@Scorpion_17 was anders ook on fire.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was slechts de slippendrager van de grootvorst Gale_Boetticher
Die eerste 2 zullen dik in de Top 100 staan lijkt mequote:Op woensdag 14 december 2022 09:48 schreef Cassa95 het volgende:
Hoogste 3 binnenkomers (in willekeurige volgorde): Noodgeval, Multicolor, Je Blik Richting Mij
Die heeft het niet gehaald toch? Wel een leuk nummerquote:Op woensdag 14 december 2022 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik toch verdomme dat nummer van Maan & Goldband in mijn kop.
Was mij ook niet gelukt neequote:Op woensdag 14 december 2022 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij de plaatjesronde hadden we niet gezien dat het Alanis.
True story
Had iemand haar wel herkend?
[ afbeelding ]
Hij is nog nooit met een nummer gestegen.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:58 schreef TommyL0204 het volgende:
Maar stond Waylon wel op de shortlist? Of is hij toch niet groot genoeg?
Brenda Lee staat op die manier best hoog.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
Frank Zappa staat toch nog in de lijst:
"Frank Zappa and the Mothers
Were at the best place around
But some stupid with a flare gun
Burned the place to the ground"
Welke bands staan nog meer op die manier in de lijst?
Still coming on strongquote:Op woensdag 14 december 2022 10:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Brenda Lee staat op die manier best hoog.
O.a. Buddy Holly in We Didn't Start the Fire.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
Er is uiteraard ook een heel nummer over 'the day the music died'quote:Op woensdag 14 december 2022 10:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
O.a. Buddy Holly in We Didn't Start the Fire.
Slowdivequote:Op woensdag 14 december 2022 10:47 schreef MielMonteur het volgende:
Wat is volgens jullie de beste artiest die er nu niet (meer) instaat?
Verbaas mij wel dat een aantal van deze niet meer in de lijst staan, Jackson 5 stond recent nog wel in de lijst dacht ik?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:07 schreef Cassa95 het volgende:
Missende artiesten: heel veel 60s, soul/disco, vreemde talers.
Even door de wiki scrollend kom je teveel om op te noemen tegen.
Grootste gemissen wmb die ooit 4 of meer noteringen gehad hebben en je wel zou verwachten:
The Byrds, The Pretenders, Cliff Richard, Commodores, Diana Ross, KC & The Sunshine Band, Kool & The Gang, Ray Charles, Donovan, Bread, The Everly Brothers, Hall & Oates, The Jacksons / Jackson 5, The Rubettes, Hot Chocolate, Albert Hammond, Shania Twain, Julien Clerc
En dan zijn er ook nog honderden artiesten met minder noteringen die ook goed passen en missen
Mia van Gorki, luv itquote:Op woensdag 14 december 2022 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Artiesten komen en artiesten gaan
Alleen Elvis blijft bestaan
Ik dacht: KISS in Surrender van Cheap Trickquote:Op woensdag 14 december 2022 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, maar daar wordt geen artiest bij naam genoemdquote:Op woensdag 14 december 2022 10:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Er is uiteraard ook een heel nummer over 'the day the music died'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |