Zou d'r inschatten op jaren '70 vorige eeuw.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jeetje ik had haar wel 15 jaar ouder geschatze is van 95'
Vooralsnog vind ik vooral jou geen aanwinst hier.quote:
Gewoon weer een kloon van Pivaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik vooral jou geen aanwinst hier.
M-DAO is een één of andere fluttoken. Is op geen exchange te vinden, dus moet je naar bijv. Uniswap om daarmee te traden. Een DAO is een decentralized autonomous organization en de metaverse is een digitaal universum, soort Second Life zeg maar. Hoe deze 2 nou precies samen komen in die token is ook niet echt bekend als ik de website bekijk. Daarnaast lijken ze ook elke goal in hun roadmap te hebben gemist. Ik denk dat de maker zijn zakken al heeft gevuld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:52 schreef Gibson88 het volgende:
Misschien dat ik hier terecht kan over wat nou precies M-DAO is en of Metaverse. Ik krijg hier veel gespam over maar krijg er een nare smaak van in mijn mond. Iemand ervaring of iemand die hier meer over weet te vertellen ?
Is het iets waar je gerust kan instappen zoals je bijvoorbeeld bij een BLOX kan, ergens een tientje van kopen en zien hoe het gaat. Of is het complex en ben je afhankelijk van wat anderen op die markt doen ?
Dank je wel dimmak, zelfs als leek had ik al het idee dat dit absoluut niet te vertrouwen is. Ik blijf er lekker ver vandaan !quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
M-DAO is een één of andere fluttoken. Is op geen exchange te vinden, dus moet je naar bijv. Uniswap om daarmee te traden. Een DAO is een decentralized autonomous organization en de metaverse is een digitaal universum, soort Second Life zeg maar. Hoe deze 2 nou precies samen komen in die token is ook niet echt bekend als ik de website bekijk. Daarnaast lijken ze ook elke goal in hun roadmap te hebben gemist. Ik denk dat de maker zijn zakken al heeft gevuld.
Ik zou zeggen: blijf er heel ver van weg.
Deze is x 4 nu (1.9M mcap):quote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Plots het volgende:
Hier een shitcoin met een gokfunctie in het contract op Arbitrum (NFA)
https://www.dextools.io/a(...)23e893775ac122843eb6
risky.lol
Mooi! Als je hebt gekocht tenminste. Niet vergeten winst te nemenquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Deze is x 4 nu (1.9M mcap):
[ afbeelding ]
Lijkt me wel. Ze kunnen het verlies uit eigen middelen financieren. Ze zullen vast een van de schuldeisers zijn, dus er zal nog wel wat terugkomen. En ze hebben meer dan een miljoen klanten, dus ook aan de inkomstenkant niks te klagen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:06 schreef Roellie80 het volgende:
Genesis failliet. Benieuwd of Bitvavo dit gaat overleven
O.a. Obv leningen en terug te claimen winstbelasting…..quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Ze kunnen het verlies uit eigen middelen financieren. Ze zullen vast een van de schuldeisers zijn, dus er zal nog wel wat terugkomen. En ze hebben meer dan een miljoen klanten, dus ook aan de inkomstenkant niks te klagen.
Volgens insiders zetten ze stappen voor faillissement. Dus je bent een beetje voorbarig, dit kan ook een pressiemiddel zijn. Bitvavo zegt overigens in het FD dat ze kunnen aantonen dat Genesis financieel gezond is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:06 schreef Roellie80 het volgende:
Genesis failliet. Benieuwd of Bitvavo dit gaat overleven
Via de browser.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.
Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
Ik ben geen klant van Bitvavo, maar er moet wel een manier zijn om crypto te versturen. Dan verstuur je het naar een wallet van jezelfquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.
In het valutalijstje de coin klikken waar het om gaat en dan staat er bovenin de balk 'opnemen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Not your own key not your crypto.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |