Het ging om ontbijt. Eunice en Isaac zijn ook in de keuken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:43 schreef R0T29 het volgende:
Mexx: "Heee Leila, je kunt het ook normaal zeggen"
Geen idee wat ze zei, maar ze reageert niet op Mexx...
Ik heb liever een koffer voor Erik. Moraima zorgt nog voor wat gezelligheid en ik hou van haar schaterlach. Erik vind ik ergerlijkerquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:45 schreef Seattle het volgende:
Erik wil een ‘Koffer voor Moraima, een koffer voor Moraimaaaaa, we willen een koffer voor Moraimaaa’
Jwquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn er maar twee die geld hebben gekost ( opdracht paalhangen) en van een wisten we al dat dat ging gebeuren, zegt Babs
EN JW zegt als morgen de bom op de loods valt het programma is afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:50 schreef Amputalent het volgende:
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerDan is ie 2 als bedrijfsvormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerCv dus gjs loon verhaalbaar op bestuurder in prive...gaat iets mis hier hihin geen berendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen een SW als zij ff in beeld is, of geluid weg. Heel vreemdquote:
Geeft niks, gj veroorzaakt nou eenmaal errors haha ik zette de stream precies hier ook uit toevalligquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:54 schreef Amputalent het volgende:
ER is iets mis gegaan, ik ga hem opnieuw uploaden.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat aan het einde van de karaoke opdracht alle namen tegelijk op het scherm komen en ze "Do they know it's Christmas"moeten zingen met z'n allen
Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat aan het einde van de karaoke opdracht alle namen tegelijk op het scherm komen en ze "Do they know it's Christmas"moeten zingen met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:58 schreef Amputalent het volgende:
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ging dat gesprek nog verder?quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Heb jij al verkering?
Sasha : Nee... Bern en ik hebben het er wel eens over, en Bern zegt dan, het moet wel op een speciale manier.
Babette : Dat is ook zo, als het gewoon zo is tussen de soep en de aardappelen...
het zou pas bijzonder zijn als ze vrolijk opstaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is dus weer eens pissed (so what's new).
Neequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ging dat gesprek nog verder?
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerHij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze vind zich ook zo zielig,..wakker worden en pissed zijn..En dan zeggen waarom mag hij me niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is dus weer eens pissed (so what's new).
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerdie doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:59 schreef Silves het volgende:
Wanda vannacht moeten zingen, er was bijna niemand zegt zooitje..ohhh zielig he
Ik moet er wel vaak om lachen als hij in die bui is. Vrolijke en gek doenquote:Op dinsdag 13 december 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de moeder van Jeff:
Jeff : Ze heet Naomi Dominique.
Mexx : En jij?
Jeff : Jeffrey Dillon. Ik wilde liever Dillany. Jeffrey Dominique, hoe hard is dat dan. Maar ja, je kunt niet altijd 6 gooien. Gelukkig ben ik geboren met een goede kop.
Barst in zingen uit : 'geboren met een goede kop'
300% 300%quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
Bingo kaart er weer bij voor centraal.
Bouwuh, sowieso en basis heb ik alvast afgevinkt
Kerstkaraoke - Berend met Rudolph the rednose reindeerDit is toch perfect nummertje voor BerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |