Leuke vent wel. Twee keer. Eén keer in weet ik veel waar met Mootie ook. Ik was super dronken.quote:
Dat hoeft helemaal niet hoor je mag het hier over alles hebbenquote:Op zondag 18 december 2022 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de sc afschrikt omdat het over JAA moet zijn en dat hoeft helemaal niet. Babbelen over van alles en nog wat. Dat zit er niet helemaal in.
🤣🤣🤣quote:Op zondag 18 december 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe een scroll door de COS en bij wie het stopt die ga je mentionen, simpel
Ja muts dat zeg ik tochquote:Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor je mag het hier over alles hebben
Da was toch bij Teun? Over die meet had Sly het vorige week ook nog.quote:Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke vent wel. Twee keer. Eén keer in weet ik veel waar met Mootie ook. Ik was super dronken.
Nu je het over een muts hebt. Ik zoek nog een leuke. Niet van die mutsen als je die van je kop trekt je haren recht omhoog staan omdat statisch.quote:
Ben benieuwd wie de gelukkige is.quote:
zoietsquote:Op zondag 18 december 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het over een muts hebt. Ik zoek nog een leuke. Niet van die mutsen als je die van je kop trekt je haren recht omhoog staan omdat statisch.
Je moet meer oefenen denk ikquote:
🤣🤣🤣 bier en koffie staan klaarquote:
Oh dat zijn er een paar die ik niet ken. Noek, Gert, PietjePuk. En ja de legendarische BBQ bij Teunquote:Op zondag 18 december 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da was toch bij Teun? Over die meet had Sly het vorige week ook nog.
Ik heb Ian bij een rls meet in Utrecht gezien, daar ging ik last minute naartoe, dat was in 2011 ofzo. Gert, CC, Noek, PietjePuk waren daar o.a. ook.
Die komt niet over de oortjes 🤣🤣🤣quote:
Over die BBQ-meet werd ook nog lang nagepraatquote:Op zondag 18 december 2022 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zijn er een paar die ik niet ken. Noek, Gert, PietjePuk. En ja de legendarische BBQ bij Teun
Sodeknetters had mijn muts verleden weekquote:
Een niet-statische muts dusquote:Op zondag 18 december 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het over een muts hebt. Ik zoek nog een leuke. Niet van die mutsen als je die van je kop trekt je haren recht omhoog staan omdat statisch.
Ik las zoiets 🤣🤣quote:Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sodeknetters had mijn muts verleden week
Ja maar wel op een leuke manier. Toverheks en Hidiho had ik in mijn autoquote:Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over die BBQ-meet werd ook nog lang nagepraat
Ja das zo ellende. Kom je in de winkel. Zet je de must af heb je je haren recht omhoog staan.quote:
Ow ja Heks was daar ook bijquote:Op zondag 18 december 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wel op een leuke manier. Toverheks en Hidiho had ik in mijn auto
Ik heb even voor je gegoogeldquote:Op zondag 18 december 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das zo ellende. Kom je in de winkel. Zet je de must af heb je je haren recht omhoog staan.
quote:Mutsen gemaakt van synthetische stoffen zorgen voor het statische effect. Je kunt dan ook het beste kiezen voor stoffen als kasjmier of katoen.
Iedereen volgens mij in een leger tent.quote:Op zondag 18 december 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja Heks was daar ook bij
De meesten bleven ook slapen toch?
Kasjmierquote:
Ben jij ook blijven slapen?quote:Op zondag 18 december 2022 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij in een leger tent.
Thnx. Maar ik wil wel een dikke. En katoen is vaak zo dun.quote:
Hoe zou het met heks zijn. Zie haar nooit meer.quote:Op zondag 18 december 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja Heks was daar ook bij
De meesten bleven ook slapen toch?
Een hele dikke muts haken of breien 😉quote:
Ja zeker !! Het was wel een meet om nooit te vergeten. Sly ook daar ontmoet. Kally en Bobquote:Op zondag 18 december 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij ook blijven slapen?
R0T doet niet mee
Als het niet meer zo koud is heb je hem niet meer nodigquote:Op zondag 18 december 2022 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Maar ik wil wel een dikke. En katoen is vaak zo dun.
Als het niet meer zo koud is zal ik de stad eens ingaan en kijken.
Of loomen kan ook nogquote:Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hele dikke muts haken of breien 😉
Nou niet zo heel lang geleden heeft ze iets gepost.quote:Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou het met heks zijn. Zie haar nooit meer.
Het word nog wel weer kouder. Over 3 dagen begint de winter.quote:Op zondag 18 december 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet meer zo koud is heb je hem niet meer nodig
Deze is katoen-kasjmier en ziet er dik uit
[ afbeelding ]
Nou die heb ik inderdaad al een tijd niet gezien, maar ze kwam al niet zoveel meer, volgens mij alleen tijdens rls-en, dus wie weet met BB weer.quote:Op zondag 18 december 2022 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zou het met heks zijn. Zie haar nooit meer.
Wat is loomen?quote:
O niet gezien. Ze was eerder best een rls tijger. Maar met BB was ze er ook niet veel.quote:Op zondag 18 december 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo heel lang geleden heeft ze iets gepost.
Bob!quote:Op zondag 18 december 2022 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker !! Het was wel een meet om nooit te vergeten. Sly ook daar ontmoet. Kally en Bob
Dat was alweer in februari.quote:Op zondag 18 december 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo heel lang geleden heeft ze iets gepost.
2022 zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gezien. Ze was eerder best een rls tijger. Maar met BB was ze er ook niet veel.
Ja leuke ventquote:Op zondag 18 december 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob!Die heb ik toen ook tijdens die meet in Utrecht gezien, wat een lieve man. Toen ik naar huis ging bood hij aan om me naar mijn auto te brengen, zo galant.
Heb je de CRE-mod toch iets geleerdquote:Op zondag 18 december 2022 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Punniken met zo'n grote ring
Ik ben trots op mezelf! Zelf zit ik noooooooooit in CREquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de CRE-mod toch iets geleerd
O dat heb ik nooit gedaan. 😮quote:Op zondag 18 december 2022 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Punniken met zo'n grote ring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |