abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:08:52 #1
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207121861
Dag lieve mensen,

Hedendaags heb ik veel last van psychische problemen. Ik voel mij erg eenzaam en heb veel last van extreme stemming-wisselingen en woede aanvallen.

Ik ben 27 jaar en mijn leven is geruīneerd. Ik heb goed nagedacht over wat de oorzaak is waarom dit is gebeurt en dat komt denk ik door mijn falende liefdesleven. In de afgelopen 10 jaar heb ik misschien maar 1 relatie gehad waarvan de liefde van hem naar mij toe oprecht voelde. Echter kon ik niet doorgaan met deze relatie omdat hij gokverslaafd was en hij ook nog een voorwaardelijke straf uitzat en daarover had gelogen. Hij woonde in een huis met mede gedetineerde en zei tegen mij dat hij in een studentenhuis woonde. Desondanks behandelde hij mij altijd goed en had hij mij graag in zijn leven.

Los van hem heb ik alleen maar vriendjes gehad die mij bedreigde, manipuleerde en voorlogen. Het begon altijd leuk en gezellig maar daarna kwamen de problemen als gokverslaving, cocaine verslaving en drankverslaving naar voren. Het ergste is dat ze het proberen om te draaien naar dat ik de toxic persoon zal zijn. Ik heb dus nooit erkenning gekregen voor wat mij is aangedaan. Ik moet hier dus mee leren leven.

Ik zal graag nieuwe mannen willen leren kennen die een normaal en rustig leven leiden, zonder een hele rugzak aan problemen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en hoe zorg ik dat ik niet in dezelfde cirkel belandt?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_207121960
Ga eerst aan jezelf werken en neem afscheid van de huidige kringen waar je je in bevindt.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:21:09 #3
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122023
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:16 schreef Cockwhale het volgende:
Ga eerst aan jezelf werken en neem afscheid van de huidige kringen waar je je in bevindt.
Heb ik al gedaan ik spreek bijna niemand van die jongens meer.
pi_207122172
Tsja soort zoek soort. Gezien je eerste zin zal je zelf ook niet de makkelijkste zijn.

Maar goed, misschien eens beginnen met hulp zoeken voor je problemen, of hier verder aan werken als je er al mee bezig bent. Nu trek je door je eigen problemen ook foute mannen aan.
pi_207122181
Blijkbaar duren emoties 90 seconden, dus even de emotie van eenzaamheid uitzitten.

Aan het werk met de stemming, kijken wat je kunt en hopelijk met mindfulness meer controle over jezelf en je woede.

Zorgen dat je hersenen nieuwe patronen maken en je daardoor als persoon sterker wordt.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:40:35 #6
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122294
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef DoubleDip het volgende:
Tsja soort zoek soort. Gezien je eerste zin zal je zelf ook niet de makkelijkste zijn.

Maar goed, misschien eens beginnen met hulp zoeken voor je problemen, of hier verder aan werken als je er al mee bezig bent. Nu trek je door je eigen problemen ook foute mannen aan.
Ik was al een jaar in behandeling bij een psychiater. Ik heb het afgelopen jaar besloten deze behandeling stop te zetten na meerdere conflicten met mijn hoofdbehandelaar. Alles was gericht op het oplossen van de problemen, maar er werd weinig gesproken over de oorzaken. Ik zat mijn tijd daar dus te verdoen. Ik kreeg ook de ene diagnose na de andere gesteld, waar ik het niet mee eens was. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een ouderwetse psycholoog. Iemand die gewoon naar mijn verhaal en gevoelens luistert zonder meteen een cognitief schema toe te passen.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:43:44 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207122353
Die twee kinderen, doen die nog ergens mee in het verhaal? En hun vaders?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:44:23 #8
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122363
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Blijkbaar duren emoties 90 seconden, dus even de emotie van eenzaamheid uitzitten.

Aan het werk met de stemming, kijken wat je kunt en hopelijk met mindfulness meer controle over jezelf en je woede.

Zorgen dat je hersenen nieuwe patronen maken en je daardoor als persoon sterker wordt.
Ik merk wel dat ik door naar de sportschool te gaan veel negatieve gevoelens opzij kan zetten. Het probleem is dat de kinderen s’avonds slapen en ik dan alleen zit en ga nadenken. Yoga moet ik een gewoonte van gaan maken.

De mensen die aan yoga en mindfulness doen zien er altijd veel jonger en uitgerust uit.
pi_207122375
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik was al een jaar in behandeling bij een psychiater. Ik heb het afgelopen jaar besloten deze behandeling stop te zetten na meerdere conflicten met mijn hoofdbehandelaar. Alles was gericht op het oplossen van de problemen, maar er werd weinig gesproken over de oorzaken. Ik zat mijn tijd daar dus te verdoen. Ik kreeg ook de ene diagnose na de andere gesteld, waar ik het niet mee eens was. Zo zou ik Borderline, Bipolaire en ADHD hebben.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een ouderwetse psycholoog. Iemand die gewoon naar mijn verhaal en gevoelens luistert zonder meteen een cognitief schema toe te passen.
Wat zijn de oorzaken?

Met welke labels ben je het wel eens, waarom wel niet?
pi_207122406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:44 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik merk wel dat ik door naar de sportschool te gaan veel negatieve gevoelens opzij kan zetten. Het probleem is dat de kinderen s’avonds slapen en ik dan alleen zit en ga nadenken. Yoga moet ik een gewoonte van gaan maken.

De mensen die aan yoga en mindfulness doen zien er altijd veel jonger en uitgerust uit.
Yesss dingen doen is heel goed!
En sport zeker.
Gezonde routines beleven.
Ook jij kan mindfullness doen!

Laat die gedachten er gewoon zijn en leid jezelf elke keer weer met iets af, blijf er niet in hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2022 21:48:30 ]
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:50:15 #11
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122431
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Die twee kinderen, doen die nog ergens mee in het verhaal? En hun vaders?
Gok en blow verslaafd. Gaat vreemd bij het leven en neemt geen verantwoordelijkheid. Weggooier en loser dus.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:53:37 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207122472
Er zijn genoeg fokmannen die geen eerdere relaties hebben gehad en ook geen rugzak aan ervaringen hebben
Lijkt me een prima uitgangspositie ^O^
Ga ervoor meid, is je gegund!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:55:46 #13
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207122493
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Wat zijn de oorzaken?

Met welke labels ben je het wel eens, waarom wel niet?
ADHD kan ik mij in vinden. Ik heb geen concentratie en kan daardoor moeilijk aanwijzingen opvolgen of instructies.

Bipolaire en borderline kan ik mij in vinden. Ik snap dat ze een label willen plakken op sterke gedragskenmerken omdat ze het zo denken te kunnen “oplossen”, maar ik kan mij niet vinden in die lijst op de stemmingswisselingen na.
pi_207122613
Waar komen de stemmingswisselingen en woede vandaan? Komt het uit het niets of is er altijd wel iets te herleiden wat ze triggered?
Twiddel
pi_207122617
Op de een of andere manier trek je dit soort figuren aan. Ik zou eerst daar eens aan gaan werken, anders is ook een volgende relatie gewoon weer vragen om problemen.

En je zult ook alleen gelukkig moeten kunnen zijn. Een relatie om maar een relatie te hebben en niet alleen te zijn, is ook weer vragen om problemen.

Single mannen die een normaal en rustig leven leiden, hebben ook gewoon geen zin in iemand die zo in de wedstrijd zit. Dat klinkt hard, maar zo werkt het meestal wel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Halcon op 17-12-2022 22:26:54 ]
pi_207122938
Zie het zonnig in Britney, je bent pas 27 en ik zou niet weten waarom je dan niet alsnog je geluk zal vinden
pi_207123171
Waarom zouden de mannen die je zoekt interesse hebben in jou?

Wat heb je te bieden? Waarom zou iemand zonder een rugzak aan problemen zich wagen aan iemand met een hoop baggage?
pi_207123296
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef YStec het volgende:

Wat heb je te bieden? Waarom zou iemand zonder een rugzak aan problemen zich wagen aan iemand met een hoop baggage?
Dit dus.

En dan ook nog twee kinderen als ik het allemaal goed begrijp.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:46:47 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207123353
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef YStec het volgende:

TS is een vlotte jongedame zonder acne, met een opleiding en twee bloedjes van kinderen. En wat dynamiek, geen saai leven, door haar persoonlijkheidsstoornissen

Meer heb je toch niet nodig als vent. Never a dull day, en ze is al gewend om de troep van anderen op te ruimen.
Ideaal!
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:48:21 #20
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef summer2bird het volgende:
Waar komen de stemmingswisselingen en woede vandaan? Komt het uit het niets of is er altijd wel iets te herleiden wat ze triggered?
Meestal als mensen mij kwetsen of mij boos maken.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:50:17 #21
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Halcon het volgende:
Op de een of andere manier trek je dit soort figuren aan. Ik zou eerst daar eens aan gaan werken, anders is ook een volgende relatie gewoon weer vragen om problemen.

En je zult ook alleen gelukkig moeten kunnen zijn. Een relatie om maar een relatie te hebben en niet alleen te zijn, is ook weer vragen om problemen.

Single mannen die een normaal en rustig leven leiden, hebben ook gewoon geen zin in iemand die zo in de wedstrijd zit. Dat klinkt hard, maar zo werkt het meestal wel.
Nouja ik heb verder geen rugzak ofzo? Of een zwaar verleden. Ik praat ook nooit over mijn problemen met mensen die ik leer kennen. Grote afknapper is dat.
pi_207123409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Je hoeft je niet overal wat van aan te trekken natuurlijk.
pi_207123418
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Is er bij jou ook sprake van een moeilijke jeugd? Bijvoorbeeld door nare ouders of pesters op school?
Twiddel
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:52:30 #24
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207123446
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]
TS is een vlotte jongedame zonder acne, met een opleiding en twee bloedjes van kinderen. En wat dynamiek, geen saai leven, door haar persoonlijkheidsstoornissen

Meer heb je toch niet nodig als vent. Never a dull day, en ze is al gewend om de troep van anderen op te ruimen.
Ideaal!
Ik ben acnč vrij nu hoor dankzij roaccutane. Wel nog steeds aan het kuren.
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:53:18 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207123459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik ben acnč vrij nu hoor dankzij roaccutane. Wel nog steeds aan het kuren.
Ja zeg ik toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')