abonnement Unibet Coolblue
pi_207559685
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:14 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jeetje ik had haar wel 15 jaar ouder geschat :P ze is van 95'
Zou d'r inschatten op jaren '70 vorige eeuw.
pi_207569329
edit:

Als dat de enige reden is om een account aan te maken had je je de moeite kunnen besparen :Y

[ Bericht 71% gewijzigd door D. op 15-01-2023 13:04:09 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 15 januari 2023 @ 12:54:33 #203
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207569339
Wat leuk een nieuwe user
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_207599160
De posts van de nieuwe user worden niet gewaardeerd blijkbaar. :P Volgens mij stond er vanmorgen ook nog een andere.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207599341
Mijn 2fa keys zijn uit de app die ik ervoor gebruik gewist :')
Gelukkig is de klantenservice van Kraken best goed.
What Would Goku Do
pi_207601459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 18:37 schreef LeverageBitcoin het volgende:

[..]
- geblaat -
Vooralsnog vind ik vooral jou geen aanwinst hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door D. op 17-01-2023 19:22:37 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 17 januari 2023 @ 18:54:14 #207
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207601545
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 18:47 schreef recursief het volgende:

[..]
Vooralsnog vind ik vooral jou geen aanwinst hier.
Gewoon weer een kloon van Piva
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_207613267
Misschien dat ik hier terecht kan over wat nou precies M-DAO is en of Metaverse. Ik krijg hier veel gespam over maar krijg er een nare smaak van in mijn mond. Iemand ervaring of iemand die hier meer over weet te vertellen ?

Is het iets waar je gerust kan instappen zoals je bijvoorbeeld bij een BLOX kan, ergens een tientje van kopen en zien hoe het gaat. Of is het complex en ben je afhankelijk van wat anderen op die markt doen ?
pi_207613655
quote:
16s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:52 schreef Gibson88 het volgende:
Misschien dat ik hier terecht kan over wat nou precies M-DAO is en of Metaverse. Ik krijg hier veel gespam over maar krijg er een nare smaak van in mijn mond. Iemand ervaring of iemand die hier meer over weet te vertellen ?

Is het iets waar je gerust kan instappen zoals je bijvoorbeeld bij een BLOX kan, ergens een tientje van kopen en zien hoe het gaat. Of is het complex en ben je afhankelijk van wat anderen op die markt doen ?
M-DAO is een één of andere fluttoken. Is op geen exchange te vinden, dus moet je naar bijv. Uniswap om daarmee te traden. Een DAO is een decentralized autonomous organization en de metaverse is een digitaal universum, soort Second Life zeg maar. Hoe deze 2 nou precies samen komen in die token is ook niet echt bekend als ik de website bekijk. Daarnaast lijken ze ook elke goal in hun roadmap te hebben gemist. Ik denk dat de maker zijn zakken al heeft gevuld.

Ik zou zeggen: blijf er heel ver van weg.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207613731
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:21 schreef dimmak het volgende:

[..]
M-DAO is een één of andere fluttoken. Is op geen exchange te vinden, dus moet je naar bijv. Uniswap om daarmee te traden. Een DAO is een decentralized autonomous organization en de metaverse is een digitaal universum, soort Second Life zeg maar. Hoe deze 2 nou precies samen komen in die token is ook niet echt bekend als ik de website bekijk. Daarnaast lijken ze ook elke goal in hun roadmap te hebben gemist. Ik denk dat de maker zijn zakken al heeft gevuld.

Ik zou zeggen: blijf er heel ver van weg.
Dank je wel dimmak, zelfs als leek had ik al het idee dat dit absoluut niet te vertrouwen is. Ik blijf er lekker ver vandaan !
  woensdag 18 januari 2023 @ 16:27:59 #211
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_207613751
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Plots het volgende:
Hier een shitcoin met een gokfunctie in het contract op Arbitrum (NFA)

https://www.dextools.io/a(...)23e893775ac122843eb6

risky.lol

Deze is x 4 nu (1.9M mcap):

pi_207615662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 16:27 schreef Plots het volgende:

[..]
Deze is x 4 nu (1.9M mcap):

[ afbeelding ]
Mooi! Als je hebt gekocht tenminste. Niet vergeten winst te nemen ;)
pi_207618109
Genesis failliet. Benieuwd of Bitvavo dit gaat overleven
pi_207622559
twitter


Major blow schreef de DoJ. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:29:49 #215
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_207622787
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:06 schreef Roellie80 het volgende:
Genesis failliet. Benieuwd of Bitvavo dit gaat overleven
Lijkt me wel. Ze kunnen het verlies uit eigen middelen financieren. Ze zullen vast een van de schuldeisers zijn, dus er zal nog wel wat terugkomen. En ze hebben meer dan een miljoen klanten, dus ook aan de inkomstenkant niks te klagen.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:43:42 #216
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_207622950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:29 schreef Coelho het volgende:

[..]
Lijkt me wel. Ze kunnen het verlies uit eigen middelen financieren. Ze zullen vast een van de schuldeisers zijn, dus er zal nog wel wat terugkomen. En ze hebben meer dan een miljoen klanten, dus ook aan de inkomstenkant niks te klagen.
O.a. Obv leningen en terug te claimen winstbelasting…..
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_207622954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:06 schreef Roellie80 het volgende:
Genesis failliet. Benieuwd of Bitvavo dit gaat overleven
Volgens insiders zetten ze stappen voor faillissement. Dus je bent een beetje voorbarig, dit kan ook een pressiemiddel zijn. Bitvavo zegt overigens in het FD dat ze kunnen aantonen dat Genesis financieel gezond is.

https://archive.ph/hVs6s
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:34:49 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_207624378
Iedereen probeert alles zo lang mogelijk te rekken en de hoop dat BTC meer waard wordt. OP den duur zijn ze niet insolvent meer omdat ze verlies kunnen afdekken met hetgeen wat ze wel nog op hun balans hebben staan.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:56:16 #219
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_207624727
Idd _hoop_ op meer waarde. Er is veel minder handel, veel minder vraag, dus prijs zal wel tijdje stabiel blijven.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_207641535
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
BlaBlaBla
pi_207641617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
Via de browser.
pi_207642542
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
Ik ben geen klant van Bitvavo, maar er moet wel een manier zijn om crypto te versturen. Dan verstuur je het naar een wallet van jezelf
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 18:04:33 #223
18653 crew  D.
pi_207642930
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
In het valutalijstje de coin klikken waar het om gaat en dan staat er bovenin de balk 'opnemen'.

Je moet wel eerst de wallet waar je het naartoe wilt sturen verifiëren :Y
pi_207644101
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
Not your own key not your crypto.
Eerste basis les van crypto.

Beste wat je kan doen is de boel verkopen en terug naar je bank sturen

Daarna lekker naar coinbase gaan .
Vele makkelijker om daar je crypto op nieuw te kopen en naar je ledger te sturen

Mooiste is dat je van coinbase learn and earn kan doen.
Moet je wel eerst even op website in loggen en niet in de app.
Dan word je wel goed geregistreerd.

Kan je zo gratis diverse crypto coins krijgen en dan gelijk ruilen naar de coin die jij wilt hebben.

Deze maand al gratis 6 dollar aan crypto gehad
Gelijk omgezet naar ada .
Verleden jaar op die manier bijna 60dollar gratis gehad via learn and earn

Toch even mooi als je alles in een coin stopt en dat even 3 tot 4x doet met een bullrun.
Nog meer gratis stinkende valuta er bij


Vandaag alles verkocht op Bitvavo .
Terug laten boeken naar de bank en daarna word het naar coinbase overgestuurd .
Waarom nu verkopen ?
Meestal na het weekend heb je toch weer dippen .
En het is niet zo dat ada nu op eens als een gek zal gaan lopen .

Verder genoeg valuta om nu al weer in te kopen via coinbase .
Dus mog nu dadelijk ada weer verder zakken stort ik gewoon via iDeal even wat smerige vieze valuta naar coinbase.
Euro is toch besmet door ecb .
Wil er weer snel van af.

[ Bericht 8% gewijzigd door suijkerbuijk op 20-01-2023 21:01:50 ]
  Moderator vrijdag 20 januari 2023 @ 21:44:31 #225
18653 crew  D.
pi_207646810
22K!
pi_207647291
Rechtstreeks naar de maan, al onze problemen zijn voorbij
pi_207648422
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:44 schreef D. het volgende:
22K!
Ja het goed bij btc .
Gelukkige staat dat op mijn ledger.
Maar goed even kijken wat maandag gaat gebeuren.

Schuld plafond van Amerika moet omhoog .
Bankroet aanvraag van Genesis.
Zie Genesis nog wel crypto gaan dumpen.

Daarna wilt ftx een herstart gaan doen ?

https://www.crypto-inside(...)exchange-ftt-stijgt/

Ik zie het wel allemaal in de toekomst

Btc moet eerst maar terug naar 40k en ada terug naar 1.5dollar.
Dan pas ga ik de boel van ledger naar een excanges sturen om te handelen.
Tot die tijd

Its my key , so i own my crypto.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 01:34:49 #228
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207649874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
Bitvavo schermt zelf nogal met de constructie dat de tegoeden van klanten ondergebracht zijn bij de Stichting Bitvavo Payments, die losstaat van Bitvavo B.V. De resultaten van Bitvavo B.V. (waar een faillissement neem ik aan ook onder valt), hebben volgens hen op deze wijze geen enkele invloed op klantentegoeden.

Het merendeel van de digitale valuta van klanten wordt volgens hen bewaard op 'cold wallets'. Er wordt echter wel steevast "in principe" bij vermeld, dat lijkt (maar ik ben een leek) een beetje op een vooraf ingebakken juridische uitvlucht wanneer dat echt nodig is. Dus: "ja, in principe deden we dat, maar op dat moment toevallig helaas net even niet. We beloofden of garandeerden dus niet dat we dat altijd deden en daar ging je als gebruiker mee akkoord, dus voldoen wij aan onze verplichtingen."

Wat mij betreft het risico dat je neemt, ik ben zelf ook gebruiker van Bitvavo. :) Ik heb staking al wel enige tijd geleden uitgezet, want als ik het goed begrijp aanvaard je daarmee het risico dat jouw coins uit de stichting worden gehaald en in beheer worden gegeven aan de B.V. Bij off-chain kunnen ze dan worden 'uitgeleend' aan derden voor rewards, waar jij een vergoeding voor ontvangt. Als die derde partij dan omvalt terwijl jouw coins daaraan zijn 'uitgeleend', ben je het kwijt omdat je coins dan niet in de stichting zitten en niet in handen zijn van de B.V. Daar hoeft Bitvavo B.V. niet eens voor om te vallen.

Misschien klopt er geen reet van bovenstaande, maar dit is hoe ik het interpreteer. Ik vind het vrij ingewikkelde materie. :)
pi_207649996
In deze tijden van inflatie was bitcoin het gouden ei geweest, mocht crypto niet besmeurd zijn geweest met het ene na het andere schandaal.
Maar van nu een mooie start weer vanaf 20K als een beleggerstool.
Vakman pur sang
pi_207650820
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 01:56 schreef Lospedrosa het volgende:
In deze tijden van inflatie was bitcoin het gouden ei geweest, mocht crypto niet besmeurd zijn geweest met het ene na het andere schandaal.
Maar van nu een mooie start weer vanaf 20K als een beleggerstool.
Ik vind de volatiliteit zelf niet geweldig, maar tot nog toe heeft inkopen tijdens een dip, de inleg als winst nemen tijdens een piek en tussendoor het hoofd koelhouden goed gewerkt voor ons. Zo hebben we al langere tijd niets verkocht en toen de koers onder 16k dipte aangekocht. Dit is geen raketwetenschap, alleen vereist het stalen zenuwen en enig inzicht in wat een dip en wat een piek is. Ik denk dat het eerste voor veel mensen het moeilijkst is, vooral voor de opportunisten (in tegenstelling tot de idealisten).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207650839
Dit voelt wel aan als een ouderwetse vrijdag/zaterdagpump voor de zondagavonddump voor de aandelenmarkt op maandag.
pi_207650885
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
Dit voelt wel aan als een ouderwetse vrijdag/zaterdagpump voor de zondagavonddump voor de aandelenmarkt op maandag.
Het is gisteren ineens hard gegaan. Het voelt haast bevreemdend om een koers van boven de 20k te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207650964
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 01:56 schreef Lospedrosa het volgende:
In deze tijden van inflatie was bitcoin het gouden ei geweest, mocht crypto niet besmeurd zijn geweest met het ene na het andere schandaal.
Maar van nu een mooie start weer vanaf 20K als een beleggerstool.
Als je gewoon degelijke muntjes koopt, ze gewoon zelf in bezit houd is er niets aan de hand, en als je gewoon geduld hebt komt het altijd wel goed, als je naar de 10 jaars geschiedenis kijkt van BTC spring je er gewoon altijd goed uit als je gewoon vasthoud. Ja het is vervelend als je nu op 60K hebt gekocht, maar dan is het ook gewoon verstandig om te wachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207650965
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is gisteren ineens hard gegaan. Het voelt haast bevreemdend om een koers van boven de 20k te zien.
Ik juich niet te vroeg. De (economische) wereld is fragiel; de VS kampt met een recordschuld, China kan Vietnam binnenvallen, de oorlog in Oekraïne is nog lang niet voorbij, de prijzen blijven stijgen (wel minder dan vorig jaar), exchanges in de problemen, nasleep corona.

Het geeft wel een fijn gevoel dat BTC enigszins herstelt na rampjaar 2022. De markt overleeft de val van een grote CEX en de val van een top 10-coin (Luna) en diens stablecoin. Het geeft in ieder geval vertrouwen dat BTC/crypto niet "dood" is, zoals steeds wordt geroepen door tegenstanders en sceptici.

Maar nogmaals, het is fragiel en volatiel. Een financiële crisis ligt op de loer en kan BTC ook zomaar weer naar 18K of zelfs een stuk lager.
pi_207651047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:31 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik juich niet te vroeg. De (economische) wereld is fragiel; de VS kampt met een recordschuld, China kan Vietnam binnenvallen, de oorlog in Oekraïne is nog lang niet voorbij, de prijzen blijven stijgen (wel minder dan vorig jaar), exchanges in de problemen, nasleep corona.

Het geeft wel een fijn gevoel dat BTC enigszins herstelt na rampjaar 2022. De markt overleeft de val van een grote CEX en de val van een top 10-coin (Luna) en diens stablecoin. Het geeft in ieder geval vertrouwen dat BTC/crypto niet "dood" is, zoals steeds wordt geroepen door tegenstanders en sceptici.

Maar nogmaals, het is fragiel en volatiel. Een financiële crisis ligt op de loer en kan BTC ook zomaar weer naar 18K of zelfs een stuk lager.
Ik denk er net zo over. En wij zijn er in ieder geval nog niet aan toe om weer te staken. Als de onrust duidelijk voorbij is, zal blijken welke platforms de zware tijd hebben doorstaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207651127
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk er net zo over. En wij zijn er in ieder geval nog niet aan toe om weer te staken. Als de onrust duidelijk voorbij is, zal blijken welke platforms de zware tijd hebben doorstaan.
Klopt, ik zie de bear market als schoon schip maken. Dubieuze exchanges en coins/tokens verdwijnen en mensen die al in crypto zitten verkassen naar een DEX en/of zetten hun munten op een cold wallet.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 16:43:59 #237
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_207656484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 01:34 schreef Repentless het volgende:

[..]
Bitvavo schermt zelf nogal met de constructie dat de tegoeden van klanten ondergebracht zijn bij de Stichting Bitvavo Payments, die losstaat van Bitvavo B.V. De resultaten van Bitvavo B.V. (waar een faillissement neem ik aan ook onder valt), hebben volgens hen op deze wijze geen enkele invloed op klantentegoeden.

Het merendeel van de digitale valuta van klanten wordt volgens hen bewaard op 'cold wallets'. Er wordt echter wel steevast "in principe" bij vermeld, dat lijkt (maar ik ben een leek) een beetje op een vooraf ingebakken juridische uitvlucht wanneer dat echt nodig is. Dus: "ja, in principe deden we dat, maar op dat moment toevallig helaas net even niet. We beloofden of garandeerden dus niet dat we dat altijd deden en daar ging je als gebruiker mee akkoord, dus voldoen wij aan onze verplichtingen."

Wat mij betreft het risico dat je neemt, ik ben zelf ook gebruiker van Bitvavo. :) Ik heb staking al wel enige tijd geleden uitgezet, want als ik het goed begrijp aanvaard je daarmee het risico dat jouw coins uit de stichting worden gehaald en in beheer worden gegeven aan de B.V. Bij off-chain kunnen ze dan worden 'uitgeleend' aan derden voor rewards, waar jij een vergoeding voor ontvangt. Als die derde partij dan omvalt terwijl jouw coins daaraan zijn 'uitgeleend', ben je het kwijt omdat je coins dan niet in de stichting zitten en niet in handen zijn van de B.V. Daar hoeft Bitvavo B.V. niet eens voor om te vallen.

Misschien klopt er geen reet van bovenstaande, maar dit is hoe ik het interpreteer. Ik vind het vrij ingewikkelde materie. :)
Nee, dit klopt wel aardig. Dat 'in principe' slaat op het feit dat er een gedeelte uit de coldwallet moet worden gehaald wanneer er bijv opnames moet worden gedaan. Voordat deze opnames zijn verwerkt is er een kleine exposure, maar de (goede) exchanges houden deze exposure bewust klein (meestal 5% max online) zodat ze het zelf zouden kunnen opvangen mocht het onverhoopt ergens toch helemaal fout gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 16:53:35 #238
18653 crew  D.
pi_207656602
23K :Y
pi_207656884
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 16:53 schreef D. het volgende:
23K :Y
Eens zien wat het na de weekend gaat worden.
Zal me niks verbazen dat maandag ochtend de boel al in elkaar gaat zakken met de altcoins.

Btc zal dan ook wel wat zakken .
Nee ik verwacht geen bullrun op dit moment
Wel dat wat beren een beetje moe aan het worden zijn.
En nu eerst even de honing aan het aflikken zijn .
  zaterdag 21 januari 2023 @ 18:08:30 #240
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_207657413
Genot om de beren die de mogelijke bodem gemist hebben te zien klagen met hun copium. Al die mensen die het allemaal zo goed weten heb ik een broertje dood aan. Zelfs mensen die ik relatief hoog heb zitten vallen aardig door de mand. Ik gun het ze zo dat ze op $30k+ moeten gaan bijkopen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 18:15:28 #241
18653 crew  D.
pi_207657505
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef VeX- het volgende:
Genot om de beren die de mogelijke bodem gemist hebben te zien klagen met hun copium. Al die mensen die het allemaal zo goed weten heb ik een broertje dood aan. Zelfs mensen die ik relatief hoog heb zitten vallen aardig door de mand. Ik gun het ze zo dat ze op $30k+ moeten gaan bijkopen.
Als ie uiteindelijk naar 500K-1M gaat (heb menigeen dit zien voorspellen) is 'bijkopen' op 30K zo slecht nog niet ;)
pi_207657632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef VeX- het volgende:
Genot om de beren die de mogelijke bodem gemist hebben te zien klagen met hun copium. Al die mensen die het allemaal zo goed weten heb ik een broertje dood aan. Zelfs mensen die ik relatief hoog heb zitten vallen aardig door de mand. Ik gun het ze zo dat ze op $30k+ moeten gaan bijkopen.
Waar vind ik deze klagende beren?
pi_207659046
Zou tijd worden ook. De miners zijn alweer aan het stijgen (Mara, Riot) *O*
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_207659945
Hopelijk nog een revival van VeChain (niet dat ik veel heb, maar oké)
pi_207661987
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 20:31 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk nog een revival van VeChain (niet dat ik veel heb, maar oké)
Vechain :')
Vakman pur sang
pi_207662011
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vechain :')
Heb er ook weinig vertrouwen in
pi_207662027
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:41 schreef ISVV het volgende:

[..]
Heb er ook weinig vertrouwen in
Eerlijk gezegd aan die coin wel wat geld verloren, (of te snel verkocht)
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 23:16:45 #248
18653 crew  D.
pi_207664395
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 20:31 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk nog een revival van VeChain (niet dat ik veel heb, maar oké)
Doen ze nog wat? Hoor er weinig meer over :N

Van de V-train gestapt op $0.248, dus als er nog een ritje die kant op inzit...
  zondag 22 januari 2023 @ 09:26:45 #249
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_207667150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Waar vind ik deze klagende beren?
Je was er zelf 1? Met je 10k voorspelling in januari, daarna gewijzigd naar juli, en nu helemaal maar verwijderd uit je bio op Tweakers? _O-
pi_207667951
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Plots het volgende:

[..]
Je was er zelf 1? Met je 10k voorspelling in januari, daarna gewijzigd naar juli, en nu helemaal maar verwijderd uit je bio op Tweakers? _O-
Ik heb er zelfs een apart topic over geopend. Maanden lang heb ik onderbouwd waarom ik dacht dat er de bodem niet gezien hebben.

Dan weet je ook dat ik kort geleden ben ingestapt. Voortschreinend inzicht.

Maar daar ging het niet over. Hij had het over klagende beren. Waar zijn die dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2023 10:57:25 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 22 januari 2023 @ 10:58:16 #251
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207667962
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_207668101
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:16 schreef D. het volgende:

[..]
Doen ze nog wat? Hoor er weinig meer over :N

Van de V-train gestapt op $0.248, dus als er nog een ritje die kant op inzit...
Kijk eens naar VEED. Hebben vorig jaar afscheid genomen van VeChain netwerk en zitten nu op BSC. Zijn druk bezig met het realiseren van iets leuks.

https://www.vimworld.com/
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_207668127
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt :)
Vanwaar dit wantrouwen?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 22 januari 2023 @ 11:24:31 #254
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207668214
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:15 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Vanwaar dit wantrouwen?
Geen wantrouwen. Vind het gewoon mooi dat het iedereen hier gelukt is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 22 januari 2023 @ 11:25:23 #255
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207668228
Doet me een beetje denken aan dat salaris topic in wgr. Daar krijgt iedereen 6k voor 24 uur werken. Erg knap
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 22 januari 2023 @ 11:31:28 #256
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207668274
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Doet me een beetje denken aan dat salaris topic in wgr. Daar krijgt iedereen 6k voor 24 uur werken. Erg knap
We zijn allemaal grootgeschapen rijke sportieve fotomodellen, jij toch ook?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_207668354
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Geen wantrouwen. Vind het gewoon mooi dat het iedereen hier gelukt is
Het is natuurlijk nog maar de vraag of het de komende maanden goed zal uitpakken
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
We zijn allemaal grootgeschapen rijke sportieve fotomodellen, jij toch ook?
Ja, jammer is dat. Men deelt vaak alleen de successen, terwijl het als community veel leerzamer is om ook de valkuilen te beschrijven.
  zondag 22 januari 2023 @ 12:06:24 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_207668602
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt :)
:D
pi_207668717
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2023 12:06 schreef Afwazig het volgende:

[..]
:D
Zit jij achter https://cryptin.eu/?
pi_207669010
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt :)
Zie post #42 en #154 ;)

Mijn timing was wel aardig maar dat is meer geluk dan wijsheid.
  zondag 22 januari 2023 @ 15:02:29 #261
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_207671078
Gezien de drukte hier ineens denk ik dat de bull run is begonnen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Forum Admin zondag 22 januari 2023 @ 15:51:24 #262
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_207672022
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt :)
Mensen de uitstappen :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 22 januari 2023 @ 16:24:06 #263
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207672878
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 15:51 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Mensen de uitstappen :')
Echt he. Heb m'n portfolio gewoon door 4 laten gaan. Diamonds hands
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_207674316
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef stinkie het volgende:
Gezien de drukte hier ineens denk ik dat de bull run is begonnen
Laten we hopen dat al deze drukte dit topic weet wat meer gezelligheid gaat geven :)
  Forum Admin maandag 23 januari 2023 @ 07:49:11 #265
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_207680132
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Echt he. Heb m'n portfolio gewoon door 4 laten gaan. Diamonds hands
Door vieren? 1btc is nog steeds 1btc
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_207681428
Hallo iedereen,

Tijdje geleden dat ik hier mee bezig was dus sorry voor de stomme vraag alvast...

Na al het nieuws toch maar weer besloten om me erin te verdiepen. Ik wil hier en daar wat gaan kopen maar ik weet niet zeker of de volgende cycle nu echt begonnen is. Of kan ik nog beter even wachten? Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt!
pi_207681479
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Hallo iedereen,

Tijdje geleden dat ik hier mee bezig was dus sorry voor de stomme vraag alvast...

Na al het nieuws toch maar weer besloten om me erin te verdiepen. Ik wil hier en daar wat gaan kopen maar ik weet niet zeker of de volgende cycle nu echt begonnen is. Of kan ik nog beter even wachten? Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt!
Ik zat met dezelfde vraag vast. Ik ben weer ingestapt. De kans bestaat dat we gedurende dit jaar nog weer terug gaan naar die 16-17k, of lager. Maar als je net als ik rekent op de halvingcycle dan is nu geen slecht moment

  maandag 23 januari 2023 @ 11:15:18 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_207681628
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:13 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]
Kijk eens naar VEED. Hebben vorig jaar afscheid genomen van VeChain netwerk en zitten nu op BSC. Zijn druk bezig met het realiseren van iets leuks.

https://www.vimworld.com/
Lol, als je geld wil verliezen moet je vooral geld zetten op iets waar Cream achter zit. Notoire pump en dumpers
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_207684657
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Hallo iedereen,

Tijdje geleden dat ik hier mee bezig was dus sorry voor de stomme vraag alvast...

Na al het nieuws toch maar weer besloten om me erin te verdiepen. Ik wil hier en daar wat gaan kopen maar ik weet niet zeker of de volgende cycle nu echt begonnen is. Of kan ik nog beter even wachten? Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt!
Geen van ons heeft een glazen bol. Belangrijk is vooral:

- Kun je het geld voor langere tijd missen?
- Kun je het geld überhaupt missen?
- Geloof je dat bitcoin of een andere coin toekomst heeft?

Als het antwoord op al die vragen ja is, dan zou ik nu aankopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 17:36:26 #270
18653 crew  D.
pi_207686068
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Hallo iedereen,

Tijdje geleden dat ik hier mee bezig was dus sorry voor de stomme vraag alvast...

Na al het nieuws toch maar weer besloten om me erin te verdiepen. Ik wil hier en daar wat gaan kopen maar ik weet niet zeker of de volgende cycle nu echt begonnen is. Of kan ik nog beter even wachten? Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt!
Als je wilt instappen is nu een goed moment :Y

Alle mensen die bij 30K, 40K, 50K en 60K zijn ingestapt, of nog zullen instappen troef je af.

Ja, hij heeft iets lager gestaan, en misschien gaat ie nog weer (verder) omlaag, maar de enige zekerheid die je hebt is de huidige prijs :Y
pi_207692021
Je moet niet ambieren op het ideale moment in te stappen, dat bestaat namelijk niet.
Je moet gewoon denken: is er iets structureel mis met Bitcoin en Ethereum, nee.
En staan ze over 3 jaar waarschijnlijk een stuk hoger dan nu? ja. Of dat dan over een halfjaar al is of pas na 2 jaar begint, dat doet er niet perse toe als je HODLer bent.
pi_207692436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 01:41 schreef ThijsTH het volgende:
Je moet niet ambieren op het ideale moment in te stappen, dat bestaat namelijk niet.
Je moet gewoon denken: is er iets structureel mis met Bitcoin en Ethereum, nee.
En staan ze over 3 jaar waarschijnlijk een stuk hoger dan nu? ja. Of dat dan over een halfjaar al is of pas na 2 jaar begint, dat doet er niet perse toe als je HODLer bent.
Je zou het risico van de SEC kunnen meenemen. Dat dus zo'n beetje alles behalve Bitcoin het stempel "security" kan krijgen met alle gevolgen van dien
pi_207692812
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt :)
Mwa ingestapt, boel stond bij mij aardig onderwater _O- Door middel van maandelijks inleggen de gemiddelde aankoopkoers weer aardig recht getrokken.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:06:04 #275
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_207693292
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_207693992
quote:
Weten tenminste eindelijk waar de term DCA voor staat
pi_207695024
Is bitvavo niet meer veilig? Daar had ik vroeger alles gekocht en heb er nog steeds wel wat op staan. Niet alle coins zijn daar ook af te halen volgens mij. En ik zet liever ook een paar koop orders mocht er een keer 's nachts nog een dikke crash aankomen, dan mis je de boot in ieder geval niet. Maar als je straks alles kwijt bent dat is ook niet goed. Welke exchange is er dan nog wel te vertrouwen? Ik wilde juist niet aan dingen als ftx en binance of coinbase beginnen omdat dat allemaal in het buitenland zit en ja kijk maar wat er mee kan gebeuren als je naar ftx kijkt. Bitvavo was volgens mij veilig omdat ze onder toezicht staan van de Nederlandse bank en hun bedrijf ook zo opgesteld was dat het 2 verschillende BV's waren of zo dus als bitvavo failliet gaat dan ben je je geld niet kwijt of hoe zat dat precies?
pi_207695273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:51 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Is bitvavo niet meer veilig? Daar had ik vroeger alles gekocht en heb er nog steeds wel wat op staan. Niet alle coins zijn daar ook af te halen volgens mij. En ik zet liever ook een paar koop orders mocht er een keer 's nachts nog een dikke crash aankomen, dan mis je de boot in ieder geval niet. Maar als je straks alles kwijt bent dat is ook niet goed. Welke exchange is er dan nog wel te vertrouwen? Ik wilde juist niet aan dingen als ftx en binance of coinbase beginnen omdat dat allemaal in het buitenland zit en ja kijk maar wat er mee kan gebeuren als je naar ftx kijkt. Bitvavo was volgens mij veilig omdat ze onder toezicht staan van de Nederlandse bank en hun bedrijf ook zo opgesteld was dat het 2 verschillende BV's waren of zo dus als bitvavo failliet gaat dan ben je je geld niet kwijt of hoe zat dat precies?
Bitvavo is momenteel een risico. Er is een aardig gat in de begroting, en als ze omvallen heb je geen garanties.
Die garanties heb je ook niet bij Coinbase, Binance of Kraken. Om maar wat voorbeelden te noemen. Maar hier zijn momenteel geen berichten van dat hier een probleem is.

Ik ben geen klant van Bitvavo maar kan me niet voorstellen dat je niet alles er weg kan halen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2023 13:14:28 ]
pi_207696517
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:51 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Is bitvavo niet meer veilig? Daar had ik vroeger alles gekocht en heb er nog steeds wel wat op staan. Niet alle coins zijn daar ook af te halen volgens mij. En ik zet liever ook een paar koop orders mocht er een keer 's nachts nog een dikke crash aankomen, dan mis je de boot in ieder geval niet. Maar als je straks alles kwijt bent dat is ook niet goed. Welke exchange is er dan nog wel te vertrouwen? Ik wilde juist niet aan dingen als ftx en binance of coinbase beginnen omdat dat allemaal in het buitenland zit en ja kijk maar wat er mee kan gebeuren als je naar ftx kijkt. Bitvavo was volgens mij veilig omdat ze onder toezicht staan van de Nederlandse bank en hun bedrijf ook zo opgesteld was dat het 2 verschillende BV's waren of zo dus als bitvavo failliet gaat dan ben je je geld niet kwijt of hoe zat dat precies?
Elke exchange kan overnight klappen. Omdat Bitvavo Nederlands is komt ome Klaas Knot je niet zomaar redden. Daarom gebruik je exchanges niet als custodian. Tenzij ze claimen een full reserve exchange te zijn en dat kunnen bewijzen, dan kun je het misschien overwegen. Daarbij zou ik ook maar met een klein gedeelte van mij stack traden om risico's te verkleinen. De rest in self-custody.

Of je moet echt een altcoin trader zijn, dan zou ik zoveel mogelijk op een exchange laten staan want de kans dat je altcoin overnight klapt is groter dan dat je exchange overnight klapt. :D

Ook zou je nog kunnen overwegen om uitsluitend via een DEX te traden. Dat doe je vanuit je eigen wallet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207697330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:51 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Is bitvavo niet meer veilig? Daar had ik vroeger alles gekocht en heb er nog steeds wel wat op staan. Niet alle coins zijn daar ook af te halen volgens mij. En ik zet liever ook een paar koop orders mocht er een keer 's nachts nog een dikke crash aankomen, dan mis je de boot in ieder geval niet. Maar als je straks alles kwijt bent dat is ook niet goed. Welke exchange is er dan nog wel te vertrouwen? Ik wilde juist niet aan dingen als ftx en binance of coinbase beginnen omdat dat allemaal in het buitenland zit en ja kijk maar wat er mee kan gebeuren als je naar ftx kijkt. Bitvavo was volgens mij veilig omdat ze onder toezicht staan van de Nederlandse bank en hun bedrijf ook zo opgesteld was dat het 2 verschillende BV's waren of zo dus als bitvavo failliet gaat dan ben je je geld niet kwijt of hoe zat dat precies?
Amdax is Full Reserve, Assets afgedekt in zelfstandige BV en worden onafhankelijk geaudit.
Je moet wel minimaal 10K inbrengen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 24 januari 2023 @ 18:03:50 #282
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_207698349
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:51 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Is bitvavo niet meer veilig? Daar had ik vroeger alles gekocht en heb er nog steeds wel wat op staan. Niet alle coins zijn daar ook af te halen volgens mij. En ik zet liever ook een paar koop orders mocht er een keer 's nachts nog een dikke crash aankomen, dan mis je de boot in ieder geval niet. Maar als je straks alles kwijt bent dat is ook niet goed. Welke exchange is er dan nog wel te vertrouwen? Ik wilde juist niet aan dingen als ftx en binance of coinbase beginnen omdat dat allemaal in het buitenland zit en ja kijk maar wat er mee kan gebeuren als je naar ftx kijkt. Bitvavo was volgens mij veilig omdat ze onder toezicht staan van de Nederlandse bank en hun bedrijf ook zo opgesteld was dat het 2 verschillende BV's waren of zo dus als bitvavo failliet gaat dan ben je je geld niet kwijt of hoe zat dat precies?
toezicht zegt niks over veiligheid. Betekend alleen dat ze in ogen van DNB voldoende onderzoek doen naar herkomst van klantgelden om witwassen tegen te gaan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_207698522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:51 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Is bitvavo niet meer veilig? Daar had ik vroeger alles gekocht en heb er nog steeds wel wat op staan. Niet alle coins zijn daar ook af te halen volgens mij. En ik zet liever ook een paar koop orders mocht er een keer 's nachts nog een dikke crash aankomen, dan mis je de boot in ieder geval niet. Maar als je straks alles kwijt bent dat is ook niet goed. Welke exchange is er dan nog wel te vertrouwen? Ik wilde juist niet aan dingen als ftx en binance of coinbase beginnen omdat dat allemaal in het buitenland zit en ja kijk maar wat er mee kan gebeuren als je naar ftx kijkt. Bitvavo was volgens mij veilig omdat ze onder toezicht staan van de Nederlandse bank en hun bedrijf ook zo opgesteld was dat het 2 verschillende BV's waren of zo dus als bitvavo failliet gaat dan ben je je geld niet kwijt of hoe zat dat precies?
Coins die je er niet weg kan krijgen verkopen.
Omzetten in bijvoorbeeld bitcoin.

Bitcoin in je eigen wallet houden (bijvoorbeeld Electrum)

Een exchange is een plek om te handelen, niet een plek om coins te bewaren.

Ik heb alleen coins in eigen wallets en ik heb alleen coins die in een eigen wallet kan bewaren.
pi_207702935
quote:
Kans van 1 op 27 miljoen. De kans om de Staatsloterij te winnen is 1 op 7 miljoen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2023 22:49:23 ]
pi_207703899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Coins die je er niet weg kan krijgen verkopen.
Omzetten in bijvoorbeeld bitcoin.

Bitcoin in je eigen wallet houden (bijvoorbeeld Electrum)

Een exchange is een plek om te handelen, niet een plek om coins te bewaren.

Ik heb alleen coins in eigen wallets en ik heb alleen coins die in een eigen wallet kan bewaren.
Gebruik je ook de app van Electrum of alleen de versie?
pi_207703948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:02 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je zou het risico van de SEC kunnen meenemen. Dat dus zo'n beetje alles behalve Bitcoin het stempel "security" kan krijgen met alle gevolgen van dien
Ik verwacht dat bij Ethereum niet meer. Maar ook al zou het gebeuren, we doen net alsof de wereld dan vergaat. Securities zijn ook gewoon verhandelbaar en voor de consumenten (holders) verandert er naar mijn weten niet eens wat dan.
En bovendien kan de US wel beslissen dat het voor hen een security is, maar dat maakt het in de rest van de wereld niet gelijk een security.

Maar is iemand bang voor de SEC, dan kan je idd beter Bitcoin nemen. De koersen van ETH en BTC lopen zowat 1 op 1 gelijk de laatste 2 jaar qua percentages stijging en daling. Ik zit zelf ook vooral in Bitcoin (90%) maar vooral vanwege het schaarste kenmerk waar je bij andere crypto niet zo van uit kan gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door ThijsTH op 25-01-2023 02:11:49 ]
pi_207705525
Welke cold wallet gebruiken jullie? Ik wil er een aanschaffen, maar ik twijfel nog.
pi_207705539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
Welke cold wallet gebruiken jullie? Ik wil er een aanschaffen, maar ik twijfel nog.
Hardware wallet? Wil je ondersteuning voor altcoins of Bitcoin-only?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207705594
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
Hardware wallet? Wil je ondersteuning voor altcoins of Bitcoin-only?
Bitcoin en een stuk of 10 altcoins.
pi_207705711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:11 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Bitcoin en een stuk of 10 altcoins.
Kijk dan vooral welke hardware wallet je altcoins ondersteunt. Ik denk dat in dit geval Ledger of Trezor je beste opties zijn. Ledger heeft een wat aangetaste naam door de klantgegevens hack, maar de hardware en software zijn prima. Trezor heeft ook Bitcoin-only firmware, dus als je dan ooit je altcoins afzweert kun je een aantal attack factors uitsluiten. ;)

Ik zou wel altijd eentje kiezen met bluetooth, scheelt weer kloten met kabeltjes.

Edit: vaak vergeten, maar Bitbox is ook wel een prima hardware wallet. Die hebben ook Bitcoin-only firmware voor wanneer je altcoins zat bent.

[ Bericht 7% gewijzigd door dimmak op 25-01-2023 10:30:40 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207705880
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Kijk dan vooral welke hardware wallet je altcoins ondersteunt. Ik denk dat in dit geval Ledger of Trezor je beste opties zijn. Ledger heeft een wat aangetaste naam door de klantgegevens hack, maar de hardware en software zijn prima. Trezor heeft ook Bitcoin-only firmware, dus als je dan ooit je altcoins afzweert kun je een aantal attack factors uitsluiten. ;)

Ik zou wel altijd eentje kiezen met bluetooth, scheelt weer kloten met kabeltjes.

Edit: vaak vergeten, maar Bitbox is ook wel een prima hardware wallet. Die hebben ook Bitcoin-only firmware voor wanneer je altcoins zat bent.
Altcoins zal ik nooit zat zijn :)

Ik heb mijn oog laten vallen op een Ledger Nano X. Volgens vele sites de beste hardware wallet, maar ik lees wel wisselende reviews. Met name af en toe problemen met de batterij.

Wat is de makkelijkste/goedkoopste manier om mijn muntjes op een hardware wallet te krijgen?
pi_207705892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:45 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Altcoins zal ik nooit zat zijn :)

Ik heb mijn oog laten vallen op een Ledger Nano X. Volgens vele sites de beste hardware wallet, maar ik lees wel wisselende reviews. Met name af en toe problemen met de batterij.

Wat is de makkelijkste/goedkoopste manier om mijn muntjes op een hardware wallet te krijgen?
Gewoon versturen naar het wallet adres? Andere manier is er niet?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207705934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:46 schreef dimmak het volgende:

[..]
Gewoon versturen naar het wallet adres? Andere manier is er niet?
Duidelijk :)

Ik lees ook dat er een swap functie is bij Ledger, dus dat is wel handig.

Is het veilig om een Ledger te kopen via bol.com (indirect BTC Direct Shop)?
pi_207705966
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:51 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Duidelijk :)

Ik lees ook dat er een swap functie is bij Ledger, dus dat is wel handig.

Is het veilig om een Ledger te kopen via bol.com (indirect BTC Direct Shop)?
Ik zou de apps van Ledger lekker links laten liggen. Gebruik waar de hardware wallet voor bedoeld is: cold storage.

BTC Direct is een officieel verkooppunt van Ledger, dus dat zit wel goed. Zou het alleen niet thuis laten bezorgen. Geef het adres van je werk op ofzo en laat zo min mogelijk info achter.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207706007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:54 schreef dimmak het volgende:

BTC Direct is een officieel verkooppunt van Ledger, dus dat zit wel goed. Zou het alleen niet thuis laten bezorgen. Geef het adres van je werk op ofzo en laat zo min mogelijk info achter.
Ah top! Ik heb nog wat cadeaubonnen van bol.com namelijk.

Ik zal hem naar een afhaalpunt in de buurt laten versturen, thanks voor de tip.
pi_207706593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 02:05 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik verwacht dat bij Ethereum niet meer. Maar ook al zou het gebeuren, we doen net alsof de wereld dan vergaat. Securities zijn ook gewoon verhandelbaar en voor de consumenten (holders) verandert er naar mijn weten niet eens wat dan.
En bovendien kan de US wel beslissen dat het voor hen een security is, maar dat maakt het in de rest van de wereld niet gelijk een security.

Maar is iemand bang voor de SEC, dan kan je idd beter Bitcoin nemen. De koersen van ETH en BTC lopen zowat 1 op 1 gelijk de laatste 2 jaar qua percentages stijging en daling. Ik zit zelf ook vooral in Bitcoin (90%) maar vooral vanwege het schaarste kenmerk waar je bij andere crypto niet zo van uit kan gaan.
Deze video gaat hier wel heel mooi en inhoudelijk op in. Als je er de tijd voor hebt, zeker de moeite waard.

pi_207706770
Ik lees veel over de onzekerheid bij Bitvavo. Ik doe daar voor de lol een beetje swingtraden op ETH en BTC met 1000 euro ongeveer, daar haal ik iets van 10% rendement mee per transactie en die cash ik regelmatig uit.

Maar door alle onrust bij Bitvavo ga ik er denk ik weg. Ik laat dus altijd mijn coins staan bij de broker omdat ik vrij actief handel en het maar om een een redelijk klein bedrag gaat, naar een ledger vind ik omslachtig/ teveel gedoe.

Welke broker kunnen jullie aanraden ipv Bitvavo?
Belangrijk is:
* lage fee (Bitvavo rekent 0,25%)
* kleine bied / laat spread
* bij voorkeur een app op de telefoon
* ik koop alleen BTC en ETH, dus de beschikbaarheid van een grote hoeveelheid andere munten is niet belangrijk.
pi_207707035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:54 schreef MisChrartin het volgende:
Ik lees veel over de onzekerheid bij Bitvavo. Ik doe daar voor de lol een beetje swingtraden op ETH en BTC met 1000 euro ongeveer, daar haal ik iets van 10% rendement mee per transactie en die cash ik regelmatig uit.

Maar door alle onrust bij Bitvavo ga ik er denk ik weg. Ik laat dus altijd mijn coins staan bij de broker omdat ik vrij actief handel en het maar om een een redelijk klein bedrag gaat, naar een ledger vind ik omslachtig/ teveel gedoe.

Welke broker kunnen jullie aanraden ipv Bitvavo?
Belangrijk is:
* lage fee (Bitvavo rekent 0,25%)
* kleine bied / laat spread
* bij voorkeur een app op de telefoon
* ik koop alleen BTC en ETH, dus de beschikbaarheid van een grote hoeveelheid andere munten is niet belangrijk.
Kraken
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207707687


wel mooi nieuws *O*
pi_207708152
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:18 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]

wel mooi nieuws *O*
Hier een linkje met wat meer info.

https://bitcoinmagazine.c(...)banks-holding-crypto
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')