Meestal doet hij dat gelijk als hij uit bed komt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:57 schreef R0T29 het volgende:
Baterijwissel op de speaker. Erik springt direct op en rent naar de baterijkist
Heb er nog niets over gehoord of gelezenquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:59 schreef engine het volgende:
Geen antwoord meer gehad op de vragen over zijn recordpoging lijkt het.
Jawelquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:59 schreef engine het volgende:
Geen antwoord meer gehad op de vragen over zijn recordpoging lijkt het.
Hij is te glad gewordenquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:04 schreef pingu66 het volgende:
30 jaar geleden kon erik 5 mi uten aan eenspijkerbroek hangen en nu net een minuut aan een paal,komt doordat hij in de loods te weinig eten krijgt (niet door al 20 jaar kant en klaar maaltijden te eten en cola te drinken.)
Hij was ook al wezen kijken, maar ze waren er nog nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal doet hij dat gelijk als hij uit bed komt.
Oh okay maar daaruit is dus niet duidelijk geworden dat hij oefent voor een record dat niet bestaat dan.quote:
Volgens mij lult de Febo maar wat en hebben ze helemaal geen contact met het guiness book of records houden ze Erik ff bezig.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay maar daaruit is dus niet duidelijk geworden dat hij oefent voor een record dat niet bestaat dan.
Ze hadden gehoopt er meer mee bezig te houdenquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij lult de Febo maar wat en hebben ze helemaal geen contact met het guiness book of records houden ze Erik ff bezig.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Komt niemand van guiness
Geen certificaat
Ze mogen zelf een certificaat maken
Dat dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden gehoopt er meer mee bezig te houden
Dus, om met Isaac te spreken...het wordt geen record, maar een PR'etjequote:Op dinsdag 13 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Komt niemand van guiness
Geen certificaat
Jepquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dus, om met Isaac te spreken...het wordt geen record, maar een PR'etje
Er zijn personen die Jeff begrijpen, en heel leuk vinden. Een paar, maar goed.quote:Op dinsdag 13 december 2022 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Ergens heb ik geen puf/zin die Jeff te verslaan op wat hij allemaal zegt
Hij denkt alles beter te weten, alles goed te doen, goed te zijn, de beste te zijn bla bla bla
Hoe denigrerend hij ook over zijn medebewoners praat
quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
Eriks rug was al naar zijn grootje van te lang staan
Laat die man eens goed gaan sporten om zijn spieren op te bouwen
quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
Isaak loopt weer rond als sporty spice
Moeten we wel liedjes krijgen hèquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
De Kut Kerstliedjes zijn niet belangrijk meer? Geld zat binnen weer.. een beetje op tijd naar het podium hollen is al genoeg voor ¤0
En precies om dit soort vooringenomen opmerkingen krijg ik steeds meer moeite met hem. Wat weet hij nou van haar. Helemaal niets. Bahquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Erik had het veel zwaarder dan Eunice
Ik heb de indruk dat het ze al geen zak meer interesseertquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten we wel liedjes krijgen hè
Het is ook telkens weer die zelfde grammofoonplaat...niet alleen bij Jeff trouwens . Kan me niet voorstellen dat dit een jaar doorgaat en uitgezonden wordt. Misschien alleen op de streams. Leuk tijdverdrijf vanuit je ziekbed ( je moet wat) 🤣maar andersquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:15 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zijn personen die Jeff begrijpen, en heel leuk vinden. Een paar, maar goed.
Ze hebben nog steeds een nachtdienstquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het ze al geen zak meer interesseert
Ohhw gelukkig, want De Baas rekent al op 12 meier eind vd weekquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds een nachtdienst
En er wordt nog steeds even enthousiast gezongen
Isaak is er om te bouwenquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw gelukkig, want De Baas rekent al op 12 meier eind vd week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Totaal niet officieel een wereldrecord pakken dat niet eens bestaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Komt niemand van guiness
Geen certificaat
1kg waspoeder, bus deodorant en doucheschuim...... leuke prijs voor Erikquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal niet officieel een wereldrecord pakken dat niet eens bestaat![]()
Beter geeft de febo Erik wel een prijs want anders hebben ze een probleem.
Erik maakte zich er drukker om dat Jeff met minder oefenen meer haalde dan hemquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal niet officieel een wereldrecord pakken dat niet eens bestaat![]()
Beter geeft de febo Erik wel een prijs want anders hebben ze een probleem.
Ja vond ie niet leukquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik maakte zich er drukker om dat Jeff met minder oefenen meer haalde dan hem
Hoop zo dat het een keertje misgaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
De Kut Kerstliedjes zijn niet belangrijk meer? Geld zat binnen weer.. een beetje op tijd naar het podium hollen is al genoeg voor ¤0
Iets meer uitleg ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Gister toen ik vroeg, Isaac, hebben ze al gereageerd. 2 minuten daarna werd geroepen, was ie er. Dat was heel toevallig.
Ik weet niet waar het over ging ... maar ze vroeg dus Isaac of de febo al gereageerd had, en 2 minuten later was er ineens reactie... en dat vond ze heel toevalligquote:
Aahquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over ging ... maar ze vroeg dus Isaac of de febo al gereageerd had, en 2 minuten later was er ineens reactie... en dat vond ze heel toevallig
Slaaptequote:Op dinsdag 13 december 2022 10:01 schreef juul. het volgende:
Wendy slaapte de laatste nachten slecht, ze piekert een beetje
En te fluisterenquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:06 schreef R0T29 het volgende:
Bitch3s zijn ook wakker. KimK en Djedi zitten weer eens zonder microfoon te lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Hij is 1 keer leuk, dat wel. Maar niet elke kerst pffffquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen. Flappie , het meest vreselijke nummer dat ik me maar kan bedenken![]()
Ik Jeffquote:
Iets over dat er geen brood voor has was ofzo, Isaac bood dat van hem aan, maar wilde ze nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:43 schreef R0T29 het volgende:
Mexx: "Heee Leila, je kunt het ook normaal zeggen"
Geen idee wat ze zei, maar ze reageert niet op Mexx...
Het ging om ontbijt. Eunice en Isaac zijn ook in de keuken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:43 schreef R0T29 het volgende:
Mexx: "Heee Leila, je kunt het ook normaal zeggen"
Geen idee wat ze zei, maar ze reageert niet op Mexx...
Ik heb liever een koffer voor Erik. Moraima zorgt nog voor wat gezelligheid en ik hou van haar schaterlach. Erik vind ik ergerlijkerquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:45 schreef Seattle het volgende:
Erik wil een ‘Koffer voor Moraima, een koffer voor Moraimaaaaa, we willen een koffer voor Moraimaaa’
Jwquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn er maar twee die geld hebben gekost ( opdracht paalhangen) en van een wisten we al dat dat ging gebeuren, zegt Babs
EN JW zegt als morgen de bom op de loods valt het programma is afgelopen
quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:50 schreef Amputalent het volgende:
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerDan is ie 2 als bedrijfsvormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerCv dus gjs loon verhaalbaar op bestuurder in prive...gaat iets mis hier hihin geen berendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen een SW als zij ff in beeld is, of geluid weg. Heel vreemdquote:
Geeft niks, gj veroorzaakt nou eenmaal errors haha ik zette de stream precies hier ook uit toevalligquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:54 schreef Amputalent het volgende:
ER is iets mis gegaan, ik ga hem opnieuw uploaden.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat aan het einde van de karaoke opdracht alle namen tegelijk op het scherm komen en ze "Do they know it's Christmas"moeten zingen met z'n allen
Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat aan het einde van de karaoke opdracht alle namen tegelijk op het scherm komen en ze "Do they know it's Christmas"moeten zingen met z'n allen
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:58 schreef Amputalent het volgende:
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ging dat gesprek nog verder?quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Heb jij al verkering?
Sasha : Nee... Bern en ik hebben het er wel eens over, en Bern zegt dan, het moet wel op een speciale manier.
Babette : Dat is ook zo, als het gewoon zo is tussen de soep en de aardappelen...
het zou pas bijzonder zijn als ze vrolijk opstaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is dus weer eens pissed (so what's new).
Neequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ging dat gesprek nog verder?
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerHij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze vind zich ook zo zielig,..wakker worden en pissed zijn..En dan zeggen waarom mag hij me niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is dus weer eens pissed (so what's new).
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerdie doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:59 schreef Silves het volgende:
Wanda vannacht moeten zingen, er was bijna niemand zegt zooitje..ohhh zielig he
Ik moet er wel vaak om lachen als hij in die bui is. Vrolijke en gek doenquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de moeder van Jeff:
Jeff : Ze heet Naomi Dominique.
Mexx : En jij?
Jeff : Jeffrey Dillon. Ik wilde liever Dillany. Jeffrey Dominique, hoe hard is dat dan. Maar ja, je kunt niet altijd 6 gooien. Gelukkig ben ik geboren met een goede kop.
Barst in zingen uit : 'geboren met een goede kop'
300% 300%quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
Bingo kaart er weer bij voor centraal.
Bouwuh, sowieso en basis heb ik alvast afgevinkt
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerDit is toch perfect nummertje voor BerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Ik was er ook niet, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:59 schreef Silves het volgende:
Wanda vannacht moeten zingen, er was bijna niemand zegt zooitje..ohhh zielig he
dat geleuf ik niequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigen initiatief is vanaf nu verboten bij een bericht voor de manager .. magniemeer van de febo.
Een saai liedje volgens zooitje..quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, heb ik wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is verdorie wc papierquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Discussie over wc rollen .... een voorproefje voor wat gaat komen !!!
Paalhangen voor wat voedselquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Paalhangen voor wat voedsel
Voordat de Bom valt
Na de loods heb ik geen toekomet
Voordat de Bom valt
Ik ren voor een dom liedje
Voordat de Bom
En als de Bom valt
Lig ik in mijn stapelbed
Met onder mij een halve gek
Een onderbroek en een duopakket
Auwiiiiieeeee
Opgesloten in een loods zonder jou
Etc etc
Mag je er wel je neus in snuiten of gebruiken na het plassen? Of is het alleen voor schijten?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:06 schreef R0T29 het volgende:
Na 22:00 wordt er niet meer actief gescheten
Alleen passief na 22:00, niet actiefquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag je er wel je neus in snuiten of gebruiken na het plassen? Of is het alleen voor schijten?
Uhhh wtf isaacquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Na 22:00 gaat niemand meer actief schijten volgens Isaac.
Gisternacht zong zequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, heb ik wat gemist?
ja op de loodskalener, die loopt voorquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. ze gaan wel op 25 en 26 december kerst vieren ....
Ja anders moesten ze oud en nieuw ook een week eerder doen, dat zou gekkigheid zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
misschien krijgen ze voor die tijd wel een opdrachtquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Aha! Daar is die kerstkaraoke natuurlijk voorquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien krijgen ze voor die tijd wel een opdracht
zodat ze eerder een kerstscenario kunnen laten zien
ijs cruchenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mixer kapot, wat doen ze daar met dat spul, ik heb mijn mixer al 30 jaar
ISAAC DE BOUWERquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wie helpt Isaac allemaal mee met bouwen, dat is me niet duidelijk
Tondeuse ook kapoeeetquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
decourpeerzaag is stuk
mixer ook
wordt terug gestuurd
Wij krijgen goed bevestigd wat we eigenlijk allang weten: bestel geen goedkope rommel uit Azië. Bol.com staat er tegenwoordig vol meequote:
Dat moet je gewoon op een theedoek doen, dubbelvouwen en met de hamer er opquote:
Een nagelknipschaartje zou het me niets boeien, maar een decoupeerzaag! Pff daar kunnen lelijke dingen mee gebeuren als het echt rotzooi is!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wij krijgen goed bevestigd wat we eigenlijk allang weten: bestel geen goedkope rommel uit Azië. Bol.com staat er tegenwoordig vol mee
Komen vast wel filmpjes van. Komt goed Greysquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
stelling van prijzenpot na de lunch oppakken
verdorie
dan kan ik niet kijken
Alles afzeggen ! Nu!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
verdorie
dan kan ik niet kijken
Ben de hele dag vrij, opnames lopen lekker door ....quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
verdorie
dan kan ik niet kijken
Schroeven zijn eruit zelfsquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een nagelknipschaartje zou het me niets boeien, maar een decoupeerzaag! Pff daar kunnen lelijke dingen mee gebeuren als het echt rotzooi is!
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben de hele dag vrij, opnames lopen lekker door ....
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:17 schreef R0T29 het volgende:
Kenzi is een legging kwijt. Nadir is al weg zegt Martin
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
volleybaltoernooi verplaatst tot nader orde
bern
Zij niet alleenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Eunice aangenaam verrast door de bewoners gisteren
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:19 schreef Harry het volgende:
Ik vermoed maar zo, dat Bern van de productie met Kerst niets mag organiseren.
Rupie Ima Moriama etcquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Alle cruesli is op!!!! Ook nog!!
Begint met R en eindigt op iequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
alle cruesli is op
wie heeft dat opgegeten
Moraima begint hard te hoesten
Isaak weet zelf wie het heeft opgegeten
Doen ze elke avond in een mokquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:23 schreef Silves het volgende:
Dat heeft iedereen gezien..in de mok,,poedermelk en crusli en suiker....jaja Ruppie, Moira, Ima, gewoon op de streams.
fijn iemand die het niet serieus neemtquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Mag ik daarop aanhaken, ik heb gister teveel beleg gepakt.
Ik ga er vanuit dat het nog wel een staartje krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Mwah, beetje een tam relletje was dat.
D'r komt nog wel een aftermathquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Mwah, beetje een tam relletje was dat.
preciesquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat JW Wendy niet voor de bus gegooid heeft, K3 zou te klein geweest zijn voor de pisnijdige booswoeste uitspattingen daar
Leila gaat zo nog wel met een ovenschaal naar JWquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het nog wel een staartje krijgt.
van Wendyquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:26 schreef Flow3r het volgende:
Hoe weet JW eigenlijk 100 % zeker dat het Leila was ?
Met allemaal PR-etjesquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
Matin wil een eigen guiness book of loods?
Ze hebben alle records al verbrokenquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
Matin wil een eigen guiness book of loods?
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leila gaat zo nog wel met een ovenschaal naar JW
Hij heeft weer gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Jeff als je zegt
ik doe mee
doe dat dan ook
oefen dan ook
anders wil de FEBO ook niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |