Morgen eten ze gewoon weer samen hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:11 schreef lojanda het volgende:
KimD schept maar één bordje op.. Jeff mag het vandaag zelf doen.
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is en beetje geïrriteerd in de keuken, wat is er aan de hand?
ja viel me op, maar kan niet achterhalen wat er dan isquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.
Gewoon keuken stress en ze liep soms in de weg en dan reageert Wendy wat pinnig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
Babs is en beetje geïrriteerd in de keuken, wat is er aan de hand?
Erik en JW ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi compliment aan Wendy: superlekker
ik zou hem toch een knal met een pollepel verkopen, wat een arrogantiequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vraagt of er iets met een reden bij de pan ligt, Zoe geeft antwoord.
Jeff: Zoe praat ik tegen jou of tegen Wendy
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen eten ze gewoon weer samen hoor
Ze houden hem/hen bewust weg van de streamsquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vraagt of er iets met een reden bij de pan ligt, Zoe geeft antwoord.
Jeff: Zoe praat ik tegen jou of tegen Wendy
of ze gaan weer de hele nacht ruzie makenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. voor ze naar bed gaan is het weer goed.
Als dat zo is dan mogen wij het in ieder geval weer niet zienquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze gaan weer de hele nacht ruzie maken
Ze wordt niet echt voor vol aangezien in de keuken , kan me voorstellen dat dat soms niet leuk voelt,quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele tijd al tijdens het keuken, lichtgeraakt.
Dat zou ook nog kunnen.. dan liggen ze morgen de hele dag in bed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze gaan weer de hele nacht ruzie maken
Zeker niet de eerste keer en al helemaal niet de laatste keerquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is momenteel echt niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |