Ja beschrijf eens duidelijk aan @Dr.Mikey hoe ik eruitziequote:Op maandag 19 december 2022 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx maatje, ja ik ben ook trots op haar. Ze is slim/slank/model/leuk
doe ik graag liefiequote:Op maandag 19 december 2022 21:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja beschrijf eens duidelijk aan @:Dr.Mikey hoe ik eruitzie
Vooruit dan maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ik zeg toch niet dat je geen meisje bent jochiequote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit kareltje is heul wel een meisje
Haha ben benieuwd nu.quote:Op maandag 19 december 2022 21:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja beschrijf eens duidelijk aan @:Dr.Mikey hoe ik eruitzie
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappigquote:
Beetje je tegenpaul dusquote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappig
En MEGA tettenquote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappig
Nou laat maar zien dan.quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 21:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen meisje bent jochie
Lekker dromen over je eigen verzonnen vriendinquote:Op maandag 19 december 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van deze actHeading off for bed, Morgen roept het echte leven weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |