Bitvavo updatequote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:10 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Winkelvoss eist dat Silbert opstapt.
Bittr, Bits of Relai.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef BigShaq het volgende:
Zou graag een klein bedragje per maand willen inleggen, DCA dus. Waar kan ik dat betrouwbaar en simpel doen? Dus niet maandelijks handmatig overmaken en vervolgens nog een order moeten doen, maar gewoon direct periodiek in btc beleggen. Dank alvast!
Hardware wallet regelen en dan btc aankopen via bitonic.nl of iets.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef BigShaq het volgende:
Zou graag een klein bedragje per maand willen inleggen, DCA dus. Waar kan ik dat betrouwbaar en simpel doen? Dus niet maandelijks handmatig overmaken en vervolgens nog een order moeten doen, maar gewoon direct periodiek in btc beleggen. Dank alvast!
Lullige gezegt .quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef BigShaq het volgende:
Op naar -30% ipv -40%quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
19k FASTEN YOUR SEATBELTS @:onlogisch @:rambodirk
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
19k FASTEN YOUR SEATBELTS @:onlogisch @:rambodirk
Ik blijf deze melding houden als ik een adres wil whitelisten. Gebeurt dit vaker of is dit te danken aan die ellende die er nu plaatsvindt?quote:Er is helaas iets fout gegaan. Indien deze foutmelding zich blijft voordoen verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
Ik heb eerder deze week zonder problemen een adres kunnen 'whitelisten', en de problemen zijn volgens mij sindsdien niet erger geworden, dus zal wel van tijdelijke aard zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nog een paar tientjes aan Avelanche op Bitvavo staan zag ik. Gezien de ontwikkelingen wilde ik dat even verkassen.
[..]
Ik blijf deze melding houden als ik een adres wil whitelisten. Gebeurt dit vaker of is dit te danken aan die ellende die er nu plaatsvindt?
Boh lekker inderdaad, maar voor de rest weinig emotie en gewoon lekker HODLen en staken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 05:16 schreef ThijsTH het volgende:
En we zijn weer terug op 21K USD....hetzelfde punt als net voordat de FTX shit losbarstte....toch netjes dat die hele shitstorm plus nog 2 FED renteverhogingen doorstaan is zonder schade.
Deltaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Welke app is aan te raden om je portfolio op bij te houden? Vroeger had ik Blockfolio, wat FTX werd. Maar sinds het debacle doet die app het niet meer.
Welke gebruiken jullie?
Coingecko.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Welke app is aan te raden om je portfolio op bij te houden? Vroeger had ik Blockfolio, wat FTX werd. Maar sinds het debacle doet die app het niet meer.
Welke gebruiken jullie?
Ik gebruik Delta en die bevalt prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Welke gebruiken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |