Ik denk omdat Berend wilde sporten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom haalt matin mensen uit bed?
Begreep ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel schrijven maar niet voorlezen
Esther lukt me nog niet...ik heb dat met JWquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin Esther sympathiek te vinden
Krijg een soort plaatsvervangend Stockholmsyndroom
Dat lijkt wel iets besmettelijks daar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf wel helemaal geweldig...
10 keer opdrukken.quote:
Komt een Zalando en Primera button op toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt zodirect een febo mannetje om de computer te fixen.
Ik ga steeds meer de laatste twee letters van zijn naam heel passend vinden bij hemquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Erik gaat houthakken,wil niemand in de buurt.
Mij lukt Eunice nog nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Esther lukt me nog niet...ik heb dat met JW
Mij ook niet, en dat gaat ben ik bang...ook nooit gebeuren...ik voelde iets van sympathie voor haar toen ze moest huilen toen ze een kerstliedje moest zingen, maar dat was ook na 6 tranen weer wegquote:
Vreselijk irritant eigenzinnig mannetje met vieze lik-tic.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer de laatste twee letters van zijn naam heel passend vinden bij hem
Ik wilde het net typen....trek even een shirt aan....quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:53 schreef schizolientje het volgende:
Met een muts op maar ontbloot bovenlijf aan tafel. Het zal wel goed zijn
Nou dat lukt mij ook niet hoor. Wel met Tianoquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Esther lukt me nog niet...ik heb dat met JW
Zonder KimK dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat lukt mij ook niet hoor. Wel met Tiano
Tijdelijk??quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin is tijdelijk kierewiet geloof ik.
Die zegt hele zinnige dingen soms. Blijft rustig in discussies. Een vertrek van KimK zou hem goed doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat lukt mij ook niet hoor. Wel met Tiano
Een caloriedeficit van 14000kcal in twee dagen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:20 schreef R0T29 het volgende:
GJ is wel heel erg gefocust op zijn gewicht.
Zoe is 2 kilo afgevallen in 2 dagen
Jeff of Djedi...?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:18 schreef R0T29 het volgende:
GJ denkt dat er vandaag een eliminatie komt
Het 'fietsen' is wel meer trappelen bij haar, maar ze is goed bezig!!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:40 schreef Seattle het volgende:
Knap van Moraima die buikspieroefeningen! Weet niet of ik dat haar na doe eigenlijk
Inderdaad knap, maar ik houd mijn hart soms vast als ze zo buitenadem is, denk telkens dat ze een hartaanval krijgt ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:40 schreef Seattle het volgende:
Knap van Moraima die buikspieroefeningen! Weet niet of ik dat haar na doe eigenlijk
Ik ben die wandel gesprekjes met hem en Bab een beetje zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:00 schreef R0T29 het volgende:
Het zit GJ overduidelijk dwars dat hij nooit wat heeft gekregen van Jeff toen hij manager was.
Ik ook....maar het was dat of Eunice... of streams uit dat had eigenlijk de beste optie geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben die wandel gesprekjes met hem en Bab een beetje zat eigenlijk.
Echt? Die vind ik heerlijk om naar te luisteren. Leuk duo met leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar nu Leila in beeldquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ook....maar het was dat of Eunice... of streams uit dat had eigenlijk de beste optie geweest
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Babette, vind haar niet echt een leuk mens.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Die vind ik heerlijk om naar te luisteren. Leuk duo met leuke gesprekken
Haal dat tje maar wegquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar nu Leila in beeld
Las dat gisterenavond weer een ruzietje tussen Leila en Mexx was geweest
Heb jij die gezien?
Oh ik vind haar een van de leukste in de loodsquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Babette, vind haar niet echt een leuk mens.
Alles met Babbel erin is een beetje zat.. dat mens kan gewoon geen normale gesprekken meer voerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisterenavond niks gezien helaas....wel teruggelezen en het loopt inderdaad niet lekker tussen die twee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die gezien?
Ik heb ze van de vorige avond en de ochtend daar op wel gezien, maar van gisteren niet kon er ook geen filmpje van vinden.quote:
Ik vind haar vreselijk kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles met Babbel erin is een beetje zat.. dat mens kan gewoon geen normale gesprekken meer voeren
Ik hoor 10x liever Lela kwebbelen al zegt ze nix...quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk kan er niets aan doen.
Ik ga meestal bij haar weg, maar de laatste dagen is dat niet te doen ze is teveel op de streams
Het ontploffingsgevaar houdt me bij Leila als ze op stream isquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor 10x liever Lela kwebbelen al zegt ze nix...
Hij heet gewoon GJ.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
En weer die amateur psycholoog met een wappi aan de wandel.
We gaan hier geen mensen in een bepaalde hoek zetten. Totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wist ik al dat die domme wappi GJ heet.
Ik benoem de hoek waar hij in zit en zelf voor heeft gekozen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan hier geen mensen in een bepaalde hoek zetten. Totaal niet relevant.
Lekker laten gaan dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik benoem de hoek waar hij in zit en zelf voor heeft gekozen.
Ik heb respect voor leila gekregen die laat niet echt met zich sollen en blijft bij haar standpunt (vooralsnog)quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor 10x liever Lela kwebbelen al zegt ze nix...
Het was maar kort maar wel geinig... Leila noemde Mexx een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die gezien?
Zeker is, je kunt er beter geen ruzie mee krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb respect voor leila gekregen die laat niet echt met zich sollen en blijft bij haar standpunt (vooralsnog)
Geweldig, hoop dat er nog een filmpje van komtquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Het was maar kort maar wel geinig... Leila noemde Mexx een afgelikte boterham
Nee, dat zeker nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker is, je kunt er beter geen ruzie mee krijgen.
Was dat in de keuken?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
"Ik veeg vloer met die twee" (leila over M&M) 🤣quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jep in de keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom even naar de SC.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
In welk forum/ topic moet ik zijn met vragen over andere smileys/ gifs die je wil gebruiken?
IK vind dat een aankomende psych niet zoveel moet oordelen en praten over mensen. Ze probeert ook altijdquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik!quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom even naar de SC.
JAA / [JAA SC #10] Wordt er nog wat geelimineerd of wat?
Tiano nog in bed?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
Er moeten toch meer daar rondlopen die ik nog niet heb gezien.
B.V bed van Wanda is leeg
[ afbeelding ]
Nee, Tiano was ook al redelijk vroeg wakker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano nog in bed?
Wanda zal naar verwachting in de buurt van jappie hangen
Marciano was net aan het trainenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano nog in bed?
Wanda zal naar verwachting in de buurt van jappie hangen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Tiano was ook al redelijk vroeg wakker.
dan lijkt het zoquote:
Moe word ik van dat onderwerp en dan gaan ze het pas maandag in de groep gooienquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
Bern wordt verweten vrekkig te zijn
maar Tiano is ook er ook heel veel mee bezig
Zo mee eens, het is een herhaling op herhaling.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moe word ik van dat onderwerp en dan gaan ze het pas maandag in de groep gooien
ze praten in hetzelfde cirkeltjequote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moe word ik van dat onderwerp en dan gaan ze het pas maandag in de groep gooien
geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wat waren Babette en Wendy daar nou aan het doen?
rokenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Wat waren Babette en Wendy daar nou aan het doen?
Waren stiekem aan het doen, maar uiteraard toen wel streamwissel, hadden ze tijdens dat roddeluurtje moeten dusquote:
in theorie zou het kunnenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Marciano kan een manager weigeren om een pot/activiteit stemming door te geven aan de Febo, zodat het toch niet gebeurd.....
Ik vraag het me af.
Lijkt me ook sterk, kan ie misschien in de praktijk wel weigeren, levert weer leuke tv op maar die activiteit wordt dan van achter waarschijnlijk gewoon opgelegd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Marciano kan een manager weigeren om een pot/activiteit stemming door te geven aan de Febo, zodat het toch niet gebeurd.....
Ik vraag het me af.
those good ol' daysquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
Arretjescake is genoemd.... Beau
En dat klopt ook nog.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:25 schreef R0T29 het volgende:
Zoe zegt dat Martin nooit zijn handen wast na het plassen en daarna wel altijd met zijn handen in iedereens gezicht zit
quote:
Als je daar naar gaat luisteren hebben ze elke dag rijst met kip en kousenband, best lekker, maar niet iedere dag.quote:
Als je er op let hoe verveeld ze "moeten" kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik doe iets wat iedereen elke week leuk vindt....
Ja... hij ziet wel meer dingen niet helemaal realistisch...
de haat naar Jeffquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
Arme GJ, hij heeft helemaal niks gekregen van Jeff, iedereen kreeg wat maar hij heeft he-le-maal niks gekregen. Maar goed, ook nergens om gevraagd, dat had ie kunnen doen, maar goed hij heeft niks gekregen.
Wat een jankerd
Baseert het ook op niks.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
de haat naar Jeff
is nog steeds het gedoe dat Jeff met Alicia had
GJ heeft weinig eigen mening
Volgens mij is het afgekoeld want zag vanochtend stukje in de slaapkamer en toen gingen ze samen een spelletje doen. Duizenden ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:52 schreef R0T29 het volgende:
Mexx zit tegenover Leila aan tafel met de lunch. Is de boel al weer afgekoeld of wacht Leila het moment af dat ze 'die bitch kan finishen'
liep net door beeld met de gitaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Is Jeff in kamer 5 of zo? De hele ochtend nog niet gezien.
quote:
Hij is griepig trouwens, dus wellicht meer in bed.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag hem een paar minuten geleden met Kim D praten.Gewoon lief en leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Alweer… Jeff is al eens verkouden geweest. Niet heel veel weerstand die tijgertquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is griepig trouwens, dus wellicht meer in bed.
vandaar al die pleisters op de armenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor net Eunice en Wendy over een Griepprik of iets, sommigen hebben er wat last van
Woensdag hebben ze een booster gehad,op GJ en nog iemand na.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor net Eunice en Wendy over een Griepprik of iets, sommigen hebben er wat last van
Het komt er op neer dat we het eigenlijk niet weten, wat we wel weten is dat ze daar regelmatig zijn. Niets nieuws, want Huub vertelde na DGK dat hij daar regelmatig een bak koffie ging drinken, en Jaap vooraf toestemming kwam vragen of hij dit of dat mocht doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zag hem een paar minuten geleden met Kim D praten.Gewoon lief en leuk.
Voor een kerstdag?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
JW komt erachter dat 150 euro budget wel weinig is.
eitjes zekerquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef R0T29 het volgende:
Esther zegt tegen Babette: "Daar heb jij geen kijk op, daar heb ik wel kijk op"
Ze heeft voor 500 man gekookt.
Niet in deze context.quote:
quote:
Heel de loods verkracht,krijgt Leila hier ook de schuld van.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Woensdag hebben ze een booster gehad,op GJ en nog iemand na.
Dat is inderdaad niet veel voor 28 mensen. Zou hij toch moeten weten als restaurant manager. Of Berendquote:
What happend?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:04 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind het knap hoe rustig Babette blijft tegen Esther. Ik had tegen die betweterige bitch allang een "Leila-tje" gedaan
Die muts is echt vreselijk.quote:
Een vaccinatiequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef R0T29 het volgende:
GJ blijft Avondtuur gewoon doen als er straks entertainment gekocht gaat worden...Wat zou het kosten om hem ermee te laten stoppen?
Gewoon schorsen, daar heeft hij ervaring mee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef R0T29 het volgende:
GJ blijft Avondtuur gewoon doen als er straks entertainment gekocht gaat worden...Wat zou het kosten om hem ermee te laten stoppen?
dan vraagt hij martin tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:09 schreef R0T29 het volgende:
GJ wil een liedje vooraf bij zijn 'talkshow'
Die gaat er waarschijnlijk ook gewoon thuis mee door mocht ie eruit gestemd worden. Plant gewoon een paar pluche beesten op de bank en ready to go.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik zal Avondtuur doorzetten, of we nu een entertainment boek hebben of niet....
Ja raar kleurtje. Amper model in.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gaat er waarschijnlijk ook gewoon thuis mee door mocht ie eruit gestemd worden. Plant gewoon een paar pluche beesten op de bank en ready to go.
model vind ik dan wel weer leukquote:
Ik heb het idee dat het vooruitzicht van een peuk, bij Jeff goed doet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
grappig dat Jeff en Moraima nu wel goed met elkaar gaan
Jeff is nogal wisselvallig, elke dag heeft hij een nieuwe doelwit die hij helemaal psychisch kapot gaat makenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
grappig dat Jeff en Moraima nu wel goed met elkaar gaan
die heeft ie alquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vooruitzicht van een peuk, bij Jeff goed doet.
tot nu toe is er maar 1 stel dat daar mee bezig isquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jeff is nogal wisselvallig, elke dag heeft hij een nieuwe doelwit die hij helemaal psychisch kapot gaat maken
Ik weet dat hij al shag heeft. Alles werd afgewogen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ie al
Geloof dat Wendy en Babbel al bijna door hun dagelijkse stash heen zijn
hebben net sneaky gerookt
denk dat hij vooral een doel mistquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik weet dat hij al shag heeft. Alles werd afgewogen.
Gisteren sigaretten gedraaid.
Daarom denk ik dat het idee dat hij een peuk kan roken, hem goed doet.
Tot nu toe is het allemaal grootspraak van Jef.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot nu toe is er maar 1 stel dat daar mee bezig is
en dat zijn martin en mexx tegen Leila
Ik dacht dat jij het me even uit ging leggen.quote:
Klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat hij vooral een doel mist
en iets om mee bezig te zijn
roken is dan weer afleiding
en dat is maar heel even
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tot nu toe is het allemaal grootspraak van Jef.
Grote bek hebben maar wel even vooraf rondkijken of er een vluchtweg is.
zou ook 1 van de redenen voor mij zijn om niet aan zoiets mee te doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt.
Daarom vroeg hij zich ook af "wat doe ik hier".
Ik begrijp dat wel als je dat nog maanden moet volhouden.
Daar zit u toch al?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou het nog geen week volhouden in die loods. Kun je beter meteen in een bejaardenhuis gaan wonen
dat heb ik al eens gepostquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
GBR overleg... ze hebben het nu over voowerpen balanceren.. zou een challenge voor GJ zijn. Moet wel op het voorhoofd.
voor het eerst in 10 jaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef R0T29 het volgende:
De wereldrecord commissie zit weer bij elkaar....
Misschien kan Erik het record opdrukken proberen te verbeteren .... hij is al sinds week 2 aan het trainen en heeft vanochtend 10 push-ups kunnen doen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Opa en oma op de bank op stream 1 en darten op stream 2...
Erik ontbreekt het realiteitszin gen geloof ik...quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:27 schreef R0T29 het volgende:
Erik denkt echt dat het een makkie is om 1 liter tomatensaus in te slikken... Marciano ziet het niet gebeuren
Nogal ja...hij heeft echt een vreemde kronkel in zijn kopquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erik ontbreekt het realiteitszin gen geloof ik...
Erik is anders...quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Erik drinkt zo een liter tomatensaus weg in een minuut maar alleen maar van Heinz 😆. Is het nu saus of ketchup. Erik kan alles...not
En eerst een paar keer oefenen natuurlijk .. slimquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eten , dat lijkt Erik wel wat![]()
Je hebt ook tomatensaus van Heinzquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Erik drinkt zo een liter tomatensaus weg in een minuut maar alleen maar van Heinz 😆. Is het nu saus of ketchup. Erik kan alles...not
Ik denk niet dat Eruk 😉 ooit een fles tomatensaus in zijn handen heeft gehad laat staan er een ( spaghettisaus( mee gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je hebt ook tomatensaus van Heinz
Nou dat weet ik niet, maar in hoeveel minuten moet hij dat dan op drinkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Eruk 😉 ooit een fles tomatensaus in zijn handen heeft gehad laat staan er een ( spaghettisaus( mee gemaakt heeft.
1quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, maar in hoeveel minuten moet hij dat dan op drinken
Nou dat lukt Erik makkelijk! Maar sowieso,waarom zou je dit willen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
1 liter tomatensaus drinken:
https://www.tiktok.com/@:(...)/7115830375443713286
Nou met een rietje, zoals in de link wat Li0n post, dan lukt het Erik niet denk ik.. maar uit een glas drinken is ook lastig want je slikt het niet snel doorquote:
Ja dat was wel tezien aan dat broodje hamburgercwat ze heeft gemaakt voor 30 mensendat ging heel soepel.....quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef R0T29 het volgende:
Esther zegt tegen Babette: "Daar heb jij geen kijk op, daar heb ik wel kijk op"
Ze heeft voor 500 man gekookt.
Wat vreselijk enig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:44 schreef R0T29 het volgende:
Ze gaan oefenen om het wereldrecord geblinddoekt op 1 been staan te verbreken
Beter ook, geloof niet dat ze die liter saus hadden mogen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:44 schreef R0T29 het volgende:
Ze gaan oefenen om het wereldrecord geblinddoekt op 1 been staan te verbreken
Dan zal het wel een SL zijn om een visuele situatie.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. de blaadjes SL weer terug
Dat zal, de soundlocks zijn populair nuquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zal het wel een SL zijn om een visuele situatie.
De winter versie toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. de blaadjes SL weer terug
Makkelijk scoren Mattin.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Zoowie Zoowie mompel overgewicht.. enzo papiertje van Martin![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Zoe en Mexx elkaar niet veel maken ??quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Makkelijk scoren Mattin.
Zoe is dik hahahahaha.
Is nog nix bij " niet op je satisfier kauwen, wat je bij een echte pik...enzz"quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Makkelijk scoren Mattin.
Zoe is dik hahahahaha.
Bizar beeld... wie heeft er aangeslijmt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
Leila en Mexx zitten samen te kaarten...
Kan alleen maar K5 geweest zijn.. :Lela was een wandelend killingfieldquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:10 schreef engine het volgende:
Zal toch wel ergens een soort van goedmaak momentje zijn geweest denk ik. Anders is het wel bizar
Zo te zien gaat het bij Mexx niet van hartequote:Op vrijdag 16 december 2022 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bizar beeld... wie heeft er aangeslijmt?![]()
[ afbeelding ]
Het zal geen DGK mogen worden blijkbaar..quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het bij Mexx niet van harte
Sorry zeggen,handje geven en lief gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het bij Mexx niet van harte
Ben verbaasd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
Leila en Mexx zitten samen te kaarten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |