Kan allemaal digitaal, daar hoef je niks voor te plakken. Mijn punt is nou juist dat die door jou zo geliefde cc's veel gedoe zijn voor beperkt rendement. Na een paar maandjes is het over met de pret en moet je weer omkijken naar de volgende kaart waar je je bespaarde tientjes plus nog wat extra eerst voor in een wazig muntje moet stoppen, zonder enige garantie. Leuk voor de referrals, maar geneuzel in de marge voor kaarthouders.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb daar naar gekeken, ik krijg bij de JUMBO 10% korting. Maar dit is zelfs voor mij te schraal. Je moet iets van 300 stickers plakken voor een paar cent.
Ik vind dat je, en de meeste mensen dat onderschatten. Ook zitten er nogal wat aannames in je post.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:21 schreef recursief het volgende:
[..]
Kan allemaal digitaal, daar hoef je niks voor te plakken. Mijn punt is nou juist dat die door jou zo geliefde cc's veel gedoe zijn voor beperkt rendement. Na een paar maandjes is het over met de pret en moet je weer omkijken naar de volgende kaart waar je je bespaarde tientjes plus nog wat extra eerst voor in een wazig muntje moet stoppen, zonder enige garantie. Leuk voor de referrals, maar geneuzel in de marge voor kaarthouders.
"Duizenden". Bij 5% cashback moet je voor elke ¤1000 cashback ¤20.000 met je kaart betalen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik vind dat je, en de meeste mensen dat onderschatten. Ook zitten er nogal wat aannames in je post.
Qua refs levert het niks op. Wat betreft cashback levert dit jaarlijks enkele duizenden euro's op. Voor dat geld wil ik best met een ander pasje dan m'n bankpas betalen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef recursief het volgende:
[..]
"Duizenden". Bij 5% cashback moet je voor elke ¤1000 cashback ¤20.000 met je kaart betalen.
No way dat dat de gemiddelde persoon een significant bedrag gaat opleveren, en al zeker niet "enige duizenden". En dan een paar keer per jaar switchen naar een andere kaart omdat er iets *poef* is gegaan. Nee dank je.quote:
Waarom niet? Er zijn misschien wel een miljoen gezinnen in Nederland die maandelijks ongeveer ¤2k uitgeven aan verzekeringen, energie, abonnementen, vervoer, kleding, uitjes, boodschappen etc. Dat is ¤24k per jaar. In dit voorbeeld gaat het om ¤1200 per jaar. gratis geld wat je mislooptquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:29 schreef recursief het volgende:
[..]
No way dat dat de gemiddelde persoon een significant bedrag gaat opleveren, en al zeker niet "enige duizenden". En dan een paar keer per jaar switchen naar een andere kaart omdat er iets *poef* is gegaan. Nee dank je.
Lijkt me toch gek dat de eigenaar bij een faillissement nog kan blijven handelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:35 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.crypto-inside(...)aar-illegale-mixers/
Ftx is weer bezig met wit wassen van etherium.
Echt dat bedrijf maakt op die manier de crypto market kapot.
Dat is de nadeel met een hardware wallet en de zaad code.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch gek dat de eigenaar bij een faillissement nog kan blijven handelen.
Ik weet hoe het technisch werkt. Maar volgens mij werkt hij zich nog verder in de nesten. Lijkt me een overtreding van zijn voorwaardelijke invrijheidstelling.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat is de nadeel met een hardware wallet en de zaad code.
Ze kunnen wel alles in beslag nemen maar als jij de zaad code bezit kan je gewoon er bij .
Ze hadden alle moeten afpakken en de zaad code.
Dan alles gaan storten op een nieuwe wallet.
Dan kan er nu niet gestolen worden.
Misschien heeft hij die seed wel opgeslagen in z'n hoofd of bestaat het uit het 7e zelfstandige naamwoord op de eerste 24 pagina's van Moby Dick.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat is de nadeel met een hardware wallet en de zaad code.
Ze kunnen wel alles in beslag nemen maar als jij de zaad code bezit kan je gewoon er bij .
Ze hadden alle moeten afpakken en de zaad code.
Dan alles gaan storten op een nieuwe wallet.
Dan kan er nu niet gestolen worden.
https://www.telegraaf.nl/(...)kennen-bij-rechtbankquote:Op zaterdag 31 december 2022 09:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch gek dat de eigenaar bij een faillissement nog kan blijven handelen.
Ik ging van 30 naar 0.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zojuist slachtoffer geworden van een rugpull waarbij mijn inleg van ¤150 is verdampt naar ¤10 (eindejaarsloterij)
Ik snap dat niet. Verbrand je geld dan gewoon, dan heb je nog wat om naar te kijken.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zojuist slachtoffer geworden van een rugpull waarbij mijn inleg van ¤150 is verdampt naar ¤10 (eindejaarsloterij)
Had dezelfde inleg maar stoploss geraakt op 30 euroquote:Op zondag 1 januari 2023 09:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lijkt me vrij saai om je leven 100% rationeel te leidenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Verbrand je geld dan gewoon, dan heb je nog wat om naar te kijken.
Toch wil iedereen graag een paar tientjes weggooien met de minimale kans op iets groots. Hier is toch niks rationeels aan? Kies dan iets waar je zelf nog wat invloed op hebt
Dat lijkt mij ookquote:Op zondag 1 januari 2023 19:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Lijkt me vrij saai om je leven 100% rationeel te leiden
Anderen snappen mensen die ieder kwartaal overstappen naar een nieuwe creditcard met cashback systeem dat 99% kans op omvallen heeft dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:40 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Verbrand je geld dan gewoon, dan heb je nog wat om naar te kijken.
Toch wil iedereen graag een paar tientjes weggooien met de minimale kans op iets groots. Hier is toch niks rationeels aan? Kies dan iets waar je zelf nog wat invloed op hebt
Als ik iets tegenkom dat geld oplevert, dan ga in hiermee door. Ik heb ook wel eens een staatslot gehad, lang geleden. Maar als het alleen maar geld kost ben ik er snel weer klaar mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Anderen snappen mensen die ieder kwartaal overstappen naar een nieuwe creditcard met cashback systeem dat 99% kans op omvallen heeft dan weer niet.
Leven en laten leven
quote:Op maandag 2 januari 2023 08:06 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
200+ BTC gestolen van Bitcoin dev Luke Dash Jr. Laatst was zijn server ook al gehackt.
[ twitter ]
Gerelateerd? Of is dit een boating accident?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |