Morgen eten ze gewoon weer samen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:11 schreef lojanda het volgende:
KimD schept maar één bordje op.. Jeff mag het vandaag zelf doen.
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is en beetje geïrriteerd in de keuken, wat is er aan de hand?
ja viel me op, maar kan niet achterhalen wat er dan isquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.
Gewoon keuken stress en ze liep soms in de weg en dan reageert Wendy wat pinnig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is en beetje geïrriteerd in de keuken, wat is er aan de hand?
Erik en JW ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi compliment aan Wendy: superlekker
ik zou hem toch een knal met een pollepel verkopen, wat een arrogantiequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vraagt of er iets met een reden bij de pan ligt, Zoe geeft antwoord.
Jeff: Zoe praat ik tegen jou of tegen Wendy
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen eten ze gewoon weer samen hoor
Ze houden hem/hen bewust weg van de streamsquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vraagt of er iets met een reden bij de pan ligt, Zoe geeft antwoord.
Jeff: Zoe praat ik tegen jou of tegen Wendy
of ze gaan weer de hele nacht ruzie makenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.
Als dat zo is dan mogen wij het in ieder geval weer niet zienquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze gaan weer de hele nacht ruzie maken
Ze wordt niet echt voor vol aangezien in de keuken , kan me voorstellen dat dat soms niet leuk voelt,quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.
Dat zou ook nog kunnen.. dan liggen ze morgen de hele dag in bed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze gaan weer de hele nacht ruzie maken
Zeker niet de eerste keer en al helemaal niet de laatste keerquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is momenteel echt niet normaal
Dat had ik niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wordt niet echt voor vol aangezien in de keuken , kan me voorstellen dat dat soms niet leuk voelt,
steek de poetsdoek maar op een plek waar de zon niet schijntquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Met zijn allen wat gaan poetsen ter vermaakik had alsnog afgemeld.
ik kan me ook ook wel meerdere bedenken die een lekkere voorraad in hun kast hebben liggen. Kijken of ze morgen vaak naar de slaapkamers gaan.....quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd wie allemaal niet meedoen met niet eten...
kan er zo wel meerdere opnoemen die 'om medische redenen' toch echt gaan eten
Ze had met Wendy wat gedoe, Babs wilde afwassen tijdens het koken , zodat de keuken een beetje overzichtelijk blijft ,maar dat vond Wendy juist weer nietsquote:
Verstandigquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
Ze gaan om middernacht poetsen?
Ik hoorde dat Babs inderdaad zeggen, dat ze altijd opruimt tijdens het koken, maar ik wist niet of ze het tegen GJ, Wendy of Zoe zei.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze had met Wendy wat gedoe, Babs wilde afwassen tijdens het koken , zodat de keuken een beetje overzichtelijk blijft ,maar dat vond Wendy juist weer niets
Nee, morgenochtend voor 12 uurquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
Er is niet veel te etenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
En ze krijgen 24 uur niets, en dan 'slechts' een broodje?
Morgenmiddag 12.00quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Wait, whut?
En een koffietje en theetjequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
Zou dat niet over 12 uur 's middags gaan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef D. het volgende:
In het algemeen maar dat mocht nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Babs inderdaad zeggen, dat ze altijd opruimt tijdens het koken, maar ik wist niet of ze het tegen GJ, Wendy of Zoe zei.
24 uur nietsquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Zou dat niet over 12 uur 's middags gaan?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je het zeker, of is dat een aanname?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |