Volgens mij maakt het op een WK niet uit wie er vijfde, zesde of zevende eindigt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
Nu er nog steeds zoveel kritiek is op dit onzinpotje zou het mij niets verbazen als de FIFA troostfinales gaat invoeren voor verliezend kwartfinalisten
Ja, afschaffen die shit. Het zijn de olympische spelen niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het op een WK niet uit wie er vijfde, zesde of zevende eindigt.
Voor de derde plaats is dat natuurlijk wel van belang. De nummer drie krijgt ook een bronzen medaille.
fetXgodquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80 4-0
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Ter info @:fetx was de enige met de vorige uitslag (fra-mar) goed.
Het zal niet de meest sprankelende wedstrijd worden makker. Sowieso is dit de allerlaatste wedstrijd die je als voetballer wil voetballenquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:40 schreef Sked het volgende:
2-1 na verlenging
Al zal ik verstek moeten laten gaan wegens familiare verplichtingen.
3-0quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-0 Kroati wnsquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:34 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Jammer @Skedquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:40 schreef Sked het volgende:
2-1 na verlenging
Al zal ik verstek moeten laten gaan wegens familiare verplichtingen.
2 Marokkanen, zwarte vrouw en Belgische vrouw aan tafel gezet. Volgende keer nog een man zonder pener erbij en we zijn compleet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef Halcon het volgende:
Ik schakel nu in.
NOS zit weer geforceerd op Marokko te geilen?
2 WK's, 9 wedstrijden. 1 goal en 1 assist tegen Canada.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:43 schreef Halcon het volgende:
Hakim Ziyech. Heeft er niet veel van gebakken dit WK.
Leuke post van je Pietjequote:Op zaterdag 17 december 2022 15:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2 Marokkanen, zwarte vrouw en Belgische vrouw aan tafel gezet. Volgende keer nog een man zonder pener erbij en we zijn compleet.
Sowieso bijna alleen maar in oefenpotjes en tegen lollertegenstanders goals en assists.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2 WK's, 9 wedstrijden. 1 goal en 1 assist tegen Canada.
Maar we hadden hem echt heel erg nodig bij Oranje hoor!!
Ziyech maakt het verschil op de training.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sowieso bijna alleen maar in oefenpotjes en tegen lollertegenstanders goals en assists.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
@:Nober vindt de 3e plek wedstrijd ook niet interessant genoeg om opstellingsplaatjes te posten
Geef Messi die beker dan kunnen we naar huis.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
@:Nober vindt de 3e plek wedstrijd ook niet interessant genoeg om opstellingsplaatjes te posten
@RamboDirk vindt het interessant genoeg voor wat polls?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ik denk het niet, want geen Davids.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
@:RamboDirk vindt het interessant genoeg voor wat polls?
"Had je niet gedacht, h"quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ziyech.Wat een lul lijkt me dat.
Is eenrichtingsverkeer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Knap dat je zoveel fluit als respect zo'n groot ding is.
Snap de aversie niet. Weinig mooier dan een massaal fluitconcert als de tegenstander aan de bal is.quote:
Ben je weer aan het boycotten geslagen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens veel plezier met de wedstrijd. Ik kan niet kijken.
Ok Turk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de aversie niet. Weinig mooier dan een massaal fluitconcert als de tegenstander aan de bal is.
Heerlijk toch. Krijg er helemaal zin in de klassieker door over een maandjequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
Pfohh, dat is echt perfect ingestudeerd
Klopt, maar het telt nog steeds voor n.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Verloor Nederland trouwens niet in 98 van Kroatie voor de 3e plek?
Ja 2-1, goal Seedorf onterecht afgekeurd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Enorme zaadwedstrijd, met als hoogtepunt de mislukte salto van Boudewijn Zenden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, hoezo? Is rap, geen Nederlands woord voor snel?quote:
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je weer aan het boycotten geslagen?
We verloren vooral de halve finale.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Regionale spreektaalquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Is rap, geen Nederlands woord voor snel?
Prima woord hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu Marokko niet meer kleinduimpje is, is iedereen opeens tegen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Elke goal voor Marokko is er 1 teveel.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Nu Marokko niet meer kleinduimpje is, is iedereen opeens tegen?
Mij maakt het ook niet uit wie er wint, waarschijnlijk wordt dit sowieso een stuk leukere wedstrijd dan de finalequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:16 schreef Perox het volgende:
Ik heb zelf niet echt een voorkeur eerlijk gezegd.
Ja. Met de mislukte salto van Boudewijn Zenden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Schetssituatie.jpgquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Op papier moet Marokko dit winnen.
Vermakelijker misschien, maar niet beter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit wie er wint, waarschijnlijk wordt dit sowieso een stuk leukere wedstrijd dan de finale
Daarom zeg ik ook leukerquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vermakelijker misschien, maar niet beter.
Nederland staat hoog, komt zeker door fokkers die het gemiddelde omhoog trekken.quote:
Op papier moet Kroatie dit winnen.quote:The largest breasts can be found in Norway, Iceland, the United Kingdom and the USA, the smallest in Central Africa and Southeast Asia.
Croatia: cup B - BMI 26.9
Morocco: cup A - BMI 26.5
Bepaalde kleine landen staan er duidelijk niet tussen.quote:
Plausibelquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland staat hoog, komt zeker door fokkers die het gemiddelde omhoog trekken.
Ja, al die grappen over Senegal kunnen ze dus net zo goed over Nederland maken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland staat hoog, komt zeker door fokkers die het gemiddelde omhoog trekken.
Mensen die hun studieschuld niet willen terugbetalen hebben zonder uitzondering een micropenis.quote:
Nu al geen zin meer?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze vragen alleen maar of hij een probleem heeft.
Ziyech maakt het verschil op de training.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Die commentator zit wel met zijn broekje omlaag elke keer dat Ziyech aan de bal is he
Ja en Ziyech bakt er weer eens helemaal niks van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Die commentator zit wel met zijn broekje omlaag elke keer dat Ziyech aan de bal is he
Ziyech is nou typisch de speler die als eerste met Lang en Bergwijn gaat rotzooien achter de rug van de trainer om. (Als hij voor Oranje zou hebben gekozen)quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja en Ziyech bakt er weer eens helemaal niks van.
Ja ik snapte die referentie niet helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:36 schreef Zorro het volgende:
"De Apollo 13 van Marokko"
Die Roelfs snapt het niet helemaal he?
Jij wilt liever 11x een talentloze indepasloper?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ziyech is nou typisch de speler die als eerste met Lang en Bergwijn gaat rotzooien achter de rug van de trainer om. (Als hij voor Oranje zou hebben gekozen)
Normaal wel maar nu geniet ik van de teleurstelling van Roelfsquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Verstandige mensen kijken op de Belg.
Echt he.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:43 schreef Halcon het volgende:
Hoe kneusje Roelfs reageert op deze (mooie) goal versus hoe hij klaarkomt op dat totaal mislukte en hopeloze schot van Ziyech.
Je hoorde gewoon de brok in zijn keel toen die besefte dat het een goal wasquote:
En in de rust?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Verstandige mensen kijken op de Belg.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:43 schreef Halcon het volgende:
Hoe kneusje Roelfs reageert op deze (mooie) goal versus hoe hij klaarkomt op dat totaal mislukte en hopeloze schot van Ziyech.
Denk dat hij in de rust even stiekem gaat huilen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoorde gewoon de brok in zijn keel toen die besefte dat het een goal was
Na de winter lekker banken in Milaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ziyech bij Chelsea: 51 Premier League wedstrijden. 6 goals.
Oke pietje, nu weten we het wel weerquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van Basten denkt dat die statistieken de schuld zijn 3 trainers die hem ''verkeerd'' gebruiken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Echt een fantastisch doelpunt zelfsquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:43 schreef Halcon het volgende:
Wereldgoalquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt een fantastisch doelpunt zelfs
Hahaha.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Basten denkt dat die statistieken de schuld zijn 3 trainers die hem ''verkeerd'' gebruiken.
Het is te hopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na de winter lekker banken in Milaan.
En dan over anderhalf / twee jaar lekker naar Turkije of de zandbak.
Ziyech schiet tegen de paal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke pietje, nu weten we het wel weer
Die is gewoon weer van de partij op het WK 2026. Voetbalt als een jonge god.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:44 schreef Zorro het volgende:
Ik vind wel dat Modric niet zonder doelpunt dit WK mag verlaten
Mooi gifje heb je overgenomen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nu rust. We schakelen even over naar de menigte kijkers in Amsterdam Nieuw-West
[ afbeelding ]
@:Zipportal
EK 2024quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die is gewoon weer van de partij op het WK 2026. Voetbalt als een jonge god.
Zwijntje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Handjes onder de anti-stress deken.
Dat zijn wel bijna allemaal invalbeurten van vaak maar een paar minuten. Bij elkaar opgeteld komt hij tot 6 doelpunten en 6 assists in 2500 minuten, wat nu ook weer niet zo slecht is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat is elke 220 minuten een goal of assist, niet bepaald indrukwekkend lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zijn wel bijna allemaal invalbeurten van vaak maar een paar minuten. Bij elkaar opgeteld komt hij tot 6 doelpunten en 6 assists in 2500 minuten, wat nu ook weer niet zo slecht is.
Belgiumquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze legt zometeen haar pener op tafel.
Affelaij ook.quote:
Genoeg middenvelders die daaronder zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is elke 220 minuten een goal of assist, niet bepaald indrukwekkend lijkt mij.
Nummer 10's niet zoveel mag ik hopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg middenvelders die daaronder zitten.
Niet heel goed inderdaad, maar ook niet extreem slecht, zeker als je bedenkt dat bijna alle Nederlandse spelers mislukken in het buitenland.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is elke 220 minuten een goal of assist, niet bepaald indrukwekkend lijkt mij.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:56 schreef Coco het volgende:
Wat een mensonterende herhaalprik reclame
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:56 schreef Coco het volgende:
Wat een mensonterende herhaalprik reclame
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet heel goed inderdaad, maar ook niet extreem slecht, zeker als je bedenkt dat bijna alle Nederlandse reclamemakers mislukken in het buitenland.
Ritmisch knorren.quote:
Dat laatste ben ik met je eens. Maar dat zegt dus meer over het niveau van onze Eredivisiespelers dan over Ziyech.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet heel goed inderdaad, maar ook niet extreem slecht, zeker als je bedenkt dat bijna alle Nederlandse spelers mislukken in het buitenland.
Soep. Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Varkenshaasje met patatquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmkarbonade met broccoli.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Davids en Witschge scoorden nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg middenvelders die daaronder zitten.
Rene van Rijswijk ook amper.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Davids en Witschge scoorden nooit.
Davids wel toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Davids en Witschge scoorden nooit.
Ik heb net een flesje rood opengetrokkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |