Ironisch genoeg blijft meme coin Doge altijd wel weer meekomen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
Daarnaast zal het maar een handjevol alts lukken. Om longterm mee te komen met Bitcoin. En dat is echt een gok welke dat zullen zijn.
De meeste AI (zoals ChatGPT) gebruikt een "supervised learning" model. Dat wil zeggen dat het getraind wordt met data uit voorbeelden. En dan geldt ook nog: garbage in = garbage out. De AI is dus zo goed als de data waar het mee getraind wordt. Voeg daar aan toe dat als iedereen dezelfde superstrategie gaat gebruiken, die strategie aan waarde inboet (vergelijk arbitrage: lucratief tot iedereen het gaat doen). Ik verwacht uit die hoek daarom wel iets maar geen hele spectaculaire zaken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:55 schreef Orwell het volgende:
Nu AI de mens reeds outsmart en out performs op het vlak van wiskunde, schaken, Go, grafic Art (langzamerhand), audio engineering (langzamerhand) etc etc, moet er inmiddels toch al lang een bot zijn die de beste trader ter wereld easily outperforms..dat moet toch koekie zijn voor AI?
Iemand een tip voor zo'n lucratieve bot..?![]()
(of zouden "ze" die voor zichzelf houden?)
Ik heb voor het eerst in m'n leven Doge gekochtquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ironisch genoeg blijft meme coin Doge altijd wel weer meekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-01-2023 22:28:40 ]
Volgens mij de enige manier om nu geld te verdienen in cryptoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
STAP-budgetten: miljoenen subsidie naar wandelcoaches, edelsteentherapeuten en ‘Misss Bitcoin’ Madelon Vos
Bij het bedrijf van de 27-jarige ‘finanfluencer’ Madelon Vos volgden zo’n 2500 mensen dezelfde online videocursus. In deze cursus ‘technische analyse’ leren cursisten grafieken en historische informatie bestuderen om patronen te herkennen en voorspellingen te doen over de koers van de (crypto)aandelenmarkt. Dat leverde Vos een omzet van ruim 2 miljoen euro op.
Madalon
Lach maar. Wij klagen op Fok, zij zit in de zon met een glas champagne terwijl een groot geschapen inboorling d'r kontje rimtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
STAP-budgetten: miljoenen subsidie naar wandelcoaches, edelsteentherapeuten en ‘Misss Bitcoin’ Madelon Vos
Bij het bedrijf van de 27-jarige ‘finanfluencer’ Madelon Vos volgden zo’n 2500 mensen dezelfde online videocursus. In deze cursus ‘technische analyse’ leren cursisten grafieken en historische informatie bestuderen om patronen te herkennen en voorspellingen te doen over de koers van de (crypto)aandelenmarkt. Dat leverde Vos een omzet van ruim 2 miljoen euro op.
Madalon
Een inboorling hoeft mijn kontje niet te rimmen..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lach maar. Wij klagen op Fok, zij zit in de zon met een glas champagne terwijl een groot geschapen inboorling d'r kontje rimt
Wat een vieze paraciet inderdaad. Je heeft ook expres de prijs van d'r cursus flink opgeschroefd zodat ze het maximale uit de subsidipot kon "stelen"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
Madalon
Welneequote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij de enige manier om nu geld te verdienen in crypto
Ik heb deze week mijn eerste deel als Trainer gehad, ik ga straks ook cursussen verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat een vieze paraciet inderdaad. Je heeft ook expres de prijs van d'r cursus flink opgeschroefd zodat ze het maximale uit de subsidipot kon "stelen"
En als je kritisch bent krijg je een block op Twitter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:06 schreef Gehrman het volgende:
Madelon is ook zo'n anti-overheidswappie maar vervolgens wel volop parasiteren.
De ambtenaren die dat soort "opleidingen" als een erkend leerbedrijf op lijst zetten verdienen een milde steniging.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat een vieze paraciet inderdaad. Je heeft ook expres de prijs van d'r cursus flink opgeschroefd zodat ze het maximale uit de subsidipot kon "stelen"
Met als verschil dat de WBSO een loonkostensubsidie is. Die kun je dus alleen krijgen voor werknemers, die je al betaalde. De aanvraag kost werk want die moet je onderbouwen. En ja: dat je innovatief werkt is uiterst subjectief. Als je iets doet wat niemand innovatief vindt, maar binnen je bedrijf is het vernieuwend, dan is dat voldoende, maar moet het nog steed onderbouwd worden. En je kan achteraf nog met een controle en verantwoording te maken krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:35 schreef raptorix het volgende:
Het is net zoals die WSBO subsidie, dat is ook zo een lachtertje, je vult even in dat je innovatief werkt doet, geeft wat mode termen door, en klaar.
Bij WSBO gaat het ook om 1,4 miljard aan kosten, ik durf heel zachtjes te stellen dat daar 80 procent flauwekul van is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Met als verschil dat de WBSO een loonkostensubsidie is. Die kun je dus alleen krijgen voor werknemers, die je al betaalde. De aanvraag kost werk want die moet je onderbouwen. En ja: dat je innovatief werkt is uiterst subjectief. Als je iets doet wat niemand innovatief vindt, maar binnen je bedrijf is het vernieuwend, dan is dat voldoende, maar moet het nog steed onderbouwd worden. En je kan achteraf nog met een controle en verantwoording te maken krijgen.
De STAP is ¤1000 voor iedereen om cursusgeld mee te betalen. Dus zijn er talloze "gratis" cursussen verzonnen, gratis voor de cursisten maar betaald door de overheid. Nauwelijks criteria en geen verantwoording achteraf. Kostte je cursus voorheen ¤500 maar sinds ie met de STAP betaald kan worden ¤1000 (het max aan individuele subsidie)? Geen haan die er naar kraait. Geen controle, geen verantwoording achteraf.
De echte winnaars van de goudkoorts waren de verkopers van gereedschap om naar goud te zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij de enige manier om nu geld te verdienen in crypto
Tja dat is de fout van de overheid, niet van degene die er gebruik van makenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Met als verschil dat de WBSO een loonkostensubsidie is. Die kun je dus alleen krijgen voor werknemers, die je al betaalde. De aanvraag kost werk want die moet je onderbouwen. En ja: dat je innovatief werkt is uiterst subjectief. Als je iets doet wat niemand innovatief vindt, maar binnen je bedrijf is het vernieuwend, dan is dat voldoende, maar moet het nog steed onderbouwd worden. En je kan achteraf nog met een controle en verantwoording te maken krijgen.
De STAP is ¤1000 voor iedereen om cursusgeld mee te betalen. Dus zijn er talloze "gratis" cursussen verzonnen, gratis voor de cursisten maar betaald door de overheid. Nauwelijks criteria en geen verantwoording achteraf. Kostte je cursus voorheen ¤500 maar sinds ie met de STAP betaald kan worden ¤1000 (het max aan individuele subsidie)? Geen haan die er naar kraait. Geen controle, geen verantwoording achteraf.
Ik vind dat zo’n irritant kut wijf he, met haar scheve bek. Ze doet constant alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Maar toegegeven, ze weet goed haar zakken te vullen. Daar ben ik enigszins jaloers op.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:06 schreef Gehrman het volgende:
Madelon is ook zo'n anti-overheidswappie maar vervolgens wel volop parasiteren.
Jeetje ik had haar wel 15 jaar ouder geschatquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n irritant kut wijf he, met haar scheve bek. Ze doet constant alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Maar toegegeven, ze weet goed haar zakken te vullen. Daar ben ik enigszins jaloers op.
Ik ben zelf van ‘95 maar als een van m’n maten met haar aan zou komen zetten dan zou ik eerder denken dat ie z’n moeder heeft meegenomenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jeetje ik had haar wel 15 jaar ouder geschatze is van 95'
Check de reacties onder deze tweet van haar. Genieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n irritant kut wijf he, met haar scheve bek. Ze doet constant alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Maar toegegeven, ze weet goed haar zakken te vullen. Daar ben ik enigszins jaloers op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |