SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier alle foto'sDeze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierr wordt dus stropdasz door oma gewaterboard met wodka in 't keukentje (op eigen verzoek). En vervolgens buiten nog even goed gepakt met voorbindpiemels (op eigen verzoek). Raar en onbeschaafd kereltje
love & heet
quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:
[ afbeelding ]
Hierr wordt dus stropdasz door oma gewaterboard met wodka in 't keukentje (op eigen verzoek). En vervolgens buiten nog even goed gepakt met voorbindpiemels (op eigen verzoek). Raar en onbeschaafd kereltje
quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:
[ afbeelding ]
Dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 11 december 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
sommige nummers van de lijst compleet gemist
Dat wist ikquote:Op zondag 11 december 2022 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.
Soury en chocofan hun nummers was die jongen vergeten...
Dan had je wel wakker gebleven![]()
Klopt. Herkenbaarquote:Op zondag 11 december 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wist ik
Maar sommige anderen ook niet echt gehoord, te druk met luisteren en ouwehoeren
Ik zat in de SC, zoals elke zaterdagavondquote:Op zondag 11 december 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij nog veel foto's genomen @:domnivoor? Zag je regelmatig met je tablet rommelen
Paar foto's begin avond gemaakt, verder vergetenquote:Op zondag 11 december 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat in de SC, zoals elke zaterdagavond![]()
Ik heb maar een paar foto’s gemaakt.
Oehhh. Hopelijk knap je snel wat op.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vandaag om 5 uur op...aiai..ik ben nog brak![]()
I'm too old for this shit
quote:Op maandag 12 december 2022 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oehhh. Hopelijk knap je snel wat op.
Ik wordt misselijk van koffie. Heb wel lekkere sterke theequote:Op maandag 12 december 2022 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitbrakken doe je op je werk. Een paar stevige koppen koffie helpen wellicht.
Echt hč, het herstel duurt steeds langer, al was ik vanmorgen volledig uitgebrakt, maar ik heb gisteren echt heel de dag op de bang gehangen.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vandaag om 5 uur op...aiai..ik ben nog brak![]()
I'm too old for this shit
Echtquote:Op maandag 12 december 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, het herstel duurt steeds langer, al was ik vanmorgen volledig uitgebrakt, maar ik heb gisteren echt heel de dag op de bang gehangen.
Het was het zeker waard, wat was het weer een leuke avond, ik moet soms weer lachen als ik aan bepaalde dingen denk, ik had dit echt even nodig, hier krijg je zoveel positieve energie van
We hebben inderdaad nog lang zal ze leven gezongen, of happy birthday dat kan ook. Als het goed is heeft oma er nog een geluidsfragment vanquote:Op maandag 12 december 2022 12:26 schreef Prisha het volgende:
Hebben er nou lang zal ze leven gezongen of heb ik dat gedroomd![]()
Ik heb een vage herinnering
Ja. Ik zal kijken of ik de opname hier kan krijgen..quote:Op maandag 12 december 2022 12:26 schreef Prisha het volgende:
Hebben er nou lang zal ze leven gezongen of heb ik dat gedroomd![]()
Ik heb een vage herinnering
quote:Op maandag 12 december 2022 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Ik zal kijken of ik de opname hier kan krijgen..
Nou... het lukt me nog even niet, maar dat is misschien maar beter. Als ik zo eens terugluister![]()
![]()
dus tochquote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben inderdaad nog lang zal ze leven gezongen, of happy birthday dat kan ook. Als het goed is heeft oma er nog een geluidsfragment van
Ik word er wel nieuwsgierig vanquote:Op maandag 12 december 2022 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Ik zal kijken of ik de opname hier kan krijgen..
Nou... het lukt me nog even niet, maar dat is misschien maar beter. Als ik zo eens terugluister![]()
![]()
Ik ben vooral benieuwd naar het zingen van de hele groepquote:
uhuh...quote:Op maandag 12 december 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het zingen van de hele groep
Ik hoop op oma's kennis en kunde, misschien kan degene die de VOC-lijst heeft gemaakt haar helpenquote:
🤐🤐 Ik kom er nogal bovenuit ... Alhoewel je zou denken, dat er een vent van 2 meter staat te galmenquote:Op maandag 12 december 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het zingen van de hele groep
Als iemand weet hoe ik het vanuit messenger hier krijg.quote:
Ik ben geduldigquote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe ik het vanuit messenger hier krijg.
@:Domnivoor misschien? Die heb ik op vleesboek
Het is alleen geluid.quote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat het hier posten?
Ivm privacy?
Niet dat ik het niet wil horen hoor.Ik heb Deisyy altijd al willen horen zingen...
Even zoeken op messenger to mp3quote:Op maandag 12 december 2022 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is alleen geluid.
Beeld zou ik nooit doen
quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Even wachten op iemand
Ben een kneus. Als ik dat soort dingen probeer, gaat de wasmachine aan
Ik doe er bijna niets meer mee. Als verjaardagskalender wel makkelijkquote:
Je weet wat je zegt hequote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat het hier posten?
Ivm privacy?
Niet dat ik het niet wil horen hoor.Ik heb Deisyy altijd al willen horen zingen...
Ik heb wel fb, maar geen vriendenquote:
Nee, dat weet ik niet. Maar ik ga het avontuur aan...quote:
Ik heb dat expres eraf gehaald.quote:Op maandag 12 december 2022 16:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik doe er bijna niets meer mee. Als verjaardagskalender wel makkelijk
Om teleurstelling te voorkomen, ik herken alleen mijn eigen stemquote:Op maandag 12 december 2022 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Maar ik ga het avontuur aan...
De vinger bij de mute button...
Ik vind handigquote:
Die van mij he? Van mijn al mijn vriend zie ik welquote:
Wat moet je daar dan meequote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel fb, maar geen vrienden![]()
Op mijn vorige account wel, maar dat was ik zo zat, dat ik een vriendloos account heb aangemaakt.
Daar volg ik pagina's mee die ik leuk vind, winkels, haak-, eet- en reisdingen en de wijkpagina natuurlijkquote:
Huh, wat?quote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is gezellig hier.quote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik kom net thuis, nog niks teruggelezen.
Geen problemen mee hoor. Ik wil het ook wel terughoren eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat leek mij geen probleem.
Ik wacht eerst de rest wel af. Als er 1 het niet wil, gaat het feest niet door
Oh Flory bemoeit er mee.quote:Op maandag 12 december 2022 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor. Ik wil het ook wel terughoren eigenlijk.
Hoe was jouw dagquote:Op maandag 12 december 2022 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Geen problemen mee, al houd ik mijn hart vast.
Oke, teruggelezenquote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij wilt ze een geluidsopname hier zetten en het per FB naar jou sturen zodat je het hier in een of andere format kan neerzettenquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, teruggelezen
Je wil me een geluidsopname via feestboek sturen?
Prima. Maar als dat al lukt, kun je het net zo makkelijk op vocaroo.com zetten.
Jij was prima bij stem volgens mijquote:Op maandag 12 december 2022 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Geen problemen mee, al houd ik mijn hart vast.
Ja, dat had ik begrepen.quote:Op maandag 12 december 2022 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij wilt ze een geluidsopname hier zetten en het per FB naar jou sturen zodat je het hier in een of andere format kan neerzetten
Geen actieve herinnering aan. Maar meestal zijn mijn zangkunsten het hoeft niet mooi, maar als het maar hard is.quote:Op maandag 12 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was prima bij stem volgens mij
Hard was hetquote:Op maandag 12 december 2022 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan. Maar meestal zijn mijn zangkunsten het hoeft niet mooi, maar als het maar hard is.
Dat is fijnquote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens mee mens.
Wilde oma helpen meer niet.
Dat waardeer ik zeerquote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens mee mens.
Wilde oma helpen meer niet.
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kamquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, teruggelezen
Je wil me een geluidsopname via feestboek sturen?
Prima. Maar als dat al lukt, kun je het net zo makkelijk op vocaroo.com zetten.
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kam![]()
Op mute bedoel je.quote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer niet
Jaquote:
Dat klinkt wel grappigquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kam![]()
Ik kan het anders ook wel even doen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig![]()
Maar… wat je mij hebt gestuurd kan ik niet downloaden, alleen luisteren.
Geef je FB-adres even door aan oma.quote:Op maandag 12 december 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het anders ook wel even doen.
Badeendjes voelen zich nu gediscrimineerd.quote:Op maandag 12 december 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb het via FB naar een paar mensen doorgestuurd.
Geef me je adres even door.quote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes voelen zich nu gediscrimineerd.
Ohquote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig![]()
Maar… wat je mij hebt gestuurd kan ik niet downloaden, alleen luisteren.
Ik herken niks....ook nuchter nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer niet
Ik hoop hem straks in mijn messenger te krijgen, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik herken niks....ook nuchter niet
Ik herken jou welquote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik herken niks....ook nuchter niet
Ja, alleen maarquote:
Lukte ook niet zeker?quote:Op maandag 12 december 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen maar![]()
![]()
Ik werd op de lagere school al verzocht om mijn muil te houden tijdens zangles
quote:
Daar was wel een akoestiekquote:
Zit nog in therapiequote:
Ik moest lijden in stiltequote:
Generatie billenkoekquote:
Het zou pas fijn zijn als je je bitch act tegenover mij een keer zou stoppen.quote:
Kom op Flory, Niet iedereen weet wat jij hebt moet doorstaan. Deze discussie hoort hier sowieso niet thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
Sinds ik zo ziek was reageer ik inderdaad met meer emoties.
De 40plussers weten dat en toch proberen zo me keer op keer pijn te doen.
Nou lach er maar lekker om met z'n allen op de volgende meet.
Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand iets heb aangedaan hier.
.....
Er wordt niemand uitgelachen op een meet. Ik snapte de opmerking ook niet goed gisteravond, maar geloof me niemand probeert jou pijn te doen hier. Je wilde helpen en dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Omdat één user een bitchy opmerking maakt betekent dat natuurlijk niet dat alle 40+-ers jou pijn willen doen, en we lachen al helemaal niemand uit, dus gewoon lekker op FOK! en 40+ blijven posten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Van wat je hier schrijft heb ik nooit enige weet gehad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Ik wist niet eens dat je ziek bent, maar waarom zou ik je pijn willen doen? Sorry hoor, maar die snap ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Beterquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is mij niet gelukt om het geluidsfragment om te zetten en hier te plaatsen. Dwz dat de kwaliteit enorm bagger is, nauwelijks hoorbaar.
Ik denk dat je ernaast zit. Jesus zegquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:11 schreef Flory het volgende:
Dm's nu dat ik er helemaal naast zit enzo.
Tuurlijk jongens, de grote smoelen hebben altijd gelijk immers.
Doei.
Koen we gaan even rustig pratenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de kalender al gepakt voor een volgende meet?
Vierde kerstdag!@!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Te snel ik moet nog even bijkomen.quote:
Bezorgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daarom bij jou thuis. Hoef je er niet uit. Alleen om drank te halen!@
Hoezo bagger?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is mij niet gelukt om het geluidsfragment om te zetten en hier te plaatsen. Dwz dat de kwaliteit enorm bagger is, nauwelijks hoorbaar.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Wordt wegens succes herhaaldquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cursus vega ballen draaien duurt zeker tot maart
Workshop vega soep. Allemaal een plankje en een onsje vega gehakt....quote:
Het op de grond gooien heeft toch geholpen, gewoon hetzelfde doen dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cursus vega ballen draaien duurt zeker tot maart
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Workshop vega soep. Allemaal een plankje en een onsje vega gehakt....Een soort doe het zelf soep
Haha. Groentesoep. Op verzoek. Er mocht gekozen worden tussen kip of groente.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?
Wat voor soep had je trouwens? Groentesoep? Bruine bonensoep? Erwtensoep?
Chef Ping haalt het dus nooit bij een verse zelfgemaakte soep.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?
Niet qua smaak. Wellicht wel in gemak. oma is uren bezig, ik ben klaar in 2min 30sec.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Chef Ping haalt het dus nooit bij een verse zelfgemaakte soep.
Oh ik zit er vast ook vaak naast, maar bij jou niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit. Jesus zeg
Er komt geen vervolg, dit wilde ik nog even kwijt.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
Flory niets tegen jou..
en volgens mij heeft er niemand iets tegen jou...
En laat het eventuele verre verleden ... wij oudjes vergeten vaak sneller iets en vergeven ook vaker...
SWS was ik niet bij de meet dus ergens anders verder in het vervolg
Ik denk dat je je frustratie beter kan via dm ofzo kan bespreken in plaats van in dit meettopic.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh ik zit er vast ook vaak naast, maar bij jou niet hoor.
Zo gemeen doen al die jaren, mij belachelijk maken tegenover iedereen.
Weet je nog toen je niet kon lopen, moest revalideren, wie bood je toen aan om te komen helpen?
Bij wie kon je altijd terecht als je lief niet bleek te zijn wie je dacht?
Ja ook midden in de nacht!
We belden en mailden wat af weet je nog?
Nog niet 1 keer heb je gevraagd hoe ik er voorsta of hoe het gaat nu.
Het enige wat je kan is mij kleineren en belachelijk maken.
Al jaren doe je niks anders. Ja je weet immers dat ik toch niet naar een meet kan komen.
Want achja daar laat je je fok! act vallen en blijk je zowaar een leuk mens!
Misschien dat mens wat ik toen aan de foon had? Die leuke vrouw die eigenlijk heel gezellig bleek?
Trap mij gerust verder de grond in, de chemo heeft me sterk gemaakt, alle haar kwijt en nog amper kunnen lopen.
Maar hey joh, als jouw act maar werkt op fok, das het belangrijkste immers![]()
Wees vooral trots op jezelf!
Pingsoep, dat is wel een beetje vloeken in de kerk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pingsoep, dat is wel een beetje vloeken in de kerk hoor
Lekker man, een vers soepje, vooral die groentesoep van oma. Heb jij die trouwens niet gegeten vorig jaar of was het al mop?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het.Een belediging voor alle werk wat in de voorbereidingen gestoken wordt.
Nee, dat was allemaal al op. Heb wel m'n best gedaan toen om al die schalen met heerlijke hapjes weg te werken.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man, een vers soepje, vooral die groentesoep van oma. Heb jij die trouwens niet gegeten vorig jaar of was het al mop?
Dat was afgelopen zaterdag ook een hele klus, oma had voor een weeshuisquote:Op woensdag 14 december 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal al op. Heb wel m'n best gedaan toen om al die schalen met heerlijke hapjes weg te werken.
Had je nog wat meegenomen voor onderweg?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdag ook een hele klus, oma had voor een weeshuis
Niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 december 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je nog wat meegenomen voor onderweg?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2022 09:54 schreef Koen66 het volgende:
Aaaaaaarghhhhh
m'n ogen
m'n ABO is verlopen
Ze hebben het zo gemaakt dat het óf abbo is, óf gek worden van alle popups en reclame plaatjes en drukke banners en troep....quote:Op woensdag 14 december 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
serieus dat iemand Fok zo kan/wil gebruiken
Ik heb weer sterretjesquote:Op woensdag 14 december 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben het zo gemaakt dat het óf abbo is, óf gek worden van alle popups en reclame plaatjes en drukke banners en troep....
I
quote:
ja maar dat is voldoende om rustig te kunnen fokken..quote:
Het lijkt me geen doen, ik snap ook niet hoe mensen dat doenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
serieus dat iemand Fok zo kan/wil gebruiken
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Ook ik geniet nog steeds met meelezen hier,
heb meets meegemaakt van 40+ en een Koningsdag bij oma en silvervox met tonja erbij, altijd super leuk en gezellig.
Heb echt m’n liedje zingen met Pris gemist, m’n regenboog zusje![]()
En ik heb ontzettend gelachen om mijn verjaardagsliedje , schor, te hoog of te laag, vals en weet ik veel, maakt geen reet uit, het was gewoon lief.![]()
Blijf goede hoop houden dat ik er weer eens bij ben hoor, eens komt het goed.
"Wat duurt dat lied lang"quote:Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Ook ik geniet nog steeds met meelezen hier,
heb meets meegemaakt van 40+ en een Koningsdag bij oma en silvervox met tonja erbij, altijd super leuk en gezellig.
Heb echt m’n liedje zingen met Pris gemist, m’n regenboog zusje![]()
En ik heb ontzettend gelachen om mijn verjaardagsliedje , schor, te hoog of te laag, vals en weet ik veel, maakt geen reet uit, het was gewoon lief.![]()
Blijf goede hoop houden dat ik er weer eens bij ben hoor, eens komt het goed.
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb je gemist![]()
Hoop je weer echt de volgende keer te zien, en het moet toch eens goed gaan met die gezondheid verdorie
quote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Wat duurt dat lied lang"![]()
Jammer dat je er niet bij kon zijn espri, het had me leuk geleken jou eens in het echie te zien.
Ja zekers, dat komt echt nog wel een keer goed, dat moetquote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef espri het volgende:
[..]Jaaaaa ik verheugde me de vorige keer al om je te ontmoeten en toen lukte het ook al niet. Gewoon de volgende keer hoor.
espriquote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.
Je blaast wel wat op he? Ik heb jou never nooit aan de telefoon gehad. Ook email never nooit. Ja wel met Fannquote:Op woensdag 14 december 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh ik zit er vast ook vaak naast, maar bij jou niet hoor.
Zo gemeen doen al die jaren, mij belachelijk maken tegenover iedereen.
Weet je nog toen je niet kon lopen, moest revalideren, wie bood je toen aan om te komen helpen?
Bij wie kon je altijd terecht als je lief niet bleek te zijn wie je dacht?
Ja ook midden in de nacht!
We belden en mailden wat af weet je nog?
Nog niet 1 keer heb je gevraagd hoe ik er voorsta of hoe het gaat nu.
Het enige wat je kan is mij kleineren en belachelijk maken.
Al jaren doe je niks anders. Ja je weet immers dat ik toch niet naar een meet kan komen.
Want achja daar laat je je fok! act vallen en blijk je zowaar een leuk mens!
Misschien dat mens wat ik toen aan de foon had? Die leuke vrouw die eigenlijk heel gezellig bleek?
Trap mij gerust verder de grond in, de chemo heeft me sterk gemaakt, alle haar kwijt en nog amper kunnen lopen.
Maar hey joh, als jouw act maar werkt op fok, das het belangrijkste immers![]()
Wees vooral trots op jezelf!
Ik ben nog brak van zaterdag. Maar mijn jas is erquote:Op woensdag 14 december 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kijk alweer uit naar de volgende meet.
Ik ben inmiddels uitgebraktquote:Op woensdag 14 december 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog brak van zaterdag. Maar mijn jas is er
Ja TOET !!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels uitgebrakt![]()
Heeft @:Sodeknetters hem uit de trein gegooid toen hij langsreed?
Fijn dat je hem terug hebt, een vestje is nu echt niet voldoende.quote:
Mijn musts is nog wel vermistquote:Op woensdag 14 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je hem terug hebt, een vestje is nu echt niet voldoende.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.
Toch is deze kou wel lekker vind ik. Het heeft iets feestelijks. Gewoon lekker warm aankleden en dan dat tintelende weertje in. En als je dan thuis komt en de heerlijke warmte van 23 graden, oh wacht, 19 graden weer voelt is ook weer fijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je hem terug hebt, een vestje is nu echt niet voldoende.
Ik heb niemand met een muts op zien vertrekken, of sly?quote:
Die zat in mijn jaszak. Sly is een mutsquote:Op woensdag 14 december 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niemand met een muts op zien vertrekken, of sly?
Dit weer is inderdaad ook lekker, die vrieskouquote:Op woensdag 14 december 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch is deze kou wel lekker vind ik. Het heeft iets feestelijks. Gewoon lekker warm aankleden en dan dat tintelende weertje in. En als je dan thuis komt en de heerlijke warmte van 23 graden, oh wacht, 19 graden weer voelt is ook weer fijn.
Zie je, dan had ik het toch goedquote:Op woensdag 14 december 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zat in mijn jaszak. Sly is een muts
Ik zie het morgen wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, dan had ik het toch goed
Misschien ligt je muts nog bij Heintje op de achterbank.
Ik ben het er wel mee eens dat die frustraties hier niet thuishoren. En ik weet er verder ook niet het fijne van, maar dit werd wel allemaal getriggerd door jouw reactie op mijn post (waar ik overigens ook niet snapte dat het op mijn post was), dat Flory kwam bemoeien. En dat sloeg ook nergens op.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je blaast wel wat op he? Ik heb jou never nooit aan de telefoon gehad. Ook email never nooit. Ja wel met Fann![]()
Je hoeft je frustraties niet te delen in een topic waar mensen lol hebben. Ik trap je niet de grond in. Ik weet niet eens wie je bent en zo belangrijk ben je niet.
Beter dan een tas in je doosquote:Op woensdag 14 december 2022 19:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zit in de doos bij je jas. TOOEET
Dit dusquote:Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat die frustraties hier niet thuishoren. En ik weet er verder ook niet het fijne van, maar dit werd wel allemaal getriggerd door jouw reactie op mijn post (waar ik overigens ook niet snapte dat het op mijn post was), dat Flory kwam bemoeien. En dat sloeg ook nergens op.
Soms wordt iemand gewoon geraakt door een opmerking, omdat iemand misschien op dat moment kwetsbaar is. Niet iedereen kan het op dat moment maar gewoon naast zich neer te leggen. Getypte tekst kan hard overkomen, ook al bedoel je het niet zo.
ik mis relletjes altijdquote:Op donderdag 15 december 2022 09:23 schreef sly-nl het volgende:
Tamelijk absurd gedoe. In een meet-topic nog wel..
Was geen relletje. Gewoon een beetje sneue post (werd vannacht even wakker dus heb de post van Flory kunnen lezen) wat helemaal niks met de meet van doen heeftquote:
Hmmmm en die reactie daarna van Bitterbal?quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was geen relletje. Gewoon een beetje sneue post (werd vannacht even wakker dus heb de post van Flory kunnen lezen) wat helemaal niks met de meet van doen heeft
Check topic in k&w, heb daar even update gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Ben je al goed herstellende @:mascara-klodder ?
gelezenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Check topic in k&w, heb daar even update gedaan
Die van bitterbal heb ik niet gelezen, was al verwijderd.
vanuit emotie posten gaat nooit iets positiefs opleverenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef Nachtzuster het volgende:
Bij deze mijn(=flory) oprechte excuses voor het verknallen van dit topic en waarschijnlijk nog veel meer.
En dan voornamelijk aan @:oma-nijn die verdient dit zeer zeker niet.
Dat was gewoon een lieve reactie.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm en die reactie daarna van Bitterbal?
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat Jeroentje weer gauw bij je isquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beterschap, mascara.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh wat fijn om jou weer te zien postenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef Nachtzuster het volgende:
Bij deze mijn(=flory) oprechte excuses voor het verknallen van dit topic en waarschijnlijk nog veel meer.
En dan voornamelijk aan @:oma-nijn die verdient dit zeer zeker niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat Jeroentje weer gauw bij je is
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Hoi Koen, alles goed?
Wat zou jij doen als je zes dreig-dm's zou ontvangen van oma en SF?![]()
Volgende meet moet er wel gedanst worden, vind je niet?
Had m'n dansschoenen niet voor niets mee in m'n tas![]()
[ afbeelding ]
geef het goede voorbeeld danquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Hoi Koen, alles goed?
[ afbeelding ]
Ik zet de tafels vast aan de kantquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Hoi Koen, alles goed?
[ afbeelding ]
Wat zit jij hier te zwaaien?quote:
gewoon even hallo zeggenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
gewoon even hallo zeggen![]()
edit: op de verkeerde plek
Haha. Dat dacht ik alquote:Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is heul geen verkeerde plekquote:Op donderdag 29 december 2022 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |