Ik heb een compilatie van 3 uur Jan Roelfs-commentaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een mooie playlist vol met boney M, jullie?
OOW OOW OOW kiepertje wat doe je daarquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een compilatie van 3 uur Jan Roelfs-commentaar
Hakimi Hakimi. En de voorzet. Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OOW OOW OOW kiepertje wat doe je daar![]()
En paardjedansenquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jan Roelfs moet gewoon bij Tennis blijven. Dan beloof ik dat ik nooit meer in tennistopics kom.
Ik wil best beloven dat ik daar dan ook nooit meer kom.quote:
Kom jij daar ooit dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jan Roelfs moet gewoon bij Tennis blijven. Dan beloof ik dat ik nooit meer in tennistopics kom.
Vergeet je alleen even dat ze in 2018 wel verliezend finalist warenquote:Kroatië is op het WK,door Marokko in
Al Rayyan met 2-1 te verslaan,als derde
geëindigd.Dat was een evenaring van de
beste prestatie bij het debuut in 1998.
Ik snap niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je wil kan ik nog wat meer momenten aanwijzen
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit op een dixie op een festival, niet zo gek ook
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben het met je eens over Kramer. Die had oprecht het talent en de slimmigheidjes wel.
wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:49 schreef The_Undertone het volgende:
Zit op quiz tot 0u30 hopen op een uitlopend programma zodat ik nog Vandenbergh kan zien.
Hopelijk verliest die linkshandige pinda Meikle.quote:17 Dec
21:15
Ryan Meikle
Lisa Ashton
-
-
17 Dec
22:15
Cameron Menzies
Diogo Portela
-
-
17 Dec
23:15
Josh Rock
Jose Justicia
Jij hebt een obsessie met mensen met een getinte huidskleur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk verliest die linkshandige pinda Meikle.
Vanwaar die tijden? Dat wordt vreselijk laat in de nachtquote:
Don't take me home.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanwaar die tijden? Dat wordt vreselijk laat in de nacht
Niet iedereen hoeft op zondag ochtend 10.00 in de kerk aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanwaar die tijden? Dat wordt vreselijk laat in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |