Furry?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jullie nog even niet vermoeien met mijn andere hobby

Billetjes?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jullie nog even niet vermoeien met mijn andere hobby

Lekker alles doorelkaarheen prakkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
- Hasselback aardappelen
- Boontjes gewikkeld in spek![]()
- Coleslaw
- Pannetje kastanjechampignons in knoflookolie
- Geroosterde wortel met honing, rozemarijn en walnoot
Alles zelf vers gemaakt
Het gourmetvlees is Wagyu biefstuk en hamburger, lamsrack, garnalen, etc.
Twijfel nog als voorgerecht een ragoutje te maken. In zo'n kant en klaar kerstpakketdingetje. Hoort er toch een beetje bij

Lekker maatquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'Ik hobby graag in de keuken of bbq
En het darten is toch nog niet begonnen
[ afbeelding ]

Wtf. Ben je pro ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'Ik hobby graag in de keuken of bbq
En het darten is toch nog niet begonnen
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker alles doorelkaarheen prakken

Moeten zij weten. Ik zou warm en koud wel gescheiden houdenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker alles doorelkaarheen prakken

Prima opstelling (alles beter dan die verschrikkelijke Maijer)quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef wimderon het volgende:
Anne-Marie (in een overall)
VINZZENT
RON

Screenshot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef wimderon het volgende:
Anne-Marie (in een overall)
VINZZENT
RON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |