Ga je BB volgen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel meer in de loods. De cos is ook vrij rustig daardoor. Ik vermoed maar zo als BB begint er niet veel meer naar ejvjl blijven kijken.
Ja dat kerst gedoe even lief zijn allemaal. Het komt wel weer goed gooi er een zooi drank in.quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel meer in de loods. De cos is ook vrij rustig daardoor. Ik vermoed maar zo als BB begint er niet veel meer naar ejvjl blijven kijken.
Ik va wel kijken. Zeker kijken wat het word. Laatste seizoen was inderdaaad een tegenvallertje.quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je BB volgen?
Ik heb er nog maar weinig zin in eigenlijk. Beetje afgeknapt op het laatste seizoen. Voor mijn gevoel gebeurd daar nog veel minder.
Ik dacht even gaat wat worden met een boze leila. Maar dat was ineens uit het niets opgelost.quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kerst gedoe even lief zijn allemaal. Het komt wel weer goed gooi er een zooi drank in.
Ik vind het teveel wat er inzit. Daarom mis je denk ik een heleboel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef engine het volgende:
Hier zitten sowieso al dubbel zoveel mensen als in dat BB huis ooit komen te zitten.
Ik denk dat eigenlijk niet, als je eenmaal aan een rls begint stop je daar niet zomaar mee, je wil toch weten hoe het verder gaat en BB duurt maar 3 maanden.quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Maar dat worden er steeds minderquote:Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het teveel wat er inzit. Daarom mis je denk ik een heleboel.
Ja zo is er altijd wat. Bij BB zitten er na 6 weken minder dan 10 en gebeurd er voornamelijk helemaal niks meer. Dan geef mij maar dit. Ik heb vorig jaar echt maar met heel veel moeite het einde gehaald terwijl deze show nu al langer loopt en ik kijk nog steeds best veel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het teveel wat er inzit. Daarom mis je denk ik een heleboel.
Zo snel als het ging. Zo langzaam gaat. Het nu 🤣🤣🤣🤣quote:
Ik hoop op een eliminatie deze weekquote:Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo snel als het ging. Zo langzaam gaat. Het nu 🤣🤣🤣🤣
We gaan het zien. Is er deze maand al een geweest toch?quote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop op een eliminatie deze week
Yep! Madeleine, en Djedi wil de 23e weg, dus heb een hard hoofd in een eliminatie.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Is er deze maand al een geweest toch?
Moet nog zien of djedi echt weg gaat.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Madeleine, en Djedi wil de 23e weg, dus heb een hard hoofd in een eliminatie.
Maar een mens mag hopen.
Ik verwacht er nog eentje voordat Isaac manager af is. Elke manager overleeft één eliminatie is schijnbaar een regel. Maar denk na nieuwjaar pas.quote:Op zondag 18 december 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Madeleine, en Djedi wil de 23e weg, dus heb een hard hoofd in een eliminatie.
Maar een mens mag hopen.
O ja natuurlijk. Dat is meestal zo.quote:Op zondag 18 december 2022 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht er nog eentje voordat Isaac manager af is. Elke manager overleeft één eliminatie is schijnbaar een regel. Maar denk na nieuwjaar pas.
Ja... of ze gaat een week aandacht vragen, 24 uur indienen en besluit dan "dapper" te blijvenquote:Op zondag 18 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet nog zien of djedi echt weg gaat.
Het zijn soms net fokkersquote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... of ze gaat een week aandacht vragen, 24 uur indienen en besluit dan "dapper" te blijven
Dat doe ik de rest van de dag al Deis! haha.quote:Op zondag 18 december 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hier ook in je eentje gaan zitten kletsen, maar dat is het ook niet echt hè
Arme jij 🤣quote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de dag al Deis! haha.
Nou ja ik snap het wel de sc is niet echt populair. De SC was altijd wat meer levendig jaren geleden. Het was meer een discussie en ruzie topic en het hoefde niet zo zeer over het topic te gaan. Ik denk dat het mensen afschriktquote:
Nou het is meer dat je bij elke post moet nadenken 'ehm is dit on topic'. En dat vind ik lastig. Ik snap het wel hoor, maar ik word er recalcitrant van, karaktertrekje.quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel de sc is niet echt populair. De SC was altijd wat meer levendig jaren geleden. Het was meer een discussie en ruzie topic en het hoefde niet zo zeer over het topic te gaan. Ik denk dat het mensen afschrikt
Dat recalcitrant is juist leuk. Dat mis ikquote:Op zondag 18 december 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou het is meer dat je bij elke post moet nadenken 'ehm is dit on topic'. En dat vind ik lastig. Ik snap het wel hoor, maar ik word er recalcitrant van, karaktertrekje.
In de SC hoef je niet na te denkenquote:Op zondag 18 december 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou het is meer dat je bij elke post moet nadenken 'ehm is dit on topic'. En dat vind ik lastig. Ik snap het wel hoor, maar ik word er recalcitrant van, karaktertrekje.
Heerlijk! Niemand die ooit tegen je in gaatquote:Op zondag 18 december 2022 19:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat doe ik de rest van de dag al Deis! haha.
Waarom denk jij dat de sc mensen afschrikt dan?quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het wel de sc is niet echt populair. De SC was altijd wat meer levendig jaren geleden. Het was meer een discussie en ruzie topic en het hoefde niet zo zeer over het topic te gaan. Ik denk dat het mensen afschrikt
In een sc is alles ontopicquote:Op zondag 18 december 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat de sc afschrikt omdat het over JAA moet zijn en dat hoeft helemaal niet. Babbelen over van alles en nog wat. Dat zit er niet helemaal in.quote:Op zondag 18 december 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de sc mensen afschrikt dan?
Deze SC hier hoeft helemaal niet over JAA te gaanquote:Op zondag 18 december 2022 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de sc afschrikt omdat het over JAA moet zijn en dat hoeft helemaal niet. Babbelen over van alles en nog wat. Dat zit er niet helemaal in.
Dat zeg ik !!quote:Op zondag 18 december 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze SC hier hoeft helemaal niet over JAA te gaan
Het mag, maar het is zeker geen vereiste.
Ow jij denkt dat mensen denken dat de SC over JAA moet gaan, dan begreep ik je verkeerdquote:
De SC was meestal wel kers op de taartquote:Op zondag 18 december 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze SC hier hoeft helemaal niet over JAA te gaan
Het mag, maar het is zeker geen vereiste.
Nee precies. Ik wil meerquote:Op zondag 18 december 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow jij denkt dat mensen denken dat de SC over JAA moet gaan, dan begreep ik je verkeerd
Kom maar binnen mensen! Het hoeft hier niet over JAA te gaan
De SC van DGK was goed levendig ja, toen kwam ik net kijken op FOK! en liet me weg jagen door de grote bek van Ianquote:Op zondag 18 december 2022 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
De SC was meestal wel kers op de taart
Ik heb hem ooit ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De SC van DGK was goed levendig ja, toen kwam ik net kijken op FOK! en liet me weg jagen door de grote bek van Ian
Ik zou niet weten wiequote:Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga je toch mensen uit de COS mentionen
O dan is er geen vuiltje aan de lucht 😉quote:Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb de beste gesprekken met mezelf!
Doe een scroll door de COS en bij wie het stopt die ga je mentionen, simpelquote:
Het hoeft hier ook nergens over te gaan. In de sc mag het over alles gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke vent wel. Twee keer. Eén keer in weet ik veel waar met Mootie ook. Ik was super dronken.quote:
Dat hoeft helemaal niet hoor je mag het hier over alles hebbenquote:Op zondag 18 december 2022 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de sc afschrikt omdat het over JAA moet zijn en dat hoeft helemaal niet. Babbelen over van alles en nog wat. Dat zit er niet helemaal in.
🤣🤣🤣quote:Op zondag 18 december 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe een scroll door de COS en bij wie het stopt die ga je mentionen, simpel
Ja muts dat zeg ik tochquote:Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor je mag het hier over alles hebben
Da was toch bij Teun? Over die meet had Sly het vorige week ook nog.quote:Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke vent wel. Twee keer. Eén keer in weet ik veel waar met Mootie ook. Ik was super dronken.
Nu je het over een muts hebt. Ik zoek nog een leuke. Niet van die mutsen als je die van je kop trekt je haren recht omhoog staan omdat statisch.quote:
Ben benieuwd wie de gelukkige is.quote:
zoietsquote:Op zondag 18 december 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het over een muts hebt. Ik zoek nog een leuke. Niet van die mutsen als je die van je kop trekt je haren recht omhoog staan omdat statisch.
Je moet meer oefenen denk ikquote:
🤣🤣🤣 bier en koffie staan klaarquote:
Oh dat zijn er een paar die ik niet ken. Noek, Gert, PietjePuk. En ja de legendarische BBQ bij Teunquote:Op zondag 18 december 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da was toch bij Teun? Over die meet had Sly het vorige week ook nog.
Ik heb Ian bij een rls meet in Utrecht gezien, daar ging ik last minute naartoe, dat was in 2011 ofzo. Gert, CC, Noek, PietjePuk waren daar o.a. ook.
Die komt niet over de oortjes 🤣🤣🤣quote:
Over die BBQ-meet werd ook nog lang nagepraatquote:Op zondag 18 december 2022 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zijn er een paar die ik niet ken. Noek, Gert, PietjePuk. En ja de legendarische BBQ bij Teun
Sodeknetters had mijn muts verleden weekquote:
Een niet-statische muts dusquote:Op zondag 18 december 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het over een muts hebt. Ik zoek nog een leuke. Niet van die mutsen als je die van je kop trekt je haren recht omhoog staan omdat statisch.
Ik las zoiets 🤣🤣quote:Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sodeknetters had mijn muts verleden week
Ja maar wel op een leuke manier. Toverheks en Hidiho had ik in mijn autoquote:Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over die BBQ-meet werd ook nog lang nagepraat
Ja das zo ellende. Kom je in de winkel. Zet je de must af heb je je haren recht omhoog staan.quote:
Ow ja Heks was daar ook bijquote:Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wel op een leuke manier. Toverheks en Hidiho had ik in mijn auto
Ik heb even voor je gegoogeldquote:Op zondag 18 december 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das zo ellende. Kom je in de winkel. Zet je de must af heb je je haren recht omhoog staan.
quote:Mutsen gemaakt van synthetische stoffen zorgen voor het statische effect. Je kunt dan ook het beste kiezen voor stoffen als kasjmier of katoen.
Iedereen volgens mij in een leger tent.quote:Op zondag 18 december 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja Heks was daar ook bij
De meesten bleven ook slapen toch?
Kasjmierquote:
Ben jij ook blijven slapen?quote:Op zondag 18 december 2022 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij in een leger tent.
Thnx. Maar ik wil wel een dikke. En katoen is vaak zo dun.quote:
Hoe zou het met heks zijn. Zie haar nooit meer.quote:Op zondag 18 december 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja Heks was daar ook bij
De meesten bleven ook slapen toch?
Een hele dikke muts haken of breien 😉quote:
Ja zeker !! Het was wel een meet om nooit te vergeten. Sly ook daar ontmoet. Kally en Bobquote:Op zondag 18 december 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook blijven slapen?
R0T doet niet mee
Als het niet meer zo koud is heb je hem niet meer nodigquote:Op zondag 18 december 2022 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Maar ik wil wel een dikke. En katoen is vaak zo dun.
Als het niet meer zo koud is zal ik de stad eens ingaan en kijken.
Of loomen kan ook nogquote:Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele dikke muts haken of breien 😉
Nou niet zo heel lang geleden heeft ze iets gepost.quote:Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou het met heks zijn. Zie haar nooit meer.
Het word nog wel weer kouder. Over 3 dagen begint de winter.quote:Op zondag 18 december 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet meer zo koud is heb je hem niet meer nodig
Deze is katoen-kasjmier en ziet er dik uit
[ afbeelding ]
Nou die heb ik inderdaad al een tijd niet gezien, maar ze kwam al niet zoveel meer, volgens mij alleen tijdens rls-en, dus wie weet met BB weer.quote:Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou het met heks zijn. Zie haar nooit meer.
Wat is loomen?quote:
O niet gezien. Ze was eerder best een rls tijger. Maar met BB was ze er ook niet veel.quote:Op zondag 18 december 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo heel lang geleden heeft ze iets gepost.
Bob!quote:Op zondag 18 december 2022 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker !! Het was wel een meet om nooit te vergeten. Sly ook daar ontmoet. Kally en Bob
Dat was alweer in februari.quote:Op zondag 18 december 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo heel lang geleden heeft ze iets gepost.
2022 zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gezien. Ze was eerder best een rls tijger. Maar met BB was ze er ook niet veel.
Ja leuke ventquote:Op zondag 18 december 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob!Die heb ik toen ook tijdens die meet in Utrecht gezien, wat een lieve man. Toen ik naar huis ging bood hij aan om me naar mijn auto te brengen, zo galant.
Heb je de CRE-mod toch iets geleerdquote:Op zondag 18 december 2022 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Punniken met zo'n grote ring
Ik ben trots op mezelf! Zelf zit ik noooooooooit in CREquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de CRE-mod toch iets geleerd
O dat heb ik nooit gedaan. 😮quote:Op zondag 18 december 2022 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Punniken met zo'n grote ring
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf! Zelf zit ik noooooooooit in CRE
Child is een echte crea bea. Die doet zo veelquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de CRE-mod toch iets geleerd
quote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf! Zelf zit ik noooooooooit in CRE
Ik weet het, ik ben een allround lurkerquote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Child is een echte crea bea. Die doet zo veel
quote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Child is een echte crea bea. Die doet zo veel
Viel te proberenquote:Op zondag 18 december 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een allround lurker
Dat lukt mij niet, ik ben daar te nieuwsgierig voor, want ik wil ook de COS lezen en als het leuk is meepostenquote:Op zondag 18 december 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de livestream ook ideaal bij het haken of puzzelen. Gewoon lekker luisteren naar dat gekabbel, hopend op een zoemer en ondertussen creëren
Mijn moeder is aan het breien, arme kleinkinderen. Oh achterquote:
Oh ja... snap ik... De COS lees ik bij als de streams te saai zijn (nu) of als ik televisie kijk (nu) en zodat ik weet wanneer in te schakelen. Ik geef ook toe op het moment Criminal Minds te bingenquote:Op zondag 18 december 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, ik ben daar te nieuwsgierig voor, want ik wil ook de COS lezen en als het leuk is meeposten
quote:Op zondag 18 december 2022 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is aan het breien, arme kleinkinderen. Oh achter
Maar je bent ook een tijdje weg geweest van de COS, goed dat je ook met andere dingen bezig bentquote:Op zondag 18 december 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... snap ik... De COS lees ik bij als de streams te saai zijn (nu) of als ik televisie kijk (nu) en zodat ik weet wanneer in te schakelen. Ik geef ook toe op het moment Criminal Minds te bingenOf The Strain. En af en toe als ik zin in heb COS ik vrolijk mee
Deze week iets teveel. Morgen weer in mijn hobbykamer schilderen en miniaturen. Dus dan heb ik weer een leven
Ben de code van coppens aan het kijken. Vind dat altijd wel lachenquote:Op zondag 18 december 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... snap ik... De COS lees ik bij als de streams te saai zijn (nu) of als ik televisie kijk (nu) en zodat ik weet wanneer in te schakelen. Ik geef ook toe op het moment Criminal Minds te bingenOf The Strain. En af en toe als ik zin in heb COS ik vrolijk mee
Deze week iets teveel. Morgen weer in mijn hobbykamer schilderen en miniaturen. Dus dan heb ik weer een leven
Ja klopt, ik zat er teveel in en had even afstand nodig. Nu ben ik weer uit balans. En afgelopen week was mijn hoofd erg druk van de feestdagen, dus had ik genade met mezelf, maar vanaf morgen neem ik een beetje afstand. Het is te zot voor woorden dat ik naar zich vervelende mensen kijk terwijl ik wat wil doenquote:Op zondag 18 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je bent ook een tijdje weg geweest van de COS, goed dat je ook met andere dingen bezig bent
Ja dat zet ik na HHB aan. Code van Coppens is een geniaal programma!quote:Op zondag 18 december 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben de code van coppens aan het kijken. Vind dat altijd wel lachen
Nou ja heeft ze wat te doenquote:Op zondag 18 december 2022 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]hier worden minderjarigen niet mishandeld met mijn werken
Goed dat je het zelf in de gaten hebt als het teveel is en dat het dan ook lukt om afstand te nemenquote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zat er teveel in en had even afstand nodig. Nu ben ik weer uit balans. En afgelopen week was mijn hoofd erg druk van de feestdagen, dus had ik genade met mezelf, maar vanaf morgen neem ik een beetje afstand. Het is te zot voor woorden dat ik naar zich vervelende mensen kijk terwijl ik wat wil doen
Maar in de pauzes laat ik mijn neus in de COS zien. Maar voornamelijk lekker bezig zijn.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat zet ik na HHB aan. Code van Coppens is een geniaal programma!
Wat is HHB dan?quote:Op zondag 18 december 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat zet ik na HHB aan. Code van Coppens is een geniaal programma!
Dat is toch een herhaling? Ik heb ook een CD van Robquote:Op zondag 18 december 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf in de gaten hebt als het teveel is en dat het dan ook lukt om afstand te nemen![]()
Ik ga nu nog even een stukje Rob de Nijs kijken, ik had het laatste stukje gemist afgelopen week.
Dat is nog niet begonnen toch. Ik zie dat meestal op fok als het bovenin mijn myat staatquote:
Omdat heb ik nog nooit gekeken.quote:
Best leuk programma.quote:
Op npo 1 zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog niet begonnen toch. Ik zie dat meestal op fok als het bovenin mijn myat staat
Ja hoor er wel veel over. Maar er is meestal wat anders wat ik kijk. Zo vond ik de boerderij van Raven ook een geweldig programma.quote:
Oh vandaag dusquote:
Jawel, nu de eerste aflevering van het seizoen bezigquote:Op zondag 18 december 2022 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nog niet begonnen toch. Ik zie dat meestal op fok als het bovenin mijn myat staat
Ik ben bezopenquote:Op zondag 18 december 2022 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel, nu de eerste aflevering van het seizoen bezig
Gelukkig kan je nog terug kijken.quote:
Ik hoef niks morgen dusquote:Op zondag 18 december 2022 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha hopelijk morgen geen katertje
Ja bedoelde ik ook. Wist niet wat hhb was 😳quote:Op zondag 18 december 2022 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh sorry dacht dat je de afkorting bedoelde
Ik ben het heel vaak met mezelf oneens hoor, maar goed ik weet wie het zegtquote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Niemand die ooit tegen je in gaat
Ja maar dat mag ik niet van @Dottekequote:Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat recalcitrant is juist leuk. Dat mis ik
Gelukkig heb je je zelf 😛quote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies, maar als er niemand is dan is het wat eenzaam he haha.
Ik ben er...wat moet ik doenquote:Op zondag 18 december 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook blijven slapen?
R0T doet niet mee
quote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat mag ik niet van @:Dotteke
Mee kletsen Hey Rot29quote:
Hoef je niet voor te blozenquote:Op zondag 18 december 2022 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook. Wist niet wat hhb was 😳
Je kan dan ook weer niet ALLES met jezelf he .... (ik besef dat ik hiermee een mega voorzet maak)quote:
Geen idee, dit was zijn afscheidsconcert, maar het was dus nog maar een klein stukje. Ik werd er wel een beetje triestig van.quote:Op zondag 18 december 2022 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch een herhaling? Ik heb ook een CD van Rob
Je moet jezelf nooit te serieus nemenquote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak met mezelf oneens hoor, maar goed ik weet wie het zegt
Kon ik mezelf maar eens serieus nemen...quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet jezelf nooit te serieus nemen
Ik raak ook wat in de war met afkortingen, WTF en LOL weet ik wel maar AMTF enzo for fuck sacke (FFS)quote:Op zondag 18 december 2022 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ook. Wist niet wat hhb was 😳
Van mij welquote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar dat mag ik niet van @:Dotteke
Ik hou mij in 😝quote:Op zondag 18 december 2022 21:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je kan dan ook weer niet ALLES met jezelf he .... (ik besef dat ik hiermee een mega voorzet maak)
We wilden users naar de SC lokken en toen volgde ik mijn eigen tip op, jij was de gelukkigequote:
quote:Op zondag 18 december 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe een scroll door de COS en bij wie het stopt die ga je mentionen, simpel
Nee klopt echt heel saai.quote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja die streams zijn zo saai...valt niet tegen aan te cossen
Oh gelukkigquote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We wilden users naar de SC lokken en toen volgde ik mijn eigen tip op, jij was de gelukkige
[..]
Ben je al net zover als ik 🤣quote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wat in de war met afkortingen, WTF en LOL weet ik wel maar AMTF enzo for fuck sacke (FFS)
quote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kon ik mezelf maar eens serieus nemen...
Booster !!!!!quote:Op zondag 18 december 2022 21:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou DAN zal het wel goed zijn .... ik ga me opladen ...
Ik moest afgelopen week nog googelen om te kijken wat een afkorting betekende, maar ik ben vergeten welkequote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raak ook wat in de war met afkortingen, WTF en LOL weet ik wel maar AMTF enzo for fuck sacke (FFS)
Ik dacht dat ik wat moest doen of zo en dat ik weer wat gemist had hier of daarquote:Op zondag 18 december 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er blij mee bent
quote:Op zondag 18 december 2022 21:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat moest doen of zo en dat ik weer wat gemist had hier of daarFOMO
FOMO, die ken ikquote:
Je ziet er een stuk jonger uitquote:Op zondag 18 december 2022 21:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik FOK! niet voor niets al 500 jaar zonder 1 usernote
Bangert hart heeft mijn hart gestolen.quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, dit was zijn afscheidsconcert, maar het was dus nog maar een klein stukje. Ik werd er wel een beetje triestig van.
Ik had de elpee De Zomer Voorbij
Daar kan verandering in komen natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2022 21:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik FOK! niet voor niets al 500 jaar zonder 1 usernote
Nee sorryquote:Op zondag 18 december 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik ineens verdwenen ben, onthoud dan dat het van jou moest he!
Bahama's, lijkt je dat wat lieve Dot?quote:Op zondag 18 december 2022 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan verandering in komen natuurlijk
Heb je het afscheidsconcert gezien? Is echt de moeite waard.quote:Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Bangert hart heeft mijn hart gestolen.
Ik wil overal naar toe als ik maar niet in het vliegtuig hoef 😮🥺quote:Op zondag 18 december 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Bahama's, lijkt je dat wat lieve Dot?
Ahumquote:Op zondag 18 december 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
Ik heb een idee @:Soury ... als we nou een crowdfunding doen, zodat we @:Dotteke 3 maanden naar de Bahama's kunnen sturen voor haar welverdiende vakantie zonder internet ...... (catch my drift?)
Met een roeiboot wordt het een jarenplan, maar dat zou mijn persoonlijke plan dan weer ten goede komen haha.quote:Op zondag 18 december 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil overal naar toe als ik maar niet in het vliegtuig hoef 😮🥺
Ja maar dat was al begin dit jaar toch.?quote:Op zondag 18 december 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het afscheidsconcert gezien? Is echt de moeite waard.
Dan ga je toch per boot, je moet dan wel langs de Bermuda-driehoekquote:Op zondag 18 december 2022 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil overal naar toe als ik maar niet in het vliegtuig hoef 😮🥺
Wil jij ook?quote:
Het concert was in juni 2022 en nog niet op tv geweest.quote:Op zondag 18 december 2022 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat was al begin dit jaar toch.?
Kan je geen motorbootje regelen dan.quote:Op zondag 18 december 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met een roeiboot wordt het een jarenplan, maar dat zou mijn persoonlijke plan dan weer ten goede komen haha.
Raar want ik heb het eerder gezien. Met zijn zoontje en ook interviews met hemzelf en zijn vrouwquote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het concert was in juni 2022 en nog niet op tv geweest.
Welnee, ik vind je veel te lief om je weg te sturen.quote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je geen motorbootje regelen dan.
HAhahahahaquote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja hee, dit noemen ze 'backfire' dan zit ik hier straks alsnog alleen
quote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit lastige keuzesquote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Aaaaquote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welnee, ik vind je veel te lief om je weg te sturen.
*zucht* ik gedraag me wel gewoon weer.quote:Op zondag 18 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leven bestaat uit lastige keuzes
slijmbalquote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welnee, ik vind je veel te lief om je weg te sturen.
Dat lijkt me beterquote:Op zondag 18 december 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou dan laat ik het compliment aan jou mooi achterwege.
Bij dit concert werd hij niet geïnterviewd, zijn zoontje bracht wel bloemen op het eind en er waren ook andere artiesten, zoals Paskal Jakobsen, Little Train en Sanne Wallis de Vries.quote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar want ik heb het eerder gezien. Met zijn zoontje en ook interviews met hemzelf en zijn vrouw
Lekker danquote:Op zondag 18 december 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
*zucht* ik gedraag me wel gewoon weer.
Kijk zo zie ik het graagquote:
Voor lief moet je niet bij mij zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar ... maar ... ik hou veel meer van lief
Dus kies je een schattig muisje als usericon. Mods, mag ik een klacht indienen wegens misleiding?quote:Op zondag 18 december 2022 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor lief moet je niet bij mij zijn.
Wat is er schattig aan?quote:Op zondag 18 december 2022 21:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus kies je een schattig muisje als usericon. Mods, mag ik een klacht indienen wegens misleiding?
quote:
Nou ja is je ui een game ofzo?quote:
Oh dat is een andere user Iniminimuisquote:Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zie er nou eenmaal altijd dit in.
[ afbeelding ]
Nee mijn UI is een visuele weergave van iemand die altijd vecht, erg sterk is, maar soms tegen dingen aanloopt waardoor zelfs hij door zijn knieën moet.quote:
Nou dan heb je er voor gekozen. Ik vind dat wel coolquote:Op zondag 18 december 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee mijn UI is een visuele weergave van iemand die altijd vecht, erg sterk is, maar soms tegen dingen aanloopt waardoor zelfs hij door zijn knieën moet.
Dankjewel.quote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je er voor gekozen. Ik vind dat wel cool
Graag gedaan.quote:
Heftig en mooiquote:
Thanks. Ik wil hem heel graag als tattoo (ik heb nog geen tattoos) maar ik begreep dat er een probleem was met kleuren, in de zin van dat niet alles meer mag wettelijk.quote:
Ik heb een kleine tatoo.quote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Thanks. Ik wil hem heel graag als tattoo (ik heb nog geen tattoos) maar ik begreep dat er een probleem was met kleuren, in de zin van dat niet alles meer mag wettelijk.
Ik het wel eens op fok geplaatstquote:
Even wachtenquote:
Toch een muis!! (sorry ik was te snel met mijn reactie). Maar wat heb jij met een muis? Betekent het iets?quote:Op zondag 18 december 2022 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou deze kleine[ link | afbeelding ]
Meer wil ook niet
Ja zekerquote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch een muis!! (sorry ik was te snel met mijn reactie). Maar wat heb jij met een muis? Betekent het iets?
Ok. Respecteer ik, want zo ben ik. (lief!)quote:Op zondag 18 december 2022 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat een aantal het wel weten. Maar liever niet openbaar
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok. Respecteer ik, want zo ben ik. (lief!)
Waarom zo vroeg? Zag je al elders posten dacht dat je nog niet naar bed was geweest.quote:
Kerstavond vieren wij wel, sommige gaan dan naar de kerk naar de speciale `kerst-mis. Daarna thuis `kerstbrood eten.quote:
Zo kerst stol ken j edie niet?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is kerstbrood?
mis ik een traditie?
ohhh die wel hoor. Associeer ik niet met 'na een mis'. Ik dacht even dat ik een traditie mistequote:Op donderdag 22 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Haal hem even hierheen
[..]
Zo kerst stol ken j edie niet?
Gezellig, al vind ik all you neef is love niet zoveel aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:52 schreef Ireth het volgende:
Kerstavond is hier kadootjes uitpakken en dan in onze nieuwe pyjama's/onesies* all you need is love kijken.
* Standaard nieuwe onder de kerstboom
Ik weet niet beter deden ze bij mij thuis vroeger. `zelf heb ik het nooit gedaanquote:Op donderdag 22 december 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhh die wel hoor. Associeer ik niet met 'na een mis'. Ik dacht even dat ik een traditie miste
Ik vind het heel erg voor je dat je kat dood is gegaan marioquote:Op donderdag 22 december 2022 19:04 schreef mario390 het volgende:
kutweek, katze dood
kutsfeer op fok
Mario doe maar hier. Hier mag je over alles praten in de cos alleen over de streamsquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
Verdrietig dat je kat is overleden Mario
[ afbeelding ]
Ja begrijpelijk...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
is moelijk vor gewehnen an dat niemand wacht en miaut
als ik naar huis kom
Over jou `kerst en hoe wij hier kerst vieren dat is niet op de streams\quote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
trotzdem je heeft niet veel vingerspitzenngevoel
verwijdeer je elke post van me![]()
ik had het over kerst
Ja dat snap ik dikkequote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
als ik naar huis kom
awww wat verdrietig, rot voor jequote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
als ik naar huis kom
Ja kut Mario maar wel een mooie leeftijd. En heeft een mooi leven gehadquote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
als ik naar huis kom
Dat is het kutte aan huisdieren. Je moet er afstand van doen. Het is altijd verdrietig.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
en ik heb zeer weinig fotos
om dat je dat niet erder denkt , om dat zij elke dag daar
is maar dann niet meer
Je hebt haar in je hartquote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
is maar dann niet meer
niet alleen met huisdieren helaasquote:Op donderdag 22 december 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het kutte aan huisdieren. Je moet er afstand van doen. Het is altijd verdrietig.
Ik vond die foto van gisteren wel mooiquote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef mario390 het volgende:
is maar dann niet meer
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
heb nur deze foto, dat ärgert me echt
en sonst wat hier op fok is maar de vind ik
niee mehr
Ik jank al bij de intromuziekquote:Op donderdag 22 december 2022 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, al vind ik all you neef is love niet zoveel aan eerlijk gezegd.
quote:
wat liefquote:
Mooie poes Mario 😘quote:
hoi INka,quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:28 schreef Inka het volgende:
Ik post maar weinig en zie nu rechts bovenaan een oplichtend geel klokje met een 6 er boven. Ik denk reacties,maar krijg niets geopend. Kom steeds bij een donatiepagina. Wie kan/ wil het me uitleggen?
Zijn meldingen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoi INka,
Ik heb even gekeken maar zie geen geel klokje rechts boven in?
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dit geel worden, misschien is het op mobiel dan een klokje dat zou kunnenquote:
Als je er net naast zit welquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie alleen dit geel worden, misschien is het op mobiel dan een klokje dat zou kunnen
[ afbeelding ]
En kom niet op de doneer pagina als ik er op klik
Ja klopt, is mobiel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geprobeerd, niet op de laptop, zal wel mobiel zijn dan
[ afbeelding ]
Thnx ROT voor jou ook hele fijne feestdagenquote:
quote:
quote:
ja ik las het, had andere dingen te doen vanmorgen en aangezien ze toch nooit vroeg zijn dacht ik sla een keertje over.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik mis Dotteke... en daar is ze...
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Voel me al twee dagen minder. Wat grieperig en dacht doe maar effe testje. Een verlaat kerstcadeau, positief![]()
Dat word thuisblijven
quote:
Beterschapquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier ook alleen en in bed, dikkedarm ontsteking
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach Fritsie toch.. jij hebt ook altijd wel pech hoor met je gezondheidik hoop dat je er niet te ziek van zal zijn.. misschien kun je je hier nog wat vermaken vanavond
quote:
Je hoeft niet weg hoor, blijf gezellig. Hoop dat je snel beter bent zo ontsteking aan je darmen is geen pretjequote:
Ik heb het netjes naar de SC gezet daar kan je toch hier verder over praten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven dit
Zo jammer en waarom??
Hoop dat het vanavond wat beter gaat met je.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?
Hoe wou je leven maken in de cos danquote:Op maandag 2 januari 2023 16:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik dood ben, kan ik naar de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |