De poes van mijn vrouw heeft 'm opgegetenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is inmiddels afgezakt naar achterkant been?
62, althans zo ziet ze er uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ashton is pas 52 ja? Ziet er veel ouder uit.
En dan naderhand foto's posten van het ondergoedquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wie….
@Taglianoquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan naderhand foto's posten van het ondergoed
VDV die mist, dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vrienden van DRT, ik ben opzoek naar een gifje. Vd voort die mist op een dubbel (?) en een scheve kop trekt. Wie helpt mij? Je verdient een like en je naam op het slipje.
Ik weet welke je bedoelt maar ik heb hem nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vrienden van DRT, ik ben opzoek naar een gifje. Vd voort die mist op een dubbel (?) en een scheve kop trekt. Wie helpt mij? Je verdient een like en je naam op het slipje.
@wimderonquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |