SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Mazikeen nog steeds boven me
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
opquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar ik heb er nog twee in de vriezer...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
. . . - - - . . . . . . . - - - -quote:I'm surrounded by morons!
Thanksquote:Op maandag 19 december 2022 21:12 schreef DJMO het volgende:
Maar ik heb er nog twee in de vriezer...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@junkiesietze uw naam worde geheiligdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja zeg dat dan ben nie doof hoor
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Die is dood.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Finale expeditie valt tegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
junkiesietze ookquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-12-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3142 / +130 / +66 / 2044 / 3036
2. aloa / 2652 / +186 / +85 / 2036 / 2987
3. Emmerdeur / 1996 / +139 / +79 / 1508 / 2212
4. laforest / 977 / +1 / +18 / 596 / 978
5. SoS87 / 781 / +14 / +279 / 552 / 933
6. Maanvis / 778 / +51 / +34 / 386 / 689
7. PLY / 726 / +1 / +0 / 486 / 691
8. mario390 / 632 / +30 / +34 / 309 / 589
9. hemarookworst / 534 / +39 / +2 / 588 / 847
10. Dotteke / 457 / +48 / +31 / 454 / 688
11. Homijn / 450 / +0 / +0 / 280 / 464
12. DJMO / 426 / +7 / +2 / 260 / 451
13. ieniminimuis / 343 / +1 / +0 / 563 / 751
14. KillemWieft / 321 / +0 / +0 / 49 / 82
15. gebrokenglas / 313 / +47 / +0 / 314 / 448
16. Rob / 307 / +104 / +16 / 337 / 431
17. maily / 303 / +26 / +14 / 375 / 513
18. Dr.Mikey / 277 / +0 / +2 / 166 / 315
19. HappyCharly / 262 / +13 / +36 / 372 / 479
20. Paul / 253 / +7 / +11 / 509 / 659SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb nog geen zin
Ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 21:30 schreef DJMO het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb nog geen zin![]()
Mjah, jij hoeft er niet om vier uit morgenochtend.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Neem een fappauze.quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb geen piemolpijn hoor
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Neequote:Op maandag 19 december 2022 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, jij hoeft er niet om vier uit morgenochtend.![]()
dit kareltje is heul wel een meisjequote:Op maandag 19 december 2022 21:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja charles is karel dus charly is kareltje
Trust nobody![]()
Ooit wel weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat paul het niet horenquote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit kareltje is heul wel een meisje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In b4 verkering.quote:I'm surrounded by morons!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed gescooquote:Op maandag 19 december 2022 21:41 schreef Paul het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, ik heb een stabiele relatie met @:speedfight#waarheid
R.I.P DTS.![]()
Thx maatje, ja ik ben ook trots op haar. Ze is slim/slank/model/leukquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul, ben je getrouwd?Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja beschrijf eens duidelijk aan @Dr.Mikey hoe ik eruitziequote:Op maandag 19 december 2022 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx maatje, ja ik ben ook trots op haar. Ze is slim/slank/model/leuk
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
doe ik graag liefiequote:Op maandag 19 december 2022 21:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja beschrijf eens duidelijk aan @:Dr.Mikey hoe ik eruitzieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vooruit dan maar...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
Ik zeg toch niet dat je geen meisje bent jochiequote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dit kareltje is heul wel een meisje![]()
![]()
Haha ben benieuwd nu.quote:Op maandag 19 december 2022 21:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja beschrijf eens duidelijk aan @:Dr.Mikey hoe ik eruitzieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappigquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Beetje je tegenpaul dusquote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappig![]()
En MEGA tettenquote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft een heel knap gezicht, mooi slank lichaam en zeer slim, ze is ook heel grappigSo rest assured I have the key to every opening
AccuraatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ontzettend gemoderniseerd scootertje ben ik.
Tis alweer tijd om naar bed te gaanik word geleefd door mn werk
So rest assured I have the key to every opening
Nou laat maar zien dan.quote:
Paul, ff handen voor je ogen anders moet je zo weer een schone broek aan.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 21:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen meisje bent jochie
Trust nobody![]()
Gezellig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel weer genoeg van deze actHeading off for bed, Morgen roept het echte leven weer
Lekker dromen over je eigen verzonnen vriendinquote:Op maandag 19 december 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van deze actHeading off for bed, Morgen roept het echte leven weer
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: