Kijk eens naar VEED. Hebben vorig jaar afscheid genomen van VeChain netwerk en zitten nu op BSC. Zijn druk bezig met het realiseren van iets leuks.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Doen ze nog wat? Hoor er weinig meer over
Van de V-train gestapt op $0.248, dus als er nog een ritje die kant op inzit...

Vanwaar dit wantrouwen?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat iedereen natuurlijk precies net nu is ingestapt

We zijn allemaal grootgeschapen rijke sportieve fotomodellen, jij toch ook?quote:Op zondag 22 januari 2023 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Doet me een beetje denken aan dat salaris topic in wgr. Daar krijgt iedereen 6k voor 24 uur werken. Erg knap

Het is natuurlijk nog maar de vraag of het de komende maanden goed zal uitpakkenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen wantrouwen. Vind het gewoon mooi dat het iedereen hier gelukt is
Ja, jammer is dat. Men deelt vaak alleen de successen, terwijl het als community veel leerzamer is om ook de valkuilen te beschrijven.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
We zijn allemaal grootgeschapen rijke sportieve fotomodellen, jij toch ook?

quote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:

Zie post #42 en #154quote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:

Mensen de uitstappenquote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:

Laten we hopen dat al deze drukte dit topic weet wat meer gezelligheid gaat gevenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef stinkie het volgende:
Gezien de drukte hier ineens denk ik dat de bull run is begonnen

Door vieren? 1btc is nog steeds 1btcquote:Op zondag 22 januari 2023 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he. Heb m'n portfolio gewoon door 4 laten gaan. Diamonds hands

Ik zat met dezelfde vraag vast. Ik ben weer ingestapt. De kans bestaat dat we gedurende dit jaar nog weer terug gaan naar die 16-17k, of lager. Maar als je net als ik rekent op de halvingcycle dan is nu geen slecht momentquote:Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Hallo iedereen,
Tijdje geleden dat ik hier mee bezig was dus sorry voor de stomme vraag alvast...
Na al het nieuws toch maar weer besloten om me erin te verdiepen. Ik wil hier en daar wat gaan kopen maar ik weet niet zeker of de volgende cycle nu echt begonnen is. Of kan ik nog beter even wachten? Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt!

Lol, als je geld wil verliezen moet je vooral geld zetten op iets waar Cream achter zit. Notoire pump en dumpersquote:Op zondag 22 januari 2023 11:13 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Kijk eens naar VEED. Hebben vorig jaar afscheid genomen van VeChain netwerk en zitten nu op BSC. Zijn druk bezig met het realiseren van iets leuks.
https://www.vimworld.com/

Geen van ons heeft een glazen bol. Belangrijk is vooral:quote:Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Hallo iedereen,
Tijdje geleden dat ik hier mee bezig was dus sorry voor de stomme vraag alvast...
Na al het nieuws toch maar weer besloten om me erin te verdiepen. Ik wil hier en daar wat gaan kopen maar ik weet niet zeker of de volgende cycle nu echt begonnen is. Of kan ik nog beter even wachten? Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt!

Als je wilt instappen is nu een goed momentquote:Op maandag 23 januari 2023 10:55 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!

Je zou het risico van de SEC kunnen meenemen. Dat dus zo'n beetje alles behalve Bitcoin het stempel "security" kan krijgen met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:41 schreef ThijsTH het volgende:
Je moet niet ambieren op het ideale moment in te stappen, dat bestaat namelijk niet.
Je moet gewoon denken: is er iets structureel mis met Bitcoin en Ethereum, nee.
En staan ze over 3 jaar waarschijnlijk een stuk hoger dan nu? ja. Of dat dan over een halfjaar al is of pas na 2 jaar begint, dat doet er niet perse toe als je HODLer bent.

Mwa ingestapt, boel stond bij mij aardig onderwaterquote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |