De livestreams via videoland neem ik aan?quote:Op zondag 11 december 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 19.30 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4
Ja weer via videoland voor zover mij bekend.quote:Op zondag 11 december 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De livestreams via videoland neem ik aan?
quote:Op zondag 11 december 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weer via videoland voor zover mij bekend.
En er staat al een BB forum klaarBig Brother 2023
Nog een maandje dan is het al zoverquote:
Yes, eventjes geduld, maar ik denk dat ik wel blijf hangen in de COS van JAA, ik vind het een erg leuk iets stiekem diep in mijn hartquote:Op zondag 11 december 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een maandje dan is het al zover
Dat kan ben je helemaal vrij in.quote:Op zondag 11 december 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes, eventjes geduld, maar ik denk dat ik wel blijf hangen in de COS van JAA, ik vind het een erg leuk iets stiekem diep in mijn hart
Ja, maar ik kijk af en toe even een half uurtje, ik ga niet de hele dag intensief staren. Zoals nu ben ik een beetje ziekjes of als ik erg moe ben vind ik het wel leuk om langer te kijken. Anders houd ik de COS een beetje in de gaten en schakel in als er iets gebeurt terwijl ik bezig benquote:Op zondag 11 december 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ben je helemaal vrij in.
Persoonlijk vind ik JAA saai, gebeurd niet zo heel veel overdag.
quote:Op maandag 12 december 2022 08:12 schreef R0T29 het volgende:
Omg....zit ik net even op Tinder in de rondte te swipen....(ja...ik heb echt geen leven![]()
) kom ik ineens Madelaine tegen.
Daten!quote:Op maandag 12 december 2022 08:12 schreef R0T29 het volgende:
Omg....zit ik net even op Tinder in de rondte te swipen....(ja...ik heb echt geen leven![]()
Kan wel even screenshot maken en uploaden via https://postimages.org/nl/quote:Op maandag 12 december 2022 08:17 schreef R0T29 het volgende:
Je kunt hier geen plaatjes uploaden hè? Anders had ik het bewijs kunnen laten zien
https://postimg.cc/mzrtGHyWquote:Op maandag 12 december 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan wel even screenshot maken en uploaden via https://postimages.org/nl/
Heb je ook ook geklikt op het hartje?quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 12 december 2022 15:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb je ook ook geklikt op het hartje?
Hou ons op de hoogte als er een match isquote:
Ja! Zij doet zoveel leuke dingen in en voor de loodsquote:Op maandag 12 december 2022 17:46 schreef ledn81 het volgende:
Janet straalt helemaal. Trots op haar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2022 08:12 schreef R0T29 het volgende:
de site van @Flory is offlinequote:Op vrijdag 16 december 2022 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil een Quote smiley gebruiken waar kan ik die vinden en hoe doe ik dit
Wat bedoel je precies met een Quote smiley?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:38 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil een Quote smiley gebruiken waar kan ik die vinden en hoe doe ik dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |