Dat was echt een gigahit natuurlijk in de jaren '90.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
1999, 31 dec, 15:00u:
Uuropener Dromen zijn Bedrog
Is zelfs nog nummer 1 geweest in de Mol4000quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
1999, 31 dec, 15:00u:
Uuropener Dromen zijn Bedrog
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is zelfs nog nummer 1 geweest in de Mol4000
Ben jij mij? Dit was één van de eerste nummers die ik mee kon zingenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was echt een gigahit natuurlijk in de jaren '90.
Schijnt ook een van mijn eerste favoriete nummers te zijn geweest toen ik nog heel klein was. Misschien dat ik Marco daarom beter kan hebben dan de meesten hier.
quote:Mijn ADSL wil trouwens nu al 10 minuten niet verbinden. Ben nu even via mijn gewone inbelmodem online, maar dat worden dure slowchat uurtjes als hij het niet snel gaat doen.
quote:Soms zie ik een aantal mensen met een koptelefoon op rondlopen en dat is best raar. Die mensen kijken niet op of om, waardoor je je echt als een soort buitenstaander voelt in de werkelijkheid (wanneer er een stuk of 5-10 man op het station staan bijvoorbeeld).
Raar ja.
Maar ik kan me goed voorstellen dat het wel relaxed is.
quote:Ja, ik vind Trouble toch ook echt veel mooier. Clocks juist een van de mindere. Maar Trouble komt van het vorige album Parachutes wat onder het mainstream publiek waarschijnlijk niet echt bekend is. Toch leuk dat er een nummer van Coldplay in staat. Dat laat niet alleen zien dat er ook nieuwe muziek in staat, maar geeft ook aan dat er anno 2003 nog goede popmuziek wordt gemaakt wat tijdloos is.
Misschien leuk als er volgend jaar ook iets van The White stripes in staat.
En meteen daarnaquote:Mooi ja Tim Hardin
quote:Nu één van de leukste nummers uit de lijst!
Dancin' Fool
quote:Radio 2 luisteraars houden blijkbaar niet zo van Normaal...
Deze antieke reactieposts mogen van mij wel tot bingokaart item verwordenquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:00 schreef Cee het volgende:
Ik zit even door 2003 te scrollen voor wat revisionistisch historie.
[..]
[..]
[..]
[..]
En meteen daarna
[..]
[..]
Nummer 4 in de Millennium 2000 van Radio 538. Achter de Macarena, dat wel.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is zelfs nog nummer 1 geweest in de Mol4000
Jaaaa ik krijg mensen aan het terugblikken love itquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En meteen daarna
[..]
[..]
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:31 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry iedereen. Maar ik heb een paar dagen geleden, juist na het sluiten van de stembussen, Nightwish ontdekt met Ghost love score (At Wacken)
Ik weet het, een beetje laat. Nogmaals sorry. Maar dit gaat volgend jaar zeker op m'n lijstje. Mijn hemel, wat een uitvoering, wat een show en wat een STEM!
Iemand nog iets wat er op lijkt qua performance en stem? Ik hou sowieso van symphonische rock.
Beide eigenlijk. En ik ken Epica en Within Tempation en ik vind ze beiden goed. Maar dit nummer / deze show van Nightwish was echt "out of this world". Ik ga je voorstellen zeker beluisteren . Thanks!quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welcome to the club
Bedoel je meer van Nightwish of meer in die stijl? Er is maar één Nightwish, wat mij betreft geen enkel andere band die in de buurt komt. Epica, The Gathering, Delain, Within Temptation, Xandria, allemaal leuk en aardig, maar ze zijn geen Nightwish.
Wat betreft epische Nightwish nummers: The Greatest Show on Earth, The Poet and the Pendulum. Wat betreft Floor Jansen die haar strot opentrekt ....einde van Shoemaker (ook van Nightwish) is gegarandeerd chicken skin)
Niet specifiek, maar ik hou over het algemeen wel van het geluid dus ik ga ze zeker ook beluisteren,. Ook thanks to you!quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Om aan toe te voegen: Brothers of Metal combineert ook een zuivere vrouwenstem met (power)metal. Wel gaan alle lyrics over Vikingen en Noorse mythologie, mocht dat je ding zijn.
Die mail daarna geloof ik ook wel, maar vind de link naar je stemlijstje en het latere overzichtje met de uren waarin je stemplaten komen altijd wel handig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:12 schreef TLC het volgende:
Kijkt hier meer mensen niet meer naar hun mail die ze van Radio 2 krijgen als ze gestemd hebben voor de Top 2000 ?
Ik denk ik stem en that's it, ik heb niet meer echt op mn mail gelet daarna![]()
Nee ik was ff bang dat ik mn stem niet bevestigd had, maar ik heb t mailtje gevonden dat ik dat schijnbaar toch gedaan hebquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die mail daarna geloof ik ook wel, maar vind de link naar je stemlijstje en het latere overzichtje met de uren waarin je stemplaten komen altijd wel handig.
Das ook wel handig jaquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee ik was ff bang dat ik mn stem niet bevestigd had, maar ik heb t mailtje gevonden dat ik dat schijnbaar toch gedaan heb
Heidevolk moet in de lijst!quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Om aan toe te voegen: Brothers of Metal combineert ook een zuivere vrouwenstem met (power)metal. Wel gaan alle lyrics over Vikingen en Noorse mythologie, mocht dat je ding zijn.
Die eer gaat in deze toch naar MadMasterquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaaaa ik krijg mensen aan het terugblikken love it
Zij hebben in het buitenland meer succes dan in eigen land, helaasquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:05 schreef Zanderrr het volgende:
Het eeuwige gezeik op de keuzelijst is zo langzamerhand bijna net zo voorspelbaar geworden als de lijst zelf. Die discussie voeren we hier inmiddels al jaren..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:06 schreef FrEeZzE het volgende:
WAAROM geen RADIOHEAD! Takke radio2 stumperts... 10 jaar onder een steen gezeten ofzo, update die lijst eens, voorgekauwde shitlijst is 't! Elk jaar t zelfde!
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga een mailtje sturen of ze op willen houden met het voorlezen van mailtjes
quote:
Ga me nog oud voelen zoquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En meteen daarna
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |