Dat in wording kun je wel achterwege laten hoor.quote:
Omdat ze herhaaldelijk mensen gedoxxed hadden. Afgaande op je eerdere posts in dit topic zou je dat toch een perfect valide reden om ze te bannen moeten vinden?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een verbetering, er zijn regels en als je die overtreed dan heb je een probleem.
Hoe het eerst ging was een zeer losse interpretatie van de regels waardoor je een dubbele maat kreeg.
Project Veritas bijvoorbeeld, waar is die voor gebanned?
Daar is nooit duidelijkheid over geweest maar toen ik dat aankaartte in AMV kreeg ik vooral te horen dat Twitter een privaat bedrijf was en dat ze konden doen wat ze wilden.
Hoe ironisch is het nu dat de progressieven zitten te huilen nu dat er regels zijn die duidelijk zijn en voor iedereen gelden.
Nogmaals ik vind niet dat hier er een ban gegeven moet worden voor informatie dat gewoon openbaar is maar daar gaat het nu even niet om.
Oh, wat mij betreft mag Musk bannen wie hij wil. Alleen staat dat nogal haaks op zijn eerdere uitlatingen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een verbetering, er zijn regels en als je die overtreed dan heb je een probleem.
Hoe het eerst ging was een zeer losse interpretatie van de regels waardoor je een dubbele maat kreeg.
Project Veritas bijvoorbeeld, waar is die voor gebanned?
Daar is nooit duidelijkheid over geweest maar toen ik dat aankaartte in AMV kreeg ik vooral te horen dat Twitter een privaat bedrijf was en dat ze konden doen wat ze wilden.
Hoe ironisch is het nu dat de progressieven zitten te huilen nu dat er regels zijn die duidelijk zijn en voor iedereen gelden.
Nogmaals ik vind niet dat hier er een ban gegeven moet worden voor informatie dat gewoon openbaar is maar daar gaat het nu even niet om.
Van doxxen was geen sprake, zijn er ergens adressen of persoonlijke gegevens gedeeld? En mocht dat het geval zijn waarom is Taylor Lorenz dan niet geband ondanks het feit dat zij aantoonbaar Libs of TikTok had gedoxxed?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat ze herhaaldelijk mensen gedoxxed hadden. Afgaande op je eerdere posts in dit topic zou je dat toch een perfect valide reden om ze te bannen moeten vinden?
Dat ben ik met je eens, ik vind ook dat Musk hier veel te ver gaat. Maar de selectieve verontwaardiging van de progressieven is ronduit hilarisch.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft mag Musk bannen wie hij wil. Alleen staat dat Nogal haaks op zijn eerdere uitlatingen.
Van Musk zijn toch ook alleen maar (openbaar beschikbare) vluchtgegevens van zijn vliegtuig gedeeld? Beetje vreemd dat Elon's jet meer recht op privacy heeft dan daadwerkelijke personenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Van doxxen was geen sprake, zijn er ergens adressen of persoonlijke gegevens gedeeld? En mocht dat het geval zijn waarom is Taylor Lorenz dan niet geband ondanks het feit dat zij aantoonbaar Libs of TikTok had gedoxxed?
De smoes toen was ja dat is nu eenmaal journalistiek, althans dat was wat @:kijkertje maar bleef herhalen.
Dit inderdaad. Musk is zelf degene die roept dat hij het beter gaat doen en Twitter meer vrijheid krijgt. Ondertussen zijn er meer regels om mensen te bannen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft mag Musk bannen wie hij wil. Alleen staat dat Nogal haaks op zijn eerdere uitlatingen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik vind ook dat Musk hier veel te ver gaat. Maar de selectieve verontwaardiging van de progressieven is ronduit hilarisch.
En "kort pittig kapsel".quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik mis de woorden cholerisch, driftig en heetgebakerd.
Lees je wel eens wat er er vlak voor je post is gebeurd in een topic? Musk was een vriendje van Epstein en bant accounts die bewijs laten zien dat hij regelmatig naar zijn eiland vloog.quote:
is ie al ondervraagt door de politie voor zn vluchten naar epstein island?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lees je wel eens wat er er vlak voor je post is gebeurd in een topic? Musk was een vriendje van Epstein en bant accounts die bewijs laten zien dat hij regelmatig naar zijn eiland vloog.
Maar hij is super anti kindermisbruik hoor.
Is hij al ondervraagd door de politie voor de aanslag op zijn kinderen!?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is ie al ondervraagt door de politie voor zn vluchten naar epstein island?
Ga maar weer ontwijken hoor, waarom verdedig jij seksueel misbruik?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
is ie al ondervraagt door de politie voor zn vluchten naar epstein island?
waar doe ik dat precies?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:26 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ga maar weer ontwijken hoor, waarom verdedig jij seksueel misbruik?
Qua useraantallen gaat het best goed, technisch blijft het tot nu toe overeind, omzet per werknemer zal ook wel gestegen zijn met de massa-ontslagen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan iemand uberhaupt nog vinden dat het goed gaat met Twitter? Wat een grote teringzooi met een megalomane man aan roer.
Ja, want twitter stond eerder wel die bovenste vier toe? Dat was toen ook al verboden. En wat voor een obsessie heb jij met pedoseksualiteit eigenlijk dat er elke keer over post terwijl het helemaal niet relevant is in een topic?quote:
Waar land hij zijn Gulfstream dan op Little James Island? Is daar een vliegveld wat geschikt is?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lees je wel eens wat er er vlak voor je post is gebeurd in een topic? Musk was een vriendje van Epstein en bant accounts die bewijs laten zien dat hij regelmatig naar zijn eiland vloog.
Maar hij is super anti kindermisbruik hoor.
Tsja. Omzet per werknemers is niet bepaald een goed maatstaf als je daarnaast wellicht enorme verliezen lijdt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:31 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Qua useraantallen gaat het best goed, technisch blijft het tot nu toe overeind, omzet per werknemer zal ook wel gestegen zijn met de massa-ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |