SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Mazikeen nog steeds boven me
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
opquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar ik heb er nog twee in de vriezer...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
. . . - - - . . . . . . . - - - -quote:I'm surrounded by morons!
Thanksquote:Op maandag 19 december 2022 21:12 schreef DJMO het volgende:
Maar ik heb er nog twee in de vriezer...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@junkiesietze uw naam worde geheiligdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja zeg dat dan ben nie doof hoor
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Die is dood.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Finale expeditie valt tegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
junkiesietze ookquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-12-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3142 / +130 / +66 / 2044 / 3036
2. aloa / 2652 / +186 / +85 / 2036 / 2987
3. Emmerdeur / 1996 / +139 / +79 / 1508 / 2212
4. laforest / 977 / +1 / +18 / 596 / 978
5. SoS87 / 781 / +14 / +279 / 552 / 933
6. Maanvis / 778 / +51 / +34 / 386 / 689
7. PLY / 726 / +1 / +0 / 486 / 691
8. mario390 / 632 / +30 / +34 / 309 / 589
9. hemarookworst / 534 / +39 / +2 / 588 / 847
10. Dotteke / 457 / +48 / +31 / 454 / 688
11. Homijn / 450 / +0 / +0 / 280 / 464
12. DJMO / 426 / +7 / +2 / 260 / 451
13. ieniminimuis / 343 / +1 / +0 / 563 / 751
14. KillemWieft / 321 / +0 / +0 / 49 / 82
15. gebrokenglas / 313 / +47 / +0 / 314 / 448
16. Rob / 307 / +104 / +16 / 337 / 431
17. maily / 303 / +26 / +14 / 375 / 513
18. Dr.Mikey / 277 / +0 / +2 / 166 / 315
19. HappyCharly / 262 / +13 / +36 / 372 / 479
20. Paul / 253 / +7 / +11 / 509 / 659SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb nog geen zin
Ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 21:30 schreef DJMO het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb nog geen zin![]()
Mjah, jij hoeft er niet om vier uit morgenochtend.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Neem een fappauze.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb geen piemolpijn hoor
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Neequote:Op maandag 19 december 2022 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, jij hoeft er niet om vier uit morgenochtend.![]()
dit kareltje is heul wel een meisjequote:Op maandag 19 december 2022 21:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja charles is karel dus charly is kareltje
Trust nobody![]()
Ooit wel weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat paul het niet horenquote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit kareltje is heul wel een meisje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In b4 verkering.quote:I'm surrounded by morons!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed gescooquote:Op maandag 19 december 2022 21:41 schreef Paul het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, ik heb een stabiele relatie met @:speedfight#waarheid
R.I.P DTS.![]()
Thx maatje, ja ik ben ook trots op haar. Ze is slim/slank/model/leukquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul, ben je getrouwd?Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja beschrijf eens duidelijk aan @Dr.Mikey hoe ik eruitziequote:Op maandag 19 december 2022 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx maatje, ja ik ben ook trots op haar. Ze is slim/slank/model/leuk
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
doe ik graag liefiequote:Op maandag 19 december 2022 21:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja beschrijf eens duidelijk aan @:Dr.Mikey hoe ik eruitzieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vooruit dan maar...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
Ik zeg toch niet dat je geen meisje bent jochiequote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit kareltje is heul wel een meisje![]()
![]()
Haha ben benieuwd nu.quote:Op maandag 19 december 2022 21:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja beschrijf eens duidelijk aan @:Dr.Mikey hoe ik eruitzieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappigquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Beetje je tegenpaul dusquote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappig![]()
En MEGA tettenquote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappigSo rest assured I have the key to every opening
AccuraatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ontzettend gemoderniseerd scootertje ben ik.
Tis alweer tijd om naar bed te gaanik word geleefd door mn werk
Nou laat maar zien dan.quote:
Paul, ff handen voor je ogen anders moet je zo weer een schone broek aan.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 21:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen meisje bent jochie
Trust nobody![]()
Gezellig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel weer genoeg van deze actHeading off for bed, Morgen roept het echte leven weer
Lekker dromen over je eigen verzonnen vriendinquote:Op maandag 19 december 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van deze actHeading off for bed, Morgen roept het echte leven weer
![]()
![]()
Ehh, je bedoelt @Paul? Ik doe niet aan verzonnen shitquote:Op maandag 19 december 2022 21:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lekker dromen over je eigen verzonnen vriendin
Gewoon als een gemiddelde Fok!ster inderdaadquote:Op maandag 19 december 2022 21:58 schreef Paul het volgende:
Ik heb voor @:sos87 een foto van hoe @:speedfight ongeveer uitziet
[ afbeelding ]
Droom je lekker over Paulus, moet jij wetenquote:Op maandag 19 december 2022 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh, je bedoelt @:paul? Ik doe niet aan verzonnen shit![]()
![]()
Rob.
Ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 22:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kareltje pareltje.
Paulus, ga je kloonvriendinnetje pesten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Straks is het wel echt een meisje sosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik?quote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks is het wel echt een meisje sosTrust nobody![]()
speedfight is een echt mooi/knap meisje en slim ookquote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks is het wel echt een meisje sosWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
We hebben het over paulus hequote:Op maandag 19 december 2022 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks is het wel echt een meisje sos![]()
![]()
Ik dacht charlyquote:
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee
Het verzonnen vriendinnetje van Paul
Trust nobody![]()
NOEM JE NOU @Speedfight EEN VERZONNEN IEMAND?quote:Op maandag 19 december 2022 22:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee
Het verzonnen vriendinnetje van PaulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Uhmmmm,nou.......ja?quote:Op maandag 19 december 2022 22:27 schreef Paul het volgende:
[..]
NOEM JE NOU @:SPEEDFIGHT EEN VERZONNEN IEMAND?![]()
![]()
Ja hoe dan? Action figure?quote:Op maandag 19 december 2022 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDON NOEM JE @:SPEEDFIGHT NOU EEN POP?![]()
![]()
waarom slaapt zij niet danquote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin gaat straks weer op mijn accountWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
geen tijdquote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Als iedereen nou gaat slapen vannacht kan mario punten pakken![]()
huhhhhhhhhhhhh ik regel een rustig nachtje voor je maar je hebt geen tijdquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 22:48 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb een islamitische opblaasvriendin. Die blaast zichzelf op.![]()
![]()
![]()
Ik doe geen competitie meer, nummer 1 haal ik toch nooit in.
Wat voor wedstrijden?Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Nachtrust doet mij goed.quote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef Paul het volgende:
Als iedereen nou gaat slapen vannacht kan mario punten pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Top 3 heeft ruim 2k en bijna 3k posts, zoveel post ik niet. Nu ff veel maar ben ook maar zo weer een week niet hierquote:Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef laforest het volgende:
Ik doe geen competitie meer, nummer 1 haal ik toch nooit in.![]()
![]()
Snap ikquote:Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Top 3 heeft ruim 2k en bijna 3k posts, zoveel post ik niet. Nu ff veel maar ben ook maar zo weer een week niet hierJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
@mario390 je ziet het, iedereen gaat zo sliepe je kan 500 puntjes pakkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
NEE LIEF DOENquote:Op maandag 19 december 2022 23:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik blijf nu speciaal voor mario, vindt ie vast leukWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
PolitikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ddie zijn ook een heel toontje lager gaan zingen nadat die gundoganrel op niets uitdraaidequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nog steeds voor Europa
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op maandag 19 december 2022 23:13 schreef Maanvis het volgende:
d
[..]
die zijn ook een heel toontje lager gaan zingen nadat die gundoganrel op niets uitdraaide
En stiekem op je tenen gebolkt![]()
![]()
hoerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
KibbelingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eensquote:Op maandag 19 december 2022 23:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Met ravigotte, mensen die het met iets anders eten schieten we afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik eet niets met mijn kibbeling. Gewoon vorkje erbij meer niet.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
ik lust geen vorkjesquote:Op maandag 19 december 2022 23:21 schreef laforest het volgende:
Ik eet niets met mijn kibbeling. Gewoon vorkje erbij meer niet.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ook niet, maar handig om kibbeling zelf te eten.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Dat is net acceptabel. Hoort met ravigotte, kan me wel voorstellen dat sommige mensen dat niet kunnen waarderen, aparte smaak.quote:Op maandag 19 december 2022 23:21 schreef laforest het volgende:
Ik eet niets met mijn kibbeling. Gewoon vorkje erbij meer niet.![]()
![]()
wel verspilling als je het vorkje niet op eetquote:Op maandag 19 december 2022 23:25 schreef laforest het volgende:
Ik ook niet, maar handig om kibbeling zelf te eten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ken het niet. Ik wil niks bij mijn kibbeling.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Het vorkje gooi ik in een prullenbak voor recyclingJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Goeie sausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat mag, jouw kibbeling.quote:Op maandag 19 december 2022 23:26 schreef laforest het volgende:
Ik ken het niet. Ik wil niks bij mijn kibbeling.
Maar laten we met zn allen de vorkjes opsparen voor maanvis![]()
![]()
jij denkt dat wat in de prullenbak gaat gerecycled wordtquote:Op maandag 19 december 2022 23:27 schreef laforest het volgende:
Het vorkje gooi ik in een prullenbak voor recyclingTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ben Tula the revotl aan het downloaden, als herdenking van het slavenverleddedddddden!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik kijk deepfake porno met slavina simonsquote:Op maandag 19 december 2022 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben Tula the revotl aan het downloaden, als herdenking van het slavenverleddedddddden!![]()
![]()
met zweepjes?quote:Op maandag 19 december 2022 23:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik kijk deepfake porno met slavina simonsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik maak soms lekkerbek in de airfryer werkt uitstekend.quote:Op maandag 19 december 2022 23:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Alleen bij lekkerbek of kibbeling, verder kan je niks met die sausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van die diepvriesdingetjes, die heb ik ook altijd wel in huisquote:Op maandag 19 december 2022 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik maak soms lekkerbek in de airfryer werkt uitstekend.![]()
Airfryer sowieso mooi ding, vooral voor afbakbroodjes![]()
![]()
Ha niet die diepvries die verse waar ook kruiden en saus bij zit van lidl.quote:Op maandag 19 december 2022 23:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Van die diepvriesdingetjes, die heb ik ook altijd wel in huis![]()
Airfryer sowieso mooi ding, vooral voor afbakbroodjes
Wel prijzig maar erg lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkerder dan diepvries ja maar ik vind wel fijn om in de vriezer te hebben, heb er nu nog 3 of 4 volgens mijquote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha niet die diepvries die verse waar ook kruiden en saus bij zit van lidl.
Wel prijzig maar erg lekker.![]()
![]()
Lekker met frietjes en Broccoli kaas sausje.
Zo een restaurant maaltijdje tuis in een paar minuten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ken je dan die zalm spinazie in bladerdeeg dingen? Die gaan ook goed in de airfryerquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker met frietjes en Broccoli kaas sausje.
Zo een restaurant maaltijdje tuis in een paar minuten.![]()
![]()
Ja zijn ook lekker airfryer inderdaad een geweldig ding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze hebben die patat met de jaren wel steeds beter gemaakt voor dat ding die kilo zakken van lidl gaan wel goed meestal.
Snacks is nog wel vaak ellende.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil niet mooi kleuren he.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben die patat met de jaren wel steeds beter gemaakt voor dat ding die kilo zakken van lidl gaan wel goed meestal.
Snacks is nog wel vaak ellende.
Mini loempias gaan wel goed, das belangrijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snacks is nog wel vaak ellende.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
bikker zet het op de agendaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bikker is zelf vieze trashquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:09 schreef Maanvis het volgende:
bikker zet het op de agenda
Mirjam Bikker over kinderporno, enorme beerput, TikTok etc. Vieze trash, de helft komt uit Nederland![]()
BedtijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bevroren champignon is niet lekkerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3 bakken ingevroren, ook champignonsquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
vandaag nog pasta met champignons gegeten![]()
Room, spinazie, gorgonzola![]()
![]()
Ik had nog heel veel verschillende losse groentes die op gemaakt worden en dat erbij gegooid. Broccoli, tomaat, paprika
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Broccoli bazengroente, lekker manquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had nog heel veel verschillende losse groentes die op gemaakt worden en dat erbij gegooid. Broccoli, tomaat, paprika![]()
![]()
Ik deed wel eens thuisbezorgd he?quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had nog heel veel verschillende losse groentes die op gemaakt worden en dat erbij gegooid. Broccoli, tomaat, paprika![]()
Hooguit eens in de 2 maanden, thuisbezorgd wordt er niet beter op![]()
![]()
![]()
Gutemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets zei me dat je me vreselijk zo mistte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie heeft dat gesagt?quote:Op dinsdag 20 december 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
Iets zei me dat je me vreselijk zo mistte.![]()
![]()
Een poesje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Domino en Remy.quote:
De kersttrui doet em hem.quote:
Meestal mept ze hem.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat wel vaak over poesjes zo in de nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn in principe ook nachtdierenquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat wel vaak over poesjes zo in de nacht.![]()
![]()
Wel jammer dat ik er nu ben.
Het klokje rond qua punten was je dan makkelijk gelukt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik geloof het wel, 4e zou nog kunnen. Top 3 post ik niet genoeg voor, wat een kneuzen hequote:Op dinsdag 20 december 2022 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
Het klokje rond qua punten was je dan makkelijk gelukt.![]()
![]()
Het venijn zit in de staart.De laatste week gaat druk zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, 4e zou nog kunnen. Top 3 post ik niet genoeg voor, wat een kneuzen he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zullen het zien, mij maakt het niet zoveel uitquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het venijn zit in de staart.De laatste week gaat druk zijn denk ik.![]()
Ik wil wel mario achter me houden![]()
![]()
Mij maakt het ook niet uit,het liefst ben ik tweede.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3160 / +66 / +18 / 2048 / 3050
2. aloa / 2652 / +85 / +0 / 2036 / 2987
3. Emmerdeur / 1996 / +79 / +0 / 1509 / 2213
4. laforest / 994 / +35 / +0 / 632 / 1017
5. SoS87 / 904 / +314 / +88 / 583 / 998
6. Maanvis / 784 / +39 / +1 / 392 / 700
7. PLY / 726 / +0 / +0 / 486 / 691
8. mario390 / 635 / +37 / +0 / 314 / 595
9. hemarookworst / 541 / +2 / +7 / 589 / 850
10. Dotteke / 457 / +31 / +0 / 454 / 688
11. Homijn / 450 / +0 / +0 / 280 / 464
12. DJMO / 431 / +2 / +5 / 264 / 456
13. ieniminimuis / 343 / +0 / +0 / 563 / 751
14. KillemWieft / 321 / +0 / +0 / 49 / 82
15. gebrokenglas / 313 / +0 / +0 / 314 / 448
16. Rob / 308 / +17 / +0 / 339 / 435
17. maily / 303 / +14 / +0 / 376 / 514
18. Dr.Mikey / 288 / +9 / +4 / 181 / 336
19. HappyCharly / 267 / +41 / +0 / 385 / 497
20. Paul / 260 / +18 / +0 / 532 / 686SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja maar je wilt ook niet dat aloa wintquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
Mij maakt het ook niet uit,het liefst ben ik tweede.![]()
![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was eigenlijk wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja maar je wilt ook niet dat aloa wint“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En kan ook nog steeds.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De gedichten zijn altijd wel leuk als je wint,het zou mijn 5de keer zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like sorry, like sorry
Forgive me
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like forgive me, forgive me
But you can say baby
Baby, can I hold you tonight?
Maybe if I told you the right words
Ooh, at the right time you'd be mine“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolke en bolkequote:Op dinsdag 20 december 2022 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
De gedichten zijn altijd wel leuk als je wint,het zou mijn 5de keer zijn.![]()
Ik ga nooit winnen, ben hier niet vaak genoeg![]()
![]()
Je bent nu wel op dreef.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tres irritant.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen is ook maar alleen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We sluiten niks uit.
Mijn problematiek ligt op een ander vlak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker laten liggenquote:Op dinsdag 20 december 2022 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn problematiek ligt op een ander vlak.![]()
Ik moet er juist over praten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bob?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent dan deze?
Geeft niet.
Dat je kaal bent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Killem mijn grote vriend.quote:Op dinsdag 20 december 2022 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
Heb nog een appeltje te schillen met FF zometeen
Ff popcorn pakkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
Heb nog een appeltje te schillen met FF zometeen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: