Dat kan. DRT is voor inclusiviteit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:27 schreef BB-King het volgende:
Is Meikle trouwens gay?
Als je nickname The Barber is vind ik dat aardig verdacht.
Greaves had met haar spel van gisteren van veel anderen gewonnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sherrock paar jaar geleden was nog wel leuk. Toen de hype voorbij was presteerde die ook niks meer op het WK.
Die moet niet tegen het cupje bulldozer van Beau Greaves oplopen want dan gaan er wel doden vallen.quote:
Zeker, je gaat een mannen voetbal team ook niet tegen een vrouwen team spelen. Dit is dan wel niet fysiek maar toch. Een gemixed dubbel zou ik nog wel geinig vinden, zoals Sherrock voor schijnt te hebben gesteld.quote:
Behalve als ze vrouw zijn las ik hier zojuist in dit topic.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan. DRT is voor inclusiviteit.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Behalve als ze vrouw zijn las ik hier zojuist in dit topic.
Hoe dik is hij inmiddels?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Over een uurtje
Wat wil je horen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat is geen leuke vraag. Dat stel je toch niet gast!!"
Syndroom van Down galorequote:
deugt weel meer niet aanquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mieke heeft een heel irritante worp
Ik had gehoopt op een ander gifje, die waar hij klaarstaat om te gaan smijten en een gekke kop trektquote:
De lange en de korte versiequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een ander gifje, die waar hij klaarstaat om te gaan smijten en een gekke kop trekt
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De lange en de korte versie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukste detail vind ik dan weer dat ie alledrie de pijlen naast die dubbel smijt na dat gedragquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |