abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:35:48 #176
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_207100707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Naar mijn weten is het punt vooral dat Musk op dit vlak niet consequent is.
Waaruit zou dat dan blijken?

Zijn er andere accounts die realtime locatiegegevens delen van andere mensen zonder toestemming? Ik heb geen idee in elk geval.
pi_207100719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Waaruit zou dat dan blijken?

Zijn er andere accounts die realtime informatie delen van andere mensen? Ik heb geen idee in elk geval.
Naar ik begrijp zijn er meerdere account die vliegtuigen van prominenten volgen. Ook stelde Musk eerder dat hij die volg-account niet zou bannen, wat hij later dus wel deed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:38:30 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207100737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:32 schreef Scrummie het volgende:
Best vreemd dat mensen zo heftig reageren op het tegen gaan van realtime delen van iemands locatie met aantoonbare gevolgen. En dat er dan wat accounts geblockt worden die daarmee doorgaan, zij het op een ander platform en daar dan naar toe linken, lijkt me ook niet meer dan logisch.

Bizar dat dat soort kinderachtig gedrag door zoveel mensen goedgekeurd/aangemoedigd lijkt te worden.
Het is vooral bizar dat jij het klaarblijkelijk de normaalste zaak van de wereld vindt om accounts van journalisten te blokkeren wanneer die weinig meer doen dan benoemen dat andere accounts geblokkeerd zijn.
Huilen dan.
  Vis een optie? vrijdag 16 december 2022 @ 10:38:59 #179
70532 loveli
N
pi_207100740
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mooi man, die wandelende doelpalen.

Chivaz eerst: een grof schandaal dat mensen van twitter werden geband. Vvmu ditdat. Onder Musk wordt alles beter!

Chivaz nu: het is niet erg dat mensen worden geband je moet blij zijn dat het aangekondigd wordt!
Over 7 dagen (of een paar uur) zijn ze weer terug hoor.
crap in = crap out
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:39:01 #180
498282 Scrummie
pi_207100741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Naar ik begrijp zijn er meerdere account die vliegtuigen van prominenten volgen. Ook stelde Musk eerder dat hij die volg-account niet zou bannen, wat hij later dus wel deed.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je kind lastig gevallen is, je misschien wat sneller van mening wil veranderen.

Maar oke, ik ken die accounts niet, maar het zou inderdaad consequent zijn als daar ook wat tegen gedaan zou worden.
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:41:12 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207100765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:38 schreef loveli het volgende:

[..]
Over 7 dagen (of een paar uur) zijn ze weer terug hoor.
Ja, en dus ...?
Huilen dan.
pi_207100785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je kind lastig gevallen is, je misschien wat sneller van mening wil veranderen.

Maar oke, ik ken die accounts niet, maar het zou inderdaad consequent zijn als daar ook wat tegen gedaan zou worden.
Het is nog maar de vraag of dat ook echt zo is:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207100801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat kind zat niet in een vliegtuig en was ook niet in de buurt van een vliegveld, dat mensen deze onologica van opperpropagnda meester elon Goebbels zo slikken en napraten is schrikbarend.
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:43:39 #184
498282 Scrummie
pi_207100807
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is vooral bizar dat jij het klaarblijkelijk de normaalste zaak van de wereld vindt om accounts van journalisten te blokkeren wanneer die weinig meer doen dan benoemen dat andere accounts geblokkeerd zijn.
Volgens mij is de exacte reden van de bans niet bekend.

Misschien zijn ze wel onterecht gebanned, heb ik zelf ook wel eens mee gemaakt op Twitter en dat is vervelend maar kan gebeuren.
pi_207100879
quote:
Best vreemd dat mensen zo heftig reageren op het tegen gaan van realtime delen van iemands locatie met aantoonbare gevolgen. En dat er dan wat accounts geblockt worden die daarmee doorgaan, zij het op een ander platform en daar dan naar toe linken, lijkt me ook niet meer dan logisch.

Bizar dat dat soort kinderachtig gedrag door zoveel mensen goedgekeurd/aangemoedigd lijkt te worden.
Dit. Waarom houden journalisten zich bezig met waar hij zich op dat moment bevindt?
  Vis een optie? vrijdag 16 december 2022 @ 10:51:06 #186
70532 loveli
N
pi_207100885
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is nog maar de vraag of dat ook echt zo is:
[ twitter ]
twitter

Is het vliegveld niet op rijdbare afstand?
crap in = crap out
pi_207100909
Om eerlijk te zijn, ik vind dat Musk nu wat te ver gaat. Hij moet een duidelijke policy verzinnen met betrekking tot het delen van zijn locatie, ik begrijp namelijk best dat hij daar niet op zit te wachten, maar je kunt niet elke journalist maar gaan verwijderen die iets zegt wat je niet bevalt. Het gaat ook in tegen zijn oorspronkelijke uitgangspunt. Hij zal er echt mee moeten dealen dat er nu een flink deel van de journalisten nogal pissig op zijn hem zijn en die lui gewoon maar even laten uitbrommen.
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2022 01:54 schreef Rnie het volgende:

[..]
Heb jij ook een selfie gemaakt toen je je Covid vaccinatie nam?
Haha, dit geldt denk ik voor meerdere mensen die zich heel druk maken om het wel en wee bij Twitter sinds Musk daar de dienst uitmaakt. En dan weet je ook meteen met wat voor type mens je te maken hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 02:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt er nu gejankt om elk geblokkeerd account?
Er wordt gejankt om elke beslissing die Musk neemt. Dat zou je nu toch wel door moeten hebben.
quote:

Tja, o.a. het account van Aaron Rupar was verbannen. Die wordt gezien als een orakel in bepaalde kringen. Een man die de hele dag door Fox News zit te kijken en dan daar kleine, 10 of 15 seconde durige takes van deelt om die zender, diens presentatoren en de gasten die aanschuiven te ridiculiseren. Hele hordes mensen baseren op zo'n Twitter account hun beeld van Fox News en diens kijkers. Dus als zo'n account dan een ban krijgt, dat zorgt bij sommigen voor veel woede en frustratie.
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, het was ook jammer dat onder het vorige management, prominente mensen werden verwijderd van Twitter voor het benoemen van de menselijke biologie of het bekritiseren van Covid-19 vaccinaties. Maar vreemd genoeg hebben degenen die nu aan het steigeren zijn, zich daar nooit druk om gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:54:05 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207100919
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:53 schreef HowardRoark het volgende:

Tja, het was ook jammer dat onder het vorige management, prominente mensen werden verwijderd van Twitter voor het benoemen van de menselijke biologie of het bekritiseren van Covid-19 vaccinaties. Maar vreemd genoeg hebben degenen die nu aan het steigeren zijn, zich daar nooit druk om gemaakt.
Wie is er aan het steigeren dan?
Huilen dan.
pi_207100933
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]
[ twitter ]
En hoeveel wegen lopen er vanaf die rijdbare afstand, hoe kan een stalker weten welke weg men met een auto zal kiezen? :D
pi_207100934
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je kritiek hebt op de demi God dan ben je salty, woedend en steiger je. Oh en je hebt ook blauw haar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 16 december 2022 @ 10:57:29 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207100954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Als je kritiek hebt op de demi God dan ben je salty, woedend en steiger je. Oh en je hebt ook blauw haar.
Ik mis de woorden cholerisch, driftig en heetgebakerd.
Huilen dan.
pi_207100957
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vergeet ook het bekende links-progressieve element niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Vis een optie? vrijdag 16 december 2022 @ 10:59:43 #193
70532 loveli
N
pi_207100984
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En hoeveel wegen lopen er vanaf die rijdbare afstand, hoe kan een stalker weten welke weg men met een auto zal kiezen? :D
Oh, volgde hij die niet vanaf het vliegveld?

Ik was er niet bij he.
crap in = crap out
pi_207100993
quote:

[..]
[ twitter ]
Tja, dit maakt allemaal niet uit voor sommigen. Maar oh wee als iemand kritiek heeft op Fauci! Verschrikkelijk! Dat zet aan tot geweld! Het blijft hilarisch, die dubbele standaard.
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als ik dit topic zo eens doorlees waren er mensen nog diep in de nacht zich druk aan het maken over deze gebeurtenissen. Ook op Twitter zijn de nodige individuen flink ontdaan van deze gang van zaken.
quote:

[..]
Als je mijn post goed leest, heb ik zelf ook kritiek op Musk, die verre van een 'demi God' is. En met betrekking tot blauw haar, ja dat klopt in sommige gevallen wel. Je zit in die kringen een veel hoger percentage (corpulente) individuen met roze, groen of blauw haar en allerlei piercings.
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik mis de woorden cholerisch, driftig en heetgebakerd.
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2022 10:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vergeet ook het bekende links-progressieve element niet.
Ik wilde het zelf niet noemen omdat ik weet dat dit een trigger kan zijn voor sommigen, maar ik ga jullie hier niet corrigeren natuurlijk. Uitstekende posts!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 16 december 2022 @ 11:02:52 #195
498282 Scrummie
pi_207101035
quote:

[..]
[ twitter ]
Jawel, maar dat doet er niet toe.
pi_207101059
quote:

[..]
Ja het is allemaal vrij sneu trollgedrag van mensen die niet in staat zijn een volwassen discussie te voeren en in een waanwereld leven waarin ze aan het strijden zijn tegen mensen die ze willen dwingen om zittend te plassen ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_207101104
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja het is allemaal vrij sneu trollgedrag van mensen die niet in staat zijn een volwassen discussie te voeren en in een waanwereld leven waarin ze aan het strijden zijn tegen mensen die ze willen dwingen om zittend te plassen ofzo.
Aldus degene die hier eigenlijk ook alleen maar komt om sneertjes uit te delen.
pi_207101120
Er zijn schijnbaar ook journalisten gebanned die slechts hadden vermeld dat er (volgens hun bronnen) nog geen aanklacht was ingediend (door Elon) over deze aanslag op zijn familie.

En worden mensen dan ook gebanned als ze iets roepen zoals "Elon is momenteel in Amerika"? Is ook een real time locatie van hem, toch?
  Vis een optie? vrijdag 16 december 2022 @ 11:13:34 #199
70532 loveli
N
pi_207101193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:08 schreef IndoorKite het volgende:
Er zijn schijnbaar ook journalisten gebanned die slechts hadden vermeld dat er (volgens hun bronnen) nog geen aanklacht was ingediend (door Elon) over deze aanslag op zijn familie.

En worden mensen dan ook gebanned als ze iets roepen zoals "Elon is momenteel in Amerika"? Is ook een real time locatie van hem, toch?
twitter
crap in = crap out
  vrijdag 16 december 2022 @ 11:14:05 #200
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207101202
Echte real time locaties is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar die jets pagina van bepaalde mensen was toch bedoeld als de jet van x is nu geland op Chicago Airport, gebaseerd op openbare data van vliegtuigen zoals bijvoorbeeld ook een Flightradar24 doet? Niet dat ze iemand real time volgen in de stad. Als je Elon Musk bij de starbucks ziet kun je dat toch ook op social media posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')