WIe is dat nu? Babette?quote:
Volgens mij wel.quote:
Geeft niet heb 2 minuten gewacht en het maar geopendquote:
Ik zei net al, ik mis Dotteke... en daar is ze...quote:Op woensdag 28 december 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Er ligt iemand met de tenen en voeten te wiebelen in bed ( jajaja belangrijk nieuws)
quote:Op woensdag 28 december 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Er ligt iemand met de tenen en voeten te wiebelen in bed ( jajaja belangrijk nieuws)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 28 december 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Heerlijk... ik ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Als ik haar dan aanraak gaat ze nog harder.quote:
Wie?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:56 schreef Frummelie het volgende:
Die Imadidin verdwijnt echt helemaal naar de achtergrond, je vraagt je af of hij nog in die loods zit, ik zie hem amper...
quote:Op woensdag 28 december 2022 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik haar dan aanraak gaat ze nog harder.
Kenzy is ook wakker.
Erik heeft vandaag een rustig programma
Wat mag niet?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
Nee Erik dat mag dus niet.
Heeft Isaak dat nog niet verteld?
Erik had een hele lijst voor zijn Chili en dacht dat bij een groothandel te kunnen bestellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dat, ja ik kreeg mee dat hij dat toen vertelde dat hij dat wilde doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik had een hele lijst voor zijn Chili en dacht dat bij een groothandel te kunnen bestellen.
Maar dat mag dus helemaal niet.
De manager weet dit al,maar Erik dus niet.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:04 schreef R0T29 het volgende:
Goedemorgenzeker weten dat er vandaag een eliminatie komt!
Veel speelplezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik heb Isaak al lang horen zeggen dat het niet mag.Hij moest er zelf ook om lachen.Erik wilde er zelfs een sponsordeal van maken.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja ik kreeg mee dat hij dat toen vertelde dat hij dat wilde doen.
Ik kan mij nog herinneren dat ik typte dat het vreemd was dat ze dit mochten doen.
En daar ging een halve kilo suiker.quote:
Het maakt JW niet uit.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:09 schreef engine het volgende:
Ketchup en mayonaise staan klaar voor het ontbijt.
Isaac wel. De grote bemoeial zit er met zijn neus bovenop.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:04 schreef R0T29 het volgende:
Goedemorgenzeker weten dat er vandaag een eliminatie komt!
Veel schreeuwplezier, we zullen aan je denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Lekker manquote:Op woensdag 28 december 2022 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ciano ligt de hele dag tegen billuh aan bro.
Er zijn mindere plekken.quote:
Lekker aanmoedigen dat gevingerlik bleh...quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef engine het volgende:
Ojee Erik krijgt een pot mee om leeg te likken.
Echt het woord van de dag.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker aanmoedigen dat gevingerlik bleh...
Van Isaac ook nog... dacht dat hij er z'n hekel aan had.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker aanmoedigen dat gevingerlik bleh...
Lekker aanmoedigen dat gevingerlik bleh...quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef engine het volgende:
Ojee Erik krijgt een pot mee om leeg te likken.
quote:Op woensdag 28 december 2022 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Van Isaac ook nog... dacht dat hij er z'n hekel aan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |