SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:40 schreef Wertha het volgende:
De uitschakeling van Gurney is geen groot verlies voor dit toernooi.
Diep in de nachtgenot?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat de avondsessie pas om 21h00 begint
Ik heb nu al de reputatie gemaakt met deze naam.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte @:GurneyIsBestOke, wellicht tijd voor een namechange?
Ach Federer-fan was ook ineens Nadal-fan, kan allemaalquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterkte @:GurneyIsBestOke, wellicht tijd voor een namechange?
Arjan van der Giessen is gewoon een type-Joep Schreuder.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Grifte het volgende:
Zal The Feather ooit bij een interview met Soutar niet beginnen over brandweerman zijn?
Als je wil kan ik nog wat meer momenten aanwijzenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nu al de reputatie gemaakt met deze naam.
Ik had destijds langer moeten nadenken, vrees ik.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je wil kan ik nog wat meer momenten aanwijzen
Sterkte er mee. En RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huh is dat echtquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Federer-fan was ook ineens Nadal-fan, kan allemaal
Menzies is wel leukquote:
GurneywasbestOke lijkt me de meest redelijke optie.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is compleet debiel maar goedquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach Federer-fan was ook ineens Nadal-fan, kan allemaal
ja en als hij verlies prikt ie altijd Fallon nogquote:
Die wordt met de dag dikker.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en als hij verlies prikt ie altijd Fallon nog
Dat gun ik niemandquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en als hij verlies prikt ie altijd Fallon nog
Ja vanwege Rock. Enige waar ik nog even voof ga zappen. En voor de rest is het gewoon slecht. Meikle tegen Ashton, kom op zeg. Portela. Justicia. Ilagan. En dan last but not least danshommo. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Rock v Justicia had ik graag willen zien.
Die zal in 2023 sowieso wel raak ‘prikken’. Heeft Sjerrun een excuus om niet mee te doen aan WK 24quote:
Wat is er precies kut aan Ilagan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja vanwege Rock. Enige waar ik nog even voof ga zappen. En voor de rest is het gewoon slecht. Meikle tegen Ashton, kom op zeg. Portela. Justicia. Ilagan. En dan last but not least danshommo. Verschrikkelijk.
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zal in 2023 sowieso wel raak ‘prikken’. Heeft Sjerrun een excuus om niet mee te doen aan WK 24
Wat niet. Kan er geen klote van en je ziet hem nooit gedurende het jaar. Veldvulling dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er precies kut aan Ilagan?
Wat jou betreft zou het ook prima zijn als we pas na de kerst begonnen onniedan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat niet. Kan er geen klote van en je ziet hem nooit gedurende het jaar. Veldvulling dus.
Nee, want dan moesten we potjes als Soutar - Gurnie missen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jou betreft zou het ook prima zijn als we pas na de kerst begonnen onniedan.
Ik moet het met je eens zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:12 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Portela met 9-0 verliest
Nutteloze vlaggetjesdarter
@heywoodu vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:12 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Portela met 9-0 verliest
Nutteloze vlaggetjesdarter
Ik heb een compilatie van 3 uur Jan Roelfs-commentaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een mooie playlist vol met boney M, jullie?
OOW OOW OOW kiepertje wat doe je daarquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een compilatie van 3 uur Jan Roelfs-commentaar
Hakimi Hakimi. En de voorzet. Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OOW OOW OOW kiepertje wat doe je daar![]()
En paardjedansenquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jan Roelfs moet gewoon bij Tennis blijven. Dan beloof ik dat ik nooit meer in tennistopics kom.
Ik wil best beloven dat ik daar dan ook nooit meer kom.quote:
Kom jij daar ooit dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jan Roelfs moet gewoon bij Tennis blijven. Dan beloof ik dat ik nooit meer in tennistopics kom.
Vergeet je alleen even dat ze in 2018 wel verliezend finalist warenquote:Kroatië is op het WK,door Marokko in
Al Rayyan met 2-1 te verslaan,als derde
geëindigd.Dat was een evenaring van de
beste prestatie bij het debuut in 1998.
Ik snap niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je wil kan ik nog wat meer momenten aanwijzen
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit op een dixie op een festival, niet zo gek ook
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel.
wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:49 schreef The_Undertone het volgende:
Zit op quiz tot 0u30 hopen op een uitlopend programma zodat ik nog Vandenbergh kan zien.
Hopelijk verliest die linkshandige pinda Meikle.quote:17 Dec
21:15
Ryan Meikle
Lisa Ashton
-
-
17 Dec
22:15
Cameron Menzies
Diogo Portela
-
-
17 Dec
23:15
Josh Rock
Jose Justicia
Jij hebt een obsessie met mensen met een getinte huidskleur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk verliest die linkshandige pinda Meikle.
Vanwaar die tijden? Dat wordt vreselijk laat in de nachtquote:
Don't take me home.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanwaar die tijden? Dat wordt vreselijk laat in de nacht
Niet iedereen hoeft op zondag ochtend 10.00 in de kerk aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanwaar die tijden? Dat wordt vreselijk laat in de nacht
@KingRolandquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft op zondag ochtend 10.00 in de kerk aanwezig te zijn.
Neuj. Al hoor ik daar wel redelijke verhalen over. Ik koop meestal gewoon zelf verse groente e.d.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker. Hellofresh? @:de_boswachter
Misschien heeft hij wel iemand verloren in een trein?quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt een obsessie met mensen met een getinte huidskleur.
Zaterdag is frituuravond. Hello Fresh op zaterdagquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker. Hellofresh? @:de_boswachter
Dat hoeft geen vaste dag te zijn toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag is frituuravond. Hello Fresh op zaterdagBen je wel lekker ofzo
Zijn niet eens lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ben ik verdomme die pizza bitterballen vergeten@:Mani89
Há! Mijn vrouw is ook wat vergeten. Pizza bitterballen worden geregeld!quote:
Geen idee overigens. Klinkt wel als een smakelijke variatiequote:
Typisch iets dat goed klinkt maar uiteindelijk erg tegenvalt.quote:
Ja ik vrees met grote vrezen dat dit weer e.o.a. marketing truc is. Maar ik wil toch even proevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Typisch iets dat goed klinkt maar uiteindelijk erg tegenvalt.
We horen het straks wel danquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik vrees met grote vrezen dat dit weer e.o.a. marketing truc is. Maar ik wil toch even proeven
Ja tenzij ik gestikt ben in die bitterballenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja tenzij ik gestikt ben in die bitterballen
Zaterdag is frituuravond, klaar. Wat je de rest van de week doet moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hoeft geen vaste dag te zijn toch?
Braafquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heb net een friet speciaal een sitostick en mexicano op. Even bodempje gelegd voor Meikle - Ashton
Viesdikquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heb net een friet speciaal een sitostick en mexicano op. Even bodempje gelegd voor Meikle - Ashton
Ik heb woensdag kip gefrituurd. Maar dat telt niet echt toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag is frituuravond, klaar. Wat je de rest van de week doet moet je zelf weten.
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb woensdag kip gefrituurd. Maar dat telt niet echt toch?
Waarom zou je hele dag in keuken staan? Het is een feestdag. Doe rustig aan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zal jullie de waslijst sparen die ik voor kerst op het menu heb staan. Alleen voor de sides ben ik al de hele dag bezig
Ja voor ons hoef je je niet uit te sloven hoor. Wij zien er toch niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zal jullie de waslijst sparen die ik voor kerst op het menu heb staan. Alleen voor de sides ben ik al de hele dag bezig
Eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag is frituuravond, klaar. Wat je de rest van de week doet moet je zelf weten.
De afgelopen 3 jaar heb ik gevulde kalkoen gemaakt. Ben je een uurtje of 6 mee bezig. Nu dacht ik Gourmet! Maar toen bedacht ik me dat daar ook was side dishes bijmoeten enz. Dusja...quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je hele dag in keuken staan? Het is een feestdag. Doe rustig aan.
Welke side dishes maak j dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar heb ik gevulde kalkoen gemaakt. Ben je een uurtje of 6 mee bezig. Nu dacht ik Gourmet! Maar toen bedacht ik me dat daar ook was side dishes bijmoeten enz. Dusja...Ach ik kook graag
Nou vooruit dan...quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke side dishes maak j dan?
Jeetje, klinkt als een flinke onderneming inderdaad. Wagyu en garnalen is wel uitstekend.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
- Hasselback aardappelen
- Boontjes gewikkeld in spek![]()
- Coleslaw
- Pannetje kastanjechampignons in knoflookolie
- Geroosterde wortel met honing, rozemarijn en walnoot
Alles zelf vers gemaakt
Het gourmetvlees is Wagyu biefstuk en hamburger, lamsrack, garnalen, etc.
Twijfel nog als voorgerecht een ragoutje te maken. In zo'n kant en klaar kerstpakketdingetje. Hoort er toch een beetje bij
Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Of Mazda 121. Dat was hetzelfde model volgens mij
Beetje plannen. Komt goedquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, klinkt als een flinke onderneming inderdaad. Wagyu en garnalen is wel uitstekend.
Doe even een review incl. Foto. Ben serieus benieuwd hoe dat ding er uit ziet als je het echt koopt.quote:
Doe eens even rustig aan Braakhekke!quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar heb ik gevulde kalkoen gemaakt. Ben je een uurtje of 6 mee bezig. Nu dacht ik Gourmet! Maar toen bedacht ik me dat daar ook was side dishes bijmoeten enz. Dusja...Ach ik kook graag
Doe ik!quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe even een review incl. Foto. Ben serieus benieuwd hoe dat ding er uit ziet als je het echt koopt.
Uitpakken…quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
- Hasselback aardappelen
- Coleslaw
Alles zelf vers gemaakt
Twijfel nog als voorgerecht een ragoutje te maken. In zo'n kant en klaar kerstpakketdingetje. Hoort er toch een beetje bij
Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'quote:
Furry?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jullie nog even niet vermoeien met mijn andere hobby
Billetjes?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jullie nog even niet vermoeien met mijn andere hobby
Lekker alles doorelkaarheen prakkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
- Hasselback aardappelen
- Coleslaw
Alles zelf vers gemaakt
Lekker maatquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'Ik hobby graag in de keuken of bbq
En het darten is toch nog niet begonnen
[ afbeelding ]
Wtf. Ben je pro ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'Ik hobby graag in de keuken of bbq
En het darten is toch nog niet begonnen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker alles doorelkaarheen prakken
Moeten zij weten. Ik zou warm en koud wel gescheiden houdenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker alles doorelkaarheen prakken
Prima opstelling (alles beter dan die verschrikkelijke Maijer)quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef wimderon het volgende:
Anne-Marie (in een overall)
VINZZENT
RON
Screenshot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef wimderon het volgende:
Anne-Marie (in een overall)
VINZZENT
RON
Meulenramp praat veel maar zegt niets.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima opstelling (alles beter dan die verschrikkelijke Maijer)
Dat mag jij zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangbuikzwijn Part
Mag ik dat zeggen?
Jij bent toch van die 1.70m 100kg types net als @Neef_Wuppie ?quote:
Ook. Een gat is een gat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij bent toch van die 1.70m 100kg types net als @:Neef_Wuppie ?
Goeie bak van the feather.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was dit serieus of grappig bedoeld?
Jammer, niemand zit op Ron te wachtenquote:
Had liever Ron op het WK gezien als Jermaine.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer, niemand zit op Ron te wachten
Ben er ook bang voor ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt me een partijtje aids tenzij Ashton een geweldige dag heeft
In de eerste ronde kijken we juist vanwege de lol om dit niveauquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt me een partijtje aids tenzij Ashton een geweldige dag heeft
Ik had vroegah een muis op mijn reet getatoeëerd...quote:
Ashton ook.quote:
kachel staat uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Ashton met lange mouwen, het is koud?
En nu zit ie in je hol.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had vroegah een muis op mijn reet getatoeëerd...
Is inmiddels afgezakt naar achterkant been?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had vroegah een muis op mijn reet getatoeëerd...
Hihahoquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu zit ie in je hol.
Ja. Nee.
De poes van mijn vrouw heeft 'm opgegetenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is inmiddels afgezakt naar achterkant been?
62, althans zo ziet ze er uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ashton is pas 52 ja? Ziet er veel ouder uit.
En dan naderhand foto's posten van het ondergoedquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wie….
@Taglianoquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan naderhand foto's posten van het ondergoed
VDV die mist, dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vrienden van DRT, ik ben opzoek naar een gifje. Vd voort die mist op een dubbel (?) en een scheve kop trekt. Wie helpt mij? Je verdient een like en je naam op het slipje.
Ik weet welke je bedoelt maar ik heb hem nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vrienden van DRT, ik ben opzoek naar een gifje. Vd voort die mist op een dubbel (?) en een scheve kop trekt. Wie helpt mij? Je verdient een like en je naam op het slipje.
@wimderonquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gewoon ophouden met die vrouwenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Stop met het uitdelen van deze plekken aan Asthon. Al jaren niks.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:24 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe is die ViaPlay-darts presentatrice? Beter dan Marcel neem ik aan, maar weet ze ooit echt wat van darts?
Geen idee welke?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij hebt dat gifje in je arsenaal.
Sherrock paar jaar geleden was nog wel leuk. Toen de hype voorbij was presteerde die ook niks meer op het WK.quote:
Dat kan. DRT is voor inclusiviteit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:27 schreef BB-King het volgende:
Is Meikle trouwens gay?
Als je nickname The Barber is vind ik dat aardig verdacht.
Greaves had met haar spel van gisteren van veel anderen gewonnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sherrock paar jaar geleden was nog wel leuk. Toen de hype voorbij was presteerde die ook niks meer op het WK.
Die moet niet tegen het cupje bulldozer van Beau Greaves oplopen want dan gaan er wel doden vallen.quote:
Zeker, je gaat een mannen voetbal team ook niet tegen een vrouwen team spelen. Dit is dan wel niet fysiek maar toch. Een gemixed dubbel zou ik nog wel geinig vinden, zoals Sherrock voor schijnt te hebben gesteld.quote:
Behalve als ze vrouw zijn las ik hier zojuist in dit topic.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan. DRT is voor inclusiviteit.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Behalve als ze vrouw zijn las ik hier zojuist in dit topic.
Hoe dik is hij inmiddels?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Over een uurtje
Wat wil je horen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is geen leuke vraag. Dat stel je toch niet gast!!"
Syndroom van Down galorequote:
deugt weel meer niet aanquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mieke heeft een heel irritante worp
Ik had gehoopt op een ander gifje, die waar hij klaarstaat om te gaan smijten en een gekke kop trektquote:
De lange en de korte versiequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een ander gifje, die waar hij klaarstaat om te gaan smijten en een gekke kop trekt
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De lange en de korte versie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukste detail vind ik dan weer dat ie alledrie de pijlen naast die dubbel smijt na dat gedragquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |