Ik was er ook niet, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:59 schreef Silves het volgende:
Wanda vannacht moeten zingen, er was bijna niemand zegt zooitje..ohhh zielig he
dat geleuf ik niequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigen initiatief is vanaf nu verboten bij een bericht voor de manager .. magniemeer van de febo.
Een saai liedje volgens zooitje..quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, heb ik wat gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is verdorie wc papierquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Discussie over wc rollen .... een voorproefje voor wat gaat komen !!!
Paalhangen voor wat voedselquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Paalhangen voor wat voedsel
Voordat de Bom valt
Na de loods heb ik geen toekomet
Voordat de Bom valt
Ik ren voor een dom liedje
Voordat de Bom
En als de Bom valt
Lig ik in mijn stapelbed
Met onder mij een halve gek
Een onderbroek en een duopakket
Auwiiiiieeeee
Opgesloten in een loods zonder jou
Etc etc
Mag je er wel je neus in snuiten of gebruiken na het plassen? Of is het alleen voor schijten?quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:06 schreef R0T29 het volgende:
Na 22:00 wordt er niet meer actief gescheten
Alleen passief na 22:00, niet actiefquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag je er wel je neus in snuiten of gebruiken na het plassen? Of is het alleen voor schijten?
Uhhh wtf isaacquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Na 22:00 gaat niemand meer actief schijten volgens Isaac.
Gisternacht zong zequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, heb ik wat gemist?
ja op de loodskalener, die loopt voorquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. ze gaan wel op 25 en 26 december kerst vieren ....
Ja anders moesten ze oud en nieuw ook een week eerder doen, dat zou gekkigheid zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
misschien krijgen ze voor die tijd wel een opdrachtquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Aha! Daar is die kerstkaraoke natuurlijk voorquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien krijgen ze voor die tijd wel een opdracht
zodat ze eerder een kerstscenario kunnen laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |