Kan allemaal digitaal, daar hoef je niks voor te plakken. Mijn punt is nou juist dat die door jou zo geliefde cc's veel gedoe zijn voor beperkt rendement. Na een paar maandjes is het over met de pret en moet je weer omkijken naar de volgende kaart waar je je bespaarde tientjes plus nog wat extra eerst voor in een wazig muntje moet stoppen, zonder enige garantie. Leuk voor de referrals, maar geneuzel in de marge voor kaarthouders.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb daar naar gekeken, ik krijg bij de JUMBO 10% korting. Maar dit is zelfs voor mij te schraal. Je moet iets van 300 stickers plakken voor een paar cent.

Ik vind dat je, en de meeste mensen dat onderschatten. Ook zitten er nogal wat aannames in je post.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Kan allemaal digitaal, daar hoef je niks voor te plakken. Mijn punt is nou juist dat die door jou zo geliefde cc's veel gedoe zijn voor beperkt rendement. Na een paar maandjes is het over met de pret en moet je weer omkijken naar de volgende kaart waar je je bespaarde tientjes plus nog wat extra eerst voor in een wazig muntje moet stoppen, zonder enige garantie. Leuk voor de referrals, maar geneuzel in de marge voor kaarthouders.

"Duizenden". Bij 5% cashback moet je voor elke ¤1000 cashback ¤20.000 met je kaart betalen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik vind dat je, en de meeste mensen dat onderschatten. Ook zitten er nogal wat aannames in je post.
Qua refs levert het niks op. Wat betreft cashback levert dit jaarlijks enkele duizenden euro's op. Voor dat geld wil ik best met een ander pasje dan m'n bankpas betalen.

Dat kloptquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef recursief het volgende:
[..]
"Duizenden". Bij 5% cashback moet je voor elke ¤1000 cashback ¤20.000 met je kaart betalen.

No way dat dat de gemiddelde persoon een significant bedrag gaat opleveren, en al zeker niet "enige duizenden". En dan een paar keer per jaar switchen naar een andere kaart omdat er iets *poef* is gegaan. Nee dank je.quote:

Waarom niet? Er zijn misschien wel een miljoen gezinnen in Nederland die maandelijks ongeveer ¤2k uitgeven aan verzekeringen, energie, abonnementen, vervoer, kleding, uitjes, boodschappen etc. Dat is ¤24k per jaar. In dit voorbeeld gaat het om ¤1200 per jaar. gratis geld wat je mislooptquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef recursief het volgende:
[..]
No way dat dat de gemiddelde persoon een significant bedrag gaat opleveren, en al zeker niet "enige duizenden". En dan een paar keer per jaar switchen naar een andere kaart omdat er iets *poef* is gegaan. Nee dank je.

Lijkt me toch gek dat de eigenaar bij een faillissement nog kan blijven handelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.crypto-inside(...)aar-illegale-mixers/
Ftx is weer bezig met wit wassen van etherium.
Echt dat bedrijf maakt op die manier de crypto market kapot.

Dat is de nadeel met een hardware wallet en de zaad code.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch gek dat de eigenaar bij een faillissement nog kan blijven handelen.

Ik weet hoe het technisch werkt. Maar volgens mij werkt hij zich nog verder in de nesten. Lijkt me een overtreding van zijn voorwaardelijke invrijheidstelling.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat is de nadeel met een hardware wallet en de zaad code.
Ze kunnen wel alles in beslag nemen maar als jij de zaad code bezit kan je gewoon er bij .
Ze hadden alle moeten afpakken en de zaad code.
Dan alles gaan storten op een nieuwe wallet.
Dan kan er nu niet gestolen worden.

Misschien heeft hij die seed wel opgeslagen in z'n hoofd of bestaat het uit het 7e zelfstandige naamwoord op de eerste 24 pagina's van Moby Dick.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat is de nadeel met een hardware wallet en de zaad code.
Ze kunnen wel alles in beslag nemen maar als jij de zaad code bezit kan je gewoon er bij .
Ze hadden alle moeten afpakken en de zaad code.
Dan alles gaan storten op een nieuwe wallet.
Dan kan er nu niet gestolen worden.

https://www.telegraaf.nl/(...)kennen-bij-rechtbankquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch gek dat de eigenaar bij een faillissement nog kan blijven handelen.

Ik ging van 30 naar 0.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zojuist slachtoffer geworden van een rugpull waarbij mijn inleg van ¤150 is verdampt naar ¤10 (eindejaarsloterij)

Ik snap dat niet. Verbrand je geld dan gewoon, dan heb je nog wat om naar te kijken.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zojuist slachtoffer geworden van een rugpull waarbij mijn inleg van ¤150 is verdampt naar ¤10 (eindejaarsloterij)

Had dezelfde inleg maar stoploss geraakt op 30 euroquote:Op zondag 1 januari 2023 09:13 schreef FundsAreSafu het volgende:

Lijkt me vrij saai om je leven 100% rationeel te leidenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Verbrand je geld dan gewoon, dan heb je nog wat om naar te kijken.
Toch wil iedereen graag een paar tientjes weggooien met de minimale kans op iets groots. Hier is toch niks rationeels aan? Kies dan iets waar je zelf nog wat invloed op hebt

Dat lijkt mij ookquote:Op zondag 1 januari 2023 19:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Lijkt me vrij saai om je leven 100% rationeel te leiden

Anderen snappen mensen die ieder kwartaal overstappen naar een nieuwe creditcard met cashback systeem dat 99% kans op omvallen heeft dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Verbrand je geld dan gewoon, dan heb je nog wat om naar te kijken.
Toch wil iedereen graag een paar tientjes weggooien met de minimale kans op iets groots. Hier is toch niks rationeels aan? Kies dan iets waar je zelf nog wat invloed op hebt

Als ik iets tegenkom dat geld oplevert, dan ga in hiermee door. Ik heb ook wel eens een staatslot gehad, lang geleden. Maar als het alleen maar geld kost ben ik er snel weer klaar mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Anderen snappen mensen die ieder kwartaal overstappen naar een nieuwe creditcard met cashback systeem dat 99% kans op omvallen heeft dan weer niet.
Leven en laten leven

quote:Op maandag 2 januari 2023 08:06 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
200+ BTC gestolen van Bitcoin dev Luke Dash Jr. Laatst was zijn server ook al gehackt.
[ twitter ]
Gerelateerd? Of is dit een boating accident?

Persoonlijk hou ik gewoon mijn seed phrase op een beveiligde manier ver van me af, daarnaast heb ik nog wat staan op een full custodian platform waarvan ik weet dat de beveiliging extreem goed is.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Signing devices (hardware wallets) of nog beter; multisig setups blijven de beste oplossingen voor self-custody.

Dat eerste maakt dus geen reet uit wanneer je malware op je PC hebt. Met een goede harware wallet komen je private keys nooit op je PC terecht. Zo kunnen je funds nooit weggesluisd worden zonder jouw handtekening (van je hardware wallet).quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik gewoon mijn seed phrase op een beveiligde manier ver van me af, daarnaast heb ik nog wat staan op een full custodian platform waarvan ik weet dat de beveiliging extreem goed is.

Daarom gebruik ik altijd een volledig schoon image geheel gefirewalled.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat eerste maakt dus geen reet uit wanneer je malware op je PC hebt. Met een goede harware wallet komen je private keys nooit op je PC terecht. Zo kunnen je funds nooit weggesluisd worden zonder jouw handtekening (van je hardware wallet).

Ik heb zelf nog enkele honderden euro's aan BTC op Bitvavo staan, natuurlijk in het rood dus ik verkoop het liever niet met de gedachte dat er ooit betere tijden gaan komen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:44 schreef dimmak het volgende:
Onzekerheid over klantengelden Bitvavo neemt toe

overzetten naar een eigen walletquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:33 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog enkele honderden euro's aan BTC op Bitvavo staan, natuurlijk in het rood dus ik verkoop het liever niet met de gedachte dat er ooit betere tijden gaan komen.
Ik begin me nu af te vragen wat ik hier nu het beste mee kan gaan doen nu het er bij Bitvavo niet meer zo goed uitziet.
Iemand tips?

Heb je een aanrader? Er zijn zoveel wallets?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
overzetten naar een eigen wallet

Gooi het lekker op Binance of Kraken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:33 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog enkele honderden euro's aan BTC op Bitvavo staan, natuurlijk in het rood dus ik verkoop het liever niet met de gedachte dat er ooit betere tijden gaan komen.
Ik begin me nu af te vragen wat ik hier nu het beste mee kan gaan doen nu het er bij Bitvavo niet meer zo goed uitziet.
Iemand tips?

Is het alleen Bitcoin? Dan zijn er een heel aantal wallets. Het maakt niet zoveel uit zolang je je seed maar goed bewaard. Is het meer dan een paar honderd, dan zou ik al snel overwegen een Ledger te kopenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je een aanrader? Er zijn zoveel wallets?
En zo je risico naar de volgende partij te verplaatsen.. als je zekerheid wilt, dan neem je het zelf in beheerquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:56 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Gooi het lekker op Binance of Kraken.

ik gebruik https://www.exodus.com/ Werkt fijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je een aanrader? Er zijn zoveel wallets?

Is Exodus veilig?quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik gebruik https://www.exodus.com/ Werkt fijn.

Of het veilig is? Geen idee. Is maar net wat jij veilig beschouwdquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Is Exodus veilig?
Exodus is gewoon gratis, wat is hun verdienstmodel?
Als je dus hun mobile app gebruikt en je raakt je telefoon kwijt ben je de sjaak, en als je hun desktop app gebruikt en je pc crashed of je huis brand af dan ben je ook de sjaak?
Niet dat soort risico's lopen vond ik zo fijn aan Bitvavo, maar daar loop je nu weer andere risico's mee.

O.a. in het noobs topic als dit topic al uitvoerig behandeld. Exchanges moet je gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn en niet als custodian.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:33 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Iemand tips?

Ik snap eigenlijk niet dat het risico niet gewoon gelegd wordt bij de klanten die hun coins aan het staken waren. Dat risico is toch de hele reden dat je überhaupt 10% rendement krijgt?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:12 schreef dimmak het volgende:
Overigens denk ik zelf wel dat het los zal lopen met Bitvavo. Ze verdienen genoeg geld en er zullen ook genoeg investeerders klaar staan om de klappen op te vangen.

Dat zou je inderdaad wel zeggen. Maar ik heb geen idee hoe die hele constructie in elkaar zat bij ze.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat het risico niet gewoon gelegd wordt bij de klanten die hun coins aan het staken waren. Dat risico is toch de hele reden dat je überhaupt 10% rendement krijgt?

Dat is lastig omdat ze volgens mij niet expliciet aan deze klanten uitgelegd hebben wat de risico's waren.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat het risico niet gewoon gelegd wordt bij de klanten die hun coins aan het staken waren. Dat risico is toch de hele reden dat je überhaupt 10% rendement krijgt?

Ik zag ergens voorbij komen dat dat ook heel duidelijk in hun voorwaarden staat.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is lastig omdat ze volgens mij niet expliciet aan deze klanten uitgelegd hebben wat de risico's waren.
Aah ok, dat is dan wel een blunder geweest van Bitvavo. Al vind ik het zelf bijna een vanzelfsprekendheid dat bij hoge rendementen ook hoge risico’s horen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:38 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik zag ergens voorbij komen dat dat ook heel duidelijk in hun voorwaarden staat.

Ik heb nog wel wat ada, matic, xlm en link. Zou mooi zijn als 1 daarvan richting ath zou gaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:50 schreef Elan het volgende:
Zitten jullie nog een beetje in de altcoins?
Merk wel dat ik enorm sceptisch geworden ben na de FTX en Luna collapse en de rol die altcoins daarin vertegenwoordigden..
Plus het kinderachtige moddergooien over en weer, rechtszaken en random pumps geven weinig vertrouwen dat er een stabiele toekomst of überhaupt een toekomst in het verschiet ligt.

Ik ben al een klein jaar naar uit altcoins. En niet veel later ook Bitcoin verkocht.quote:Op donderdag 5 januari 2023 11:50 schreef Elan het volgende:
Zitten jullie nog een beetje in de altcoins?
Merk wel dat ik enorm sceptisch geworden ben na de FTX en Luna collapse en de rol die altcoins daarin vertegenwoordigden..
Plus het kinderachtige moddergooien over en weer, rechtszaken en random pumps geven weinig vertrouwen dat er een stabiele toekomst of überhaupt een toekomst in het verschiet ligt.

Ironisch genoeg blijft meme coin Doge altijd wel weer meekomen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
Daarnaast zal het maar een handjevol alts lukken. Om longterm mee te komen met Bitcoin. En dat is echt een gok welke dat zullen zijn.

De meeste AI (zoals ChatGPT) gebruikt een "supervised learning" model. Dat wil zeggen dat het getraind wordt met data uit voorbeelden. En dan geldt ook nog: garbage in = garbage out. De AI is dus zo goed als de data waar het mee getraind wordt. Voeg daar aan toe dat als iedereen dezelfde superstrategie gaat gebruiken, die strategie aan waarde inboet (vergelijk arbitrage: lucratief tot iedereen het gaat doen). Ik verwacht uit die hoek daarom wel iets maar geen hele spectaculaire zaken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:55 schreef Orwell het volgende:
Nu AI de mens reeds outsmart en out performs op het vlak van wiskunde, schaken, Go, grafic Art (langzamerhand), audio engineering (langzamerhand) etc etc, moet er inmiddels toch al lang een bot zijn die de beste trader ter wereld easily outperforms..dat moet toch koekie zijn voor AI?
Iemand een tip voor zo'n lucratieve bot..?![]()
(of zouden "ze" die voor zichzelf houden?)

Ik heb voor het eerst in m'n leven Doge gekochtquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ironisch genoeg blijft meme coin Doge altijd wel weer meekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-01-2023 22:28:40 ]

Volgens mij de enige manier om nu geld te verdienen in cryptoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
STAP-budgetten: miljoenen subsidie naar wandelcoaches, edelsteentherapeuten en ‘Misss Bitcoin’ Madelon Vos
Bij het bedrijf van de 27-jarige ‘finanfluencer’ Madelon Vos volgden zo’n 2500 mensen dezelfde online videocursus. In deze cursus ‘technische analyse’ leren cursisten grafieken en historische informatie bestuderen om patronen te herkennen en voorspellingen te doen over de koers van de (crypto)aandelenmarkt. Dat leverde Vos een omzet van ruim 2 miljoen euro op.
Madalon

Lach maar. Wij klagen op Fok, zij zit in de zon met een glas champagne terwijl een groot geschapen inboorling d'r kontje rimtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
STAP-budgetten: miljoenen subsidie naar wandelcoaches, edelsteentherapeuten en ‘Misss Bitcoin’ Madelon Vos
Bij het bedrijf van de 27-jarige ‘finanfluencer’ Madelon Vos volgden zo’n 2500 mensen dezelfde online videocursus. In deze cursus ‘technische analyse’ leren cursisten grafieken en historische informatie bestuderen om patronen te herkennen en voorspellingen te doen over de koers van de (crypto)aandelenmarkt. Dat leverde Vos een omzet van ruim 2 miljoen euro op.
Madalon

Een inboorling hoeft mijn kontje niet te rimmen..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lach maar. Wij klagen op Fok, zij zit in de zon met een glas champagne terwijl een groot geschapen inboorling d'r kontje rimt

Wat een vieze paraciet inderdaad. Je heeft ook expres de prijs van d'r cursus flink opgeschroefd zodat ze het maximale uit de subsidipot kon "stelen"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:50 schreef dimmak het volgende:
Madalon

Welneequote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij de enige manier om nu geld te verdienen in crypto

Ik heb deze week mijn eerste deel als Trainer gehad, ik ga straks ook cursussen verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat een vieze paraciet inderdaad. Je heeft ook expres de prijs van d'r cursus flink opgeschroefd zodat ze het maximale uit de subsidipot kon "stelen"

En als je kritisch bent krijg je een block op Twitter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:06 schreef Gehrman het volgende:
Madelon is ook zo'n anti-overheidswappie maar vervolgens wel volop parasiteren.

De ambtenaren die dat soort "opleidingen" als een erkend leerbedrijf op lijst zetten verdienen een milde steniging.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat een vieze paraciet inderdaad. Je heeft ook expres de prijs van d'r cursus flink opgeschroefd zodat ze het maximale uit de subsidipot kon "stelen"

Met als verschil dat de WBSO een loonkostensubsidie is. Die kun je dus alleen krijgen voor werknemers, die je al betaalde. De aanvraag kost werk want die moet je onderbouwen. En ja: dat je innovatief werkt is uiterst subjectief. Als je iets doet wat niemand innovatief vindt, maar binnen je bedrijf is het vernieuwend, dan is dat voldoende, maar moet het nog steed onderbouwd worden. En je kan achteraf nog met een controle en verantwoording te maken krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:35 schreef raptorix het volgende:
Het is net zoals die WSBO subsidie, dat is ook zo een lachtertje, je vult even in dat je innovatief werkt doet, geeft wat mode termen door, en klaar.

Bij WSBO gaat het ook om 1,4 miljard aan kosten, ik durf heel zachtjes te stellen dat daar 80 procent flauwekul van is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Met als verschil dat de WBSO een loonkostensubsidie is. Die kun je dus alleen krijgen voor werknemers, die je al betaalde. De aanvraag kost werk want die moet je onderbouwen. En ja: dat je innovatief werkt is uiterst subjectief. Als je iets doet wat niemand innovatief vindt, maar binnen je bedrijf is het vernieuwend, dan is dat voldoende, maar moet het nog steed onderbouwd worden. En je kan achteraf nog met een controle en verantwoording te maken krijgen.
De STAP is ¤1000 voor iedereen om cursusgeld mee te betalen. Dus zijn er talloze "gratis" cursussen verzonnen, gratis voor de cursisten maar betaald door de overheid. Nauwelijks criteria en geen verantwoording achteraf. Kostte je cursus voorheen ¤500 maar sinds ie met de STAP betaald kan worden ¤1000 (het max aan individuele subsidie)? Geen haan die er naar kraait. Geen controle, geen verantwoording achteraf.

De echte winnaars van de goudkoorts waren de verkopers van gereedschap om naar goud te zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij de enige manier om nu geld te verdienen in crypto

Tja dat is de fout van de overheid, niet van degene die er gebruik van makenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Met als verschil dat de WBSO een loonkostensubsidie is. Die kun je dus alleen krijgen voor werknemers, die je al betaalde. De aanvraag kost werk want die moet je onderbouwen. En ja: dat je innovatief werkt is uiterst subjectief. Als je iets doet wat niemand innovatief vindt, maar binnen je bedrijf is het vernieuwend, dan is dat voldoende, maar moet het nog steed onderbouwd worden. En je kan achteraf nog met een controle en verantwoording te maken krijgen.
De STAP is ¤1000 voor iedereen om cursusgeld mee te betalen. Dus zijn er talloze "gratis" cursussen verzonnen, gratis voor de cursisten maar betaald door de overheid. Nauwelijks criteria en geen verantwoording achteraf. Kostte je cursus voorheen ¤500 maar sinds ie met de STAP betaald kan worden ¤1000 (het max aan individuele subsidie)? Geen haan die er naar kraait. Geen controle, geen verantwoording achteraf.

Ik vind dat zo’n irritant kut wijf he, met haar scheve bek. Ze doet constant alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Maar toegegeven, ze weet goed haar zakken te vullen. Daar ben ik enigszins jaloers op.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:06 schreef Gehrman het volgende:
Madelon is ook zo'n anti-overheidswappie maar vervolgens wel volop parasiteren.

Jeetje ik had haar wel 15 jaar ouder geschatquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n irritant kut wijf he, met haar scheve bek. Ze doet constant alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Maar toegegeven, ze weet goed haar zakken te vullen. Daar ben ik enigszins jaloers op.

Ik ben zelf van ‘95 maar als een van m’n maten met haar aan zou komen zetten dan zou ik eerder denken dat ie z’n moeder heeft meegenomenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jeetje ik had haar wel 15 jaar ouder geschatze is van 95'

Check de reacties onder deze tweet van haar. Genieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n irritant kut wijf he, met haar scheve bek. Ze doet constant alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Maar toegegeven, ze weet goed haar zakken te vullen. Daar ben ik enigszins jaloers op.

Bitvavo updatequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Winkelvoss eist dat Silbert opstapt.

Bittr, Bits of Relai.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef BigShaq het volgende:
Zou graag een klein bedragje per maand willen inleggen, DCA dus. Waar kan ik dat betrouwbaar en simpel doen? Dus niet maandelijks handmatig overmaken en vervolgens nog een order moeten doen, maar gewoon direct periodiek in btc beleggen. Dank alvast!

Hardware wallet regelen en dan btc aankopen via bitonic.nl of iets.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef BigShaq het volgende:
Zou graag een klein bedragje per maand willen inleggen, DCA dus. Waar kan ik dat betrouwbaar en simpel doen? Dus niet maandelijks handmatig overmaken en vervolgens nog een order moeten doen, maar gewoon direct periodiek in btc beleggen. Dank alvast!

Lullige gezegt .quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef BigShaq het volgende:

Op naar -30% ipv -40%quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
19k FASTEN YOUR SEATBELTS @:onlogisch @:rambodirk

quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
19k FASTEN YOUR SEATBELTS @:onlogisch @:rambodirk

Ik blijf deze melding houden als ik een adres wil whitelisten. Gebeurt dit vaker of is dit te danken aan die ellende die er nu plaatsvindt?quote:Er is helaas iets fout gegaan. Indien deze foutmelding zich blijft voordoen verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Ik heb eerder deze week zonder problemen een adres kunnen 'whitelisten', en de problemen zijn volgens mij sindsdien niet erger geworden, dus zal wel van tijdelijke aard zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog een paar tientjes aan Avelanche op Bitvavo staan zag ik. Gezien de ontwikkelingen wilde ik dat even verkassen.
[..]
Ik blijf deze melding houden als ik een adres wil whitelisten. Gebeurt dit vaker of is dit te danken aan die ellende die er nu plaatsvindt?

Boh lekker inderdaad, maar voor de rest weinig emotie en gewoon lekker HODLen en staken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 05:16 schreef ThijsTH het volgende:
En we zijn weer terug op 21K USD....hetzelfde punt als net voordat de FTX shit losbarstte....toch netjes dat die hele shitstorm plus nog 2 FED renteverhogingen doorstaan is zonder schade.

Deltaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Welke app is aan te raden om je portfolio op bij te houden? Vroeger had ik Blockfolio, wat FTX werd. Maar sinds het debacle doet die app het niet meer.
Welke gebruiken jullie?

Coingecko.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Welke app is aan te raden om je portfolio op bij te houden? Vroeger had ik Blockfolio, wat FTX werd. Maar sinds het debacle doet die app het niet meer.
Welke gebruiken jullie?

Ik gebruik Delta en die bevalt prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Welke gebruiken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |