Omdat kennelijk iedereen mag stemmen. Ook de cavia. En een voordeur.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat weet ik en ben er ook blij om, maar waarom zo hoog?

Grote guilty pleasure hier, absoluut. Maar niet op 55quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu vind ik dit best een leuk liedje. Maar wtf doet het op plek 55?

En mijn 53 planten.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat kennelijk iedereen mag stemmen. Ook de cavia. En een voordeur.

DIT IS EEN NOODGEVALquote:Op donderdag 15 december 2022 12:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat de fuck is een noodgeval en waarom staat het zo hoog?

Pubers zijn kut. kinderen ook.quote:

Tubular Bells rond 20 uur 's avonds wel beter werk
 Tubular Bells rond 20 uur 's avonds wel beter werk  

Lijst manipulatie... maar dat wisten we al...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goh verrassend. Nachtnoteringen voor Close To The Edge en EchoesTubular Bells rond 20 u 's avonds wel beter werk

Recent kapot gedraaid op Radio 2 en invloed en zo...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat weet ik en ben er ook blij om, maar waarom zo hoog?

Slayer zeker ook weer 's nachts?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goh verrassend. Nachtnoteringen voor Close To The Edge en EchoesTubular Bells rond 20 uur 's avonds wel beter werk

Tja, Radio 2 is dan ook vergane glorie inmiddelsquote:Op donderdag 15 december 2022 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Recent kapot gedraaid op Radio 2 en invloed en zo...

Dat is meer dan genoeg.quote:

Heb nog een ondergrondse container hier.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pubers zijn kut. kinderen ook.
zeker te laat om nog voor abortus op te geven allemaal?

Dat is 2 keer te veelquote:

quote:Op donderdag 15 december 2022 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, Radio 2 is dan ook vergane glorie inmiddels

Hebben nog in mijn stamkroeg gestaan voor vijf man ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.

De mute knop en de back up mute knop staan klaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen Kerst en Oud & Nieuw maar niet luisteren naar de k*tznder dan...

Nice, toevallig in het oosten van het land?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben nog in mijn stamkroeg gestaan voor vijf man ofzo.

Den Helder, 2006.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nice, toevallig in het oosten van het land?

Omdat smakeloos land...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef pipster het volgende:
Waarom blijft dat Pokemon nummer ook nog steeds stijgen... Die had er van mij ondertussen wel uit mogen zijn.

Ooh nice, zag ze rond 2008 een aantal keer in Hardenberg en Hellendoornquote:

Dat heb ik ooit met Doe Maar meegemaakt...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben nog in mijn stamkroeg gestaan voor vijf man ofzo.

Evenstar

Evenstar

Dat de Everly Brothers niet meer in de Top 2000 staan is niet anders dan een grof schandaal.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:47 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is volgens jullie de beste artiest die er nu niet (meer) instaat?

Dat kan inderdaad niet neequote:Op donderdag 15 december 2022 12:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Everly Brothers niet meer in de Top 2000 staan is niet anders dan een grof schandaal.

Ik was er niet bij trouwens, ik was toen 13 ofzo. Heb ze in 2011 en 2016 gezien, Pinkpop en Graspop.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh nice, zag ze rond 2008 een aantal keer in Hardenberg en Hellendoorn

Ik zou het gewoon proberenquote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pubers zijn kut. kinderen ook.
zeker te laat om nog voor abortus op te geven allemaal?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am

Met de tokkie lijst van dit jaar mogen we nog blij zijn dat ie er nog in staat.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
Leonard Cohen - So Long, Marianne 249 plaatsen gedaald, bijna in de onderste helft

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |