Meulenramp praat veel maar zegt niets.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima opstelling (alles beter dan die verschrikkelijke Maijer)

Dat mag jij zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangbuikzwijn Part
Mag ik dat zeggen?

Jij bent toch van die 1.70m 100kg types net als @Neef_Wuppie ?quote:

Ook. Een gat is een gat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij bent toch van die 1.70m 100kg types net als @:Neef_Wuppie ?

Goeie bak van the feather.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was dit serieus of grappig bedoeld?

Jammer, niemand zit op Ron te wachtenquote:

Had liever Ron op het WK gezien als Jermaine.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer, niemand zit op Ron te wachten

Ben er ook bang voor ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt me een partijtje aids tenzij Ashton een geweldige dag heeft

In de eerste ronde kijken we juist vanwege de lol om dit niveauquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt me een partijtje aids tenzij Ashton een geweldige dag heeft

Ik had vroegah een muis op mijn reet getatoeëerd...quote:

Ashton ook.quote:

kachel staat uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Ashton met lange mouwen, het is koud?

En nu zit ie in je hol.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had vroegah een muis op mijn reet getatoeëerd...

Is inmiddels afgezakt naar achterkant been?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had vroegah een muis op mijn reet getatoeëerd...

Hihahoquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu zit ie in je hol.
Ja. Nee.

De poes van mijn vrouw heeft 'm opgegetenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is inmiddels afgezakt naar achterkant been?

62, althans zo ziet ze er uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ashton is pas 52 ja? Ziet er veel ouder uit.

En dan naderhand foto's posten van het ondergoedquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wie….

@Taglianoquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan naderhand foto's posten van het ondergoed

VDV die mist, dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vrienden van DRT, ik ben opzoek naar een gifje. Vd voort die mist op een dubbel (?) en een scheve kop trekt. Wie helpt mij? Je verdient een like en je naam op het slipje.

Ik weet welke je bedoelt maar ik heb hem nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vrienden van DRT, ik ben opzoek naar een gifje. Vd voort die mist op een dubbel (?) en een scheve kop trekt. Wie helpt mij? Je verdient een like en je naam op het slipje.

@wimderonquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:

quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:

Gewoon ophouden met die vrouwenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Stop met het uitdelen van deze plekken aan Asthon. Al jaren niks.

quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:24 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe is die ViaPlay-darts presentatrice? Beter dan Marcel neem ik aan, maar weet ze ooit echt wat van darts?

Geen idee welke?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij hebt dat gifje in je arsenaal.

Sherrock paar jaar geleden was nog wel leuk. Toen de hype voorbij was presteerde die ook niks meer op het WK.quote:

Dat kan. DRT is voor inclusiviteit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:27 schreef BB-King het volgende:
Is Meikle trouwens gay?
Als je nickname The Barber is vind ik dat aardig verdacht.

Greaves had met haar spel van gisteren van veel anderen gewonnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sherrock paar jaar geleden was nog wel leuk. Toen de hype voorbij was presteerde die ook niks meer op het WK.

Die moet niet tegen het cupje bulldozer van Beau Greaves oplopen want dan gaan er wel doden vallen.quote:

Zeker, je gaat een mannen voetbal team ook niet tegen een vrouwen team spelen. Dit is dan wel niet fysiek maar toch. Een gemixed dubbel zou ik nog wel geinig vinden, zoals Sherrock voor schijnt te hebben gesteld.quote:

Behalve als ze vrouw zijn las ik hier zojuist in dit topic.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan. DRT is voor inclusiviteit.

quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Behalve als ze vrouw zijn las ik hier zojuist in dit topic.

Hoe dik is hij inmiddels?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Over een uurtje

Wat wil je horen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is geen leuke vraag. Dat stel je toch niet gast!!"

Syndroom van Down galorequote:

deugt weel meer niet aanquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mieke heeft een heel irritante worp

Ik had gehoopt op een ander gifje, die waar hij klaarstaat om te gaan smijten en een gekke kop trektquote:

De lange en de korte versiequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een ander gifje, die waar hij klaarstaat om te gaan smijten en een gekke kop trekt

quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De lange en de korte versie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leukste detail vind ik dan weer dat ie alledrie de pijlen naast die dubbel smijt na dat gedragquote:

quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.

quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |