Heb ik al gedaan ik spreek bijna niemand van die jongens meer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:16 schreef Cockwhale het volgende:
Ga eerst aan jezelf werken en neem afscheid van de huidige kringen waar je je in bevindt.
Ik was al een jaar in behandeling bij een psychiater. Ik heb het afgelopen jaar besloten deze behandeling stop te zetten na meerdere conflicten met mijn hoofdbehandelaar. Alles was gericht op het oplossen van de problemen, maar er werd weinig gesproken over de oorzaken. Ik zat mijn tijd daar dus te verdoen. Ik kreeg ook de ene diagnose na de andere gesteld, waar ik het niet mee eens was. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef DoubleDip het volgende:
Tsja soort zoek soort. Gezien je eerste zin zal je zelf ook niet de makkelijkste zijn.
Maar goed, misschien eens beginnen met hulp zoeken voor je problemen, of hier verder aan werken als je er al mee bezig bent. Nu trek je door je eigen problemen ook foute mannen aan.
Ik merk wel dat ik door naar de sportschool te gaan veel negatieve gevoelens opzij kan zetten. Het probleem is dat de kinderen s’avonds slapen en ik dan alleen zit en ga nadenken. Yoga moet ik een gewoonte van gaan maken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Blijkbaar duren emoties 90 seconden, dus even de emotie van eenzaamheid uitzitten.
Aan het werk met de stemming, kijken wat je kunt en hopelijk met mindfulness meer controle over jezelf en je woede.
Zorgen dat je hersenen nieuwe patronen maken en je daardoor als persoon sterker wordt.
Wat zijn de oorzaken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik was al een jaar in behandeling bij een psychiater. Ik heb het afgelopen jaar besloten deze behandeling stop te zetten na meerdere conflicten met mijn hoofdbehandelaar. Alles was gericht op het oplossen van de problemen, maar er werd weinig gesproken over de oorzaken. Ik zat mijn tijd daar dus te verdoen. Ik kreeg ook de ene diagnose na de andere gesteld, waar ik het niet mee eens was. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een ouderwetse psycholoog. Iemand die gewoon naar mijn verhaal en gevoelens luistert zonder meteen een cognitief schema toe te passen.
Yesss dingen doen is heel goed!quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:44 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik door naar de sportschool te gaan veel negatieve gevoelens opzij kan zetten. Het probleem is dat de kinderen s’avonds slapen en ik dan alleen zit en ga nadenken. Yoga moet ik een gewoonte van gaan maken.
De mensen die aan yoga en mindfulness doen zien er altijd veel jonger en uitgerust uit.
Gok en blow verslaafd. Gaat vreemd bij het leven en neemt geen verantwoordelijkheid. Weggooier en loser dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Die twee kinderen, doen die nog ergens mee in het verhaal? En hun vaders?
ADHD kan ik mij in vinden. Ik heb geen concentratie en kan daardoor moeilijk aanwijzingen opvolgen of instructies.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zijn de oorzaken?
Met welke labels ben je het wel eens, waarom wel niet?
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef YStec het volgende:
Waarom zouden de mannen die je zoekt interesse hebben in jou?
Wat heb je te bieden? Waarom zou iemand zonder een rugzak aan problemen zich wagen aan iemand met een hoop baggage?
TS is een vlotte jongedame zonder acne, met een opleiding en twee bloedjes van kinderen. En wat dynamiek, geen saai leven, door haar persoonlijkheidsstoornissenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef YStec het volgende:
Waarom zouden de mannen die je zoekt interesse hebben in jou?
Wat heb je te bieden? Waarom zou iemand zonder een rugzak aan problemen zich wagen aan iemand met een hoop baggage?
Meestal als mensen mij kwetsen of mij boos maken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef summer2bird het volgende:
Waar komen de stemmingswisselingen en woede vandaan? Komt het uit het niets of is er altijd wel iets te herleiden wat ze triggered?
Nouja ik heb verder geen rugzak ofzo? Of een zwaar verleden. Ik praat ook nooit over mijn problemen met mensen die ik leer kennen. Grote afknapper is dat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:
Op de een of andere manier trek je dit soort figuren aan. Ik zou eerst daar eens aan gaan werken, anders is ook een volgende relatie gewoon weer vragen om problemen.
En je zult ook alleen gelukkig moeten kunnen zijn. Een relatie om maar een relatie te hebben en niet alleen te zijn, is ook weer vragen om problemen.
Single mannen die een normaal en rustig leven leiden, hebben ook gewoon geen zin in iemand die zo in de wedstrijd zit. Dat klinkt hard, maar zo werkt het meestal wel.
Je hoeft je niet overal wat van aan te trekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Meestal als mensen mij kwetsen of mij boos maken.
Is er bij jou ook sprake van een moeilijke jeugd? Bijvoorbeeld door nare ouders of pesters op school?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben acnè vrij nu hoor dankzij roaccutane. Wel nog steeds aan het kuren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
TS is een vlotte jongedame zonder acne, met een opleiding en twee bloedjes van kinderen. En wat dynamiek, geen saai leven, door haar persoonlijkheidsstoornissen
Meer heb je toch niet nodig als vent. Never a dull day, en ze is al gewend om de troep van anderen op te ruimen.
Ideaal!
Ja zeg ik tochquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben acnè vrij nu hoor dankzij roaccutane. Wel nog steeds aan het kuren.
Nou ja, wel stemmingswisselingen, blijkbaar in een entourage met allerlei probleemgevallen en blijkbaar alleen niet gelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nouja ik heb verder geen rugzak ofzo? Of een zwaar verleden. Ik praat ook nooit over mijn problemen met mensen die ik leer kennen. Grote afknapper is dat.
Wel een verslaafde ouder maar heeft verder nooit effect op mij gehad. Is al zo zolang ik mij kan herinneren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is er bij jou ook sprake van een moeilijke jeugd? Bijvoorbeeld door nare ouders of pesters op school?
Ik zit ook niet op een man te wachten met kinderen. Stel je voor dat hij verwacht dat ik een moeder-rol op mij neem? En dan misschien nog een idiote ex erbij? Nee, liever niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou ja, wel stemmingswisselingen, blijkbaar in een entourage met allerlei probleemgevallen en blijkbaar alleen niet gelukkig.
En kinderen, wat voor veel mannen ook gewoon niet aantrekkelijk is. Da's niet vervelend bedoeld, maar de realiteit.
Waarom denk je dat een man met een stabiel leven zit te wachten op een vrouw met 2 kinderen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op een man te wachten met kinderen.
Denk dat je beter vooraf kunt bedenken wat je wel en niet wilt. Voor je vanaf de roze wolk je weer in iets laat fietsen wat gedoemd is om te mislukken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op een man te wachten met kinderen. Stel je voor dat hij verwacht dat ik een moeder-rol op mij neem? En dan misschien nog een idiote ex erbij? Nee, liever niet.
Mocht ik echt verliefd zijn dan zal ik er wellicht anders over denken.
Weet ik veel?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef YStec het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een man met een stabiel leven zit te wachten op een vrouw met 2 kinderen?
(Nog los van al je psychische problemen...)
Hoef je ook niet over na te denken.quote:
Hier gaat het al foutquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:08 schreef britneycheers het volgende:
Dag lieve mensen,
Ik ben 27 jaar en mijn leven is geruïneerd.
Andersom vermoed ik hetzelfde verhaal, TS houdt het niet vol bij een normaal persoon op dit moment. Niet genoeg actie en drama. TS moet eerst veranderen. De eerste stap is gezet, maar om zo een berg te overbruggen is heel wat nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:
Op de een of andere manier trek je dit soort figuren aan. Ik zou eerst daar eens aan gaan werken, anders is ook een volgende relatie gewoon weer vragen om problemen.
En je zult ook alleen gelukkig moeten kunnen zijn. Een relatie om maar een relatie te hebben en niet alleen te zijn, is ook weer vragen om problemen.
Single mannen die een normaal en rustig leven leiden, hebben ook gewoon geen zin in iemand die zo in de wedstrijd zit. Dat klinkt hard, maar zo werkt het meestal wel.
Ze heeft een vagina en lopen genoeg simps/cucks rondquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:59 schreef YStec het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een man met een stabiel leven zit te wachten op een vrouw met 2 kinderen?
(Nog los van al je psychische problemen...)
Het gedrag van sommigen van je vriendinnen klonk ook niet bepaald zuiver...quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan ik spreek bijna niemand van die jongens meer.
Je legt alles buiten jezelf. Als mensen je kwetsen of boos maken is het nog steeds aan jou om je te beheersen en daar op een niet-destructieve manier op te reageren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet de stabiele mannen die ze zoekt.quote:Op zondag 18 december 2022 09:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze heeft een vagina en lopen genoeg simps/cucks rond
Het zou pas vreemd zijn als jou dat niet emotioneel maakt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben dus wel opzoek naar een psycholoog/persoon die gewoon wilt luisteren naar mij en doorvraagt.quote:Op zondag 18 december 2022 09:19 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Psychiatrie is niet meer zoals vroeger met urenlange gesprekken op sofa's in een verduisterde kamer, accepteer dat want jij gaat dat niet veranderen, en vertrouw op de kennis van die persoon.
En medicijnen zijn kut en hebben bijwerkingen maar ze kunnen je wel helpen om uit deze cirkel te komen en dat is belangrijk
Je falende liefdesleven is niet de oorzaak van je problemen maar je problemen hebben ervoor gezorgd dat je valt op verkeerde mannen met een geruïneerd leven en hun foute gedrag gewoon accepteert
Je krijgt geen erkenning voor wat je is aangedaan zeg je, maar misschien moet JIJ erkennen wat je jezelf hebt laten aandoen
Niemand gaat jouw leven veranderen behalve jij zelf.
Ik ben niet opzoek naar psychische hulp. Ik heb heb geprobeerd aan mijn depressie te werken met professionele hulp maar de onderwerpen en afspraken geven mij stress. Zo ook de lange lijsten en het gedwing met medicatie. Ik denk dat een relatie mij echt goed zal doen en mij gaat helpen minder boosheid te hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 09:33 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens zijn er voldoende psychologen die niet op dag 1 direct beginnen met het zoeken naar oplossingen. Vooral bij de psychologen die je zelf betaalt is er veel meer eigen regie en tempo mogelijk. Maar ga wel uit van 80-150 euro per sessie. Dan nog, komt er een punt waarop je richting "oplossingen" gaat. In de praktijk komt dit neer op gedachten, gedrag en routine aanpassingen. Desalniettemin is verwerking van gebeurtenissen dmv praten en contact een essentiële eerste stap. Anders blijf je terugvallen. Betekent meestal wel dat je dit niet alleen met een psych doet.
En bi-polair moet je gewoon medicatie voor krijgen. Dat ga je met praten nimmer nooit beheersen.
Dit klopt ook wel. Heb ook wel eens met normale jongens gedate die gewoon naar werk gingen en dan weer naar huis. Hier kon ik niet goed mijzelf zijn voor mijn gevoel en moest ik mij constant inhouden.quote:Op zondag 18 december 2022 09:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Andersom vermoed ik hetzelfde verhaal, TS houdt het niet vol bij een normaal persoon op dit moment. Niet genoeg actie en drama. TS moet eerst veranderen. De eerste stap is gezet, maar om zo een berg te overbruggen is heel wat nodig.
Nou succes ermee!quote:Op zondag 18 december 2022 10:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek naar psychische hulp. Ik heb heb geprobeerd aan mijn depressie te werken met professionele hulp maar de onderwerpen en afspraken geven mij stress. Zo ook de lange lijsten en het gedwing met medicatie. Ik denk dat een relatie mij echt goed zal doen en mij gaat helpen minder boosheid te hebben.
Dacht dat je daarvan afscheid had genomen?quote:Op zondag 18 december 2022 11:05 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit klopt ook wel. Heb ook wel eens met normale jongens gedate die gewoon naar werk gingen en dan weer naar huis. Hier kon ik niet goed mijzelf zijn voor mijn gevoel en moest ik mij constant inhouden.
Misschien dat ik daarom ook bijna alleen vrienden heb die een turbulent leven hebben.
En nee het zijn geen tokkies
Ja, denk dat het dan snel saai wordt voor haar. Ze is immers toch gewend en misschien ook wel verslaafd aan de stress, drama en het gedoe van de vorige relaties.quote:Op zondag 18 december 2022 09:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Andersom vermoed ik hetzelfde verhaal, TS houdt het niet vol bij een normaal persoon op dit moment. Niet genoeg actie en drama. TS moet eerst veranderen. De eerste stap is gezet, maar om zo een berg te overbruggen is heel wat nodig.
De meeste mannen die de zaakjes op orde hebben, hebben het echter niet leuk met iemand met allerlei (psychische) problemen, twee kinderen en 'n vriendengroep die "turbulent leeft".quote:Op zondag 18 december 2022 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoef je ook niet over na te denken.
Als hij het te leuk met je heeft samen met je kinderen, wil hij liever bij je blijven dan alleen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |