zó verschrikkelijk veel meer waarderen als ik terugkijk op 2022.
Nee, het is niet de juiste. Op instagram zag ik een andere die eigenlijk meer de boodschap vertelde.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op een climax maar er kwam niks?
???????quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, het is niet de juiste. Op instagram zag ik een andere die eigenlijk meer de boodschap vertelde.
Dacht vrij te zijn eerste kerstdag maar mijn moeder was mij gewoon vergeten uit te nodigen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Heb jij nog wilde plannen met de kerst @:Littlerabbit ?
Ik zag een filmpje op instagram waarvan ik dacht dat de short op youtube hetzelfde was. Maar het einde is anders, op die van instagram verschijnt geen neger in ontbloot bovenlijf.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
???????
Het is dat ik je respecteer als moderator.
Heel vervelend en pijnlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht vrij te zijn eerste kerstdag maar mijn moeder was mij gewoon vergeten uit te nodigen.
Ligt wel iets genuanceerder maar dit was leuker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel vervelend en pijnlijk.
Vervelend dat je waarschijnlijk alsnog op moet draven en pijnlijk dat ze je vergeten is
Die zou ik er zeker bijzetten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk heb je makker.
Ik zit in dubio. Ga ik Pelé op mijn 2023 lijstje zetten? Ik denk niet dat ie het gaat halen namelijk.
O ja, dat kan natuurlijk ook nog. Misschien kan @KingRoland even een kaarsje voor hem branden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk niet dat ie 2023 gaat halen.
wat ik lees gaat het inderdaad moeilijk wordenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk niet dat ie 2023 gaat halen.
Er zal toch wel een keer iemand zijn die met @onlogisch mee wil werken, het lijkt af en toe wel alsof ze het erom doen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik lees gaat het inderdaad moeilijk worden
Huh? You okay? Wij liggen te genieten in een paradijsquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:41 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat @:Anneloos en @:Wereldgozer hun relatieproblemen snel kunnen oplossen
En de volgendequote:Op zaterdag 24 december 2022 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat kan natuurlijk ook nog. Misschien kan @:KingRoland even een kaarsje voor hem branden.
Ik geloof niet snel in complotten, maar het begint er nu toch wel heel erg op te lijken!quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de volgende
https://www.ad.nl/show/ma(...)-overleden~ace61365/
Gvd.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de volgende
https://www.ad.nl/show/ma(...)-overleden~ace61365/
Gvd.
Uh, okéquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Yilmaz en Mitroglu in de spits (lol)
Jij zag er al heel zijnquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zag er al heel zijn carrière erg ziek uit
Boos.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet typen of wel?
Nee bedanktquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het All You Need Is Love topic!
Ik zag zojuist een stukje Meiland viert kerst of zo en begin te twijfelen of Martien wel hetero isquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het All You Need Is Love topic!
quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een stukje Meiland viert kerst of zo en begin te twijfelen of Martien wel hetero is
Nu al?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een stukje Meiland viert kerst of zo en begin te twijfelen of Martien wel hetero is
quote:Paus tijdens kerstspeech: 'Jezus was arm, wees niet machtshongerig'
Heeft toch een vrouw en kinderen?quote:
Het leven van een priester lijkt mij niet heel rooskleurig en het zijn van een paus is totale ellende.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Zegt het hoofd van de katholieke kerk
Dat is hij ook niet, maar dat wist je vast al.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets op het spoor bent!quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een vrouw en kinderen heeft en jij nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
29quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi Tjacka
Hoeveel jaartjes staan er op de teller
Ik heb uit betrouwbare bron dat jij users ook hebt doen twijfelen over hun geaardheidquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik verder ook niks aan doen. Ik zou mensen liever wild willen krijgen met een culinair topic zoals jij kan.quote:Op zondag 25 december 2022 10:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat jij users ook hebt doen twijfelen over hun geaardheid![]()
ken jij marvel snap al?quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik verder ook niks aan doen. Ik zou mensen liever wild willen krijgen met een culinair topic zoals jij kan.
Lekker man.quote:Op zondag 25 december 2022 12:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een punthoofd. @:caland witte kerst genot.
Els rechts heeft een vagina met heel veel haar. Dat weet ik toevallig uit eerste hand.quote:Op zondag 25 december 2022 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , heeft Els hier gelijk?
[ twitter ]
Bedankt Lans! Van dit leuke feitje was ik nog niet op de hoogte.quote:Op zondag 25 december 2022 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Els rechts heeft een vagina met heel veel haar. Dat weet ik toevallig uit eerste hand.
kom uit je comfortzonequote:Op zondag 25 december 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken het niet maar filter stiekem ook alles wat Marvel uitpoept.
maar het is uitermate geschikt voor een korte aandachtsspannequote:Op zondag 25 december 2022 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word al misselijk van de art.
Daar ben ik weleens geweest, het komt nu wel erg dichtbijquote:
Nee vandaag niet, rustig aan gedaan.quote:
Toetsenbord is ok. Pc deed al raar en of muis. Gisteren begeven. Buurman helpt me altijd. Die is nu ziek. Hopen dat het meevalt. 😂😋quote:Op maandag 26 december 2022 11:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ha Tong, das kut, kan je een nieuw toetsenbord krijgen?
Lekkerquote:Op maandag 26 december 2022 11:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, rustig aan gedaan.![]()
Jij wel??
gezondheid of mentaal?quote:Op maandag 26 december 2022 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker, nee, ik voel me zo al lamlendig genoeg
Dick Maas had ook eens geweld met de feestdag.quote:Op zondag 25 december 2022 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Violent Night(2022)7.1action, comedy, crime, thriller112R16Tommy WirkolaPat Casey, Josh MillerDavid Harbour, John Leguizamo, Alex HassellWhen a group of mercenaries attack the estate of a wealthy family, Santa Claus must step in to save the day (and Christmasprima mee vermaakt7.5
ahh, griepgodenquote:Op maandag 26 december 2022 13:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Griep (die echte, niet een verkoudheidje) dus wel een beetje van allebei
nee hoorquote:Op maandag 26 december 2022 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat raar dat je daar een onderscheid in maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |