Domino en Remy.quote:
De kersttrui doet em hem.quote:
Meestal mept ze hem.quote:
Zijn in principe ook nachtdierenquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat wel vaak over poesjes zo in de nacht.
Ik geloof het wel, 4e zou nog kunnen. Top 3 post ik niet genoeg voor, wat een kneuzen hequote:Op dinsdag 20 december 2022 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
Het klokje rond qua punten was je dan makkelijk gelukt.
Het venijn zit in de staart.De laatste week gaat druk zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, 4e zou nog kunnen. Top 3 post ik niet genoeg voor, wat een kneuzen he
We zullen het zien, mij maakt het niet zoveel uitquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het venijn zit in de staart.De laatste week gaat druk zijn denk ik.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2022 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja maar je wilt ook niet dat aloa wintquote:Op dinsdag 20 december 2022 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
Mij maakt het ook niet uit,het liefst ben ik tweede.
Dat was eigenlijk wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 december 2022 02:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja maar je wilt ook niet dat aloa wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |