Omdat kennelijk iedereen mag stemmen. Ook de cavia. En een voordeur.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat weet ik en ben er ook blij om, maar waarom zo hoog?
Grote guilty pleasure hier, absoluut. Maar niet op 55quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu vind ik dit best een leuk liedje. Maar wtf doet het op plek 55?
En mijn 53 planten.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat kennelijk iedereen mag stemmen. Ook de cavia. En een voordeur.
DIT IS EEN NOODGEVALquote:Op donderdag 15 december 2022 12:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat de fuck is een noodgeval en waarom staat het zo hoog?
Pubers zijn kut. kinderen ook.quote:
Lijst manipulatie... maar dat wisten we al...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goh verrassend. Nachtnoteringen voor Close To The Edge en EchoesTubular Bells rond 20 u 's avonds wel beter werk
Recent kapot gedraaid op Radio 2 en invloed en zo...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat weet ik en ben er ook blij om, maar waarom zo hoog?
Slayer zeker ook weer 's nachts?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goh verrassend. Nachtnoteringen voor Close To The Edge en EchoesTubular Bells rond 20 uur 's avonds wel beter werk
Tja, Radio 2 is dan ook vergane glorie inmiddelsquote:Op donderdag 15 december 2022 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Recent kapot gedraaid op Radio 2 en invloed en zo...
Dat is meer dan genoeg.quote:
Heb nog een ondergrondse container hier.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pubers zijn kut. kinderen ook.
zeker te laat om nog voor abortus op te geven allemaal?
Dat is 2 keer te veelquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, Radio 2 is dan ook vergane glorie inmiddels
Hebben nog in mijn stamkroeg gestaan voor vijf man ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |