Ik denk omdat Berend wilde sporten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom haalt matin mensen uit bed?
Begreep ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel schrijven maar niet voorlezen
Esther lukt me nog niet...ik heb dat met JWquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin Esther sympathiek te vinden
Krijg een soort plaatsvervangend Stockholmsyndroom
Dat lijkt wel iets besmettelijks daar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf wel helemaal geweldig...
10 keer opdrukken.quote:
Komt een Zalando en Primera button op toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt zodirect een febo mannetje om de computer te fixen.
Ik ga steeds meer de laatste twee letters van zijn naam heel passend vinden bij hemquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Erik gaat houthakken,wil niemand in de buurt.
Mij lukt Eunice nog nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Esther lukt me nog niet...ik heb dat met JW
Mij ook niet, en dat gaat ben ik bang...ook nooit gebeuren...ik voelde iets van sympathie voor haar toen ze moest huilen toen ze een kerstliedje moest zingen, maar dat was ook na 6 tranen weer wegquote:
Vreselijk irritant eigenzinnig mannetje met vieze lik-tic.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer de laatste twee letters van zijn naam heel passend vinden bij hem
Ik wilde het net typen....trek even een shirt aan....quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:53 schreef schizolientje het volgende:
Met een muts op maar ontbloot bovenlijf aan tafel. Het zal wel goed zijn
Nou dat lukt mij ook niet hoor. Wel met Tianoquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Esther lukt me nog niet...ik heb dat met JW
Zonder KimK dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat lukt mij ook niet hoor. Wel met Tiano
Tijdelijk??quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin is tijdelijk kierewiet geloof ik.
Die zegt hele zinnige dingen soms. Blijft rustig in discussies. Een vertrek van KimK zou hem goed doenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou dat lukt mij ook niet hoor. Wel met Tiano
Een caloriedeficit van 14000kcal in twee dagen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:20 schreef R0T29 het volgende:
GJ is wel heel erg gefocust op zijn gewicht.
Zoe is 2 kilo afgevallen in 2 dagen
Jeff of Djedi...?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:18 schreef R0T29 het volgende:
GJ denkt dat er vandaag een eliminatie komt
Het 'fietsen' is wel meer trappelen bij haar, maar ze is goed bezig!!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:40 schreef Seattle het volgende:
Knap van Moraima die buikspieroefeningen! Weet niet of ik dat haar na doe eigenlijk
Inderdaad knap, maar ik houd mijn hart soms vast als ze zo buitenadem is, denk telkens dat ze een hartaanval krijgt ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:40 schreef Seattle het volgende:
Knap van Moraima die buikspieroefeningen! Weet niet of ik dat haar na doe eigenlijk
Ik ben die wandel gesprekjes met hem en Bab een beetje zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:00 schreef R0T29 het volgende:
Het zit GJ overduidelijk dwars dat hij nooit wat heeft gekregen van Jeff toen hij manager was.
Ik ook....maar het was dat of Eunice... of streams uit dat had eigenlijk de beste optie geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben die wandel gesprekjes met hem en Bab een beetje zat eigenlijk.
Echt? Die vind ik heerlijk om naar te luisteren. Leuk duo met leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar nu Leila in beeldquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ook....maar het was dat of Eunice... of streams uit dat had eigenlijk de beste optie geweest
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Babette, vind haar niet echt een leuk mens.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Die vind ik heerlijk om naar te luisteren. Leuk duo met leuke gesprekken
Haal dat tje maar wegquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar nu Leila in beeld
Las dat gisterenavond weer een ruzietje tussen Leila en Mexx was geweest
Heb jij die gezien?
Oh ik vind haar een van de leukste in de loodsquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Babette, vind haar niet echt een leuk mens.
Alles met Babbel erin is een beetje zat.. dat mens kan gewoon geen normale gesprekken meer voerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisterenavond niks gezien helaas....wel teruggelezen en het loopt inderdaad niet lekker tussen die twee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die gezien?
Ik heb ze van de vorige avond en de ochtend daar op wel gezien, maar van gisteren niet kon er ook geen filmpje van vinden.quote:
Ik vind haar vreselijk kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles met Babbel erin is een beetje zat.. dat mens kan gewoon geen normale gesprekken meer voeren
Ik hoor 10x liever Lela kwebbelen al zegt ze nix...quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk kan er niets aan doen.
Ik ga meestal bij haar weg, maar de laatste dagen is dat niet te doen ze is teveel op de streams
Het ontploffingsgevaar houdt me bij Leila als ze op stream isquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor 10x liever Lela kwebbelen al zegt ze nix...
Hij heet gewoon GJ.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
En weer die amateur psycholoog met een wappi aan de wandel.
We gaan hier geen mensen in een bepaalde hoek zetten. Totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat wist ik al dat die domme wappi GJ heet.
Ik benoem de hoek waar hij in zit en zelf voor heeft gekozen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan hier geen mensen in een bepaalde hoek zetten. Totaal niet relevant.
Lekker laten gaan dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik benoem de hoek waar hij in zit en zelf voor heeft gekozen.
Ik heb respect voor leila gekregen die laat niet echt met zich sollen en blijft bij haar standpunt (vooralsnog)quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor 10x liever Lela kwebbelen al zegt ze nix...
Het was maar kort maar wel geinig... Leila noemde Mexx een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die gezien?
Zeker is, je kunt er beter geen ruzie mee krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb respect voor leila gekregen die laat niet echt met zich sollen en blijft bij haar standpunt (vooralsnog)
Geweldig, hoop dat er nog een filmpje van komtquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Het was maar kort maar wel geinig... Leila noemde Mexx een afgelikte boterham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |