abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:08:52 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207121861
Dag lieve mensen,

Hedendaags heb ik veel last van psychische problemen. Ik voel mij erg eenzaam en heb veel last van extreme stemming-wisselingen en woede aanvallen.

Ik ben 27 jaar en mijn leven is geruďneerd. Ik heb goed nagedacht over wat de oorzaak is waarom dit is gebeurt en dat komt denk ik door mijn falende liefdesleven. In de afgelopen 10 jaar heb ik misschien maar 1 relatie gehad waarvan de liefde van hem naar mij toe oprecht voelde. Echter kon ik niet doorgaan met deze relatie omdat hij gokverslaafd was en hij ook nog een voorwaardelijke straf uitzat en daarover had gelogen. Hij woonde in een huis met mede gedetineerde en zei tegen mij dat hij in een studentenhuis woonde. Desondanks behandelde hij mij altijd goed en had hij mij graag in zijn leven.

Los van hem heb ik alleen maar vriendjes gehad die mij bedreigde, manipuleerde en voorlogen. Het begon altijd leuk en gezellig maar daarna kwamen de problemen als gokverslaving, cocaine verslaving en drankverslaving naar voren. Het ergste is dat ze het proberen om te draaien naar dat ik de toxic persoon zal zijn. Ik heb dus nooit erkenning gekregen voor wat mij is aangedaan. Ik moet hier dus mee leren leven.

Ik zal graag nieuwe mannen willen leren kennen die een normaal en rustig leven leiden, zonder een hele rugzak aan problemen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en hoe zorg ik dat ik niet in dezelfde cirkel belandt?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_207121960
Ga eerst aan jezelf werken en neem afscheid van de huidige kringen waar je je in bevindt.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:21:09 #3
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122023
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:16 schreef Cockwhale het volgende:
Ga eerst aan jezelf werken en neem afscheid van de huidige kringen waar je je in bevindt.
Heb ik al gedaan ik spreek bijna niemand van die jongens meer.
pi_207122172
Tsja soort zoek soort. Gezien je eerste zin zal je zelf ook niet de makkelijkste zijn.

Maar goed, misschien eens beginnen met hulp zoeken voor je problemen, of hier verder aan werken als je er al mee bezig bent. Nu trek je door je eigen problemen ook foute mannen aan.
pi_207122181
Blijkbaar duren emoties 90 seconden, dus even de emotie van eenzaamheid uitzitten.

Aan het werk met de stemming, kijken wat je kunt en hopelijk met mindfulness meer controle over jezelf en je woede.

Zorgen dat je hersenen nieuwe patronen maken en je daardoor als persoon sterker wordt.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:40:35 #6
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122294
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef DoubleDip het volgende:
Tsja soort zoek soort. Gezien je eerste zin zal je zelf ook niet de makkelijkste zijn.

Maar goed, misschien eens beginnen met hulp zoeken voor je problemen, of hier verder aan werken als je er al mee bezig bent. Nu trek je door je eigen problemen ook foute mannen aan.
Ik was al een jaar in behandeling bij een psychiater. Ik heb het afgelopen jaar besloten deze behandeling stop te zetten na meerdere conflicten met mijn hoofdbehandelaar. Alles was gericht op het oplossen van de problemen, maar er werd weinig gesproken over de oorzaken. Ik zat mijn tijd daar dus te verdoen. Ik kreeg ook de ene diagnose na de andere gesteld, waar ik het niet mee eens was. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een ouderwetse psycholoog. Iemand die gewoon naar mijn verhaal en gevoelens luistert zonder meteen een cognitief schema toe te passen.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:43:44 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207122353
Die twee kinderen, doen die nog ergens mee in het verhaal? En hun vaders?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:44:23 #8
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122363
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Blijkbaar duren emoties 90 seconden, dus even de emotie van eenzaamheid uitzitten.

Aan het werk met de stemming, kijken wat je kunt en hopelijk met mindfulness meer controle over jezelf en je woede.

Zorgen dat je hersenen nieuwe patronen maken en je daardoor als persoon sterker wordt.
Ik merk wel dat ik door naar de sportschool te gaan veel negatieve gevoelens opzij kan zetten. Het probleem is dat de kinderen s’avonds slapen en ik dan alleen zit en ga nadenken. Yoga moet ik een gewoonte van gaan maken.

De mensen die aan yoga en mindfulness doen zien er altijd veel jonger en uitgerust uit.
pi_207122375
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik was al een jaar in behandeling bij een psychiater. Ik heb het afgelopen jaar besloten deze behandeling stop te zetten na meerdere conflicten met mijn hoofdbehandelaar. Alles was gericht op het oplossen van de problemen, maar er werd weinig gesproken over de oorzaken. Ik zat mijn tijd daar dus te verdoen. Ik kreeg ook de ene diagnose na de andere gesteld, waar ik het niet mee eens was. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een ouderwetse psycholoog. Iemand die gewoon naar mijn verhaal en gevoelens luistert zonder meteen een cognitief schema toe te passen.
Wat zijn de oorzaken?

Met welke labels ben je het wel eens, waarom wel niet?
pi_207122406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:44 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik merk wel dat ik door naar de sportschool te gaan veel negatieve gevoelens opzij kan zetten. Het probleem is dat de kinderen s’avonds slapen en ik dan alleen zit en ga nadenken. Yoga moet ik een gewoonte van gaan maken.

De mensen die aan yoga en mindfulness doen zien er altijd veel jonger en uitgerust uit.
Yesss dingen doen is heel goed!
En sport zeker.
Gezonde routines beleven.
Ook jij kan mindfullness doen!

Laat die gedachten er gewoon zijn en leid jezelf elke keer weer met iets af, blijf er niet in hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2022 21:48:30 ]
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:50:15 #11
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122431
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Die twee kinderen, doen die nog ergens mee in het verhaal? En hun vaders?
Gok en blow verslaafd. Gaat vreemd bij het leven en neemt geen verantwoordelijkheid. Weggooier en loser dus.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:53:37 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207122472
Er zijn genoeg fokmannen die geen eerdere relaties hebben gehad en ook geen rugzak aan ervaringen hebben
Lijkt me een prima uitgangspositie ^O^
Ga ervoor meid, is je gegund!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:55:46 #13
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122493
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Wat zijn de oorzaken?

Met welke labels ben je het wel eens, waarom wel niet?
ADHD kan ik mij in vinden. Ik heb geen concentratie en kan daardoor moeilijk aanwijzingen opvolgen of instructies.

Bipolaire en borderline kan ik mij in vinden. Ik snap dat ze een label willen plakken op sterke gedragskenmerken omdat ze het zo denken te kunnen “oplossen”, maar ik kan mij niet vinden in die lijst op de stemmingswisselingen na.
pi_207122613
Waar komen de stemmingswisselingen en woede vandaan? Komt het uit het niets of is er altijd wel iets te herleiden wat ze triggered?
Twiddel
pi_207122617
Op de een of andere manier trek je dit soort figuren aan. Ik zou eerst daar eens aan gaan werken, anders is ook een volgende relatie gewoon weer vragen om problemen.

En je zult ook alleen gelukkig moeten kunnen zijn. Een relatie om maar een relatie te hebben en niet alleen te zijn, is ook weer vragen om problemen.

Single mannen die een normaal en rustig leven leiden, hebben ook gewoon geen zin in iemand die zo in de wedstrijd zit. Dat klinkt hard, maar zo werkt het meestal wel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Halcon op 17-12-2022 22:26:54 ]
pi_207122938
Zie het zonnig in Britney, je bent pas 27 en ik zou niet weten waarom je dan niet alsnog je geluk zal vinden
pi_207123171
Waarom zouden de mannen die je zoekt interesse hebben in jou?

Wat heb je te bieden? Waarom zou iemand zonder een rugzak aan problemen zich wagen aan iemand met een hoop baggage?
pi_207123296
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef YStec het volgende:

Wat heb je te bieden? Waarom zou iemand zonder een rugzak aan problemen zich wagen aan iemand met een hoop baggage?
Dit dus.

En dan ook nog twee kinderen als ik het allemaal goed begrijp.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:46:47 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207123353
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef YStec het volgende:

TS is een vlotte jongedame zonder acne, met een opleiding en twee bloedjes van kinderen. En wat dynamiek, geen saai leven, door haar persoonlijkheidsstoornissen

Meer heb je toch niet nodig als vent. Never a dull day, en ze is al gewend om de troep van anderen op te ruimen.
Ideaal!
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:48:21 #20
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef summer2bird het volgende:
Waar komen de stemmingswisselingen en woede vandaan? Komt het uit het niets of is er altijd wel iets te herleiden wat ze triggered?
Meestal als mensen mij kwetsen of mij boos maken.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:50:17 #21
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:
Op de een of andere manier trek je dit soort figuren aan. Ik zou eerst daar eens aan gaan werken, anders is ook een volgende relatie gewoon weer vragen om problemen.

En je zult ook alleen gelukkig moeten kunnen zijn. Een relatie om maar een relatie te hebben en niet alleen te zijn, is ook weer vragen om problemen.

Single mannen die een normaal en rustig leven leiden, hebben ook gewoon geen zin in iemand die zo in de wedstrijd zit. Dat klinkt hard, maar zo werkt het meestal wel.
Nouja ik heb verder geen rugzak ofzo? Of een zwaar verleden. Ik praat ook nooit over mijn problemen met mensen die ik leer kennen. Grote afknapper is dat.
pi_207123409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Je hoeft je niet overal wat van aan te trekken natuurlijk.
pi_207123418
quote:

[..]
Is er bij jou ook sprake van een moeilijke jeugd? Bijvoorbeeld door nare ouders of pesters op school?
Twiddel
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:52:30 #24
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123446
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]
TS is een vlotte jongedame zonder acne, met een opleiding en twee bloedjes van kinderen. En wat dynamiek, geen saai leven, door haar persoonlijkheidsstoornissen

Meer heb je toch niet nodig als vent. Never a dull day, en ze is al gewend om de troep van anderen op te ruimen.
Ideaal!
Ik ben acnč vrij nu hoor dankzij roaccutane. Wel nog steeds aan het kuren.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:53:18 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207123459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik ben acnč vrij nu hoor dankzij roaccutane. Wel nog steeds aan het kuren.
Ja zeg ik toch
pi_207123479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Nouja ik heb verder geen rugzak ofzo? Of een zwaar verleden. Ik praat ook nooit over mijn problemen met mensen die ik leer kennen. Grote afknapper is dat.
Nou ja, wel stemmingswisselingen, blijkbaar in een entourage met allerlei probleemgevallen en blijkbaar alleen niet gelukkig.

En kinderen, wat voor veel mannen ook gewoon niet aantrekkelijk is. Da's niet vervelend bedoeld, maar de realiteit.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:56:06 #27
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Is er bij jou ook sprake van een moeilijke jeugd? Bijvoorbeeld door nare ouders of pesters op school?

Wel een verslaafde ouder maar heeft verder nooit effect op mij gehad. Is al zo zolang ik mij kan herinneren.

Vele mensen denken dat je dan een trauma moet hebben maar dat heb ik niet. Dit was ook iets waarover ik een conflict had met mijn psychiater. Ze vond mij emotieloos en vlak als het over dit onderwerp ging. :')

Terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat het daar niet aan ligt.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:58:50 #28
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nou ja, wel stemmingswisselingen, blijkbaar in een entourage met allerlei probleemgevallen en blijkbaar alleen niet gelukkig.

En kinderen, wat voor veel mannen ook gewoon niet aantrekkelijk is. Da's niet vervelend bedoeld, maar de realiteit.
Ik zit ook niet op een man te wachten met kinderen. Stel je voor dat hij verwacht dat ik een moeder-rol op mij neem? En dan misschien nog een idiote ex erbij? Nee, liever niet.

Mocht ik echt verliefd zijn dan zal ik er wellicht anders over denken.
pi_207123605
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik zit ook niet op een man te wachten met kinderen.
Waarom denk je dat een man met een stabiel leven zit te wachten op een vrouw met 2 kinderen?

(Nog los van al je psychische problemen...)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2022 23:05:27 ]
pi_207123659
quote:

[..]
Ik zit ook niet op een man te wachten met kinderen. Stel je voor dat hij verwacht dat ik een moeder-rol op mij neem? En dan misschien nog een idiote ex erbij? Nee, liever niet.

Denk dat je beter vooraf kunt bedenken wat je wel en niet wilt. Voor je vanaf de roze wolk je weer in iets laat fietsen wat gedoemd is om te mislukken.

Partner met kinderen. Been there, done that. Dat lijkt me eigenlijk bijna altijd vervelend.
  zaterdag 17 december 2022 @ 23:23:55 #31
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207124082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef YStec het volgende:

[..]
Waarom denk je dat een man met een stabiel leven zit te wachten op een vrouw met 2 kinderen?

Weet ik veel?
pi_207125121
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:23 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Weet ik veel?
Hoef je ook niet over na te denken.

Als hij het te leuk met je heeft samen met je kinderen, wil hij liever bij je blijven dan alleen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_207125172
Ik wens je wel geluk.
Ik meld me niet aan ofzo hoor, heb al kinderen en een leven :P
Vakman pur sang
pi_207125196
Cocaineverslaving, gokken, met justitie in aanraking gekomen, alcoholist - val je op bad boys? Moeten ze 'stoer' en 'spannend' zijn? Misschien eens je type herzien en vissen in een ander soort vijver. Of is het inderdaad soort zoekt soort?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207125941
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:08 schreef britneycheers het volgende:
Dag lieve mensen,

Ik ben 27 jaar en mijn leven is geruďneerd.

Hier gaat het al fout
Als je zegt: "Ik ben 27 jaar, heb problemen gehad maar heb het grootste deel van mijn leven nog voor me en wil daar wat moois van maken" dan is dat al een hele ander mindset.

Ook bij je psych heb je ruzie omdat hij gericht is op het oplossen van de problemen maar jij liever over het verleden, de oorzaken wil blijven praten.
Ook met zijn diagnoses ben je het niet eens
Als ik mijn auto naar de garage breng wil ik dat het probleem opgelost wordt en hoe het zo gekomen is boeit mij niet en de monteur heeft geleerd voor wat hij doet dus vertrouw ik op zijn diagnose.

Psychiatrie is niet meer zoals vroeger met urenlange gesprekken op sofa's in een verduisterde kamer, accepteer dat want jij gaat dat niet veranderen, en vertrouw op de kennis van die persoon.
En medicijnen zijn kut en hebben bijwerkingen maar ze kunnen je wel helpen om uit deze cirkel te komen en dat is belangrijk

Je falende liefdesleven is niet de oorzaak van je problemen maar je problemen hebben ervoor gezorgd dat je valt op verkeerde mannen met een geruďneerd leven en hun foute gedrag gewoon accepteert

Je krijgt geen erkenning voor wat je is aangedaan zeg je, maar misschien moet JIJ erkennen wat je jezelf hebt laten aandoen

Niemand gaat jouw leven veranderen behalve jij zelf.

Je leven is niet geruďneerd maar je hebt een moeilijk begin gehad
Ga nu aan de slag om van de rest wat moois te maken en blijf niet hangen in je verleden, dat is voorbij!
pi_207126008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:

Andersom vermoed ik hetzelfde verhaal, TS houdt het niet vol bij een normaal persoon op dit moment. Niet genoeg actie en drama. TS moet eerst veranderen. De eerste stap is gezet, maar om zo een berg te overbruggen is heel wat nodig.
pi_207126044
Overigens zijn er voldoende psychologen die niet op dag 1 direct beginnen met het zoeken naar oplossingen. Vooral bij de psychologen die je zelf betaalt is er veel meer eigen regie en tempo mogelijk. Maar ga wel uit van 80-150 euro per sessie. Dan nog, komt er een punt waarop je richting "oplossingen" gaat. In de praktijk komt dit neer op gedachten, gedrag en routine aanpassingen. Desalniettemin is verwerking van gebeurtenissen dmv praten en contact een essentiële eerste stap. Anders blijf je terugvallen. Betekent meestal wel dat je dit niet alleen met een psych doet.

En bi-polair moet je gewoon medicatie voor krijgen. Dat ga je met praten nimmer nooit beheersen.
pi_207126079
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef YStec het volgende:

[..]

Ze heeft een vagina en lopen genoeg simps/cucks rond :')
pi_207126099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:21 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Het gedrag van sommigen van je vriendinnen klonk ook niet bepaald zuiver...
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 09:47:32 #40
5428 crew  miss_sly
pi_207126216
quote:

[..]
Je legt alles buiten jezelf. Als mensen je kwetsen of boos maken is het nog steeds aan jou om je te beheersen en daar op een niet-destructieve manier op te reageren.

Er zullen altijd momenten zijn waarop je je boos of gekwetst voelt. Daar moet jij mee leren omgaan zonder naar anderen te wijzen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 18 december 2022 @ 10:00:16 #41
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207126362
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 09:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ze heeft een vagina en lopen genoeg simps/cucks rond :')
Maar dat zijn niet de stabiele mannen die ze zoekt.
Die mannen lopen met een wijde boog om TS heen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 18 december 2022 @ 10:29:41 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_207126640
quote:

[..]
Het zou pas vreemd zijn als jou dat niet emotioneel maakt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 18 december 2022 @ 10:48:40 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207126764
Wat misschien zou helpen is minder rare dingen verzinnen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 18 december 2022 @ 10:51:59 #44
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207126800
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 09:19 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Psychiatrie is niet meer zoals vroeger met urenlange gesprekken op sofa's in een verduisterde kamer, accepteer dat want jij gaat dat niet veranderen, en vertrouw op de kennis van die persoon.
En medicijnen zijn kut en hebben bijwerkingen maar ze kunnen je wel helpen om uit deze cirkel te komen en dat is belangrijk

Je falende liefdesleven is niet de oorzaak van je problemen maar je problemen hebben ervoor gezorgd dat je valt op verkeerde mannen met een geruďneerd leven en hun foute gedrag gewoon accepteert

Je krijgt geen erkenning voor wat je is aangedaan zeg je, maar misschien moet JIJ erkennen wat je jezelf hebt laten aandoen

Niemand gaat jouw leven veranderen behalve jij zelf.

Ik ben dus wel opzoek naar een psycholoog/persoon die gewoon wilt luisteren naar mij en doorvraagt.

In de huidige psychiatrie zijn ze constant aan typen in het gesprek en werken ze een afstreep lijst af. Vervolgens gaat het al snel richting motiverende gespreksvoering waar ik doorheen prik. Ik ken die gesprekstechnieken ook en krijg er de kriebels van.
  zondag 18 december 2022 @ 10:56:15 #45
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207126863
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 09:33 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens zijn er voldoende psychologen die niet op dag 1 direct beginnen met het zoeken naar oplossingen. Vooral bij de psychologen die je zelf betaalt is er veel meer eigen regie en tempo mogelijk. Maar ga wel uit van 80-150 euro per sessie. Dan nog, komt er een punt waarop je richting "oplossingen" gaat. In de praktijk komt dit neer op gedachten, gedrag en routine aanpassingen. Desalniettemin is verwerking van gebeurtenissen dmv praten en contact een essentiële eerste stap. Anders blijf je terugvallen. Betekent meestal wel dat je dit niet alleen met een psych doet.

En bi-polair moet je gewoon medicatie voor krijgen. Dat ga je met praten nimmer nooit beheersen.
Ik ben niet opzoek naar psychische hulp. Ik heb heb geprobeerd aan mijn depressie te werken met professionele hulp maar de onderwerpen en afspraken geven mij stress. Zo ook de lange lijsten en het gedwing met medicatie. Ik denk dat een relatie mij echt goed zal doen en mij gaat helpen minder boosheid te hebben.
  zondag 18 december 2022 @ 11:05:14 #46
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207126959
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 09:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Andersom vermoed ik hetzelfde verhaal, TS houdt het niet vol bij een normaal persoon op dit moment. Niet genoeg actie en drama. TS moet eerst veranderen. De eerste stap is gezet, maar om zo een berg te overbruggen is heel wat nodig.
Dit klopt ook wel. Heb ook wel eens met normale jongens gedate die gewoon naar werk gingen en dan weer naar huis. Hier kon ik niet goed mijzelf zijn voor mijn gevoel en moest ik mij constant inhouden.

Misschien dat ik daarom ook bijna alleen vrienden heb die een turbulent leven hebben.

En nee het zijn geen tokkies :')
pi_207127477
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 10:56 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik ben niet opzoek naar psychische hulp. Ik heb heb geprobeerd aan mijn depressie te werken met professionele hulp maar de onderwerpen en afspraken geven mij stress. Zo ook de lange lijsten en het gedwing met medicatie. Ik denk dat een relatie mij echt goed zal doen en mij gaat helpen minder boosheid te hebben.
Nou succes ermee! ^O^
pi_207128002
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:05 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Dit klopt ook wel. Heb ook wel eens met normale jongens gedate die gewoon naar werk gingen en dan weer naar huis. Hier kon ik niet goed mijzelf zijn voor mijn gevoel en moest ik mij constant inhouden.

Misschien dat ik daarom ook bijna alleen vrienden heb die een turbulent leven hebben.

Dacht dat je daarvan afscheid had genomen?

Je kunt ook gewoon nog helemaal losgaan met die figuren, helemaal van nemen, veel drugs en de 30 wel of niet halen.
Alles is een keuze die je zelf maakt.
Vakman pur sang
pi_207130032
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 09:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ja, denk dat het dan snel saai wordt voor haar. Ze is immers toch gewend en misschien ook wel verslaafd aan de stress, drama en het gedoe van de vorige relaties.

En dan die turbulente vrienden van d'r.

Twee kinderen, problemen, entourage van drugsgebruikers e.d.

Ik zou er niet op zitten te wachten.
pi_207130198
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 01:13 schreef Godshand het volgende:

[..]
Hoef je ook niet over na te denken.

Als hij het te leuk met je heeft samen met je kinderen, wil hij liever bij je blijven dan alleen
De meeste mannen die de zaakjes op orde hebben, hebben het echter niet leuk met iemand met allerlei (psychische) problemen, twee kinderen en 'n vriendengroep die "turbulent leeft".
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 16:20:19 #51
441859 crew  Lenny77
pi_207131051
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 10:56 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Dus die nieuwe relatie moet eigenlijk zonder het te weten jouw redding gaan worden? Jouw psychische hulp?
Arme jongen...

Jij zal toch eerst echt alleen gelukkig/ tevreden moeten zien te worden. Je bent een mama van 2 kinderen: als dat nog niet genoeg motivatie is om stabiliteit te krijgen in je eigen leven samen met hun en dus die 2 kleintjes een rustig en veilige kindertijd te bieden... dan gaat een man dat zeker niet kunnen.
(en dan wil je er nog 2 kindjes bij :X )
Wel apart trouwens dat jij verwacht dat een ander jou wel met je kinderen wil hebben, maar jij op voorhand al nee zegt tegen een man met kinderen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207132020
Welke man met kinderen en 'n stabiel leven gaat z'n kinderen überhaupt in zo'n moeras mikken?
  zondag 18 december 2022 @ 20:25:16 #53
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207137311
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dacht dat je daarvan afscheid had genomen?

Je kunt ook gewoon nog helemaal losgaan met die figuren, helemaal van nemen, veel drugs en de 30 wel of niet halen.
Alles is een keuze die je zelf maakt.
Ik heb nog nooit drugs aangeraakt.
pi_207137373
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:25 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit drugs aangeraakt.
Ik ook niet! High five!
Vakman pur sang
  zondag 18 december 2022 @ 20:29:16 #55
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207137377
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 16:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus die nieuwe relatie moet eigenlijk zonder het te weten jouw redding gaan worden? Jouw psychische hulp?
Arme jongen...

Jij zal toch eerst echt alleen gelukkig/ tevreden moeten zien te worden. Je bent een mama van 2 kinderen: als dat nog niet genoeg motivatie is om stabiliteit te krijgen in je eigen leven samen met hun en dus die 2 kleintjes een rustig en veilige kindertijd te bieden... dan gaat een man dat zeker niet kunnen.
(en dan wil je er nog 2 kindjes bij :X )
Wel apart trouwens dat jij verwacht dat een ander jou wel met je kinderen wil hebben, maar jij op voorhand al nee zegt tegen een man met kinderen..
Ik zeg niet dat ik er niet voor open zal staan, maar sta er niet om te springen. Tevens is de vader bij mijn kinderen niet in beeld. Een eventuele partner hoeft zich geen zorgen te maken dat ik contacten met andere mannen onderhoudt.

Ja mijn biologische klok begint te tikken.
  zondag 18 december 2022 @ 20:30:55 #56
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207137411
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 16:56 schreef Halcon het volgende:
Welke man met kinderen en 'n stabiel leven gaat z'n kinderen überhaupt in zo'n moeras mikken?
Ik heb een stabiel leven. Ik werk en ik studeer. Een studieschuld van onder de 10k. Verder geen schulden of verslavingen.

Snap niet waarom je doet alsof ik zwaar labiel ben :')
pi_207137437
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:30 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik heb een stabiel leven. Ik werk en ik studeer. Een studieschuld van onder de 10k. Verder geen schulden of verslavingen.

Snap niet waarom je doet alsof ik zwaar labiel ben :')
Ik zie weleens een topic van je voorbij komen. Deze bijvoorbeeld: WGR / Wajong uitkering aanvragen Of dat topic van die criminele oude snokker die cadeaus voor je koopt. Enzovoorts.
pi_207137689
En deze parel WGR / Kan ik nog een studie volgen aan de uni

Jij bent gewoon een grote troll :D
Vakman pur sang
  zondag 18 december 2022 @ 20:51:47 #59
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207137712
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
En deze parel WGR / Kan ik nog een studie volgen aan de uni

Jij bent gewoon een grote troll :D
Wat is er mis met doorstuderen?
  zondag 18 december 2022 @ 20:52:38 #60
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207137731
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik zie weleens een topic van je voorbij komen. Deze bijvoorbeeld: WGR / Wajong uitkering aanvragen Of dat topic van die criminele oude snokker die cadeaus voor je koopt. Enzovoorts.
Je kan in ieder geval niet ontkennen dat ik naar financiële zekerheid zoek.
pi_207137744
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:52 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Je kan in ieder geval niet ontkennen dat ik naar financiële zekerheid zoek.
Dat ontken ik ook niet. :+
pi_207140499
quote:
Dag lieve mensen,

Hedendaags heb ik veel last van psychische problemen. Ik voel mij erg eenzaam en heb veel last van extreme stemming-wisselingen en woede aanvallen.

Ik ben 27 jaar en mijn leven is geruďneerd. Ik heb goed nagedacht over wat de oorzaak is waarom dit is gebeurt en dat komt denk ik door mijn falende liefdesleven. In de afgelopen 10 jaar heb ik misschien maar 1 relatie gehad waarvan de liefde van hem naar mij toe oprecht voelde. Echter kon ik niet doorgaan met deze relatie omdat hij gokverslaafd was en hij ook nog een voorwaardelijke straf uitzat en daarover had gelogen. Hij woonde in een huis met mede gedetineerde en zei tegen mij dat hij in een studentenhuis woonde. Desondanks behandelde hij mij altijd goed en had hij mij graag in zijn leven.

Los van hem heb ik alleen maar vriendjes gehad die mij bedreigde, manipuleerde en voorlogen. Het begon altijd leuk en gezellig maar daarna kwamen de problemen als gokverslaving, cocaine verslaving en drankverslaving naar voren. Het ergste is dat ze het proberen om te draaien naar dat ik de toxic persoon zal zijn. Ik heb dus nooit erkenning gekregen voor wat mij is aangedaan. Ik moet hier dus mee leren leven.

Ik zal graag nieuwe mannen willen leren kennen die een normaal en rustig leven leiden, zonder een hele rugzak aan problemen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en hoe zorg ik dat ik niet in dezelfde cirkel belandt?
Ben niet eens met je op date geweest en vind het nu al als teveel moeite klinken.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  zondag 18 december 2022 @ 23:47:31 #63
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207140562
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2022 23:41 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Ben niet eens met je op date geweest en vind het nu al als teveel moeite klinken.
Ach het voordeel is dat ik er goed uitzie, dat compenseert een hoop 😊
pi_207140743
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 23:47 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Dat is leuk voor een oppervlakkige relatie, daarna heb je er niet heel veel meer aan.
pi_207141357
Classic borderliner-topic.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_207141543
quote:

[..]
Misschien is die gedachte wel een van je problemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207141566
quote:

[..]
Ja voor de eerste paar maanden totdat je relatie gestoord wordt van je eigenschappen die de psychiater vastgesteld heeft maar eigenlijk niet hebt. :D
pi_207141600
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 07:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ja voor de eerste paar maanden totdat je relatie gestoord wordt van je eigenschappen die de psychiater vastgesteld heeft maar eigenlijk niet hebt. :D
Das wel paar maanden lekker hompydompen.
Vakman pur sang
pi_207141630
quote:
Ik zal graag nieuwe mannen willen leren kennen die een normaal en rustig leven leiden, zonder een hele rugzak aan problemen.
In een andere topic van jou vertel je dat je helemaal niet op dat soort mannen valt.

Waarom denk jij dat dat nu wel zou gaan slagen?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_207142402
quote:

[..]
Dit is nou net wat wat boze tongen beweren over foute vrouwen.

Wat je wel siert is dat je er (hier) open over bent
Vakman pur sang
  maandag 19 december 2022 @ 10:28:22 #71
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207142780
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2022 07:41 schreef HSG het volgende:

[..]
In een andere topic van jou vertel je dat je helemaal niet op dat soort mannen valt.

Waarom denk jij dat dat nu wel zou gaan slagen?
Ik wil meer rust in mijn leven. Iemand die niet opzoek is naar drama en sensatie. Mijn bloeddruk wordt hoog mijn hart gaat tekeer, ik wil dat niet meer. Ik heb ook last van zware migraine aanvallen door zulke ruzie’s. Het is gewoon niet gezond voor een mens.
pi_207142827
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 10:28 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik wil meer rust in mijn leven. Iemand die niet opzoek is naar drama en sensatie. Mijn bloeddruk wordt hoog mijn hart gaat tekeer, ik wil dat niet meer. Ik heb ook last van zware migraine aanvallen door zulke ruzie’s. Het is gewoon niet gezond voor een mens.
Dat snap ik maar de vraag is of dat gaat werken vanuit jouw kant. Je bent immers een bepaalde type ma gewend en dat er niet zomaar uit.

quote:

[..]
Pics? ;)
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_207142872
Als ik weer zou gaan daten ben ik best bereid fors extra te betalen aan een datingsite als ze de profielen van gevallen als TS voorzien van een waarschuwingssticker :!
pi_207144044
quote:

[..]
Da's in het begin zeker een voordeel ja. Of voor iets wat niet heel serieus is, ook natuurlijk.
  maandag 19 december 2022 @ 12:39:03 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_207144435
Lijkt me nooit verstandig en dit te zien als een ultieme oplossing terwijl je nog overduidelijk flink aan jezelf moet werken.

Eerst jij en daarna een relatie is beter.

En wat al vaker is gezegd, toch eens vissen in een andere vijver en een ander type man ook een kans geven want anders blijf je met van die lowlife losers hangen. Ook niet best voor je kinderen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_207144709
quote:
Dag lieve mensen,

Dat is echt jammer dat je je eenzaam voelt en geen geschikte liefde kan vinden doordat je foute mannen aantrekt. Dat je stemmingswisselingen , woedeaanvallen hebt, depressief bent en ADHD hebt en je moeilijk kan concentreren. Dat is erg jammer voor je :{
quote:

[..]

Perfect dat je aan Yoga en mindfulness doet! ^O^
Ga zo door en werk aan jezelf. ^O^
Leid zelf eerst een rustig leven. Dan zul je ook rustige mensen aantrekken.
Het is goed dat je een gewoonte wil maken van yoga. En dat je doet aan mindfullness.
Je kan verder ook kijken hoe je je leven zo kan inrichten dat het rustiger wordt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef DoubleDip het volgende:

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:16 schreef Cockwhale het volgende:
Ze hebben gelijk in wat ze zeggen.
Je moet eerst aan jezelf werken en je ontdoen van je huidige vrienden kring. Soort zoekt soort.
Je zegt zelf dat die mensen die aan yoga en mindfullness doen er jonger en uitgeruster uitzien, dus ik zou meer met die mensen omgaan en met hun vriendinnen worden. En ik zou je oude vrienden/ sociale kring geheel verlaten. Ze hebben een negatieve invloed op je. Ik zou meer omgaan met mensen die inderdaad een normaal en rustig leven leiden zoals je het wil.

Je kan je leven ook zo inrichten dat het rustiger wordt. In een van je topics zei je ook dat je je onveilig voelde op je werk, door een homo op je werk. Waarschijnlijk is die collega niet de oorzaak van je dat je onveilig voelde daar. Aangezien je met foute mannen/ vrienden omgaat is het dus logisch dat je je onveilig voelt ook op andere terreinen. En ook omdat je je constant/ regelmatig met onderwerpen bezig houdt die je een onveilig gevoel geven zoals drugs, veel bezig zijn met het lezen van negatief nieuws en negatief denken/ over andere mensen.

Dus ik zou zeggen verander je zelf/ je omgeving en je mindset en je wordt vanzelf rustiger en kalmer en je gaat de juiste mannen/ mensen aantrekken.

Wat betreft woede. In principe ben je niet een boos/ woedend. Als je je niet focust op je woede/ boosheid dan is het er ook niet en gaat het vanzelf weg. Gecombineerd met mindfulness en yoga wordt je een rustiger en een geduldiger persoon. Je bent in essentie een aardig en een goed persoon. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twintig op 19-12-2022 13:05:33 ]
pi_207145010
Dit klinkt wel als een lot uit de loterij O+
pi_207145827
Zo vermoeiend, zelf een volle Eastpak aan drama met zich mee brengen maar de partner mag geen rugzakje hebben ´want ik zie er goed uit.´ Jij komt er wel meid!
pi_207145849
Is je inbox al vol?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 19 december 2022 @ 15:13:41 #80
27929 piere
doe mij maar bier
pi_207146856
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 14:01 schreef Geerd het volgende:
Is je inbox al vol?
Ik hoop het niet want ik wilde net wat gaan sturen
fok you ja!
pi_207146866
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 15:13 schreef piere het volgende:

[..]
Ik hoop het niet want ik wilde net wat gaan sturen
Een dickpic?
  maandag 19 december 2022 @ 15:14:49 #82
27929 piere
doe mij maar bier
pi_207146875
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 15:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een dickpic?
Een verzoek daarvoor
fok you ja!
pi_207146950
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 14:01 schreef Geerd het volgende:
Is je inbox al vol?
Al twee keer geleegd zo te lezen :D
pi_207147422
quote:

[..]

Met wat moest jij je inhouden?
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 08:52:25 #85
441859 crew  Lenny77
pi_207155861
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef britneycheers het volgende:

Ja mijn biologische klok begint te tikken.
Je bent 27 :') De biologische klok begint pas boven 35 te tikken bij kinderloze vrouwen.
Je hebt je biologische 'rol' trouwens ook al 2 keer vervult, die klok tikt niet. Je hebt gewoon zin in nog een paar kinderen.
Op zich niets mis mee, maar zolang je niet eens degelijk voor de eerste twee kan zorgen zou je niet eens mogen denken aan nog 2 van die kleintjes. En met dat zorgen voor bedoel ik: je keuze in partners inderdaad serieus aanpassen: deze man zal namelijk een grote rol in het leven van hun gaan spelen, een voorbeeld geven en mee bepalen hoe hun jeugd gaat verlopen en daarmee dus ook hun volwassen leven. Trauma's en problemen ontstaan immers vaak in de kindertijd. Je mag ook best nog wat maturiteit bij kweken: ik ben knap dus ik krijg wat ik wil :') . Oh en voor die financiële zekerheid zou je zelf moeten zorgen: mannen zijn geen geldezeltjes. Plus als je alleen daarnaar gaat zoeken dan ga je weer de verkeerde keuzes maken.

Zorg eerst zelf dat je leven netjes op de rit is, daarna kan je kijken voor een goede partner en vader voor je huidige en eventueel toekomstige kindjes.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207155957
quote:

[..]

Misschien ook je social media afsluiten, dat is tegenwoordig het grootste probleem onder jongeren en jong volwassenen die allemaal bij de psycholoog lopen met depressies, want daar aan de overkant is alles zo mooi en geweldig.

Sowieso als mensen mindfulness nodig hebben in om goed in hun vel te zitten dan klopt er al iets niet als je het mij vraagt.
pi_207155979
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 14:00 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
Zo vermoeiend, zelf een volle Eastpak aan drama met zich mee brengen maar de partner mag geen rugzakje hebben ´want ik zie er goed uit.´ Jij komt er wel meid!
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 13:16 schreef rival het volgende:
Dit klinkt wel als een lot uit de loterij O+
pi_207156156
quote:
Dag lieve mensen,

oke DM me ff dan.....
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:10:15 #89
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207156495
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 12:58 schreef Twintig het volgende:

[..]
Dat is echt jammer dat je je eenzaam voelt en geen geschikte liefde kan vinden doordat je foute mannen aantrekt. Dat je stemmingswisselingen , woedeaanvallen hebt, depressief bent en ADHD hebt en je moeilijk kan concentreren. Dat is erg jammer voor je :{
[..]
Perfect dat je aan Yoga en mindfulness doet! ^O^
Ga zo door en werk aan jezelf. ^O^
Leid zelf eerst een rustig leven. Dan zul je ook rustige mensen aantrekken.
Het is goed dat je een gewoonte wil maken van yoga. En dat je doet aan mindfullness.
Je kan verder ook kijken hoe je je leven zo kan inrichten dat het rustiger wordt.
[..]
[..]
Ze hebben gelijk in wat ze zeggen.
Je moet eerst aan jezelf werken en je ontdoen van je huidige vrienden kring. Soort zoekt soort.
Je zegt zelf dat die mensen die aan yoga en mindfullness doen er jonger en uitgeruster uitzien, dus ik zou meer met die mensen omgaan en met hun vriendinnen worden. En ik zou je oude vrienden/ sociale kring geheel verlaten. Ze hebben een negatieve invloed op je. Ik zou meer omgaan met mensen die inderdaad een normaal en rustig leven leiden zoals je het wil.

Je kan je leven ook zo inrichten dat het rustiger wordt. In een van je topics zei je ook dat je je onveilig voelde op je werk, door een homo op je werk. Waarschijnlijk is die collega niet de oorzaak van je dat je onveilig voelde daar. Aangezien je met foute mannen/ vrienden omgaat is het dus logisch dat je je onveilig voelt ook op andere terreinen. En ook omdat je je constant/ regelmatig met onderwerpen bezig houdt die je een onveilig gevoel geven zoals drugs, veel bezig zijn met het lezen van negatief nieuws en negatief denken/ over andere mensen.

Dus ik zou zeggen verander je zelf/ je omgeving en je mindset en je wordt vanzelf rustiger en kalmer en je gaat de juiste mannen/ mensen aantrekken.

Wat betreft woede. In principe ben je niet een boos/ woedend. Als je je niet focust op je woede/ boosheid dan is het er ook niet en gaat het vanzelf weg. Gecombineerd met mindfulness en yoga wordt je een rustiger en een geduldiger persoon. Je bent in essentie een aardig en een goed persoon. :)
Bedankt voor de tips. Het klopt inderdaad wel dat ik een aardig en goed persoon ben. Maar zonder mijn vrienden ben ik pas echt eenzaam.
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:12:49 #90
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207156515
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 08:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je bent 27 :') De biologische klok begint pas boven 35 te tikken bij kinderloze vrouwen.
Je hebt je biologische 'rol' trouwens ook al 2 keer vervult, die klok tikt niet. Je hebt gewoon zin in nog een paar kinderen.
Op zich niets mis mee, maar zolang je niet eens degelijk voor de eerste twee kan zorgen zou je niet eens mogen denken aan nog 2 van die kleintjes. En met dat zorgen voor bedoel ik: je keuze in partners inderdaad serieus aanpassen: deze man zal namelijk een grote rol in het leven van hun gaan spelen, een voorbeeld geven en mee bepalen hoe hun jeugd gaat verlopen en daarmee dus ook hun volwassen leven. Trauma's en problemen ontstaan immers vaak in de kindertijd. Je mag ook best nog wat maturiteit bij kweken: ik ben knap dus ik krijg wat ik wil :') . Oh en voor die financiële zekerheid zou je zelf moeten zorgen: mannen zijn geen geldezeltjes. Plus als je alleen daarnaar gaat zoeken dan ga je weer de verkeerde keuzes maken.

Zorg eerst zelf dat je leven netjes op de rit is, daarna kan je kijken voor een goede partner en vader voor je huidige en eventueel toekomstige kindjes.
Het is niet zo dat je direct aan kinderen begint met een eventuele partner. Daar gaan vaak nog 2/3jaren overheen. Daarnaast hoop ik voor mijn35ste, klaar te zijn met het krijgen van kinderen.
pi_207156577
27 en je hele leven is geruďneerd?

Je zit nog niet eens op de helft lijkt mij.
Misschien eens praten met een psycholoog.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_207157769
Dating app en dan eens niet alleen rechts swipen op de gespierde bad boys met een baardje en mooie praatjes?
pi_207158668
quote:

[..]

Maar wat is het dan in dat 'turbulente' leven wat je triggert? Is het de onvoorspelbaarheid, waardoor jongens met een regelmatige baan ineens saai aanvoelen?

Kan het niet ook iemand zijn die een minder voorspelbaar of regelmatig werkpatroon heeft en wel van een feestje houdt, maar ook er op let dat ie voor zichzelf zorgt?

Bovendien lees ik alleen maar dat je 'een partner' zoekt als middel om de problemen in je leven op te lossen: Je depressie/eenzaamheid, je behoefte aan kinderen. Wat heb je die partner te bieden in een relatie? Waarom zou je met iemand sámen een relatie aan willen gaan op een manier waarop jullie er samen beter uit komen?

Zoals het nu uitziet lijkt het meer op iemand waarvan je graag afhankelijk kan zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Stoney3K op 20-12-2022 13:44:00 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_207160110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef britneycheers het volgende:
. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.

en dan zeggen dat het allemaal niet aan jou lag? kom op zeg.
niet dat alles dan alleen maar jouw schuld is, maar je nmoet wel onder ogen zien dat je ernstige problemen hebt dan. en ik zou dan ook eerst daar hard mee aan de slag gaan. dan ben je sowieso al een stuk gelukkiger, als je die zaken onder controle hebt, en dan komt er ruimte voor een relatie.
pi_207160249
quote:

[..]
Kontje verkopen op kinky geen optie dan?
pi_207160358
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 10:10 schreef britneycheers het volgende:
Maar zonder mijn vrienden ben ik pas echt eenzaam.
Als je om die reden vrienden en/of een relatie zoekt, gaat het mis.

Het klopt wel dat mensen sociale contacten nodig hebben, echter als je daarmee de leegte in jezelf probeert op te vullen, ga je uiteindelijk vanuit jouw eigen wanhoop hoge eisen stellen aan anderen en raak je teleurgesteld in anderen dat zij jou niet gelukkig maken.

Maar stel nou dat jij iemand treft die dat wel kan en alles waarvoor je eigenlijk zelf verantwoordelijk bent maar wat je moeilijk vindt, kan opvangen. Dan gaat jouw partner zich dus opstellen als een soort vader = een ongelijkwaardige relatie waarbij jij in een kindrol gehouden wordt. Dat wil je toch ook niet?

Ik merk ook in jouw posts dat je snel een bepaald oordeel over anderen en jezelf hebt, zoals "slechte mannen" en "een goed persoon".

Wat doet het ertoe of iemand goed of slecht is. En wat is het eigenlijk? Geen enkel mens is zonder zonden. Wat mij betreft zijn we hier allemaal op aarde een stel teringlijers en op geen enkele manier beter of slechter dan bijvoorbeeld seriemoordenaars die vastzitten om de death penalty tegemoet te gaan. Empathie heeft uiteindelijk ook een zelfbehoudende functie, want door iets voor een ander te doen, vergroot jij jouw kansen dat anderen dat ook voor jou zullen doen wanneer jij hulp nodig hebt. Al garandeert het niks en je moet het niet verwachten van mensen die weinig empathie hebben.

Uiteindelijk zijn we allemaal op onszelf aangewezen. Vrienden, lovers en ook familie komen en gaan. Mensen zoeken elkaar op als ze elkaar kunnen aanvullen: als de een de ander niets meer daarin te bieden heeft, zal de ander uiteindelijk zijn heil elders zoeken.
  dinsdag 20 december 2022 @ 16:24:39 #97
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207160383
Genoeg FOK!kers die je DM vullen nu
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207160806
quote:

[..]

Zo denken veel single mannen zonder kinderen ook over daten met jou. Je pool is daarom klein.
pi_207161758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Zo denken veel single mannen zonder kinderen ook over daten met jou. Je pool is daarom klein.
En mannen met kinderen gaan hun kinderen niet confronteren met al haar problemen en haar turbulente omgeving.
  woensdag 21 december 2022 @ 16:21:20 #100
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207174564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wat zou dan wel tot mijn pool behoren?

Ik weet niet waar jullie je partners zoeken, maar ik heb ze altijd leren kennen via via door studie en werk. Ik heb nog nooit potentieel relatie materiaal ontmoet op een feest/datingsite.
  woensdag 21 december 2022 @ 16:27:10 #101
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207174661
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 16:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je om die reden vrienden en/of een relatie zoekt, gaat het mis.

Het klopt wel dat mensen sociale contacten nodig hebben, echter als je daarmee de leegte in jezelf probeert op te vullen, ga je uiteindelijk vanuit jouw eigen wanhoop hoge eisen stellen aan anderen en raak je teleurgesteld in anderen dat zij jou niet gelukkig maken.

Maar stel nou dat jij iemand treft die dat wel kan en alles waarvoor je eigenlijk zelf verantwoordelijk bent maar wat je moeilijk vindt, kan opvangen. Dan gaat jouw partner zich dus opstellen als een soort vader = een ongelijkwaardige relatie waarbij jij in een kindrol gehouden wordt. Dat wil je toch ook niet?

Ik merk ook in jouw posts dat je snel een bepaald oordeel over anderen en jezelf hebt, zoals "slechte mannen" en "een goed persoon".

Wat doet het ertoe of iemand goed of slecht is. En wat is het eigenlijk? Geen enkel mens is zonder zonden. Wat mij betreft zijn we hier allemaal op aarde een stel teringlijers en op geen enkele manier beter of slechter dan bijvoorbeeld seriemoordenaars die vastzitten om de death penalty tegemoet te gaan. Empathie heeft uiteindelijk ook een zelfbehoudende functie, want door iets voor een ander te doen, vergroot jij jouw kansen dat anderen dat ook voor jou zullen doen wanneer jij hulp nodig hebt. Al garandeert het niks en je moet het niet verwachten van mensen die weinig empathie hebben.

Uiteindelijk zijn we allemaal op onszelf aangewezen. Vrienden, lovers en ook familie komen en gaan. Mensen zoeken elkaar op als ze elkaar kunnen aanvullen: als de een de ander niets meer daarin te bieden heeft, zal de ander uiteindelijk zijn heil elders zoeken.
Het gaat erom dat de mannen niet het beste met mij voorhadden en het niet als echte liefde voelde. Er was altijd iets wat me niet lekker zat. Verdachte telefoontjes, “snel wegmoeten” bijvoorbeeld of het verleden van vreemdgaan. Het gaf mij geen energie om moeite te doen voor de relatie. Vaak kreeg ik dan de schuld, dat ik onbereikbaar, geen initiatief toon en een normale relatie onmogelijk maak.

Ik wilde dan niet alleen zijn en aan de andere kant mij niet emotioneel verbinden, waardoor het zo maanden doorgaat.

Ze zijn dan ook vast geen slechte mensen in get algemeen maar wel voor mij.
  woensdag 21 december 2022 @ 16:29:21 #102
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207174677
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 13:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Maar wat is het dan in dat 'turbulente' leven wat je triggert? Is het de onvoorspelbaarheid, waardoor jongens met een regelmatige baan ineens saai aanvoelen?

Kan het niet ook iemand zijn die een minder voorspelbaar of regelmatig werkpatroon heeft en wel van een feestje houdt, maar ook er op let dat ie voor zichzelf zorgt?

Bovendien lees ik alleen maar dat je 'een partner' zoekt als middel om de problemen in je leven op te lossen: Je depressie/eenzaamheid, je behoefte aan kinderen. Wat heb je die partner te bieden in een relatie? Waarom zou je met iemand sámen een relatie aan willen gaan op een manier waarop jullie er samen beter uit komen?

Zoals het nu uitziet lijkt het meer op iemand waarvan je graag afhankelijk kan zijn.
Ik voel mij meer op mij gemak bij mensen die ook “anders” zijn. Daar heb ik meer binding mee.
pi_207183459
Is Osodevo niet wat voor je? Hij kan mooi pronken met zijn 'game' en jij hebt een dude die 'anders' is.
pi_207185854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 16:29 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik voel mij meer op mij gemak bij mensen die ook “anders” zijn. Daar heb ik meer binding mee.
Misschien in de SM scčne om je heen kijken dan. Zitten stabiele figuren tussen maar zijn toch anders... In die zin dat ze behoefte hebben aan vast gebonden te willen worden of jouw willen vast binden en de zweep er over halen. Nadat dat gebeurt is, ga je uit de SM kelder en is het gewoon weer de normale buren en gezin zijn.

Heb je toch anders, maar wordt je niet zo maar als boksbal gebruikt. Alleen wanneer jij dit zelf wil (kan nogal ver gaan :( mij niet gezien maar sommige mensen (subs niet perse dames maar ook mannen) kicken er op wondjes of blauwe plekken er aan over te houden en zijn er dan trots op).
pi_207185878
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:49 schreef Godshand het volgende:

[..]
Misschien in de SM scčne om je heen kijken dan. Zitten stabiele figuren tussen maar zijn toch anders... In die zin dat ze behoefte hebben aan vast gebonden te willen worden of jouw willen vast binden en de zweep er over halen. Nadat dat gebeurt is, ga je uit de SM kelder en is het gewoon weer de normale buren en gezin zijn.

Heb je toch anders, maar wordt je niet zo maar als boksbal gebruikt. Alleen wanneer jij dit zelf wil (kan nogal ver gaan :( mij niet gezien maar sommige mensen (subs niet perse dames maar ook mannen) kicken er op wondjes of blauwe plekken er aan over te houden en zijn er dan trots op).
Dat zal dan wel weer niet spontaan genoeg zijn. :+

Plus dat vrouwen die daar echt aan gewend en verslaafd raken, op een andere manier ook amper nog luisteren. Iemand die gewoon even normaal iets vraagt, zal minder serieus genomen worden dan iemand die meteen dreigend overkomt.
pi_207186247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef Halcon het volgende:

Partner met kinderen. Been there, done that. Dat lijkt me eigenlijk bijna altijd vervelend.
Hangt toch gewoon af van wat je van elkaar verwacht? Ik was 32, net gescheiden en had twee kinderen van 2 en 4. Mijn huidige partner was toen 21. Ik wilde alleen een nieuwe partner en was niet op zoek naar een 2e moeder voor mijn kinderen. Ze hebben al een moeder. Zij heeft geen kinderwens en wilde ook geen 2e moeder zijn. Er kwam uiteindelijk co-ouderschap met mijn ex en zo waren die twee kinderen altijd de halve week bij ons in huis plus 2 weekenden per maand, jaren lang. Ging allemaal prima. Er was vanaf het begin gelijk duidelijkheid voor de kinderen en duidelijk voor alle betrokken volwassenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door hoe-die-nie op 22-12-2022 14:43:48 ]
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_207186447
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 14:22 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
Hangt toch gewoon af van wat je van elkaar verwacht? Ik was 32, net gescheiden en had twee kinderen van 2 en 4. Mijn huidige partner was toen 21. Ik wilde alleen een nieuwe partner en was niet op zoek naar een 2e moeder voor mijn kinderen. Ze hebben al een moeder. Zij heeft geen kinderwens en wilde ook geen 2e moeder zijn. Er kwam uiteindelijk co-ouderschap met mijn ex en zo waren die twee kinderen altijd de halve week bij ons in huis plus 2 weekenden per maand, jaren lang. Ging allemaal prima. Er was vanaf het begin gelijk duidelijk voor de kinderen en duidelijk voor alle betrokken volwassenen.
Ja, maar vooral ook waar je toe bereid bent natuurlijk.

De vader van deze kinderen was niet in beeld, dus dan zijn ze er 24/7. Dat heeft natuurlijk effect op vakantie, weekendjes weg, e.d.

Vond de kinderen verder vrij onzelfstandig en op sommige punten zelfs ronduit vervelend. Ook weinig idee van de waarde van geld of dat je zuinig moet zijn op je spullen. Altijd alles kwijt of kapot. Waarna dan heel nonchalant werd gezegd dat er maar wat nieuws gekocht 'moet' worden.

Bijvoorbeeld: ergens wat eten na ergens naar toe zijn geweest of als uitje ging niet, behalve als het fastfood was. Stond er geen vette meuk op het menu, dan begonnen ze al meteen te zeuren en te vervelen.

Thuis even snel iets koken of bestellen was er niet bij, omdat ze 95% niet lusten. Dus altijd 3 of 4 dingen klaar maken, bij bestellen vaak zelfs al op 2 of 3 plekken.

Ze deden ook helemaal niks zelf (bv. kapotte fiets naar de fietsenmaker brengen of überhaupt melden dat 'ie kapot is) en hadden bij alles de verwachting dat moeder dan wel weer taxi zou gaan spelen of wat dan ook.

Ook gewoon glashard liegen tegen moeder. Over bv. geld dat ze hadden gepakt, bankpas die ze hadden gebruikt, betaalde apps die ze hadden gebruikt, spijbelen op school. De moeder trapte daar keer op keer in, maar ik natuurlijk niet.

Dan is mijn conclusie dat ik liever m'n tijd zo indeel als ik dat wil en besteed aan dingen die ik leuk vind. Helemaal als je bij het continueren van die relatie nog even aan die kinderen vast zit, want het zijn niet de kinderen die op hun 18e uit gaan vliegen.

Ik heb ook kinderen. En dan zit je ook met allerlei plannings- en logistieke vraagstukken. Hoop gedoe dus. Dan ben ik liever alleen. Met mijn ex-vrouw heb ik amper tot geen problemen of discussie over de kinderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Halcon op 22-12-2022 14:43:32 ]
pi_207186729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 14:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

De vader van deze kinderen was niet in beeld, dus dan zijn ze er 24/7. Dat heeft natuurlijk effect op vakantie, weekendjes weg, e.d.

Vond de kinderen verder vrij onzelfstandig en op sommige punten zelfs ronduit vervelend. Ook weinig idee van de waarde van geld of dat je zuinig moet zijn op je spullen. Altijd alles kwijt of kapot. Waarna dan heel nonchalant werd gezegd dat er maar wat nieuws gekocht 'moet' worden.

Bijvoorbeeld: ergens wat eten na ergens naar toe zijn geweest of als uitje ging niet, behalve als het fastfood was. Stond er geen vette meuk op het menu, dan begonnen ze al meteen te zeuren en te vervelen.

Thuis even snel iets koken of bestellen was er niet bij, omdat ze 95% niet lusten. Dus altijd 3 of 4 dingen klaar maken, bij bestellen vaak zelfs al op 2 of 3 plekken.

Ze deden ook helemaal niks zelf (bv. kapotte fiets naar de fietsenmaker brengen of überhaupt melden dat 'ie kapot is) en hadden bij alles de verwachting dat moeder dan wel weer taxi zou gaan spelen of wat dan ook.

Ook gewoon glashard liegen tegen moeder. Over bv. geld dat ze hadden gepakt, bankpas die ze hadden gebruikt, betaalde apps die ze hadden gebruikt, spijbelen op school. De moeder trapte daar keer op keer in, maar ik natuurlijk niet.

Dan is mijn conclusie dat ik liever m'n tijd zo indeel als ik dat wil en besteed aan dingen die ik leuk vind. Helemaal als je bij het continueren van die relatie nog even aan die kinderen vast zit, want het zijn niet de kinderen die op hun 18e uit gaan vliegen.

Ik heb ook kinderen. En dan zit je ook met allerlei plannings- en logistieke vraagstukken. Hoop gedoe dus. Dan ben ik liever alleen. Met mijn ex-vrouw heb ik amper tot geen problemen of discussie over de kinderen.
Ik had gemist dat je zelf kinderen hebt. Dat maakt de situatie al ingewikkelder. Ik snap aan de hand van je voorbeelden dat er ook een boel opvoedkundige problemen (laat ik het gemakshalve zo noemen) waren bij haar kinderen en was er ook geen tweede ouder bij betrokken. Dat soort dingen speelden niet in mijn situatie en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker natuurlijk. Maar als alleenstaande ouder kan je echt wel een nieuwe leuke partner vinden is mijn ervaring.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 14:36 schreef Halcon het volgende:
Dat sowieso.
pi_207186813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 14:59 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
Ik had gemist dat je zelf kinderen hebt. Dat maakt de situatie al ingewikkelder. Ik snap aan de hand van je voorbeelden dat er ook een boel opvoedkundige problemen (laat ik het gemakshalve zo noemen) waren bij haar kinderen en was er ook geen tweede ouder bij betrokken. Dat soort dingen speelden niet in mijn situatie en dat maakt het allemaal een stuk makkelijker natuurlijk. Maar als alleenstaande ouder kan je echt wel een nieuwe leuke partner vinden is mijn ervaring.
[..]
Dat sowieso.
Ja, dat is een extra complicerende factor.

Maar al zou ik die niet hebben, dan zou ik er helemaal niet op zitten te wachten. Als je zelf bewust nog geen kinderen hebt, dan heeft dat z'n redenen en dat zou ik dan niet opzij zetten voor andermans kinderen.
  vrijdag 23 december 2022 @ 00:29:26 #110
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207195254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 14:59 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
[..]
Dat sowieso.
Het lijkt er ook op dat Halcon iets tegen alleenstaande moeders heeft.

Ik heb vaak genoeg gedate met mannen zonder kinderen. Ik haakte zelf al af omdat ze vaak het onderschatten en meer tijd van mijn eisen dan dat ik kan geven.
  vrijdag 23 december 2022 @ 00:32:32 #111
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207195272
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 13:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik knap af op mannen die daar op kicken. Niet mijn ding. Éen keer iemand ontmoet die ook kickte op dat soort dingen, wilde mij vastbinden. Gelijk de deur uitgegooid.
pi_207195400
Stuur even een foto per DM naar me :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_207195608
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
Stuur even een foto per DM naar me :)
Vakman pur sang
pi_207196448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Maar al zou ik die niet hebben, dan zou ik er helemaal niet op zitten te wachten. Als je zelf bewust nog geen kinderen hebt, dan heeft dat z'n redenen en dat zou ik dan niet opzij zetten voor andermans kinderen.
Misschien is mijn situatie ook wel een beetje uitzonderlijk, mijn vrouw heeft helemaal niks met kinderen, maar wilde toch heel graag een relatie met mij. Ze heeft zich gewoon nooit met het opvoeden bemoeit en altijd begrip gehad als ik even geen tijd voor haar had vanwege de kinderen. In de loop van de jaren heeft ze toch een hele goede band met ze opgebouwd. Het blijft altijd afwachten als je als alleenstaande ouder een relatie begint met iemand zonder kinderwens, maar als ik zo terugkijk op die tijd is het eigenlijk heel goed verlopen.
pi_207196489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 00:29 schreef britneycheers het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg gedate met mannen zonder kinderen. Ik haakte zelf al af omdat ze vaak het onderschatten en meer tijd van mijn eisen dan dat ik kan geven.
Uiteindelijk kom je de ware wel tegen. Het lijkt me als vrouw wel iets lastiger, veel mannen worden maar langzaam volwassen en je zit als alleenstaande ouder ook niet op een extra "kind" erbij te wachten.
  vrijdag 23 december 2022 @ 09:37:41 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207196556
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:21 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Nou nee, zolang jij nog "vriendinnen" hebt die denken dat het leuk voor jou is als ze je aan een veel te oude crimineel koppelen dan ben je nog niet weg uit die kringen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207196601
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:30 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
Uiteindelijk kom je de ware wel tegen. Het lijkt me als vrouw wel iets lastiger, veel mannen worden maar langzaam volwassen en je zit als alleenstaande ouder ook niet op een extra "kind" erbij te wachten.
Als twintiger lijkt me dat een stuk lastiger inderdaad omdat veel twintigers nog graag zélf aan een gezin willen beginnen. Tussen de dertigers en veertigers zie je veel meer samengestelde gezinnen omdat allebei de partners al 1 of 2 kinderen hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:04:56 #118
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207196800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:30 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
Klopt inderdaad wel. Al moet ik zeggen dat ik ook ouder dan ik heb gedate en dat het niveau van volwassenheid nog best tegen valt. Het enigste wat ze dan wel vaak al hebben is een eigen (koop) huis en een stabiele baan.

Maar goed, ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze niet begrijpen hoe het is om kinderen te hebben, als ze dat zelf niet hebben.
pi_207196818
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:43 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als twintiger lijkt me dat een stuk lastiger inderdaad omdat veel twintigers nog graag zélf aan een gezin willen beginnen. Tussen de dertigers en veertigers zie je veel meer samengestelde gezinnen omdat allebei de partners al 1 of 2 kinderen hebben.
Ik vraag me sowieso af of er op die leeftijd mannen zijn die echt aan kinderen toe zijn. Vaak zijn ze zelf nog half een kind en willen vooral nog geen grote verantwoordelijkheid. Ze bestaan vast, maar ik denk dat je gelijk hebt en je al snel in een wat oudere leeftijdscategorie komt qua mannen.
pi_207197620
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 09:27 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]
Misschien is mijn situatie ook wel een beetje uitzonderlijk, mijn vrouw heeft helemaal niks met kinderen, maar wilde toch heel graag een relatie met mij. Ze heeft zich gewoon nooit met het opvoeden bemoeit en altijd begrip gehad als ik even geen tijd voor haar had vanwege de kinderen. In de loop van de jaren heeft ze toch een hele goede band met ze opgebouwd. Het blijft altijd afwachten als je als alleenstaande ouder een relatie begint met iemand zonder kinderwens, maar als ik zo terugkijk op die tijd is het eigenlijk heel goed verlopen.
Niks met kinderen hebben, maar wel begrip, dat is wel een combinatie die je niet altijd ziet. Als ze zich niet met opvoeden bemoeit, kun je daar alvast geen ruzie over hebben.

Ik denk dat het sowieso lastig is. Als iemand wel kinderen heeft, is het ook niet makkelijk. Misschien nog wel gecompliceerder. Het moet dan klikken tussen jou en die kinderen, tussen je kinderen en die partner, tussen de kinderen onderling...

Ik heb het geprobeerd, maar da's echt eenmalig. Ik doe het niet meer. Ik vind het te ingewikkeld. Naast de tijd voor mijn kinderen, wil ik ook tijd voor mezelf, zonder in die tijd heel veel concessies te moeten doen. Het liefst doe ik eigenlijk zo min mogelijk concessies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')