abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207101628
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:47 schreef TLC het volgende:
Dictator in wording die Elon Musk
Dat in wording kun je wel achterwege laten hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_207101631
twitter

Hoe vaak ik dit soort gesprekken wel niet in AMV heb gehad, met als ultieme dooddoener “ja het is een privaat bedrijf.”
Toen vonden ze het prachtig om even de “libertarier” uit te hangen maar nu het hun eigen mensen betreft is de wereld te klein.
Vooral ook omdat de bans volkomen in lijn zijn met de regels waar bij veel conservatieven natuurlijk geen sprake was.
pi_207101634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is wel degelijk een verbetering, er zijn regels en als je die overtreed dan heb je een probleem.
Hoe het eerst ging was een zeer losse interpretatie van de regels waardoor je een dubbele maat kreeg.
Project Veritas bijvoorbeeld, waar is die voor gebanned?
Daar is nooit duidelijkheid over geweest maar toen ik dat aankaartte in AMV kreeg ik vooral te horen dat Twitter een privaat bedrijf was en dat ze konden doen wat ze wilden.
Hoe ironisch is het nu dat de progressieven zitten te huilen nu dat er regels zijn die duidelijk zijn en voor iedereen gelden.
Nogmaals ik vind niet dat hier er een ban gegeven moet worden voor informatie dat gewoon openbaar is maar daar gaat het nu even niet om.
Omdat ze herhaaldelijk mensen gedoxxed hadden. Afgaande op je eerdere posts in dit topic zou je dat toch een perfect valide reden om ze te bannen moeten vinden?
pi_207101645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is wel degelijk een verbetering, er zijn regels en als je die overtreed dan heb je een probleem.
Hoe het eerst ging was een zeer losse interpretatie van de regels waardoor je een dubbele maat kreeg.
Project Veritas bijvoorbeeld, waar is die voor gebanned?
Daar is nooit duidelijkheid over geweest maar toen ik dat aankaartte in AMV kreeg ik vooral te horen dat Twitter een privaat bedrijf was en dat ze konden doen wat ze wilden.
Hoe ironisch is het nu dat de progressieven zitten te huilen nu dat er regels zijn die duidelijk zijn en voor iedereen gelden.
Nogmaals ik vind niet dat hier er een ban gegeven moet worden voor informatie dat gewoon openbaar is maar daar gaat het nu even niet om.
Oh, wat mij betreft mag Musk bannen wie hij wil. Alleen staat dat nogal haaks op zijn eerdere uitlatingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_207101692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Omdat ze herhaaldelijk mensen gedoxxed hadden. Afgaande op je eerdere posts in dit topic zou je dat toch een perfect valide reden om ze te bannen moeten vinden?
Van doxxen was geen sprake, zijn er ergens adressen of persoonlijke gegevens gedeeld? En mocht dat het geval zijn waarom is Taylor Lorenz dan niet geband ondanks het feit dat zij aantoonbaar Libs of TikTok had gedoxxed?
De smoes toen was ja dat is nu eenmaal journalistiek, althans dat was wat @Kijkertje maar bleef herhalen.
pi_207101701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Oh, wat mij betreft mag Musk bannen wie hij wil. Alleen staat dat Nogal haaks op zijn eerdere uitlatingen.
Dat ben ik met je eens, ik vind ook dat Musk hier veel te ver gaat. Maar de selectieve verontwaardiging van de progressieven is ronduit hilarisch.
pi_207101725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Van doxxen was geen sprake, zijn er ergens adressen of persoonlijke gegevens gedeeld? En mocht dat het geval zijn waarom is Taylor Lorenz dan niet geband ondanks het feit dat zij aantoonbaar Libs of TikTok had gedoxxed?
De smoes toen was ja dat is nu eenmaal journalistiek, althans dat was wat @:kijkertje maar bleef herhalen.
Van Musk zijn toch ook alleen maar (openbaar beschikbare) vluchtgegevens van zijn vliegtuig gedeeld? Beetje vreemd dat Elon's jet meer recht op privacy heeft dan daadwerkelijke personen :').
pi_207101742
Hahaha heerlijk dit. Had ie hier een paar maanden geleden niet nog de mond van vol, dat hij vrijheid van meningsuiting zo belangrijk vond dat hij zelfs deze accounts gewoon in de lucht hield? _O-

Van mij mag Musk iedereen bannen die ie wil, het is zijn platform tenslotte. Maar je wist gewoon dat het in no-time op hypocrisie uit ging draaien. De vreemde bochten waar zijn fans zich in moeten draaien om dit te verdedigen zijn de kers op de taart.
pi_207101751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Oh, wat mij betreft mag Musk bannen wie hij wil. Alleen staat dat Nogal haaks op zijn eerdere uitlatingen.
Dit inderdaad. Musk is zelf degene die roept dat hij het beter gaat doen en Twitter meer vrijheid krijgt. Ondertussen zijn er meer regels om mensen te bannen.

twitter

Kijk die Musk liegen hier.
twitter
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 december 2022 @ 12:05:14 #235
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207101784
twitter

Hypocriet mannetje. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_207101831
twitter
  Vis een optie? vrijdag 16 december 2022 @ 12:13:27 #237
70532 loveli
N
pi_207101867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, ik vind ook dat Musk hier veel te ver gaat. Maar de selectieve verontwaardiging van de progressieven is ronduit hilarisch.
Dit ja.
crap in = crap out
pi_207101885
quote:
Wat een leugenaar.
pi_207101929
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik mis de woorden cholerisch, driftig en heetgebakerd.
En "kort pittig kapsel".

:P
pi_207101937
quote:
Lees je wel eens wat er er vlak voor je post is gebeurd in een topic? Musk was een vriendje van Epstein en bant accounts die bewijs laten zien dat hij regelmatig naar zijn eiland vloog.

Maar hij is super anti kindermisbruik hoor. :W
pi_207101970
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Lees je wel eens wat er er vlak voor je post is gebeurd in een topic? Musk was een vriendje van Epstein en bant accounts die bewijs laten zien dat hij regelmatig naar zijn eiland vloog.

is ie al ondervraagt door de politie voor zn vluchten naar epstein island?
pi_207101990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:23 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Is hij al ondervraagd door de politie voor de aanslag op zijn kinderen!?
pi_207102000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:23 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ga maar weer ontwijken hoor, waarom verdedig jij seksueel misbruik?
pi_207102009
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:26 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ga maar weer ontwijken hoor, waarom verdedig jij seksueel misbruik?
waar doe ik dat precies?
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:28:12 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207102015
Hoe kan iemand uberhaupt nog vinden dat het goed gaat met Twitter? Wat een grote teringzooi met een megalomane man aan roer.
pi_207102040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan iemand uberhaupt nog vinden dat het goed gaat met Twitter? Wat een grote teringzooi met een megalomane man aan roer.
Qua useraantallen gaat het best goed, technisch blijft het tot nu toe overeind, omzet per werknemer zal ook wel gestegen zijn met de massa-ontslagen.
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:31:41 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207102044
quote:
Ja, want twitter stond eerder wel die bovenste vier toe? Dat was toen ook al verboden. En wat voor een obsessie heb jij met pedoseksualiteit eigenlijk dat er elke keer over post terwijl het helemaal niet relevant is in een topic?
pi_207102048
twitter

Heerlijk dit, lmao.
pi_207102053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar land hij zijn Gulfstream dan op Little James Island? Is daar een vliegveld wat geschikt is? _O- :')

De enige echte.
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:32:46 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207102058
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:31 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Qua useraantallen gaat het best goed, technisch blijft het tot nu toe overeind, omzet per werknemer zal ook wel gestegen zijn met de massa-ontslagen.
Tsja. Omzet per werknemers is niet bepaald een goed maatstaf als je daarnaast wellicht enorme verliezen lijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')