Ze hebben allemaal dunne poep, behalve Zoe, omdat ze bang ze eruit gebonjourd te worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dunne poep, behalve Zoe, omdat ze bang ze eruit gebonjourd te worden.
je zegt dat je hem niet vertrouwt met zijn leerlingen op de middelbare school... vind ik nogal een insinuatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar wat ik miszeg
Hij zat wel achter Djedi aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel ver gaan om zomaar te zeggen, dat is niet oke
Dat soort suggesties vind ik ook niet kunnen. Slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je zegt dat je hem niet vertrouwt met zijn leerlingen op de middelbare school... vind ik nogal een insinuatie
Ik ga echt niet wisselen van streamquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
waarom heb ik het idee dat Bern zijn wenkbrauwen epileert?
Laat gaan joh, trollen schijnt hier te horen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort suggesties vind ik ook niet kunnen. Slaat helemaal nergens op.
Zou m'n figuurlijke dochter ermee thuiskomen dan zeg ik exact hetzelfde en zoiets noem je ook wel een onderbuikgevoelquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je zegt dat je hem niet vertrouwt met zijn leerlingen op de middelbare school... vind ik nogal een insinuatie
Ik zie Kim D op de slaapkamer zonder Jeffquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik vind de Jeff Kim situatie wel heel bizar
doen nu beide of er niks aan de hand is
Is het ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
ik vind de Jeff Kim situatie wel heel bizar
doen nu beide of er niks aan de hand is
jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Kim D op de slaapkamer zonder Jeff
Ik snap niet dat dat op de slaapkamer moet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
aaah lekker baard bijknippen op de slaapkamer
Past ook veel meer bij haar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
en lol hebben en over relaties met vrouwen praten
Rupie is meestal wel van het opruimenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat op de slaapkamer moet.
Ben benieuwd of het opgeruimd wordt.
ik denk dat Kim ook niet de makkelijkste isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |