abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207647291
Rechtstreeks naar de maan, al onze problemen zijn voorbij
pi_207648422
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 21:44 schreef D. het volgende:
22K!
Ja het goed bij btc .
Gelukkige staat dat op mijn ledger.
Maar goed even kijken wat maandag gaat gebeuren.

Schuld plafond van Amerika moet omhoog .
Bankroet aanvraag van Genesis.
Zie Genesis nog wel crypto gaan dumpen.

Daarna wilt ftx een herstart gaan doen ?

https://www.crypto-inside(...)exchange-ftt-stijgt/

Ik zie het wel allemaal in de toekomst

Btc moet eerst maar terug naar 40k en ada terug naar 1.5dollar.
Dan pas ga ik de boel van ledger naar een excanges sturen om te handelen.
Tot die tijd

Its my key , so i own my crypto.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 01:34:49 #228
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207649874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe kan ik vanuit Bitvavo mijn BTC en ETH overzetten naar een wallet? Ik zie alleen maar de optie kopen en verkopen.

Ik neem aan dat als Bitvavo faiiet gaat ik ook mijn crypto kwijt ben?
Bitvavo schermt zelf nogal met de constructie dat de tegoeden van klanten ondergebracht zijn bij de Stichting Bitvavo Payments, die losstaat van Bitvavo B.V. De resultaten van Bitvavo B.V. (waar een faillissement neem ik aan ook onder valt), hebben volgens hen op deze wijze geen enkele invloed op klantentegoeden.

Het merendeel van de digitale valuta van klanten wordt volgens hen bewaard op 'cold wallets'. Er wordt echter wel steevast "in principe" bij vermeld, dat lijkt (maar ik ben een leek) een beetje op een vooraf ingebakken juridische uitvlucht wanneer dat echt nodig is. Dus: "ja, in principe deden we dat, maar op dat moment toevallig helaas net even niet. We beloofden of garandeerden dus niet dat we dat altijd deden en daar ging je als gebruiker mee akkoord, dus voldoen wij aan onze verplichtingen."

Wat mij betreft het risico dat je neemt, ik ben zelf ook gebruiker van Bitvavo. :) Ik heb staking al wel enige tijd geleden uitgezet, want als ik het goed begrijp aanvaard je daarmee het risico dat jouw coins uit de stichting worden gehaald en in beheer worden gegeven aan de B.V. Bij off-chain kunnen ze dan worden 'uitgeleend' aan derden voor rewards, waar jij een vergoeding voor ontvangt. Als die derde partij dan omvalt terwijl jouw coins daaraan zijn 'uitgeleend', ben je het kwijt omdat je coins dan niet in de stichting zitten en niet in handen zijn van de B.V. Daar hoeft Bitvavo B.V. niet eens voor om te vallen.

Misschien klopt er geen reet van bovenstaande, maar dit is hoe ik het interpreteer. Ik vind het vrij ingewikkelde materie. :)
pi_207649996
In deze tijden van inflatie was bitcoin het gouden ei geweest, mocht crypto niet besmeurd zijn geweest met het ene na het andere schandaal.
Maar van nu een mooie start weer vanaf 20K als een beleggerstool.
Vakman pur sang
pi_207650820
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 01:56 schreef Lospedrosa het volgende:
In deze tijden van inflatie was bitcoin het gouden ei geweest, mocht crypto niet besmeurd zijn geweest met het ene na het andere schandaal.
Ik vind de volatiliteit zelf niet geweldig, maar tot nog toe heeft inkopen tijdens een dip, de inleg als winst nemen tijdens een piek en tussendoor het hoofd koelhouden goed gewerkt voor ons. Zo hebben we al langere tijd niets verkocht en toen de koers onder 16k dipte aangekocht. Dit is geen raketwetenschap, alleen vereist het stalen zenuwen en enig inzicht in wat een dip en wat een piek is. Ik denk dat het eerste voor veel mensen het moeilijkst is, vooral voor de opportunisten (in tegenstelling tot de idealisten).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207650839
Dit voelt wel aan als een ouderwetse vrijdag/zaterdagpump voor de zondagavonddump voor de aandelenmarkt op maandag.
pi_207650885
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
Dit voelt wel aan als een ouderwetse vrijdag/zaterdagpump voor de zondagavonddump voor de aandelenmarkt op maandag.
Het is gisteren ineens hard gegaan. Het voelt haast bevreemdend om een koers van boven de 20k te zien.
pi_207650964
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 01:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je gewoon degelijke muntjes koopt, ze gewoon zelf in bezit houd is er niets aan de hand, en als je gewoon geduld hebt komt het altijd wel goed, als je naar de 10 jaars geschiedenis kijkt van BTC spring je er gewoon altijd goed uit als je gewoon vasthoud. Ja het is vervelend als je nu op 60K hebt gekocht, maar dan is het ook gewoon verstandig om te wachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207650965
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is gisteren ineens hard gegaan. Het voelt haast bevreemdend om een koers van boven de 20k te zien.
Ik juich niet te vroeg. De (economische) wereld is fragiel; de VS kampt met een recordschuld, China kan Vietnam binnenvallen, de oorlog in Oekraïne is nog lang niet voorbij, de prijzen blijven stijgen (wel minder dan vorig jaar), exchanges in de problemen, nasleep corona.

Het geeft wel een fijn gevoel dat BTC enigszins herstelt na rampjaar 2022. De markt overleeft de val van een grote CEX en de val van een top 10-coin (Luna) en diens stablecoin. Het geeft in ieder geval vertrouwen dat BTC/crypto niet "dood" is, zoals steeds wordt geroepen door tegenstanders en sceptici.

Maar nogmaals, het is fragiel en volatiel. Een financiële crisis ligt op de loer en kan BTC ook zomaar weer naar 18K of zelfs een stuk lager.
pi_207651047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:31 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik juich niet te vroeg. De (economische) wereld is fragiel; de VS kampt met een recordschuld, China kan Vietnam binnenvallen, de oorlog in Oekraïne is nog lang niet voorbij, de prijzen blijven stijgen (wel minder dan vorig jaar), exchanges in de problemen, nasleep corona.

Het geeft wel een fijn gevoel dat BTC enigszins herstelt na rampjaar 2022. De markt overleeft de val van een grote CEX en de val van een top 10-coin (Luna) en diens stablecoin. Het geeft in ieder geval vertrouwen dat BTC/crypto niet "dood" is, zoals steeds wordt geroepen door tegenstanders en sceptici.

Maar nogmaals, het is fragiel en volatiel. Een financiële crisis ligt op de loer en kan BTC ook zomaar weer naar 18K of zelfs een stuk lager.
Ik denk er net zo over. En wij zijn er in ieder geval nog niet aan toe om weer te staken. Als de onrust duidelijk voorbij is, zal blijken welke platforms de zware tijd hebben doorstaan.
pi_207651127
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 09:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk er net zo over. En wij zijn er in ieder geval nog niet aan toe om weer te staken. Als de onrust duidelijk voorbij is, zal blijken welke platforms de zware tijd hebben doorstaan.
Klopt, ik zie de bear market als schoon schip maken. Dubieuze exchanges en coins/tokens verdwijnen en mensen die al in crypto zitten verkassen naar een DEX en/of zetten hun munten op een cold wallet.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 16:43:59 #237
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_207656484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 01:34 schreef Repentless het volgende:

[..]
Bitvavo schermt zelf nogal met de constructie dat de tegoeden van klanten ondergebracht zijn bij de Stichting Bitvavo Payments, die losstaat van Bitvavo B.V. De resultaten van Bitvavo B.V. (waar een faillissement neem ik aan ook onder valt), hebben volgens hen op deze wijze geen enkele invloed op klantentegoeden.

Het merendeel van de digitale valuta van klanten wordt volgens hen bewaard op 'cold wallets'. Er wordt echter wel steevast "in principe" bij vermeld, dat lijkt (maar ik ben een leek) een beetje op een vooraf ingebakken juridische uitvlucht wanneer dat echt nodig is. Dus: "ja, in principe deden we dat, maar op dat moment toevallig helaas net even niet. We beloofden of garandeerden dus niet dat we dat altijd deden en daar ging je als gebruiker mee akkoord, dus voldoen wij aan onze verplichtingen."

Wat mij betreft het risico dat je neemt, ik ben zelf ook gebruiker van Bitvavo. :) Ik heb staking al wel enige tijd geleden uitgezet, want als ik het goed begrijp aanvaard je daarmee het risico dat jouw coins uit de stichting worden gehaald en in beheer worden gegeven aan de B.V. Bij off-chain kunnen ze dan worden 'uitgeleend' aan derden voor rewards, waar jij een vergoeding voor ontvangt. Als die derde partij dan omvalt terwijl jouw coins daaraan zijn 'uitgeleend', ben je het kwijt omdat je coins dan niet in de stichting zitten en niet in handen zijn van de B.V. Daar hoeft Bitvavo B.V. niet eens voor om te vallen.

Misschien klopt er geen reet van bovenstaande, maar dit is hoe ik het interpreteer. Ik vind het vrij ingewikkelde materie. :)
Nee, dit klopt wel aardig. Dat 'in principe' slaat op het feit dat er een gedeelte uit de coldwallet moet worden gehaald wanneer er bijv opnames moet worden gedaan. Voordat deze opnames zijn verwerkt is er een kleine exposure, maar de (goede) exchanges houden deze exposure bewust klein (meestal 5% max online) zodat ze het zelf zouden kunnen opvangen mocht het onverhoopt ergens toch helemaal fout gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 16:53:35 #238
18653 crew  D.
pi_207656602
23K :Y
pi_207656884
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 16:53 schreef D. het volgende:
23K :Y
Eens zien wat het na de weekend gaat worden.
Zal me niks verbazen dat maandag ochtend de boel al in elkaar gaat zakken met de altcoins.

Btc zal dan ook wel wat zakken .
Nee ik verwacht geen bullrun op dit moment
Wel dat wat beren een beetje moe aan het worden zijn.
En nu eerst even de honing aan het aflikken zijn .
  zaterdag 21 januari 2023 @ 18:08:30 #240
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_207657413
Genot om de beren die de mogelijke bodem gemist hebben te zien klagen met hun copium. Al die mensen die het allemaal zo goed weten heb ik een broertje dood aan. Zelfs mensen die ik relatief hoog heb zitten vallen aardig door de mand. Ik gun het ze zo dat ze op $30k+ moeten gaan bijkopen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 18:15:28 #241
18653 crew  D.
pi_207657505
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef VeX- het volgende:
Genot om de beren die de mogelijke bodem gemist hebben te zien klagen met hun copium. Al die mensen die het allemaal zo goed weten heb ik een broertje dood aan. Zelfs mensen die ik relatief hoog heb zitten vallen aardig door de mand. Ik gun het ze zo dat ze op $30k+ moeten gaan bijkopen.
Als ie uiteindelijk naar 500K-1M gaat (heb menigeen dit zien voorspellen) is 'bijkopen' op 30K zo slecht nog niet ;)
pi_207657632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef VeX- het volgende:
Waar vind ik deze klagende beren?
  zaterdag 21 januari 2023 @ 19:48:55 #243
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207659046
Zou tijd worden ook. De miners zijn alweer aan het stijgen (Mara, Riot) *O*
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_207659945
Hopelijk nog een revival van VeChain (niet dat ik veel heb, maar oké)
pi_207661987
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 20:31 schreef ISVV het volgende:
Vechain :')
Vakman pur sang
pi_207662011
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vechain :')
Heb er ook weinig vertrouwen in
pi_207662027
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:41 schreef ISVV het volgende:

[..]
Heb er ook weinig vertrouwen in
Eerlijk gezegd aan die coin wel wat geld verloren, (of te snel verkocht)
Vakman pur sang
  Moderator zaterdag 21 januari 2023 @ 23:16:45 #248
18653 crew  D.
pi_207664395
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 20:31 schreef ISVV het volgende:
Doen ze nog wat? Hoor er weinig meer over :N

Van de V-train gestapt op $0.248, dus als er nog een ritje die kant op inzit...
  zondag 22 januari 2023 @ 09:26:45 #249
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_207667150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 18:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Waar vind ik deze klagende beren?
Je was er zelf 1? Met je 10k voorspelling in januari, daarna gewijzigd naar juli, en nu helemaal maar verwijderd uit je bio op Tweakers? _O-
pi_207667951
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Plots het volgende:

[..]
Je was er zelf 1? Met je 10k voorspelling in januari, daarna gewijzigd naar juli, en nu helemaal maar verwijderd uit je bio op Tweakers? _O-
Ik heb er zelfs een apart topic over geopend. Maanden lang heb ik onderbouwd waarom ik dacht dat er de bodem niet gezien hebben.

Dan weet je ook dat ik kort geleden ben ingestapt. Voortschreinend inzicht.

Maar daar ging het niet over. Hij had het over klagende beren. Waar zijn die dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2023 10:57:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')