Morgen eten ze gewoon weer samen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:11 schreef lojanda het volgende:
KimD schept maar één bordje op.. Jeff mag het vandaag zelf doen.
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is en beetje geïrriteerd in de keuken, wat is er aan de hand?
ja viel me op, maar kan niet achterhalen wat er dan isquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.
Gewoon keuken stress en ze liep soms in de weg en dan reageert Wendy wat pinnig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is en beetje geïrriteerd in de keuken, wat is er aan de hand?
Erik en JW ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi compliment aan Wendy: superlekker
ik zou hem toch een knal met een pollepel verkopen, wat een arrogantiequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vraagt of er iets met een reden bij de pan ligt, Zoe geeft antwoord.
Jeff: Zoe praat ik tegen jou of tegen Wendy
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen eten ze gewoon weer samen hoor
Ze houden hem/hen bewust weg van de streamsquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vraagt of er iets met een reden bij de pan ligt, Zoe geeft antwoord.
Jeff: Zoe praat ik tegen jou of tegen Wendy
of ze gaan weer de hele nacht ruzie makenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.
Als dat zo is dan mogen wij het in ieder geval weer niet zienquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze gaan weer de hele nacht ruzie maken
Ze wordt niet echt voor vol aangezien in de keuken , kan me voorstellen dat dat soms niet leuk voelt,quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.
Dat zou ook nog kunnen.. dan liggen ze morgen de hele dag in bed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze gaan weer de hele nacht ruzie maken
Zeker niet de eerste keer en al helemaal niet de laatste keerquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is momenteel echt niet normaal
Dat had ik niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wordt niet echt voor vol aangezien in de keuken , kan me voorstellen dat dat soms niet leuk voelt,
steek de poetsdoek maar op een plek waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Met zijn allen wat gaan poetsen ter vermaakik had alsnog afgemeld.
ik kan me ook ook wel meerdere bedenken die een lekkere voorraad in hun kast hebben liggen. Kijken of ze morgen vaak naar de slaapkamers gaan.....quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd wie allemaal niet meedoen met niet eten...
kan er zo wel meerdere opnoemen die 'om medische redenen' toch echt gaan eten
Ze had met Wendy wat gedoe, Babs wilde afwassen tijdens het koken , zodat de keuken een beetje overzichtelijk blijft ,maar dat vond Wendy juist weer nietsquote:
Verstandigquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
Ze gaan om middernacht poetsen?
Ik hoorde dat Babs inderdaad zeggen, dat ze altijd opruimt tijdens het koken, maar ik wist niet of ze het tegen GJ, Wendy of Zoe zei.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze had met Wendy wat gedoe, Babs wilde afwassen tijdens het koken , zodat de keuken een beetje overzichtelijk blijft ,maar dat vond Wendy juist weer niets
Nee, morgenochtend voor 12 uurquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
Er is niet veel te etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
En ze krijgen 24 uur niets, en dan 'slechts' een broodje?
Morgenmiddag 12.00quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
En een koffietje en theetjequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Zou dat niet over 12 uur 's middags gaan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
In het algemeen maar dat mocht nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Babs inderdaad zeggen, dat ze altijd opruimt tijdens het koken, maar ik wist niet of ze het tegen GJ, Wendy of Zoe zei.
24 uur nietsquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Zou dat niet over 12 uur 's middags gaan?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je het zeker, of is dat een aanname?
KimD trekt automatisch weer naar Jeffrey toe al helemaal in die gesloten setting daarquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.
Wel poetsenquote:
KimD zal toe moeten geven want die stugge zak doet dat echt niet.. Ik had een aantal ruzies eerder al gezegd dat het klaar was.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD trekt automatisch weer naar Jeffrey toe al helemaal in die gesloten setting daar
Dan twijfel je dus wel aan mijquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jou hoor, ik hoorde zelf alleen '12 uur'
vanaf vannacht 00.00 niet etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Ja neequote:
Yep! Sommigen willen nu al beginnen met vasten, omdat ze anders meer dan 24 uur vasten.quote:
Beter is het klaar voor haar , en wil ze hem ook echt niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD zal toe moeten geven want die stugge zak doet dat echt niet.. Ik had een aantal ruzies eerder al gezegd dat het klaar was.
Een dag heeft twee keer 12 uurquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:22 schreef Loveable het volgende:
Dus ze gaan poetsen vannacht waarom? Krijg je toch juist trek van als je actief bezig bent enz
Ze kunnen ook hele nachten wakker blijven lallen en doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee![]()
Snap ook niet wat dat er nu weer mee te maken heeft dat er ineens gepoetst moet worden.
Vannacht 0.00 gaat de 24 uur in en dan om 12.00 uur in de middag een uurtje poetsen met iedereen en dan als de 24 uur om 0.00 voorbij zijn gaan ze wat eten met z’n allenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jou hoor, ik hoorde zelf alleen '12 uur'
vanaf vannacht 00.00 niet etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:22 schreef Loveable het volgende:
Dus ze gaan poetsen vannacht waarom? Krijg je toch juist trek van als je actief bezig bent enz
I know.. maar ze gaan morgen middag pas poetsen.. nou zou dan gewoon mijn bed in duiken en gaan slapenquote:
Zodat ze niet de hele dag op hun nest blijven liggenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee![]()
Snap ook niet wat dat er nu weer mee te maken heeft dat er ineens gepoetst moet worden.
Dat kan maar als je met een leuke activiteit wil komen om de tijd wat te doden en je activiteit is dan poetsen....quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook hele nachten wakker blijven lallen en doen
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt het niet tijd dat de stekker er uit gaat?
Schoonmaken krijg je energie vanquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan maar als je met een leuke activiteit wil komen om de tijd wat te doden en je activiteit is dan poetsen....
Een jaar van je leven..... uitzingenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Moet toch iets te kijken hebben als ik mij verveel
Darten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan maar als je met een leuke activiteit wil komen om de tijd wat te doden en je activiteit is dan poetsen....
is dat een opdracht of zelf verzonnenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vanaf vannacht 00.00 niet eten
morgen 12.00 poetsen
morgennnacht 00.00 koffie/ thee en broodje
en dan uiteraard de volgende ochtend weer alles normaal
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht morgen een verdienopdracht met eten en drinken ....
Meer daar verwachten morgen nog een alarm .. en eliminatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
is voor de goede doelen actiequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is dat een opdracht of zelf verzonnen
Darten ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schoonmaken krijg je energie van
quote:
Ach het wordt vast wel leuker als de groep kleiner wordtquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een jaar van je leven..... uitzingen
Ja precies , dat kan welquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Darten ookhad een toernooitje georganiseerd ofzo.
Dat zou ik dan weer geweldige humor vinden als FEBO zoiets gewoon doet en zich in hun vuistje lachtquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
De M&M's tellen hadden ze inderdaad tot morgen moeten bewarenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer geweldige humor vinden als FEBO dat gewoon doet en zich in hun vuistje lacht
Ze hebben toch geld nodig om ook maar iets te doneren !?? Van de geldpot kost het hun 25x het bedrag ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer geweldige humor vinden als FEBO dat gewoon doet en zich in hun vuistje lacht
Ja het zal aan mij liggen maar ik zie daar de lol echt niet van in. Maar mij prima hoor, laat ze maar poetsen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , dat kan wel
schoonmaken is weer teveel
Of dus een opdracht waarbij ze moeten proeven om uiteindelijk het eten binnen te kunnen halenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De M&M's tellen hadden ze inderdaad tot morgen moeten bewaren
Gezellig tochquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:34 schreef Sestra666 het volgende:
maar waarom gaan ze 24u niet eten, why
Het is met dat altijd de vraag of ze het zelf hebben verzonnen. want iedereen doet mee.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:34 schreef Sestra666 het volgende:
maar waarom gaan ze 24u niet eten, why
zo inventief zijn ze nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer geweldige humor vinden als FEBO zoiets gewoon doet en zich in hun vuistje lacht
Een moetje dus.. in t kader van kerst enzeauquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is met dat altijd de vraag of ze het zelf hebben verzonnen. want iedereen doet mee.
wisten we eigenl;ijk vanaf dag 1... en toch eigenwijs kijken..quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik onderhand ook wel
Manager schap denk. Willen Tiano en Kenziquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe Kenzi en marciano wat gaan doen?
Zij trekt zich terug he?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Manager schap denk. Willen Tiano en Kenzi
Janet : "Ben benieuwd hoe ze het gaan doen hoor"
Esther : "Ja ik ook"
Janet : "Maar wel jammer dat ze toch ook de keuken wil blijven doen...hehe"
Janet :"Denk dan zijn we daar uh.... ff vanaf.. hehe"![]()
Janet
subtiel van haarquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Janet
Ging ook vooral over rijst bleek later. Janet is niet zo'n fan van rijst en Kenzi kookt graag met rijstquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Janet
Ze aten ook wel tijden vooral rijst.. snap wel dat je zin hebt in aardappelen oidquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ging ook vooral over rijst bleek later. Janet is niet zo'n fan van rijst en Kenzi kookt graag met rijst
Oh geen idee. Dus dan is alleen Tiano kandidaat en daarmee uiteindelijk iedereen? Dat manager schap is ook niet helemaal wat ze (de FEBO) ervan verwacht hadden geloof ik. Ze lopen er niet echt warm voor iigquote:
Ja zij trekt zich voor een tijdje terug uit de voedselclubquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh geen idee. Dus dan is alleen Tiano kandidaat en daarmee uiteindelijk iedereen? Dat manager schap is ook niet helemaal wat ze (de FEBO) ervan verwacht hadden geloof ik. Ze lopen er niet echt warm voor iig
zo boeiend is het ook niet... vooral veel bestellingen doen en aappje van de febo zijn'quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh geen idee. Dus dan is alleen Tiano kandidaat en daarmee uiteindelijk iedereen? Dat manager schap is ook niet helemaal wat ze (de FEBO) ervan verwacht hadden geloof ik. Ze lopen er niet echt warm voor iig
oh toch wel. Dat weet Sjenet dan waarschijnlijk nog niet. Die is ook 12 uur per dag aan het breien voor die stomme markt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zij trekt zich voor een tijdje terug uit de voedselclub
Janet zei datquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh toch wel. Dat weet Sjenet dan waarschijnlijk nog niet. Die is ook 12 uur per dag aan het breien voor die stomme markt.
Gewoon andere manier van eten gewend....zag je gisteren wel bij de rookworst waar Kenzi ketchup bij wou...die kent dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ging ook vooral over rijst bleek later. Janet is niet zo'n fan van rijst en Kenzi kookt graag met rijst
markt zonder koopluiquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh toch wel. Dat weet Sjenet dan waarschijnlijk nog niet. Die is ook 12 uur per dag aan het breien voor die stomme markt.
echt waarom nog uitzenden als ze alles mutenquote:
en toch zien we weinigquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
markt zonder kooplui![]()
24u niet eten voor de lol![]()
jeff en kimd uit elkaar![]()
ik snap hier niks van en nu kutsaaie streams
voor de uitzending zekerquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt waarom nog uitzenden als ze alles muten
OMGquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
BB?
wordt dat niet gewoon door dezelfde soort febo gemaakt
als dat ook op deze manier gaat dan stop ik ermeequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
BB?
wordt dat niet gewoon door dezelfde soort febo gemaakt
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat ook op deze manier gaat dan stop ik ermee
Of dezequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De livestream van de "Zuidasdok" in A'dam is boeiender om te volgen
volgens mij vinden een hoop mensen het supersaai al tijden... maarja.. toch maar blijven hangen want wie weet wordt het ineens nog leuk..quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
speak or for ever hold your peace
Er wordt veeeeel te veel gestuurd en weggedraaidquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij vinden een hoop mensen het supersaai al tijden... maarja.. toch maar blijven hangen want die weet wordt het ineens nog leuk..
maar het wordt nu wel echt suf. Zeker omdat ze alle boeiende dingen soundlocken/ wegdraaien of gewoon ontkennen
Maar ik houd wel van dit soort pulkstreams met Mirthe en Rupie. Deden Salar en dat schreeuwkind ook vaak.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij vinden een hoop mensen het supersaai al tijden... maarja.. toch maar blijven hangen want die weet wordt het ineens nog leuk..
maar het wordt nu wel echt suf. Zeker omdat ze alle boeiende dingen soundlocken/ wegdraaien of gewoon ontkennen
Ja paar weken geleden zagen we echt meer van de ruzies en gesprekkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt veeeeel te veel gestuurd en weggedraaid
de spanning is er uit
al staat de hele loods zo'n beetje onder hoogspanning
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe lekker priegelen en prutsen aan Rupies gezicht
BB wordt nog meer gestuurd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt veeeeel te veel gestuurd en weggedraaid
de spanning is er uit
al staat de hele loods zo'n beetje onder hoogspanning
Maar Salar en Nouchine hadden enorme lol samen en waren heel schattig...quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van dit soort pulkstreams met Mirthe en Rupie. Deden Salar en dat schreeuwkind ook vaak.
ik vond nous echt niet schattigquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Salar en Nouchine hadden enorme lol samen en waren heel schattig...![]()
![]()
dat gevoel heb ik bij niemand in de loods en al zeker niet bij Mirthe pulkend aan Rupi, totaal niet die vibe
er moet toch 1 RLS te doen zijn dit keerquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wist ik , daarom begreep ik het niet
Ik vond die 2 samen heel lief, vooral Salarquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond nous echt niet schattig
maar meningen verschillen
Kim K zwaar ongemakkelijk er naastquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Lekker tegen elkaar aan?
[ afbeelding ]
Salar was leukquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond die 2 samen heel lief, vooral Salar
Echt? Nee toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim K zwaar ongemakkelijk er naast
jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt? Nee toch?
Zij was in het Leila/Mexx drama zwaar voor Leila
daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
Maar 2 rls tegelijk volgen lijkt me wat teveel van het goede
Kamer 5quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
Als Djedi gaat
bij wie gaat Kim K dan hangen ?
Ik zag het ongemak niet , wat ik wel zag was hoe ze naar Mexx keek en hoe ze over haar sprak , maar daar was Leila niet bijquote:
Mexx moet ze echt niet meer neequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het ongemak niet , wat ik wel zag was hoe ze naar Mexx keek en hoe ze over haar sprak , maar daar was Leila niet bij
ze kunnen beter een huiskamer maken in kamer 5quote:
Nee , die zijn helemaal klaar met Mexx , staan ook achter Leilaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx moet ze echt niet meer nee
.aar Babbel kan toch helemaal niet koken(zegt ze zelf) en voorheen was ze er nooit als ze zei dat ze Wendy ging helpen of liep halverwege weg om met iemand anders te gaan babbelenquote:
en wat doen ze er aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:05 schreef ledn81 het volgende:
Die zit er echt haar tijd uit te zitten. Komt niks uit, heeft niets te melden. Klagen en zeuren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar komt dat geloof ik ook niet in terug
Had idd gevraagd aan Esther ofzo om te leren breien. Al had je in 2 dagen 1 of 2 mutsen of hoofdbanden kunnen breien. Nee beetje op bed liggen en kaarten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat doen ze er aan
helemaal niks
ze hadden degene die zo graag wegwillen eruit moeten zetten
bedoel meer de feboquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Had idd gevraagd aan Esther ofzo om te leren breien. Al had je in 2 dagen 1 of 2 mutsen of hoofdbanden kunnen breien. Nee beetje op bed liggen en kaarten.
Zuur en Zeik over Zeugquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
Djedi en Kim K zijn aan het roddelen over Mexx dus
Buiten eliminaties om dan! Weg ermee, maar niet ten koste van het spel. Niemand boeit het als iemand moet gaan die toch al wilde.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat doen ze er aan
helemaal niks
ze hadden degene die zo graag wegwillen eruit moeten zetten
precies datquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Buiten eliminaties om dan! Weg ermee, maar niet ten koste van het spel. Niemand boeit het als iemand moet gaan die toch al wilde.
Dat is niet het spelletje of ze hadden haar ergens een gele kaart voor moeten kunnen geven. Maar ze zit nu braaf haar tijd uit en doen het minst noodzakelijke en schrijft niet meer op de muur. De FEBO zou idd niet akkoord moeten gaan met een al weken eerder aangekondigd vertrek op 23 december. Dat zou op een of andere manier wel consequenties moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel meer de febo
die kunnen er toch iemand eruit zetten
sorry deisyyquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
En het klaagt en het klaagt en het klaagt maar
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
En het klaagt en het klaagt en het klaagt maar
of diegene op teamsport heeft gezetenquote:
Ja zo zitten kan echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:15 schreef puzziepie het volgende:
Bern doet me altijd denken aan zo'n zemel leraar van de Vrije school![]()
[ afbeelding ]
Mexx haat Babs maar daarom weet ze ook weinig van haarquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of diegene op teamsport heeft gezeten
daarna keek mexx naar babbel
nee zei ze
Die zou ik wel op die zemelige wangetjes willen petsenquote:
Ik denk dat de FEBO iets had moeten inbouwen in hun contract dat als er 1 iemand vrijwillig vertrekt en ze onder een bepaald quotum komen (meer dan 1 of 2 per maand) dat er dan iemand voor terug komt, maar ook dat is ingewikkeld (die komen erin met extra info). Het had handiger geweest om er meer mensen in te stoppen om de extra uitstappers op te vangen. Maar dat is ook duurder, dus kan me voorstellen dat ze dat nu nog niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is niet het spelletje of ze hadden haar ergens een gele kaart voor moeten kunnen geven. Maar ze zit nu braaf haar tijd uit en doen het minst noodzakelijke en schrijft niet meer op de muur. De FEBO zou idd niet akkoord moeten gaan met een al weken eerder aangekondigd vertrek op 23 december. Dat zou op een of andere manier wel consequenties moeten hebben.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zou ik wel op die zemelige wangetjes willen petsen![]()
Normaliter moeten mensen borg naar inkomen betalen om mee te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO iets had moeten inbouwen in hun contract dat als er 1 iemand vrijwillig vertrekt en ze onder een bepaald quotum komen (meer dan 1 of 2 per maand) dat er dan iemand voor terug komt, maar ook dat is ingewikkeld (die komen erin met extra info). Het had handiger geweest om er meer mensen in te stoppen om de extra uitstappers op te vangen. Maar dat is ook duurder, dus kan me voorstellen dat ze dat nu nog niet gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik dan wel weer op stream willen zien
totaal niet verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef spapaars het volgende:
Bern vertelde eigenlijk dat hij heel sober leeft.
Saaie lul dus.
Net zoals hij praat dusquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef spapaars het volgende:
Saaie lul dus.
Vreselijk maar denkt wel beroemd te kunnen wordenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef spapaars het volgende:
Saaie lul dus.
Het lijkt wel een spreekbeurt over zichzelf.quote:
nee nee nee nee neequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef puzziepie het volgende:
Je kan ook een viool in huurkoop nemen
Het is niet te hopen dat de Febo meeleestquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee
puzz
dat kunnen ze ons niet aandoen
die moeten in een hoekje gaan zitten zich schamenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat de Febo meeleest
Ho ho niet voor hierquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee
puzz
dat kunnen ze ons niet aandoen
Het is zo glad dat ik erdoor wegglijquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef pingu66 het volgende:
Echt niet te doen dat verhaal van Bern op zo'n monotome toon
Liever dat dan dat ze een viool gaan huurkopenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moeten in een hoekje gaan zitten zich schamen![]()
![]()
Pfeww!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho niet voor hier![]()
Voor als hij weer thuis is
Als je klein bent lijkt alles grootquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
boerderij plat gegooid om een kasteel van een huis te bouwen
Volgens mij was dat hier ook het gevalquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Normaliter moeten mensen borg naar inkomen betalen om mee te doen
Zonder vragen te stellen duurt zo'n gesprek korterquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft de spelende vrouw nu geleerd?
volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hier ook het geval
Nee hier nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hier ook het geval
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder vragen te stellen duurt zo'n gesprek korter
ik kan me niet voorstellen dat hij een populaire docent isquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat 'n lul van 'n gozert, je kind zal er toch gymles van hebben
Nietszeggend . ik had meer gedrevenheid in hun aanmelding verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder vragen te stellen duurt zo'n gesprek korter
Ik ook niet, echt zo'n betweterige eigenwijs met een zijige stemquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij een populaire docent is
Dat ontbreekt er sowieso aan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nietszeggend . ik had meer gedrevenheid in hun aanmelding verwacht
ik kan me niet voorstellen dat hij een enthousiaste docent isquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Hij is vast wel een prima gymleraar
Als persoon privé komt hij zo suf over
Gedrevenheidquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
'Ik ben hier voor de poen en snij al jullie strotten door als het moet'
Ik vind hem bij bijvoorbeeld dansles geven wel enthousiast, op een toon die mij niet aanspreekt.. maar goedquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat hij een enthousiaste docent is
'elke donderdag' tis dinsdagquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:28 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie nog niet snapt waarom dit elke week is.
[ afbeelding ]
7-12-22 | PiP | 100 dagen in de loods [04:33]
quote:
sorry maar voor mij is hij niksquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind hem bij bijvoorbeeld dansles geven wel enthousiast, op een toon die mij niet aanspreekt.. maar goed
It's okequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry maar voor mij is hij niks
Ik vind dat hij die lessen op zijn Berns doet, vaag, vooral vaag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind hem bij bijvoorbeeld dansles geven wel enthousiast, op een toon die mij niet aanspreekt.. maar goed
Ja ook op zijn Berns.. maar zie wel zijn eigen plezier en bedoeling om goed uit te leggen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat hij die lessen op zijn Berns doet, vaag, vooral vaag.
Heel voorzichtig om het achterste van de tong te laten zien, jammer is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik had echt meer verwacht , dit was allemaal zo zakelijk en onpersoonlijk
dan is zoiets toch ook nutteloos, zeg dan niksquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel voorzichtig om het achterste van de tong te laten zien, jammer is dat.
Zijn eigen plezier ja, hij snapt zijn dansje prima zelf, maar hij brengt het heel slecht over, vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ook op zijn Berns.. maar zie wel zijn eigen plezier en bedoeling om goed uit te leggen...
Die heeft geleerd van Berend...die stond paar dagen later ineens met tegenzin te kokenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh ik vind dat hij best prima uitlegt, beter dan Mirthe iigquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn eigen plezier ja, hij snapt zijn dansje prima zelf, maar hij brengt het heel slecht over, vind ik.
van heel betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij niet goed kan dansenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn eigen plezier ja, hij snapt zijn dansje prima zelf, maar hij brengt het heel slecht over, vind ik.
Verplicht hequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan is zoiets toch ook nutteloos, zeg dan niks
Nou dat vind ik wel ver gaan om zomaar te zeggen, dat is niet okequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
Vertrouw die Bern gewoon niet en al helemaal niet met leerlingen want zat ook al achter scholiertje Djedi aan
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Rupert doet overdreven vriendelijk volgens Babette, hij heeft 6 keer gezegd dat het eten zo lekker was, terwijl het uit een zakje was.
Enige wat er uit Bern komt is gezemel , hij is heel erg op de vlakte .en als hij praat is het politiek correct , weinig mening behalve als het over geld gaat danquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar wat ik miszegquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
Nou dat vind ik wel ver gaan om zomaar te zeggen, dat is niet oke
Ze hebben allemaal dunne poep, behalve Zoe, omdat ze bang ze eruit gebonjourd te worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dunne poep, behalve Zoe, omdat ze bang ze eruit gebonjourd te worden.
je zegt dat je hem niet vertrouwt met zijn leerlingen op de middelbare school... vind ik nogal een insinuatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar wat ik miszeg
Hij zat wel achter Djedi aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel ver gaan om zomaar te zeggen, dat is niet oke
Dat soort suggesties vind ik ook niet kunnen. Slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je zegt dat je hem niet vertrouwt met zijn leerlingen op de middelbare school... vind ik nogal een insinuatie
Ik ga echt niet wisselen van streamquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
waarom heb ik het idee dat Bern zijn wenkbrauwen epileert?
Laat gaan joh, trollen schijnt hier te horen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort suggesties vind ik ook niet kunnen. Slaat helemaal nergens op.
Zou m'n figuurlijke dochter ermee thuiskomen dan zeg ik exact hetzelfde en zoiets noem je ook wel een onderbuikgevoelquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je zegt dat je hem niet vertrouwt met zijn leerlingen op de middelbare school... vind ik nogal een insinuatie
Ik zie Kim D op de slaapkamer zonder Jeffquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik vind de Jeff Kim situatie wel heel bizar
doen nu beide of er niks aan de hand is
Is het ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik vind de Jeff Kim situatie wel heel bizar
doen nu beide of er niks aan de hand is
jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Kim D op de slaapkamer zonder Jeff
Ik snap niet dat dat op de slaapkamer moet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
aaah lekker baard bijknippen op de slaapkamer
Past ook veel meer bij haar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
en lol hebben en over relaties met vrouwen praten
Rupie is meestal wel van het opruimenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat op de slaapkamer moet.
Ben benieuwd of het opgeruimd wordt.
ik denk dat Kim ook niet de makkelijkste isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |