Totaal niet officieel een wereldrecord pakken dat niet eens bestaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Komt niemand van guiness
Geen certificaat
Ze mogen zelf een certificaat maken
1kg waspoeder, bus deodorant en doucheschuim...... leuke prijs voor Erikquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal niet officieel een wereldrecord pakken dat niet eens bestaat![]()
Beter geeft de febo Erik wel een prijs want anders hebben ze een probleem.
Erik maakte zich er drukker om dat Jeff met minder oefenen meer haalde dan hemquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal niet officieel een wereldrecord pakken dat niet eens bestaat![]()
Beter geeft de febo Erik wel een prijs want anders hebben ze een probleem.
Ja vond ie niet leukquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik maakte zich er drukker om dat Jeff met minder oefenen meer haalde dan hem
Hoop zo dat het een keertje misgaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
De Kut Kerstliedjes zijn niet belangrijk meer? Geld zat binnen weer.. een beetje op tijd naar het podium hollen is al genoeg voor ¤0
Iets meer uitleg ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Gister toen ik vroeg, Isaac, hebben ze al gereageerd. 2 minuten daarna werd geroepen, was ie er. Dat was heel toevallig.
Ik weet niet waar het over ging ... maar ze vroeg dus Isaac of de febo al gereageerd had, en 2 minuten later was er ineens reactie... en dat vond ze heel toevalligquote:
Aahquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over ging ... maar ze vroeg dus Isaac of de febo al gereageerd had, en 2 minuten later was er ineens reactie... en dat vond ze heel toevallig
Slaaptequote:Op dinsdag 13 december 2022 10:01 schreef juul. het volgende:
Wendy slaapte de laatste nachten slecht, ze piekert een beetje
En te fluisterenquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:06 schreef R0T29 het volgende:
Bitch3s zijn ook wakker. KimK en Djedi zitten weer eens zonder microfoon te lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Hij is 1 keer leuk, dat wel. Maar niet elke kerst pffffquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen. Flappie , het meest vreselijke nummer dat ik me maar kan bedenken![]()
Ik Jeffquote:
Iets over dat er geen brood voor has was ofzo, Isaac bood dat van hem aan, maar wilde ze nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:43 schreef R0T29 het volgende:
Mexx: "Heee Leila, je kunt het ook normaal zeggen"
Geen idee wat ze zei, maar ze reageert niet op Mexx...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |