Ja voor ons hoef je je niet uit te sloven hoor. Wij zien er toch niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zal jullie de waslijst sparen die ik voor kerst op het menu heb staan. Alleen voor de sides ben ik al de hele dag bezig

Eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zaterdag is frituuravond, klaar. Wat je de rest van de week doet moet je zelf weten.

De afgelopen 3 jaar heb ik gevulde kalkoen gemaakt. Ben je een uurtje of 6 mee bezig. Nu dacht ik Gourmet! Maar toen bedacht ik me dat daar ook was side dishes bijmoeten enz. Dusja...quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je hele dag in keuken staan? Het is een feestdag. Doe rustig aan.

Welke side dishes maak j dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar heb ik gevulde kalkoen gemaakt. Ben je een uurtje of 6 mee bezig. Nu dacht ik Gourmet! Maar toen bedacht ik me dat daar ook was side dishes bijmoeten enz. Dusja...Ach ik kook graag

Nou vooruit dan...quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke side dishes maak j dan?

Jeetje, klinkt als een flinke onderneming inderdaad. Wagyu en garnalen is wel uitstekend.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
- Hasselback aardappelen
- Boontjes gewikkeld in spek![]()
- Coleslaw
- Pannetje kastanjechampignons in knoflookolie
- Geroosterde wortel met honing, rozemarijn en walnoot
Alles zelf vers gemaakt
Het gourmetvlees is Wagyu biefstuk en hamburger, lamsrack, garnalen, etc.
Twijfel nog als voorgerecht een ragoutje te maken. In zo'n kant en klaar kerstpakketdingetje. Hoort er toch een beetje bij

Kloptquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Of Mazda 121. Dat was hetzelfde model volgens mij

Beetje plannen. Komt goedquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, klinkt als een flinke onderneming inderdaad. Wagyu en garnalen is wel uitstekend.

Doe even een review incl. Foto. Ben serieus benieuwd hoe dat ding er uit ziet als je het echt koopt.quote:

Doe eens even rustig aan Braakhekke!quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De afgelopen 3 jaar heb ik gevulde kalkoen gemaakt. Ben je een uurtje of 6 mee bezig. Nu dacht ik Gourmet! Maar toen bedacht ik me dat daar ook was side dishes bijmoeten enz. Dusja...Ach ik kook graag

Doe ik!quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe even een review incl. Foto. Ben serieus benieuwd hoe dat ding er uit ziet als je het echt koopt.

Uitpakken…quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou vooruit dan...
- Hasselback aardappelen
- Boontjes gewikkeld in spek![]()
- Coleslaw
- Pannetje kastanjechampignons in knoflookolie
- Geroosterde wortel met honing, rozemarijn en walnoot
Alles zelf vers gemaakt
Het gourmetvlees is Wagyu biefstuk en hamburger, lamsrack, garnalen, etc.
Twijfel nog als voorgerecht een ragoutje te maken. In zo'n kant en klaar kerstpakketdingetje. Hoort er toch een beetje bij

Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |