Ik krijg hier meteen inbelgeluidjes bij in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:00 schreef Cee het volgende:
Ik zit even door 2003 te scrollen voor wat revisionistisch historie.
[..]
[..]
[..]
[..]
En meteen daarna
[..]
[..]
Zojuist Shoemaker geluisterd voor de eerst keer. Dat einde. Dat is niet menselijk meer.... Toch...? Als er engelen bestaan dan klinken ze zo...quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welcome to the club
Bedoel je meer van Nightwish of meer in die stijl? Er is maar één Nightwish, wat mij betreft geen enkel andere band die in de buurt komt. Epica, The Gathering, Delain, Within Temptation, Xandria, allemaal leuk en aardig, maar ze zijn geen Nightwish.
Wat betreft epische Nightwish nummers: The Greatest Show on Earth, The Poet and the Pendulum. Wat betreft Floor Jansen die haar strot opentrekt ....einde van Shoemaker (ook van Nightwish) is gegarandeerd chicken skin)
quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:44 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan nog wat leuker worden gemaakt, maar dit is een voorschotje.
Mijn moeder is in Arnhem geboren, maar aan vaders kant heb ik een voorouder die de Gelderse troepen nog eens verjaagd heeft uit Enkhuizenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Een van de weinige bands waardoor ik me trots voel Gelders te zijn
Is je familie dan zo in de Kop van Noord-Holland beland?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder is in Arnhem geboren, maar aan vaders kant heb ik een voorouder die de Gelderse troepen nog eens verjaagd heeft uit Enkhuizen
Probeer Amberian Dawn eens. Dat is wat meer instrumentaal gefocust en harder dan een Nightwish, maar ook zeer lekker te behappen als je van symfonische metal bent.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:31 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry iedereen. Maar ik heb een paar dagen geleden, juist na het sluiten van de stembussen, Nightwish ontdekt met Ghost love score (At Wacken)
Ik weet het, een beetje laat. Nogmaals sorry. Maar dit gaat volgend jaar zeker op m'n lijstje. Mijn hemel, wat een uitvoering, wat een show en wat een STEM!
Iemand nog iets wat er op lijkt qua performance en stem? Ik hou sowieso van symphonische rock.
Naast wat Evenstar noemt, vind ik Therion ook wel echt een aanrader.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:31 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry iedereen. Maar ik heb een paar dagen geleden, juist na het sluiten van de stembussen, Nightwish ontdekt met Ghost love score (At Wacken)
Ik weet het, een beetje laat. Nogmaals sorry. Maar dit gaat volgend jaar zeker op m'n lijstje. Mijn hemel, wat een uitvoering, wat een show en wat een STEM!
Iemand nog iets wat er op lijkt qua performance en stem? Ik hou sowieso van symphonische rock.
WE HEBBEN GEWONNEN!quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:45 schreef PippenScottie het volgende:
Vanavond gaat een FOK! team de eer hoog houden van dit forum bij een Top 2000 quiz in Utrecht.
We zullen jullie deelgenoot maken van onze glorieuze overwinning. En als jullie hier nooit meer iets over horen, trek je conclusies.
@Gale_Boetticherquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
WE HEBBEN GEWONNEN!
En dik ook!
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
WE HEBBEN GEWONNEN!
En dik ook!
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
WE HEBBEN GEWONNEN!
En dik ook!
Had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
WE HEBBEN GEWONNEN!
En dik ook!
Booh Therionquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Naast wat Evenstar noemt, vind ik Therion ook wel echt een aanrader.
Ayreon
Leaves Eyes
Eluveitie
Maar er is maar 1 Nightwish
Bij de plaatjesronde hadden we niet gezien dat het Alanis.quote:
Alanis had ik wel herkend.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij de plaatjesronde hadden we niet gezien dat het Alanis.
True story
Had iemand haar wel herkend?
[ afbeelding ]
Artiesten komen en artiesten gaanquote:Op woensdag 14 december 2022 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
Frank Zappa staat toch nog in de lijst:
"Frank Zappa and the Mothers
Were at the best place around
But some stupid with a flare gun
Burned the place to the ground"
Welke bands staan nog meer op die manier in de lijst?
Ze staan 23 feb in Luxor Live in Arnhem.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Een van de weinige bands waardoor ik me trots voel Gelders te zijn
Als het er dan toch over gaat: Calling Elvis.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Artiesten komen en artiesten gaan
Alleen Elvis blijft bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |